Het leukste tot nu toe in het huis was voor mij het aanschouwen dat de medebewoners geen vat op jou konden krijgen, en dat je lekker kort en duidelijk was (dit in tegenstelling tot de rest, en dit maakte ze nog gekker)...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Waarom begin je niet gewoon iets met Michelle, dat overleeft Rob nietquote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef BBMenno het volgende:
Jammer dat die dochter ons stom vind....vind het wel een erg mooi meisje!
Ik ook...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef stil het volgende:
[..]
Ja, en ik was ook nog zo dom om te bellen.
Maar het heeft niet aan mij gelegen dat Rob er nog inzi.
Ik denk dat je dat beter niet kunt vragen. BB leest hier namelijk ook mee. Anders wordt ie weer op het matje geroepen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?
Lachen toch! Dubbel genieten.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:22 schreef schatje het volgende:
Anders wordt ie weer op het matje geroepen.
Hier gaat ( mag) hij vast geen eerlijk antwoord op geven..quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?
Dat denk ik ook. Maar hij zal er vast een mening over hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef Tamrah het volgende:
Hier gaat ( mag) hij vast geen eerlijk antwoord op geven..![]()
Slowchat. Da's praktisch hetzelfde.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef bb-millie het volgende:
Menno heeft het over een chatsessie....![]()
Echt? Klinkt alsof hij ingehuurd is om hier even te komen chatten...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slowchat. Da's praktisch hetzelfde.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Sanne het volgende:
Dit vind ik persoonlijk mijn leukste shot van jou.
[afbeelding]
welkom op Fok!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Menno ziet niet zo goed zonder brilquote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Maar wat moest ie nou in godsnaam met dat lelijke manwijf? dat wil ik nou eens zo graag weten!
Beetje laat maarre trouwens..... jaaaaa vond ik ook hilarisch!!! Heb het ook live gezien en in een deuk gelegen!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:54 schreef keizerpinguin het volgende:
het leukste was dat Chantal, ingrid het geld van Roel weg pakte en dat Rob het daarna weg pakte en betrapt werd door Nathalie, en vervolgens half vechtend met ingrid en chantal over de bedden rolde, en dat Roel kompleet flipte!!! toen hij er achter kwam!
heb het live via de streams gezien dat was veel leuker dan op de tv hahaha![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |