abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32310799
leuk dat je hier bent Menno

Ik vond jou en Joost het leukst in het huis. Nu jij eruit bent hoop ik maar dat Joost wint.

De rest is het niet waard.
pi_32310803
Laat ik het zo zeggen de meeste bewoners vonden hem er niet gezelliger op worden als hij had gedronken, maar dat was algemeen bekent in het huis!
pi_32310814
Menno weet dido het verhaal van linda en roel en het derde handje.
Of is het nog steeds het grote geheim
pi_32310847
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
pi_32310849
ach...... die Roel...............hoop herrie met weinig inhoud.
pi_32310851
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
We know!
En je vakantielanden-site is ook cool.

Ik vind je korte haar trouwens leuker dan toen je het langer had.

Je kan hier trouwens iemand quoten door het op het rode pijltje te klikken bovenaan een bericht.
En we hebben clickable smileys.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32310881
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
Daar kijk ik braaf elke dag op
*zucht* ik mis je in BB
pi_32310888
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
  woensdag 16 november 2005 @ 12:14:25 #34
65846 Bocaj
47th President.
pi_32310889
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Het Hoerenfeest!
pi_32310891
De geboorte van Joycelyn
  woensdag 16 november 2005 @ 12:14:39 #36
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32310897
Dag Menno

Veel plezier met kijken en kom vooral nog eens terug
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32310910
Het leukste moment was die vrijdag dat jullie straf kregen. Helaas op jouw verjaardag. Bij de uitzending op tv was het minder grappig. Maar op de streams vond ik de verontwaardiging erg leuk. Vooral omdat er van alles al hier op Fok geroepen was!
pi_32310919
quote:
Voor mij zijn dat de sportmomenten van Joost en jou in de tuin. Die zwabberbenen van Joost...
En Joost z'n maffe ideëen om wat leven in de brouwerij te brengen, tóen was daar nog animo voor...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:16:04 #39
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32310931
MEnno voor mij had je mogen over blijven hoor heb me werkelijk scheel gesmst en in de poll stond je heel de week boven aan met dido erg jammer dat juist jij er uit moest!

voelde je je nieterg kut de laaste avond voor je vertrek toen onderandere chantal zo vreselijk tegen je tekeer ging ook al bedoelde ze het misschien goed?
Born this way
pi_32310935
quote:
Linda en het hoerenfeest en daarna linda en roel in bed en na 2 minuten valt roel in slaap
pi_32310938
quote:
Het moment dat Tanja het huis verliet
pi_32310951
Het leukste moment moet nog komen:
Het vertrek van Rob
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32310958
quote:
kijkse

Het leukste moment was voor mij toen Ralph de plantjes ging laten douchen. Toen heb ik echt met de tranen over me wangen gezeten en lag ik bijna op de grond van het lachen.

En jou homoverhaal was ook wel heel leuk, iedereen zat hier toen echt ademloos te kijiken. En werd half gek, omdat we niet wisten wat er nou precies aan de hand was.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:16:56 #44
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32310966
Tot gauw Menno..

Heb je trouwens vrienden die in Uithoorn wonen aangezien je daar gesport hebt en op school hebt gezeten?
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32310973
Bedankt voor je tijd, Menno, was hartstikke leuk, dus don't be a stranger.

Veel plezier morgenavond!
pi_32310974
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef BBMenno het volgende:
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
en die bron zit in het huis of is al thuis
pi_32310984
Het leukste moment vond ik toen jij op de bank op Joscelyn aan het passen was
pi_32311009
Ik vond het heel erg gezellig met jullie....binnenkort kom ik zeker terug op FOK! Morgen ben ik de hele dag op stap met Linda, maar ik zal proberen vrijdag weer even langs te komen. En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!! Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
pi_32311014
Bedankt Menno voor het beantwoorden van de vragen.
Ik hoop dat je nog een keer terugkomt want ik heb nog een heleboel vragen.
pi_32311020
Het leukste moment was dat met de plantjes in de douche van Ralph
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')