Ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Of is het al uitgesloten dat dit geen faker kan zijn?
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef MUUS het volgende:
MENNO, ISA IS DIE KLEINE MET DIE GROTE MEMMEN!! Niet tegenstribbelen, het doet maar even pijn.
Ach, dan heb je er in ieder geval even warmpjes bij gezetenquote:
Gezien zijn vraag bedoel je 'nee' neem ik aanquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef crazymamma het volgende:
Weer een nieuw berichtje van Menno op zijn site...........
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=nieuws
quote:Afgelopen maandag ben ik gebeld door Pierre van Hooijdonk. Hij nodigde mij namens NAC Breda uit voor de wedstrijd voor komende zaterdag tegen FC Utrecht. Ik bedankte hem voor zijn shirt, maar bood ook meteen mijn excuses aan voor mijn "overgeven-na-het-benutten-van-iets-teveel-alcohol". Zijn reactie was: 'Geef niets jongen, omdat je voorover hing om te kotsen kwam mijn naam alleen maar beter op tv!'
Ik ben overtuigdquote:Op woensdag 16 november 2005 17:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
en voor de mensen die twijfelden... Hij zegt zelf dat hij op Fok is geweest![]()
Zou ik inderdaad ook niet pikken!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef MissHobje het volgende:
HoiMenno
![]()
Ik wil toch wel even kwijt dat ik blij ben dat je haar weer normaal is zeg!!!
Ik was gewoon pissed op Ingriddat pik je toch niet
![]()
![]()
Staat ook vermeld op zijn site-je, dat hij hier wel eens aanwezig is.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef mijn23 het volgende:
ik ben misschien een moeilijke,maar hoe weten jullie nou dat het de echte menno is???.ik had me ook zo aan kunnen melden op fok met naam BBmenno en ik had ook veel vragen kunnen beantwoorden want ik kijk veel naar de streams
Samenzweringstheoreticus.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?
Hierna is de ellende begonnen. En na een paar dagen Menno-bashen door Hummie is dat naadloos overgenomen door de andere bewoners.quote:Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Rica het volgende:
Kort verslagje; Tanja, Menno, Lieske en Ingrid zitten aan tafel te praten over wat ze gaan doen na BB. Stappen, avond alleen doorbrengen, vrienden etc. Het gesprek gaat zo verder over Tanja's bijna vrijwillige exit. Volgens Menno had BB haar wel geld voor geboden om te blijven. Tanja bestrijdt dit, zelfs toen ze echt op het punt stond weg te gaan is er nooit geld geboden. Menno doet er een schepje bovenop en zegt dat Tanja ook nooit weggestemt zal worden, maakt niet uit hoe er ge-smst of gebeld wordt. Tanja gelooft het niet. Menno gaat nog verder en zegt zeker te weten dat er bij vorige BB's gemanipuleerd is, hij heeft er 'bewijzen' voor zelfs. Toen men dacht dat er nooit meer een BB zou komen is iemand uit de school geklapt. Tanja is hevig verontwaardigd. Als het zo zou zijn wil ze geen cent van BB. Ze zou vreselijk teleurgesteld in het programma zijn en er absoluut niet meer aan mee willen werken. Ze zou het ook direct in de media brengen. Een beetje geschrokken van deze reactie proberen Lieske en Ingrid het wat af te zwakken, dat het misschien wel mogelijk is maar ze het niet zeker weten. Menno blijft echter volhouden dat de stemmen van het publiek niks uitmaken.
"Wil Menno naar de dagboekkamer komen? Menno naar de dagboekkamer"
Ietwat witjes komt hij 15 minuten later terug. Hij heeft een flinke uitbrander gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |