Huh? Kent Menno Fok dan écht?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Als 'ie z'n website heeft gelezen inmiddels wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Huh? Kent Menno Fok dan écht?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Mennoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Wanneer? Hoe laat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Mennoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer? Hoe laat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)
Heb je een linkjes schat? Ik heb dat adres niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat was de tekst van je mail?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Mailtje heb ik vandaag pas gestuurd hoor... dus het is afwachten of hij zich durft te melden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wist niet eens dat jij eerder was.... het kwam ineens in mij op hier een topic van te maken en hem te mailen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Mailtje heb ik vandaag pas gestuurd hoor... dus het is afwachten of hij zich durft te melden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon een paar linkjes naar dit forum en forumtopicquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat was de tekst van je mail?
Heb jij wél gestemd dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Menno, we missen je in BB! Jij had er nooit uitgemogen. Stomme fans die dachten dat je wel veilig stond in de tussenstandenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, ik heb op Menno gestemd. Weggegooid geldquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Heb jij wél gestemd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop