abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 23:26:31 #201
56819 Kimske
Juf in wording
pi_32330107
Menno welkom!!!! Hoe vond je het toen je er achter kwam dat we in de buitenwereld wel zien hoe je echt bent, en dat de groep aan het konkelen was??? Luchtte dat niet op? Geloof je zelf dat je er echt uitgestemd bent?
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  donderdag 17 november 2005 @ 01:20:51 #202
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32333212
Beetje late reactie... wist ik veel dat iemand van BB de moeite zou nemen hier te posten.
Vind je het niet lastig al die vragen hier te beantwoorden... heb begrepen dat je dyslectisch bent.

Cool trouwens dat gewoon Pierre van Hooijdonk jou persoonlijk gebeld heeft!!

PS. Ga je BB- Ruud en Annet nog spreken... die zal je vast nog wel bij NAC zien!

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_32333318
Jongens ga nu niet net doen alsof we Menno geweldig vinden, hij werd hier amper een week geleden ook nog uitgekotst, net als de rest overigens
  donderdag 17 november 2005 @ 01:30:23 #204
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32333365
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Jongens ga nu niet net doen alsof we Menno geweldig vinden, hij werd hier amper een week geleden ook nog uitgekotst, net als de rest overigens

Mên, het zou voor jou geen overbodige luxe zijn om een aantal topics en polls te checken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 17 november 2005 @ 01:30:39 #205
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32333371
quote:
Ow, hij mag best weten dat hij bij mij laag op m'n favo lijstje stond hoor...
Alleen Nathalie, Chantal en Ingrid scoorden lager... tja ieder z'n mening hé!

Maar dan nog heb ik niks tegen hem en kan ik het waarderen dat hij af en toe hier langs komt.

[ Bericht 11% gewijzigd door BB-King op 17-11-2005 01:39:58 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_32335480
quote:
ik geloof dat zowat iedereen zat te duimen dat Menno in ieder geval in het BB huis bleef
Ik durf te wèdden dat meer dan 75% Mennofan was. Ga je eens inlezen voor je onzin plaatst.
Daarbij heb ik geen "Heet hier Rikkert/Ralph/Linda/Tanja welkom op Fok" topics gezien. Voor Linda had die er wat mij betreft absoluut ook mogen zijn hoor, maar ik ben niet op het idee gekomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32335586
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Menno ziet niet zo goed zonder bril[afbeelding]
Ik ben er bang voor ja! En dan zit ie nog van "ooohoooohoohhhh wat moet zo'n BLOEDMOOIE MEID met MIJ?!!?!?!?"

Nou sorry hoor maar Ingrid mag al haar handen dichtknijpen als ze zo'n halve homo als Joost aan de haak slaat. Als ik ergens een teringhekel aan heb dan zijn het wel grote lelijke manwijven als Ingrid met klauwen die zo mogelijk mog groter zijn dan de mijne.
pi_32335589
Nee maar hij heeft gewoon veel respect bij ons Fok!'ers gewonnen door zich hier aan te melden en nog wat te zeggen ook
Anyways, ik vond het wel een beetje gemeen van je dat je zodra je uit het huis was zei over Ingrid: "lekker wijf he?" ik vond het een beetje respectloos over komen, want ik dacht dat je echt van haar hield, dan klinkt dat weer zo naar, maar dat zal wel gewoon mannenpraat zijn ofzo, Ruud de Wild is daar wel een leuke man voor

Het is cool dat je je hier aangemeld hebt, al vraag ik me nog steeds een beetje af of het wel echt is
xxx
  donderdag 17 november 2005 @ 09:27:18 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32335628
quote:
Iemand met in totaal 6 posts weet te vertellen hoe de verhoudingen liggen in het BB-forum...

Ik zou eigenlijk het bordje van Hummie moeten lenen: "Kun je lezen?"
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32336075
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Iemand met in totaal 6 posts weet te vertellen hoe de verhoudingen liggen in het BB-forum...

Ik zou eigenlijk het bordje van Hummie moeten lenen: "Kun je lezen?"
Da's bijna net zo raar als een 2 jaar oude clone die moderator wordt op Fok, dat zou ook heel bizar zijn!
  donderdag 17 november 2005 @ 09:58:18 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32336190
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:51 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Da's bijna net zo raar als een 2 jaar oude clone die moderator wordt op Fok, dat zou ook heel bizar zijn!
Ik een kloon??
pi_32336233
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik een kloon??
Welnee joh! Hoe kom je daar nou bij? Ik zeg alleen maar dat het heel bizar zou zijn als een 2 jaar oude clone op Fok moderator zou worden.

Bedoelde het verder niet naar jou toe hoor!

Sorry als je je aangesproken voelde!
  donderdag 17 november 2005 @ 10:02:23 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32336264
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Welnee joh! Hoe kom je daar nou bij? Ik zeg alleen maar dat het heel bizar zou zijn als een 2 jaar oude clone op Fok moderator zou worden.

Bedoelde het verder niet naar jou toe hoor!

Sorry als je je aangesproken voelde!
Ik voelde mezelf idd ff aangesproken

Ik zit dan ook pas 2 jaar op fok, dus ik dacht dat je mij bedoelde.. (deed voorheen voornamelijk lurken en in het befaamde 'de atmosfeer staat op ontploffen' posten, vandaar dat vrijwel niemand me kende voor ik verzot raakte op BB)
pi_32336304
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik voelde mezelf idd ff aangesproken

Ik zit dan ook pas 2 jaar op fok, dus ik dacht dat je mij bedoelde.. (deed voorheen voornamelijk lurken en in het befaamde 'de atmosfeer staat op ontploffen' posten, vandaar dat vrijwel niemand me kende voor ik verzot raakte op BB)
Oh nee da's dan toeval, bedoelde het echt niet zo verder!

Happy BB'ing verder! Al blijf ik er wel bij dat de eerste BB toch echt de leukste was, geweldige tijd was dat nog met Bart en Sabine en zo.

In deze BB mag ik eik niemand verder en dat maakt het toch wel minder leuk kijken.
pi_32336397
Menno (als het de echte is,w at niet bewezen kan worden denk ik?), je was niet mijn favoriete bewoner, maar ik heb een zwak voor mensen die in een underdog-positie belanden door toedoen van het schijnheilige gedoe van anderen. Zo ben ik ook als een blok gevallen voor Lieske die de eerste twee weken door alle dames genomineerd was, maar zich knap staande houdt in het huis.

Van mij had jij (en Rob ook overigens, al mocht jij hem niet) erin mogen blijven. Had liever Roel met zijn kranende karaoke-stem of tante Didonia zien vertrekken...

Veel plezier met Linda...

It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32336414
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:09 schreef Springsteen27 het volgende:
Menno (als het de echte is,w at niet bewezen kan worden denk ik?),
Of je leest het hele topic of je gaat even langs op menno's eigen site
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=nieuws
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32336461
Thnx Isabeau, ik ga toch maar voor optie B
pi_32336545
Is wat minder lezen hè
pi_32336647
Ja dat scheelt zo op de vroege morgen...al begrijp ik dat hij inmiddels in deze topic heeft gepost. Zal het vanavond thuis eens goed doorlezen als ik de kans krijg...
  donderdag 17 november 2005 @ 10:26:17 #220
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32336753
Doneer anders ff een Fok T-shirt aan hem, kan ie die mooi naar de live uitzending dragen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32337506
Jaa goed idee Puckzzz!
  donderdag 17 november 2005 @ 11:18:30 #222
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32337968
Hi Menno, leuk dat je hier bent! En sowieso respect voor het feit dat je het 2,5 mnd. hebt weten vol te houden.
Maar wat vond jij nou het leukste moment, en wat het moeilijkste, of akeligste?

Ik vond enige ´situaties´ met Linda tot dusver het leukst, omdat ze lekker los en ongecompliceerd is.
Zou je haar kunnen verleiden om ook ´s hier te posten? Zeg maar als aanmoediging dat iedereen hier haar bijzonder welgezind is!

Groeten aan Pi-air en don´t be a stranger! ...En hoe is het eig. met je haar?
'Beam me up Scotty'
pi_32339014
Ik vraag me dus inderdaad af, zoals Menno zelf al zei, of alle kleren in die koffer passen. Hoewel je regelmatig dezelfde kleding voorbij ziet komen, hebben de bewoners volgens mij toch wel veel verschillende kleren bij en die koffer is nou niet echt heeel erg groot...
pi_32340587
Hee Menno! echt leuk dat je hier online bent

Echt balen dat jij uit het huis bent, you were my favourite. Het is nu ook supersaai in het huis zonder jou

Ik had een vraagje: baalde je niet toen je bij de laatste weekopdracht, de krachtmeting, tijdens de liveuitzending roel en rob voor je moest laten? Je gaf het best gauw op, ik had verwacht dat jij het minuten zou volhouden!
Het leek namelijk niet alsof jij baalde
pi_32351654
Bij de buren heeft Menno inmiddels ook gereageerd .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')