abonnement Unibet Coolblue
pi_30932356
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 25 september 2005.
pi_30932554
0h06: Nadat de muis niet nader getraceerd is in de damesslaapkamer gaat het gesprek nu over poepen. De dames willen de uiensoep morgen een dagje over slaan. Linda: "Sorry Naat, maar dat uienbrood was niet te vreten!" Morgen dus ook geen uienbrood schijnbaar..
zorgen moet je doen, niet maken!
pi_30932735
0h13:
Rob: ik wil best wel gein uithalen op de meidenkamer, maar het kan gewoon niet..
Roel: de ijskoningin nomineert je direct.
Rob doet nog eens de nominatiestrategie van Tanja uit de doeken.. "Meisje, jongetje, meisje, jongetje en als je de deksel niet op de pindakaas doet nomineer ik je."
zorgen moet je doen, niet maken!
pi_30933026
Roel, Ralph en Rob bespreken Menno.
Ralph houdt zich een beetje afzijdig, maar Rob en Roel hebben blijkbaar moeite met het calculerende gedrag van Menno. Roel lijkt verbaasd, in het begin had hij Menno als serieuze kandidaat voor het einde beschouwd, nu niet meer. Rob beaamt dit.
Joost gaat ook kort over de tong, de splitsing Joost/Menno en RRR lijkt duidelijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30933701
Stream 3

0.05 In de damesslaapkamer. Het licht is uit. De uiensoep en de scheten die daar het gevolg van zijn worden besproken. Chantal zegt dat ze poept als een olifant als ze ongesteld is.

Stream 2

0.08 Roel arriveert in de mannenslaapkamer. Ook hier is het licht al uit. Rob zegt dat hij thuis altijd alles hoort maar dat hij hier overal doorheen slaapt. Ralph kan zich niet herinneren dat de dames bij zijn bed hebben staan schreeuwen. Rob : We moeten eigenlijk 's nachts een keer wat bij die meiden doen. Maar het probleem is dat Tanja er ligt. Roel grapt : Nomineren. Rob : Je kan het gewoon niet maken.

0.13 Roel : Ik vond de uitleg van het nomineren heel interessant. Van Tanja. Rob : Ze zei, ik nomineer meisje jongetje. Al doe je maar een potje pindakaas niet dicht voor mijn neus, dan nomineer ik je. Roel bedoelt wat ze zei in de live uitzending. Hij weet niet meer precies wat ze zei. Roel komt terug op het feit dat Rob tegen Tanja zei, je ligt de hele dag te slapen. Rob : Het interesseert me echt niet. Als je zo kortzichtig bent. Ralph zegt dat hij afgelopen donderdag zijn koffer in vijf minuten ingepakt had. Roel : Ik denk dat wij blijven. Ralph : Je kan er geen pijl op trekken. Roel zegt dat er anders geen jongens overblijven. Dan zeggen ze dat het publiek beslist (waarschijnlijk met de uitbrander voor Menno in hun achterhoofd).

0.19 Roel zegt dat je in BB jezelf moet zijn en dan moet afwachten of het publiek je mag. Hij stelt dat Menno zich inhoudt en zich in bochten wringt. Rob : Het probleem is dat hij daar al vanaf het begin mee bezig is. Roel : Hij praat helemaal niet met mij. Met jou ook niet. Met jou ook niet. Zelfs Linda zegt, hij praat alleen met de meisjes en met Joost. Eigenaardige aanpak houdt hij er op na. Rob : Ik vind hem niet echt sociaal. Roel : Je moet er gewoon schijt aan hebben. Ik vind het zonde gewoon. Na de nominatie heeft hij niks tegen je gezegd ? Ralph : Vanavond hebben we over wintersport gepraat. M.b.t. vakantie hebben we wel een klik. Daar houden we allebei van. Maar hij zal niet vragen naar de nominatie. Ik ga geen gesprekken uit de weg. Ik gooi niet zomaar mijn mening op tafel of probeer iemand te overtuigen. Met zijn twaalven krijg ik niet eens de kans ertussen te komen. Van bepaalde onderwerpen leer ik ook. Ik deel soms ook grotendeels een mening met iemand. Hij kan het beter formuleren, waarom zou ik me er in mengen ? Ik vind het best wel moeilijk er tussen te komen en me te profileren. Rob : Het gaat ook om het sociale aspect. Menno ziet dat niet staan. Hij kan amper goeiemorgen tegen je zeggen. Dat heeft hij vanmorgen voor het eerst tegen me gezegd tegen me. Roel : Hij zit altijd in een hoekie met Ingrid en Joost. Rob : Ze hebben Joost in de eerste weken alleen maar afgezeken. Rob zegt dat ze dat o.a. deden omdat Joost iets over zijn moeder had gezegd. Rob over Joost : Hij kwam verdrietig naar me toe en zei, ik hou wel van mijn moeder. Van de ene op de andere dag kruipt ie (Menno) ineens in zijn reet. Roel : Ik kan gewoon geen hoogte van hem krijgen. Rob : Ja, dat stoort. Roel : Misschien verandert hij nog. Rob : Nee, dat kan niet. Dat zit in je. Je kan dingen delen en je kan alles alleen doen.

0.26 Rob m.b.t. het niet roken : Ik ben trots op je Roel. Roel : Fluitje van een cent. Ralph : Jij bent stabiel. Jij gaat het redden. Ralph zegt dat hij toen hij jong was een woestijnratje heeft begraven en een goudvis door de wc heeft gespoeld. Rob : Levend ? Ralph vertelt o.a. dat zijn vader vroeger kippen en kuikentjes in de winkel had. Dan vertelt hij dat ze ook lammetjes in de tuin hadden. Rob begrijpt eerst niet dat dat het hele verhaal is. Ralph : Die kuikentjes vond ik mooi. Die ging ik iedere dag voeren. Alle kleurtjes hadden ze. Als je die ziet lopen. Roel : Ik heb nooit iets van dieren gehad. Dan zegt hij dat hij wel een groene grasslang heeft gehad. Roel : Het voer liep over zijn hoofd heen, dan at hij het niet. Ralph : Je hebt hem weg gedaan ? Roel : Hij is dood gegaan. Ralph had ook konijnen in de tuin.

0.34 Roel vraagt naar de broers en zussen van Ralph. Ralph : Een oudere zus van 32. Roel : Wat voor maten heeft ze ? Ralph : Jij bent echt erg. Ralph is oom. Ze horen lawaai op de damesslaapkamer.

0.36 Roel over Nathalie : Vind je het moeilijk ? Ralph : Het gaat me verbazend goed af. Roel : Ben je voor een andere chick aan het vallen ? Ralph : Nee. Ik zou er niet terughoudend in zijn. Ik ben een slow starter. Ik kan wel mijn buien hebben. Met stappen of met vakantie. Roel : Ik vind Dido wel leuk. Ralph : Dat was wel duidelijk. Roel : Ik had het verknald. Het begint langzaam weer goed te komen. Als het dit weekend weer losgaat moet het wel goedkomen. Rob : Met Dido ? Gelijk heb je.

0.41 Rob : Ja jongen. Het is zo voorbij. Roel : Deze week ? Ja. Ik heb er schijt aan. Niet roken vind ik beter dat Winnie de Poeh of fietsen. Ik vind het niet erg als ik niks te doen heb.

0.42 Stream even naar Joost en Menno die een spelletje spelen aan de keukentafel.

0.43 Roel zegt dat hij vandaag veertien boterhammen met pindakaas heeft gegeten. Roel zegt dat hij de kabeljauw zo lekker vond. Rob bedenkt dan dat hij nog wat broden uit de diepvries moet halen. Hij probeert Ralph te laten schrikken die naar het toilet was. Ralph begint dan over de film I know what you did last summer. Hij vond hem goed. Ralph zegt dat zijn scheten stinken. Roel denkt dat het door de pindakaas komt. Ralph zegt dat het aan de uien ligt.

0.47 Roel tegen Ralph : Ik denk dat jij genomineerd wordt door Tanja i.v.m. die dwangbuis. Ze lachen. Rob : Ze komt er gauw aan hoor. Ralph : Die kleine ? Rob : De genomineerden (dat ze genomineerd wordt). Tanja heeft gezegd dat er vijf op haar nominatielijst staan. Ralph : Ze heeft wel ballen. Roel : Als ze niet zwanger was was ze al lang weggeweest. Dat zegt iedereen gewoon. Rob : Klaar. Roel : Ik ben wel nieuwsgierig. Als we hier een kleintje hebben. Rob : Voor een paar dagen. Allemaal : Hahaha. Roel : Volgens mij hebben jullie wel gelijk.

0.52 Rob : Het zou leuk zijn als Joost en Menno ook in bed lagen. Roel : Ze zonderen zich wel een beetje af.

Dan is het stil in de mannenslaapkamer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 26-09-2005 11:57:43 ]
pi_30934054
Menno en Joost in de badkamer. Joost vraagt of Menno nog hetzelfde denkt over donderdag, Lieske eruit. Blijkbaar hebben ze een pooltje. Menno denkt inderdaad Lieske. Joost vraagt zich af wat er met de stemmen voor Lieske gaat gebeuren als ze weg is. Realiseert zich dat hij er toch een keer uit moet als het publiek dat wil.
Bij nader inzien is hij ook benieuwd naar de Lieske-stemmers als ze wél blijft, hij denkt dat mensen die Lieske hebben genomineerd dan misschien iemand anders nomineren omdat ze dan denken dat het toch geen nut heeft. Conclusie is dat het spannend blijft.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30934168
Stream 3

1.07 Chantal, Menno en Joost in de blauwe stoelen. Chantal : Ik ga weer naar mijn meisjes toe. Ze vertrekt. Joost : Ik denk dat Roel of Tanja het morgen nog wel moeilijk zullen krijgen. Voor mijn gevoel gaat het te makkelijk. Wij zeuren over de pindakaas. Hun zeuren niet dat ze de peuken missen.

1.09 In de badkamer komen Joost en Menno Nathalie tegen die vertelt dat ze veel gescheten heeft.

1.11 Menno over donderdag : Het is wel interessant wat er gebeurt als Lieske wel gaat. Joost : Ik wil wel zo lang mogelijk blijven. Voor hetzelfde geld, als Lieske mag blijven heeft het geen zin op haar te stemmen want ze mag toch blijven. Dan krijg je alsnog een soort heroriëntatie. Joost smeert zalf op zijn gezicht.

1.14 Stream naar de damesslaapkamer. Dido : Mijn lievelingsnummer is 'Hou me vast'. Linda begint over Lenny Kravitz. Iemand zegt dat die seksverslaafd is. Linda : Daar heb ik geen probleem mee. Dan begint Linda over 'die basketballer met die lange lul'. Ze bedoelt Dennis Rodman. Het gespek komt op de grootte van penissen. De billen van Ralph worden besproken. Lieske noemt ze parmantig.

1.26 Dido : Ik heb net twee paracetamol genomen. Lieske : Wie heeft er ook hoofdpijn ? Nathalie : Niet meer. Ik heb een aspirientje genomen. Wat is dat nou ? Een suikertekort ? Chantal : Je suikerspiegel is aan het dalen. Daar krijg je hoofdpijn van. Dan is het stil in de damesslaapkamer.

Stream 1

1.31 Ook in de mannenslaapkamer is het stil.

Dit is het voorlopig van mij.
  maandag 26 september 2005 @ 02:39:23 #8
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30934634
Roel rookt maar is op zijn hoede voor de rook politie

  maandag 26 september 2005 @ 02:40:49 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_30934643
Nog eentje:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30934698
2.30 Roel komt zijn bed uit. Net als afgelopen nacht gaat hij naar het toilet, pakt hij een kop water en gaat hij buiten zitten roken.

2.41 De sigaret is op. Roel drinkt water en eet een hap ui.

2.46 Roel ligt weer in zijn bed.
  maandag 26 september 2005 @ 03:22:13 #11
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30934911
En terwijl Roel rustig richting de 10.000 euro gaat ligt de 'Rookpolitie' heerlijk op één oor te pitten.



De regie zoomt met enige mistroostigheid nog maar eens in op het petje...



[ Bericht 1% gewijzigd door Rica op 26-09-2005 03:30:01 (;)) ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 26 september 2005 @ 08:16:03 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30935864
08.15 Rust in huize Big Brother. Ze slapen nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 26 september 2005 @ 09:20:43 #13
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_30936667
rond 9 uur 10 wordt er nog steeds geslapen...
Niet door bushokjes tiefen aub
pi_30937148
09:50 diepe rust.....
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30937220
10 uur.

Het is te rustig als je het mij vraagt
  maandag 26 september 2005 @ 09:55:14 #16
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30937235
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  maandag 26 september 2005 @ 09:58:31 #17
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30937318
Ralph is wakker
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30937327
En we hebben een winnaar. Ralph is wakker
  maandag 26 september 2005 @ 09:59:18 #19
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30937341
Hij heeft weer een beetje watre gedronken en weer terug naar bed

deja vu?
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30937579
Iedereen is wakker met dido in een hele vrolijke bui volgens mij.
pi_30938477
Het is rustig in huis. Joost en Nathalie zijn aan het afwassen en Dido zit op haar gemak in de Jacuzzi
Ik wou dat ik niet zo knap was, maar rijk
pi_30938510
10:50 Ingrid moet naar de dagboekkamer komen
Ik wou dat ik niet zo knap was, maar rijk
pi_30938585
Er was iets aan de hand met haar zender en daarom moest Ingrid naar de DBK komen. Ze dachten dat zij 2 zenders had.
Ik wou dat ik niet zo knap was, maar rijk
pi_30938740
Ingrid en Dido zitten in de Jacuzzi te praten. Nathalie komt er bij zitten en vind het water erg lekker. Joost en (volgens mij) Menno zijn aan het afwassen. Rob, Chantal en Ralph zitten te praten in de tuin
  maandag 26 september 2005 @ 11:13:48 #25
242 Pinball
Electric Monk
pi_30939030
Nog van het wakker worden, ging niet zo soepel bij sommigen


Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')