abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 22:05:10 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32356981
jammer dat je bij bb niet mag stemmen op degene die je er uit wil hebben. nu moet je 5 keer stemmen om zeker te zijn dat je degene die je weg wil hebben er volgende week niet meer in zit. commercie, terwijl mevr van de kuttekreek allang weet wie er uit gaat, ongeacht de geldmachine die sms en bellen heet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32357040
Hulde aan Menno!! Top dat je Joost eruit hebt gehaald DE VERDIENDE WINNAAR VAN BB
  donderdag 17 november 2005 @ 22:08:59 #253
6941 APK
Factual, I think.
pi_32357079
HALLLLOOOOOOO!!!!!

Wakker worden.

Alsof Menno dit bedacht heeft. In het huis was hij het speeltje van Hummie nadat hij zei dat hij bewijs had dat er gesjoemeld werd met de stemmen (remember 25 september?) en nu weer.

Sorry Menno, smell the coffee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 17 november 2005 @ 22:13:49 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32357208
ik vond de wissel van menno wel briljant trouwens. het dillema snap ik ook wel, maar blondie gaat er niet uit. ik hoop wel dat iedereen (lees: redactie) masaal zorgt dat die valse loeder die door dronkenschap ineens niks meer weet en niet eens mensen in de zaal had zitten snel foetsie is. valse sekreet is dat. jakkie. bovendien hoop ik sowieso dat het kringetje rond roel en dido snel weg is. zal bb wel eerlijker maken. of het leuker is... ach who cares, het is al niet meer leuk sinds de eerste bb.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:14:26 #255
16874 creno
born this way
pi_32357225
goeie actie !!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_32357259
Menno (en Hummie ) je hebt voor wat geweldige minuten gezorgd!!!!
pi_32357612
Paar posts weggehaald, verkeerde topic.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:28:20 #258
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32357621
Chantal is opvallend stil...

Tis nog nooit zo stil geweest in het huis...
  donderdag 17 november 2005 @ 22:30:00 #259
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32357660
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef Sonique het volgende:
Chantal is opvallend stil...

Tis nog nooit zo stil geweest in het huis...
Ik neem het terug, ze is met Roel aan het ouwehoeren over wie op wie heeft gestemt...

So much voor: "Ik neem dit als een dame"
  donderdag 17 november 2005 @ 22:30:41 #260
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_32357679
strakke actie Menno.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 22:32:22 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32357728
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Alsof Menno dit bedacht heeft. In het huis was hij het speeltje van Hummie nadat hij zei dat hij bewijs had dat er gesjoemeld werd met de stemmen (remember 25 september?) en nu weer.
Daar staat weer tegenover dat we de rest ook niet echt op een eigen mening of standvastige karaktertrekken hebben kunnen betrappen. Stoere Roel die zijn pis van een hekje dweilt...

Ik geef Menno het voordeel van de twijfel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:32:48 #262
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32357743
Ondertussen in de huiskamer....

Het is allemaal Menno z'n schuld....

Menno, lees en kijk je mee? Kun je nu echt 'life' mee kijken wat een zieltjes er in het huis zitten...
  donderdag 17 november 2005 @ 22:33:51 #263
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32357776
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Daar staat weer tegenover dat we de rest ook niet echt op een eigen mening of standvastige karaktertrekken hebben kunnen betrappen. Stoere Roel die zijn pis van een hekje dweilt...

Ik geef Menno het voordeel van de twijfel.
Ja stoere Roel die onzeker is over z'n kapsel...
  donderdag 17 november 2005 @ 22:34:40 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32357796
van een mug een olifant maken. wat een laffe bewoners hebben we nog over. iedereen is teveel gebrand op die hoofdprijs en ze voelen het zwaard komen.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:36:06 #265
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32357847
Menno is een domoor dat hij Rob, zijn grootste belager, niet op de bank zette. Niet dat Nathalie het niet verdient.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32357872
Goed gedaan Menno.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:37:03 #267
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32357876
Ingrid is boos op Menno dat hij haar niet van de bank heeft gehaald...

Ingrid, net als al die keren dat je Menno op de bank heb gezet.... Kun je rekenen?
pi_32357883
Wat ik me wel afvraag: Menno: heb je de optie overwogen om een andere bewoner die al 1 stem had (Chantal of Lieske) er eentje bij te geven en zo Joost én Ingrid (en een derde) van de bank te halen? dan waren er immers drie mensen geweest met 3 stemmen. Of mocht dat stiekem toch niet?
pi_32357962
Het hele gebeuren met Rob hebben we nu wel gehad, Rob op de bank heeft weinig meerwaarde. Heerlijk om te zien hoe Nathalie nu aan het draaien is, oh wat is ze nu zielig...
En er is inderdaad duidelijk weer te zien wat een slappe zielen er nog in dat huis zitten.. "Naat je moet je echt niet schuldig voelen hoorrr"

misschien moet dat lijstje met die vragen straks nog maar een keer...
  donderdag 17 november 2005 @ 22:40:47 #270
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32357991
Ingrid doet nu smeekbedes naar Iwan, als troost dat Menno haar niet van de bank heeft gehaald....

Menno, lees je mee?!
pi_32358399
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef Kolomo het volgende:
Ik zal eens lief doen voor Menno en de gestelde vragen even samenvatten (exclusief dubbele en al beantwoorde vragen).
[knip]
Heel liev
Maar je bent je vraag van APK vergeten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32358801
het leukste moment was jou actie van vanavond!! lol. echt een goeie menno!! je bent een kanjer lieverd.. xxxx
pi_32359904
Als ik Menno was geweest had ik mij hier niet voor willen lenen.
Wat wil hij nou,zijn gram halen? Is dat zo belangrijk voor hem?
Is hijzelf een lieverdje geweest in het huis?
Nee....waardeloze aktie,als er iets gebeurt in het huis wat absoluut niet door de beugel kan hoort BB zelf meteen in te grijpen,er is notabene 24 uur camerabewaking,toen Roel een bierflesje over de schutting keilde was BB er meteen met een waarschuwing.
Harde dingen spelen zich nou eenmaal af tussen de bewoners onderling in zo'n huis,dat moet BB ze zelf laten oplossen...daar is het BB voor,nooit van buitenaf contact in welke vorm dan ook over de dingen die zich in het huis afspelen....vindt dit een hele rare aktie van BB
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32360070
Je moet niet vergeten dat er heel veel over te doen is geweest onder de fans. BB is bestookt met emails.
Menno is zelf ook een paar keer goed uitgefoeterd in de DBK. Bij Naat is het nu op deze manier gedaan.
Misschien ook wel een goedmakertje van BB naar Menno!!!!!!!!
  donderdag 17 november 2005 @ 23:43:10 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_32360090
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heel liev
Parels voor de zwijnen. Oh nee, het zwijn.
pi_32360292
harde dingen gebeuren tussen mensen,zeker als ze elkaar niet mogen,schoolreisjes,op kamp,daar waar veel mensen op ekaar zitten gebeuren dat soort dingen

waar had menno het overigens over,uitgezonden op de nationale tv?
Wat een rare opmerking,wat doet dat er toe.
Nathalie had een pesthekel aan Menno,en niet zonder reden,dan kan je dat soort dingen doen,heeft ze iemand vermoord?

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 18-11-2005 00:25:32 ]
  donderdag 17 november 2005 @ 23:54:17 #277
58921 Day
You can fly!
pi_32360405
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef riri het volgende:
harde dingen gebeuren tussen mensen,zeker als ze elkaar niet mogen,schoolreisjes,op kamp,daar waar veel mensen op ekaar ztten gebeuren dat soort dingen

waar het menno het over overigens over,uitgezonden op de nationale tv?
Wat een rare opmerking,wat doet dat er toe.
Nathalie had een pesthekel aan Menno,en niet zonder reden,dan kan je dat soort dingen doen,heeft ze iemand vermoord?
Oh, dus als je een pesthekel hebt aan iemand, geef je dat de vrijheid om maar te doen en laten wat je wil met degene? En wat heeft Menno Nathalie aangedaan dat ze zo'n hekel aan hem moet hebben? NIKS, helemaal NIKS, ze heeft gewoon hem gebruikt om populair te blijven bij de rest! Dat zegt het hele voetveeg-gebeuren over Nathalie, verder niks. SUPERziellig is ze!

Oh en: Hallo Menno!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32361491
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Oh, dus als je een pesthekel hebt aan iemand, geef je dat de vrijheid om maar te doen en laten wat je wil met degene? En wat heeft Menno Nathalie aangedaan dat ze zo'n hekel aan hem moet hebben? NIKS, helemaal NIKS, ze heeft gewoon hem gebruikt om populair te blijven bij de rest! Dat zegt het hele voetveeg-gebeuren over Nathalie, verder niks. SUPERziellig is ze!

oh,kan jij je niet herinneren de harde woorden van Nathalie naar Menno? Die kwamen niet voor niets uit de lucht vallen,toen probeerde hij een verhaal totaal te verdraaien ter glorie van hemzelf,ik zei ook,hij was zelf ook geen lieverdje,laat hij nou niet doen alsof hij dat wel is,heb gesprekken diie hij voerde met andere personen in het huis opgenomen en die liegen er toch echt niet om...dus...wie de schoen past trekt hem aan is hier zeker op van toepassing.
Ik kan zo een aantal gesprekken terug halen waar hij heel ver gaat met wat hij zei over andere bewoners.
Toen ze dat voetveegincident deed had ze behoorlijk wat tequila achter de kiezen,vandaar dat ze zich het niet eens herinnerde,vindt de reakties van velen op dat incident ronduit overtrokken en te kleinzielig voor woorden
pi_32361757
Dit is geen discussie-topic.
Daarvoor schop je het Menno topic maar omhoog.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:48:39 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32361781
we love menno. hij is een kanjer! hij heeft prima gehandeld. rob gaat er toch wel uit, maar die alcoholiste mag eerst. zeker omdat ze samenspant met een walgelijk duo.
pi_32361795
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heel liev
Welke???

Ik ga meteen op zoek!

vandaar ook de 'disclaimer', ik moest er wel eentje over het hoofd zien
pi_32361839
Ah, ik zie het al... die van de fiets Wegens geen vraagtekens over het hoofd gezien waarschijnlijk...

Ik zal hem erbij zetten

[ Bericht 14% gewijzigd door Kolomo op 18-11-2005 01:08:11 ]
pi_32362181
Ook maar meteen een aanvulling nu ik toch bezig ben. En Menno: ook de rest ff lezen, dit zijn alleen de vragen.

Ik zal eens lief doen voor Menno en de gestelde vragen even samenvatten (exclusief dubbele en al beantwoorde vragen). Kan hij met een druk op de knop alle vragen tot nu toe beantwoorden. Quoten heb ik hem trouwens nog niet zien doen. Dus Menno: Quoten doe je met de knop het meest rechts boven in de hoek van een post. Is wel zo makkelijk en duidelijk.

Misschien dat volgende vragen ook hieraan toegevoegd kunnen worden? Is overzichtelijk en dan weet iedereen meteen welke vragen nog open staan.

keizerpinguin:
voelde je je nieterg kut de laaste avond voor je vertrek toen onderandere chantal zo vreselijk tegen je tekeer ging ook al bedoelde ze het misschien goed?

trpetine:
Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?

Fiorenza:
Even vraagje... is het zo dat je van Talpa bepaalde dingen (ook na je exit) niet mag zeggen of doen?
En welke verplichtingen heb je? Of mag je daar dan juist weer niks over zeggen

lippit:
trek je het trouwens om jezelf terug te zien in die afleveringen?

teamlead:
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft
Falco: De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naar .

MiRRoRMaN:
Hee Menno, ouwe landingsbaan van me, wat moet je nou met zo'n vies manwijf als Ingrid man? Ik dacht eerst dat zij de tweede omgebouwde was in het BB-huis!!!!
Bovendien is ze nog knettergek ook! Heb je dat nou al in de gaten na je die beelden terug ziet of wat?

Gert:
Menno, we vroegen ons nog af wat jullie nou per dag aan geld vangen.

Asskicker14:
Menno, wat vond je van het voetenveegincident van Nathalie? is wel duidelijk na de aflevering van vanavond...

fokje:
Persoonlijk zie ik Nathalie als een grote opruier in het huis, verschuilend achter Dido, zodat het niet teveel opvalt. Hoe heb jij haar ervaren? Heb je je achteraf vergist in haar?

BVO:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?

Sanne:
Had je zelf ook het idee Hummie een pesthekel aan je had? Of heb jij dat zo niet ervaren?

Caesu:
wat ik me eigenlijk afvraag: waarom weigerde je die homo-opdracht niet? of moet je per se aan zo'n opdracht beginnen?

Kimske:
Hoe vond je het toen je er achter kwam dat we in de buitenwereld wel zien hoe je echt bent, en dat de groep aan het konkelen was??? Luchtte dat niet op? Geloof je zelf dat je er echt uitgestemd bent?

BB-King:
Vind je het niet lastig al die vragen hier te beantwoorden... heb begrepen dat je dyslectisch bent.
PS. Ga je BB- Ruud en Annet nog spreken... die zal je vast nog wel bij NAC zien!

Blackadder2:
Maar wat vond jij nou het leukste moment, en wat het moeilijkste, of akeligste?
...En hoe is het eig. met je haar?

superhero87:
Ik had een vraagje: baalde je niet toen je bij de laatste weekopdracht, de krachtmeting, tijdens de liveuitzending roel en rob voor je moest laten? Je gaf het best gauw op, ik had verwacht dat jij het minuten zou volhouden! Het leek namelijk niet alsof jij baalde.

APK
D.Rose: hij heeft een uitnodiging gehad, wel netjes dus om daar op in te gaan
APK: Joh, volgens mij zou hij nog in gaan op de uitnodiging mijn fiets te openen.
D.Rose: Er is maar één manier om daar achter te komen
APK: MENNOOOOOOO!

Kolomo:
(vorige vraag is inmiddels op tv beantwoord en kan dus weg) Wat ik me afvraag: Menno: heb je de optie overwogen om een andere bewoner die al 1 stem had (Chantal of Lieske) er eentje bij te geven en zo Joost én Ingrid (en een derde) van de bank te halen? dan waren er immers drie mensen geweest met 3 stemmen. Of mocht dat stiekem toch niet?

Enne, heb je dit topic al bekeken.... vooral even doorscrollen naar de uitslag: BB survival game - deel II

Dat was het voor nu. Ben benieuwd of je nog terugkomt, liefst met Linda, Ralph etc.

disclaimer: als ik een vraag over het hoofd heb gezien: sorry! En ja, ik verveelde me...
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:14:27 #284
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32362294
MENNO!!!! TOP ACTIE!!!

Ik vind nathalie wel een leuke meid opzich maar die actie met Nemo!!! was echt te triest, dat een meisje van 12 dat nou doet!!

Hoop dat Joost het maar ver mag schoppen!
Born this way
pi_32362389
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Menno je bent een toppertje Riri denk eens na wat je zegt!!!! oh oh je bent denk ik ook iemand zonder hersens en een pestkop
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:21:27 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_32362402
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:14 schreef keizerpinguin het volgende:
MENNO!!!! TOP ACTIE!!!

Ik vind nathalie wel een leuke meid opzich maar die actie met Nemo!!! was echt te triest, dat een meisje van 12 dat nou doet!!

Hoop dat Joost het maar ver mag schoppen!
Ik vond het dus een trieste actie.!!!111111

Hij had zijn muil in het huis open moeten trekken.
Joost was de grootste matenaaier en die is nu dus weer oké. omdat Menno's video niet snel genoeg afspeelt.
pi_32362742
Ik weet Menno dat BB je niet opgedragen heeft Nathalie te nomineren, want tijdens de reclame in de studio was Bridget ook gewoon nog heel open met het doornemen van jouw komende tekst waarbij ze zei 'en dan degene die je gaat nomineren, die je zelf kiest (iets in die trant)', maar werd je niet al een beetje richting een nathalie-nominatie geduwd doordat bijna de hele uitzending tot dan toe ging over haar in negatieve zin?

Ik weet niet hoe lang je hebt gehad om een afweging te maken, maar iedereen doet wel eens iets stoms als ie dronken is(al was dit wel een extreme versie daarvan), dat zal je met me eens zijn en ik las dat jij zelf ook nog negatieve opmerkingen had richting Chantal, die naar mijn mening veel meer tegen jouw werkte en waarbij dingen achter jouw rug om gebeurde, die zeker geen incident waren!

En, oja, had je als Nathalie berouw had getoond, nog van de actie geweten had en sorry had gezegd, toch nog iemand anders genomineerd?
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:17:38 #288
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32366156
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:45 schreef vdvaart het volgende:
Ik weet Menno dat BB je niet opgedragen heeft Nathalie te nomineren, want tijdens de reclame in de studio was Bridget ook gewoon nog heel open met het doornemen van jouw komende tekst waarbij ze zei 'en dan degene die je gaat nomineren, die je zelf kiest (iets in die trant)', maar werd je niet al een beetje richting een nathalie-nominatie geduwd doordat bijna de hele uitzending tot dan toe ging over haar in negatieve zin?
Offtopic: Volgens mij werd er al in de vooraankondiging gesproken over de wraak van menno, dus ik denk wel degelijk dat de aktie met naat was voorbereid.
ontopic:
Menno, voor het geval je (zeer verstandig) dit topic niet helemaal doorleest, vraag ff of je moeder zin heeft wat vragen te beantwoorden hier, zet maar op je site, dan open ik hier een Mama Menno topic.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  Nerd met benen vrijdag 18 november 2005 @ 10:20:05 #289
18073 miss_bleu
pi_32366205
super actie om joost van de bank te halen!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:33:58 #290
106220 zkimm
evil never dies, it only waits
pi_32367775
nog een grotere superactie om nathalie de bank te zetten! Hopelijk gaat ze lekker naar huis
pi_32368101
Nee hoor, nathalie gaat niet naar huis

Volgende week heeft ze de minste stemmen en gaan mensen massaal op haar en degene boven haar (chantal, ingrid?) stemmen. Gevolg: Lieske vliegt eruit. Weer een populair iemand minder Maar goed dat Joost van de bank is gehaald. Ingrid had toch geen kans om BB te winnen en het stemmen is verworden tot een iene miene mutten spelletje ipv een populariteitsafspiegeling.

Maar goed, dat is hoe ik er tegen aan kijk en mijn enige verklaring dat zowel de populaire Menno als de geweldig leuke Linda gisteren in de studio zaten en niet in het BBhuis.

Jammer dat je na de uitzending zo snel wegliep, Menno. Ik wilde je nog zeggen dat ik het zo leuk vond dat je even op FOk was langsgeweest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:51:32 #292
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32368172
Jeetje dit topic is al bijna weer vol. Laten we de post van Kolomo maar gebruiken als OP voor topic nummer 3
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:07:23 #293
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32368574
Misschien nog een leuke vraag voor Menno:

Je hebt in het bubbelbad eens een flink fluim in Joost zijn gezicht gespuugd.
Wat dit nu per ongeluk of was het wel de bedoeling? Wat vond je daar zelf van?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_32368694
Jammer dat je Rob niet op de bank hebt gezet.
Babe In Totale Control of Herself
pi_32369176
Menno... vraagje...
Die woorden die Ingrid gisteren over je zei... en het daarna kwaad zijn dat zij niet van de bank is gehaald.... zet dat haar weer in een heel ander voetlicht?
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2005 @ 12:31:31 #296
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32369197
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef Sassefras het volgende:
Jammer dat je Rob niet op de bank hebt gezet.
Nee, ik vind Natte Lie 100x meer terecht op de bank zitten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:39:50 #297
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32369448
Deel 3 heb ik klaar staan .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:47:52 #298
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32369643
Hier dus:

Heet Menno welkom op Fok! (deel 3)

Dit topic kan wel volgespamd worden!
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:48:06 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32369651
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:39 schreef Falco het volgende:
Deel 3 heb ik klaar staan .
Dank Falco
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:50:05 #300
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32369727
Nog een post !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')