Ik denk eigenlijk dat Joost het zich écht niet meer herinnerde. Het was 's ochtends vroeg, hij liep half te slaapwandelen. Hij heeft ook alleen maar gezegd "je moet het zelf weten, maar dat gaat niet goed vallen in de groep" ofzoiets, het is nou ook weer niet zo dat jullie er een lang gesprek over hebben gevoerd ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef BBMenno het volgende:
De situatie van Joost begreep ik toen al niet...misschien had hij even last van geheugen verlies...kan een keer gebeuren. Nee ik denk dat hij bang was voor de groep en niet wilde dat hij de schuld kreeg ..... beetje vage uitleg...maar dat vond ik in het huis ook al van joost op dat moment!
Het emailadres klopt gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef mijn23 het volgende:
ik ben misschien een moeilijke,maar hoe weten jullie nou dat het de echte menno is???.ik had me ook zo aan kunnen melden op fok met naam BBmenno en ik had ook veel vragen kunnen beantwoorden want ik kijk veel naar de streams
nah wat een lol zou dat zijn dan, he... Denk dat het wel goed zit, kijk ook maar naar zijn site.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef mijn23 het volgende:
ik ben misschien een moeilijke,maar hoe weten jullie nou dat het de echte menno is???.ik had me ook zo aan kunnen melden op fok met naam BBmenno en ik had ook veel vragen kunnen beantwoorden want ik kijk veel naar de streams
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Menno hangt hier ook niet de godganse dag rond zoals sommige idioten. Isabeau. Hij is even komen kletsen en is weer weg gegaan. Prima toch?
idioot meldt zichquote:Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Menno hangt hier ook niet de godganse dag rond zoals sommige idioten.
Hey, ik zal nooit mensen uitschelden als ik niet ook tot de betreffende groep behoorquote:
Hij is echt!!!!!!quote:
idioot.quote:
Ja, want FOK! heeft nog niet genoeg hysterische vrouwen.quote:
quote:
Hè, laat me ff....ik ga Menno morgen sowieso toch in levende lijve bewonderenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:46 schreef MUUS het volgende:
Ja, want FOK! heeft nog niet genoeg hysterische vrouwen..
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat je zegt ben je zelf