Menno,
Normaliter zou ik dit nooit doen, een reactie aan een bb bewoner sturen. Ik vind BB dit jaar nog stom ook
![]()
( jaja ik kijk toch, zeg maar niets
![]()
) Maar er moet me toch iets van het hart. Ik vind je nml gewoon een leuke vent. Geen matennaaier, geen roddelaar. Recht door zee, redelijk gewoon gebleven. Zich niet gek laten maken.
Maar dan: Op tv was behoorlijk duidelijk hoe Rob en Chantal de boel nogal tegen je aan het ophitsen waren. Ineens leek het of er een Menno hetze gaande was, geheel onterecht. Je vriendinnetje in het huis, Ingrid, ging je lopen irriteren, ik bedoel, zeg dan, dat je niets meer wil. En iedereen begon ineens ruzie met je te zoeken. Maar wij hier, zagen alleen een aardig, vooral niet voor zichzelf opkomende Menno,
Nu weten we best, dat die beelden deels gemanipuleerd kunnen zijn geweest allemaal enzo, voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen. Maar dan nog. Ik bedoel, wat vind je ervan, dat je nu achteraf hoort en ziet, hoe men daar in het huis eigenlijk over je dacht?
En dan nog even een vraagje over Ingrid. Ik snap best dan mannen op blond met dikke tieten vallen, maar Menno, toe nou even. Je ziet er leuk uit, je bent aardig, niet dom. Ik kan zelfs nog snappen, dat je na zoveel weken/maanden, minder kritisch wordt, maar wa-rom Ingrid?
Eerlijk is eerlijk, blond staat niet gelijk aan lekker ( jouw woorden, Ingrid is een lekker wijf he?) Nee, Ingrid is GEEN lekker wijf. Ze is niet eens aardig. Ze is eigenlijk, sorry dat ik het zeggen moet, een infantiele, vooral ook domme, niet aantrekkelijk, valse teef. Niet dat een Dido, of een Lieske nu een betere partij waren geweest, maar Ingrid?? Kijk, dat snap ik dan echt niet he? Had dan ons allemaal een poepie laten ruiken en dat rare wijf eens goed lik op stuk gegeven, maar je bent niet zo. Je bent veels te aardig. En goedgelovig. Goeie eigenschap, daar niet van. Maar 1 tip, laat die Ingrid vanaf nu lekker. De wereld ligt voor je open, de vrouwen bieden zich dalijk aan je aan. Maak daar lekker gebruik van, je bent zoveel meer waard, dan die blonde doos daar in Aalsmeer.
Ik hoop dat je sommige negatieve kritieken niet te persoonlijk opvat. En de positieve dingen lekker tot je laat komen. En zou leuk zijn, als je hier nu en dan je virtuele gezicht nog eens liet zien
Lieve groeten Sarah-J