quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Jongens ga nu niet net doen alsof we Menno geweldig vinden, hij werd hier amper een week geleden ook nog uitgekotst, net als de rest overigens
Ow, hij mag best weten dat hij bij mij laag op m'n favo lijstje stond hoor...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Jongens ga nu niet net doen alsof we Menno geweldig vinden, hij werd hier amper een week geleden ook nog uitgekotst, net als de rest overigens
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Ik ben er bang voor ja! En dan zit ie nog vanquote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Menno ziet niet zo goed zonder bril[afbeelding]
Iemand met in totaal 6 posts weet te vertellen hoe de verhoudingen liggen in het BB-forum...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Da's bijna net zo raar als een 2 jaar oude clone die moderator wordt op Fok, dat zou ook heel bizar zijn!quote:Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iemand met in totaal 6 posts weet te vertellen hoe de verhoudingen liggen in het BB-forum...![]()
Ik zou eigenlijk het bordje van Hummie moeten lenen: "Kun je lezen?"
Ik een kloon??quote:Op donderdag 17 november 2005 09:51 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Da's bijna net zo raar als een 2 jaar oude clone die moderator wordt op Fok, dat zou ook heel bizar zijn!![]()
Welnee joh! Hoe kom je daar nou bij? Ik zeg alleen maar dat het heel bizar zou zijn als een 2 jaar oude clone op Fok moderator zou worden.quote:
Ik voelde mezelf idd ff aangesprokenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Welnee joh! Hoe kom je daar nou bij? Ik zeg alleen maar dat het heel bizar zou zijn als een 2 jaar oude clone op Fok moderator zou worden.
Bedoelde het verder niet naar jou toe hoor!
Sorry als je je aangesproken voelde!
![]()
Oh nee da's dan toeval, bedoelde het echt niet zo verder!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voelde mezelf idd ff aangesproken![]()
Ik zit dan ook pas 2 jaar op fok, dus ik dacht dat je mij bedoelde.. (deed voorheen voornamelijk lurken en in het befaamde 'de atmosfeer staat op ontploffen' posten, vandaar dat vrijwel niemand me kende voor ik verzot raakte op BB)
Of je leest het hele topic of je gaat even langs op menno's eigen sitequote:Op donderdag 17 november 2005 10:09 schreef Springsteen27 het volgende:
Menno (als het de echte is,w at niet bewezen kan worden denk ik?),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |