Ik neem het terug, ze is met Roel aan het ouwehoeren over wie op wie heeft gestemt...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef Sonique het volgende:
Chantal is opvallend stil...
Tis nog nooit zo stil geweest in het huis...
Daar staat weer tegenover dat we de rest ook niet echt op een eigen mening of standvastige karaktertrekken hebben kunnen betrappen. Stoere Roel die zijn pis van een hekje dweilt...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Alsof Menno dit bedacht heeft. In het huis was hij het speeltje van Hummie nadat hij zei dat hij bewijs had dat er gesjoemeld werd met de stemmen (remember 25 september?) en nu weer.
Ja stoere Roel die onzeker is over z'n kapsel...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar staat weer tegenover dat we de rest ook niet echt op een eigen mening of standvastige karaktertrekken hebben kunnen betrappen. Stoere Roel die zijn pis van een hekje dweilt...
Ik geef Menno het voordeel van de twijfel.
Heel lievquote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef Kolomo het volgende:
Ik zal eens lief doen voor Menno en de gestelde vragen even samenvatten (exclusief dubbele en al beantwoorde vragen).
[knip]
Parels voor de zwijnen. Oh nee, het zwijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heel liev![]()
Maar je bent je vraag van APK vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |