abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2005 @ 15:12:10 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30916505
Roel: "Zullen we een potje gaan neuken dan?"
Tanja: "Is goed, maar ik ga eerst even douchen"

De rest gaat een spel ofzo doen in de tuin.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30916528
15:10 Roel tegen Tanja die wat verveeld in de stoelen zit:

"Nou, zullen we dan maar een potje gaan neuken?"

edit: Zo, dan weten jullie dat dit écht gezegd is....

Tanja : Ik heb liever de lichten uit op de slaapkamer.
Roel: Ik doe het liever met het licht aan.
Tanja : Nee, joh, niet nu met die buik...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 25 september 2005 @ 15:28:41 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30916978
Terwijl de anderen met een soort tienkamp bezig zijn in de tuin, slentert Roel door het huis, smachtend naar een sigaret en 500 euro...

pi_30916984
daar komt de volgende peuk
  zondag 25 september 2005 @ 15:30:10 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30917037
pi_30917112
hap ui er achteraan, geniaal!
  zondag 25 september 2005 @ 16:54:57 #57
57050 Radiohost
Typische radionerd
pi_30919688
16:50 Menno komt uit de DBK waar hij naartoe geroepen was. Hij heeft enorm op zijn kop gekregen en is er nogal beduusd van. Mij is even ontgaan waarom BB zo boos op hem is.
"Meneer had mayonaise besteld?"
  zondag 25 september 2005 @ 17:00:59 #58
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30919857
Kort verslagje; Tanja, Menno, Lieske en Ingrid zitten aan tafel te praten over wat ze gaan doen na BB. Stappen, avond alleen doorbrengen, vrienden etc. Het gesprek gaat zo verder over Tanja's bijna vrijwillige exit. Volgens Menno had BB haar wel geld voor geboden om te blijven. Tanja bestrijdt dit, zelfs toen ze echt op het punt stond weg te gaan is er nooit geld geboden. Menno doet er een schepje bovenop en zegt dat Tanja ook nooit weggestemt zal worden, maakt niet uit hoe er ge-smst of gebeld wordt. Tanja gelooft het niet. Menno gaat nog verder en zegt zeker te weten dat er bij vorige BB's gemanipuleerd is, hij heeft er 'bewijzen' voor zelfs. Toen men dacht dat er nooit meer een BB zou komen is iemand uit de school geklapt. Tanja is hevig verontwaardigd. Als het zo zou zijn wil ze geen cent van BB. Ze zou vreselijk teleurgesteld in het programma zijn en er absoluut niet meer aan mee willen werken. Ze zou het ook direct in de media brengen. Een beetje geschrokken van deze reactie proberen Lieske en Ingrid het wat af te zwakken, dat het misschien wel mogelijk is maar ze het niet zeker weten. Menno blijft echter volhouden dat de stemmen van het publiek niks uitmaken.

"Wil Menno naar de dagboekkamer komen? Menno naar de dagboekkamer"

Ietwat witjes komt hij 15 minuten later terug. Hij heeft een flinke uitbrander gehad.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 25 september 2005 @ 19:44:52 #59
242 Pinball
Electric Monk
pi_30924009
Nathalie doet haar dagelijkse halfuurtje robrijden. Heeft ze er wel voor over om nooit door Ome Rob genomineerd te worden.
Ze hebben het nog even over de inpakopdracht en over de fietsopdracht.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30925992
Tanja zit aan een GROOT bord warm eten, iets met bloemkool, rijst en worst zo te zien
Roel zit alleen in het bubbelbad.....
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30926137
Tanja gooit een heel groot gedeelte van het eten weg, zoals zij zegt: een beetje teveel rijst
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30926194
Rob heeft net zijn 16e sigaret gerookt in de jacuzzi.

De rest van de bewoners kletsen wat in de huiskamer.
In de keuken heeft Tanja een gróot bord voor zich staan met rijst, bloemkool, kip, boontjes, gebakken ui en banaan, pindasaus.

Ze kan niet alles op, de rest gaat in de afvalbak.
Linda komt er even bij staan en vraagt of het heeft gesmaakt.
Tanja: "Mjah... beetje teveel rijst. En nu een sigaret..."
Linda: "Neeee, geen sigaret!"
Tanja: "Morgen ben ik op de helft."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30926220
In de huiskamer voert Chantal een gesprek over Thaise vrouwen die meegenomen worden door wersterse mannen in het nachtleven.
(Marilyn Von Savant)
  zondag 25 september 2005 @ 21:01:42 #64
242 Pinball
Electric Monk
pi_30926314
Dit bord:

Gaat in de vuilnisbak:

En hier zit iemand die heeft genoten, gelukkig maar dat ze die vieze magnetronmaaltijden niet meer hoeft te eten!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30927471
Ralph smeert een broodje met pindakaas.
Nathalie kletst met Joost in de huiskamer, Tanja komt er bij zitten.

Roel, Rob, Chantal en Linda in de jacuzzi. Met bubbels, dus niet te verstaan. Menno doet push-ups touwtjespringen in de tuin.
Dido en Ingrid zijn niet in beeld.

Saai dus.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30927882
Tanja wil geen relatie meer aangaan, ze heeft haar buik ervan vol.

Joost: "Er zijn nog genoeg mannen die wél geschikt en betrouwbaar zijn..."
Tanja: "Daar val ik niet op, die moet ik niet."
pi_30928054
Tanja: "Ik heb ze uit alle circuits al gehad, geloof me. Het maakt niet uit. Ik vertrouw ze voor geen cent meer. Misschien over 10 of 15 jaar, ik ga voor m'n dochter leven. Dit is de laatste keer geweest voor mij."

Joost: "Je gaat ooit weer eens iemand ontmoeten."
Tanja: "Dan ken je me niet."

Nathalie: "Je hebt dan genoeg aan goeie vrienden."
Tanja: "Ik vind sex lekker. ik ben al 2 jaar verliefd op een jongen. Maar dat gaat niets worden."

Op de vraag 'waarom niet?' van de anderen kan en wil ze niets zeggen.

Tanja: "Dit is al de zoveelste keer dat ik wat probeer. Ik zal nooit, nooit, nooit meer een man vertrouwen."
pi_30928297
Joost en Nathalie voelen met Tanja mee, met wat ze heeft meegemaakt.

Nathalie begint over lesbisch zijn omdat dit bij vrouwen vaker voorkomt na teveel teleurstellingen.
Tanja: "Mijn vriendinnen en ik hebben absoluut niet dat soort gevoelens voor elkaar, soms zeggen we wel eens: kon het maar, maar meestal lachen we er hard om."

Nathalie weet zeker dat er iemand rondloopt die de pijn kan wegnemen.
Tanja: "Als ik alleen ben, op mezelf, ben ik gelukkig. Ik ben zwanger en krijg een kleintje en daar ga ik voor. Dat zei ik vóor Shurendy al. We zien wel verder als m'n dochter groot is. Als het maar geen antilliaan is want die schop ik verrot."

Alle streams op de jacuzzi, dus niets te verstaan.
pi_30928361
Tanja heeft het erover dat antillianen grote ratten zijn en niet te vertrouwen, als haar dochter met een antilliaan zou thuiskomen zou ze hem de deur uitschoppen.
Nathalie beaamt dit enigszins.

De regie switcht meteen de camera weg en richt alle streams op het bubbelbad.
Wat een watjes.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_30928873
Joost vraagt Nathalie of ze wel eens een pilletje heeft genomen.
Nathalie: "Ja, afgelopen december nog, was vrij heftig en de laatste keer. Ik wil de controle houden, daarna was het afgelopen met de party's. Ik weet altijd alles nog, ook eerder toen ik wel eens halfjes nam."

Joost wil weten hoe het voelt.
Nathalie: "Tintelen, aldoor op de dansvloer staan, flitsen. We zijn bij iemand thuis geweest, ik heb daar onwijs staan dansen en daar op bed gelegen, ze wouden dat ze een camera hadden. Ik ben 3 dagen zó ziek en ellendig geweest, ik was hele stukken kwijt. Nooit meer."

Ik stop met streamen, als iemand zich geroepen voelt...
pi_30929039
Nog steeds over drugs.
Nathalie heeft wel eens ghb gebruikt.
En de regie switcht meteen weer terug.
Wat een mongolen zeg.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_30932272
23h59: muis gesignaleerd in bed bij Chantal
zorgen moet je doen, niet maken!
  † In Memoriam † maandag 26 september 2005 @ 00:20:27 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30932822
Bedankt weer iedereen!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')