We know!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
Daar kijk ik braaf elke dag opquote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
Het Hoerenfeest!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Voor mij zijn dat de sportmomenten van Joost en jou in de tuin. Die zwabberbenen van Joost...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Linda en het hoerenfeest en daarna linda en roel in bed en na 2 minuten valt roel in slaapquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Het moment dat Tanja het huis verlietquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
kijksequote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
en die bron zit in het huis of is al thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef BBMenno het volgende:
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |