het kloterigste van roel vind ik zijn accent. welkom menno!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef Lipgloss het volgende:
Menno; wat vind je ervan dat Roel (de so called stoere rebel en kraker in het huis.(.?) als een hondje achter Dido aan kwispelt? Yikes ik persoonlijk zou me er mateloos aan irriteren als ik in dat BB huis zat.
Ik denk dat hij het zich wel herinnerde toen jij het vertelde, maar toen durfde hij het niet meer toe te geven. Eigenlijk best menselijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef BBMenno het volgende:
De situatie van Joost begreep ik toen al niet...misschien had hij even last van geheugen verlies...kan een keer gebeuren. Nee ik denk dat hij bang was voor de groep en niet wilde dat hij de schuld kreeg ..... beetje vage uitleg...maar dat vond ik in het huis ook al van joost op dat moment!
Ze moet een beetje kunnen relativeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef BBMenno het volgende:
Jammer dat die dochter ons stom vind....vind het wel een erg mooi meisje!
wat er denk ik bedoelt wordt is de bedreigingen naar jou toe.....dat hij zijn broers je wel even in elkaar zou laten slaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Een stoere rebel vind ik hem niet of je moet bedoelen dat hij in eerste instantie wilde plassen in het bed van nathalie en vervolgens in de babykamer....of bedoelde je meer dat hij in de tuin heeft geplast....nee hij is niet een echte rebel als dat alles is!
Inderdaad! Mensen die allen tv kijken zien het heel anders als streamers. Ook met voorkeuren van bewoners.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
De tv gaaf waarschijnlijk een vertekent beeld weer.
Het was in het huis anders dan op de tv
Hij kwam bij mij gevaarlijk over als roel te veel had gedronkenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Een stoere rebel vind ik hem niet of je moet bedoelen dat hij in eerste instantie wilde plassen in het bed van nathalie en vervolgens in de babykamer....of bedoelde je meer dat hij in de tuin heeft geplast....nee hij is niet een echte rebel als dat alles is!
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Ik zei ook "so called" ... hij roept te pas en te onpas dat hij rebels is..(. weinig van te merken!)quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Hij staat in me favorieten!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
Verwijs jij dan ook door naar ons?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
Doen we!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
We know!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Daar kijk ik braaf elke dag opquote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Het Hoerenfeest!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Voor mij zijn dat de sportmomenten van Joost en jou in de tuin. Die zwabberbenen van Joost...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Linda en het hoerenfeest en daarna linda en roel in bed en na 2 minuten valt roel in slaapquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Het moment dat Tanja het huis verlietquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
kijksequote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
en die bron zit in het huis of is al thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef BBMenno het volgende:
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
en roel natuurlijk!!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef stil het volgende:
Het leukste moment moet nog komen:
Het vertrek van Rob![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
Ik vond het heel erg gezellig met jullie....binnenkort kom ik zeker terug op FOK! Morgen ben ik de hele dag op stap met Linda, maar ik zal proberen vrijdag weer even langs te komen. En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!! Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Brutale vraag vertel Linda iets over Fok zou leuk zijn als ze ook eens langs komt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
Ik vond het heel erg gezellig met jullie....binnenkort kom ik zeker terug op FOK! Morgen ben ik de hele dag op stap met Linda, maar ik zal proberen vrijdag weer even langs te komen. En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!! Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Dat was idd geweldigquote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef pullup het volgende:
Het leukste moment was dat met de plantjes in de douche van Ralph
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
In het weekend zijn wij ook open hoor...![]()
Dido en Joost die spontaan musical-style beginnen te dansen en zingen over hoe zwaar het is dat Dido niet mag roken... Dat vond ik gewoon ontzettend grappig.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Ja, en ik was ook nog zo dom om te bellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef Ferdii het volgende:
het leukste moment was da jij op de bank won van rob, grote teleurstelling was weer dat hummie vond dat ie moest blijven en daarom maar de stemmen manipuleerde en zo "zorgde" dat rob toch mocht blijven met 51% v.d stemmen
het leukste moment vond ik toen die hap haar uit je hoofd werd geschoren en jij je vervolgens psychisch zo druk hebt lopen maken in je hoofd en zo boos was dat je daarna nog wekenlang van het padje was omdat je niet meer wist hoe je je moest gedragen omdat je zo lang, om niets, boos was geweest, jezelf vervolgens helemaal kwijt was en totaal geen idee meer had van hoe je je ingodsnaam in een groep moest gedragen waardoor er elke dag op je ingezoomed werd als je weer is buiten de groep lag. OF het moment dat de hele groep vergeten was dat jij ook nog in het huis woonde en de zilveren envelop openmaakte zonder jou erbij..heerlijk moment dat. om vervolgens als een kleuter expres de weekopdracht te laten mislukken. mijn mooiste bb-momentjes waren dat.quote:Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Daar komen wij niet (alleen om de berichten te lezen), heb je het niveau van de reacties daar wel 'es bekeken?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!!
Nou, hier is het af en toe ook wel heel erg triestquote:Op woensdag 16 november 2005 12:34 schreef CartWOman het volgende:
Daar komen wij niet (alleen om de berichten te lezen), heb je het niveau van de reacties daar wel 'es bekeken?
Ligt beneden ons niveau.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar komen wij niet (alleen om de berichten te lezen), heb je het niveau van de reacties daar wel 'es bekeken?
Ligt beneden ons niveau.![]()
Ralph die de plantjes water gaf onder de douche in een ietwat zatte bui....quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Spamquote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Vraag ik me trouwens ook nog steeds af Menno waarom je niet je hele kop kaal hebt geschoren/ liet scheren toen Ingrid die fout maakte?
Ik zou zoiets hebben van, scheer het nou allemaal maar af, dan viel er ook voor de anderen niets te lachen. En met een paar weken ishet toch weer bijgegroeid.
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef stil het volgende:
Het leukste moment moet nog komen:
Het vertrek van Rob![]()
Hee Menno, ouwe landingsbaan van me, wat moet je nou met zo'n vies manwijf als Ingrid man? Ik dacht eerst dat zij de tweede omgebouwde was in het BB-huis!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef BBMenno het volgende:
De situatie van Joost begreep ik toen al niet...misschien had hij even last van geheugen verlies...kan een keer gebeuren. Nee ik denk dat hij bang was voor de groep en niet wilde dat hij de schuld kreeg ..... beetje vage uitleg...maar dat vond ik in het huis ook al van joost op dat moment!
Tja als je je zelf helemaal van de buitenwereld afsluit kan ik sms'en tot ik een ons weegquote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:heb ik dit.. slaap ik een keer uit, mis ik de fun....
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft![]()
De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:heb ik dit.. slaap ik een keer uit, mis ik de fun....
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft![]()
mag dan wel snel gebeuren. Begin hem serieus irritanter dan irritant te vindenquote:
Ghehehe starfuckertjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
Dat gekwijl hier van al die wijven als Menno op het forum zit
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
Even voor de sceptici onder ons...
Het is inmiddels duidelijk geworden dat BBMenno de énige échte Menno uit BB is...
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
En je mag hier gewoon kanker zeggen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |