Het moment dat Tanja het huis verlietquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
kijksequote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
en die bron zit in het huis of is al thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef BBMenno het volgende:
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
en roel natuurlijk!!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef stil het volgende:
Het leukste moment moet nog komen:
Het vertrek van Rob![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
Ik vond het heel erg gezellig met jullie....binnenkort kom ik zeker terug op FOK! Morgen ben ik de hele dag op stap met Linda, maar ik zal proberen vrijdag weer even langs te komen. En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!! Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Brutale vraag vertel Linda iets over Fok zou leuk zijn als ze ook eens langs komt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
Ik vond het heel erg gezellig met jullie....binnenkort kom ik zeker terug op FOK! Morgen ben ik de hele dag op stap met Linda, maar ik zal proberen vrijdag weer even langs te komen. En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!! Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Dat was idd geweldigquote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef pullup het volgende:
Het leukste moment was dat met de plantjes in de douche van Ralph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |