Vaÿrinnen en Ball zijn op de weg terugquote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
[HOOLS] Het VBL café #975: vanavond the young onesquote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Sien heeft een geweldige dag lijkt me...
Was wel gezellig in Australie gisteren denk ikquote:
Mooi,laat hem maar naar Arsenal komenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:15 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij in Barend en Van Dorp: "Ik ben bang dat Guus aan het eind van het seizoen vertrekt bij PSV".
Directe aanleiding zou het gedoe met de FIOD zijn, maar ik denk dat het ook wel meespeelt dat Hiddink niet met de RvC en de voorzitter op een lijn zit. Guus heeft een contract tot en met 2007, maar onze geweledige RvC heeft een clausule in het contract gebouwd dat Guus in 2006 al weg mag.
hahaha grappig dat is letterlijk mijn sms-jequote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL café #975: vanavond the young ones
Zeker goed te doen..ze gingen nog ff feesten op een kruispunt.. echt een gekkenhuis hoor.. en alles ging in goede aarde.. mensen waren vriendelijk, geen vechtpartijen enz enz..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:08 schreef Joenes het volgende:
[..]
Was wel gezellig in Australie gisteren denk ikLas dat dat de eerste Guus 4PM spandoeken ook al weer te zien waren.
Ik merk hetquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend is niet zo van de censuur Sien.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
Tegen wie moet PSV trouwens zondag ?
Zoiets denk ik ook, misschien een tegentreffer, maar ik heb wel alle vertrouwen in de drie puntenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ook hoorIk gok op een moeizame wedstrijd, maar wel een klinkende 0-3 overwinning!
Ik zie Guusje wel eens definitief bij Australie blijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Hmm, mocht Guus weggaan hoop ik eigenlijk dat hij weer bondscoach wordt van het NL-elftal. Stuk meer vertrouwen in Guus dan in Bassie.
Dikke kans dat Bassie na het WK ook weer weg is. Gat het goed dan gaat hij naar Milan, gaat het slecht dan moet hij ook weg.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Hmm, mocht Guus weggaan hoop ik eigenlijk dat hij weer bondscoach wordt van het NL-elftal. Stuk meer vertrouwen in Guus dan in Bassie.
Hij krijgt er ook dik voor betaald.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef Spideyman het volgende:
Wat een omschakeling voor Hiddink zeg! Winnen voor 85.000 man, feestje vieren, dagje vliegen en hoppakee RKC.
De man leeft gewoon voetbal.
Zeker maar voor het geld hoeft hij echt niet naar Australië hoor. Hij lijkt me al met gemak binnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook dik voor betaald.
hoe het WK ook eindigd hij hoeft echt niet weg, de KNVB had al vooraf gezegd dat hij niet ontslagen zou worden als hij het WK niet had gehaaldquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans dat Bassie na het WK ook weer weg is. Gat het goed dan gaat hij naar Milan, gaat het slecht dan moet hij ook weg.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/958.phpquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
WTF is Carizzo. Ken alleen Carratta van de A1.
quote:
Vennegoor of Hesselink, Koné, Farfán, Robert, Sibon, Beasley 6 spitsen voor 3 posities. (eventueel kan je de Jong en Culina ook bij de aanvallers tellen)quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Garlic_Sauce het volgende:
We hebben teveel aanvallers... hadden we maar net zoveel linksbacks
ik bedoelde eigenlijk pure spitsen, dan is Sibon bijv. al 4e in de pikorde...5e zelfs als je er vanuitgaat dat Farfan ook nog op die positie kan spelen. Vleugelspelers kun je niet genoeg hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vennegoor of Hesselink, Koné, Farfán, Robert, Sibon, Beasley 6 spitsen voor 3 posities. (eventueel kan je de Jong en Culina ook bij de aanvallers tellen)
Linksback:
Ball, Goessens en Fereyra en ook Lucius, Lamey en Reiziger kunnen daar desnoods redelijk uit de voeten.
Categorie Messi zou Piet gezegd hebben. Haha. Dat zegt ie me iets te vaak en vlug, en vaak onterecht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/958.php
Ik vind het droevigquote:
De Visser heeft wel gelijk. Bijna niemand kende Aissati een jaar geleden, maar toen speelde hij ook al fenomenaal. Aissati, Afellay en Carrizo zijn PSV's hoop in bange dagen (september 2006); Let maar op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Categorie Messi zou Piet gezegd hebben. Haha. Dat zegt ie me iets te vaak en vlug, en vaak onterecht.
Categorie Messi is met 18 jaar gewoon uitblinker in Barca en WK onder 20, deze speler Carizzo is nergens te bekennen in Argentinie-jeugd en bij Jong PSV zo ver ik kan zien. Maar goed, we zullen het wel zien.
Ik zou eerder Aissati in de categorie Messi zetten. Niet qua aanvallers, wel qua middenvelders.
een soort van Bommel zeg maar?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kan ie woensdag alsnog doen tegen die Duitsers. Wie is momenteel de jongste CL-scoorder ?
Denk trouwens dat zijn grootste kwaliteiten in het dienende regisserende spel en de passing zitten, niet perse het scorend vermogen.
Dan doe je hem tekort, van Bommel heb ik zien spelen bij Fortuna op die leeftijd en dat was bij lange na nog niet dit niveau. Die heeft behoorlijk lang gedaan over zijn groei naar de speler die ie nu is. Ik weet niet precies waar ik Aissati mee moet vergelijken. Beetje unieke speler waar je er niet veel van ziet. Afellay vind ik zelf erg close VdV benaderen, die heeft diezelfde schijnbewegingen, creativiteit en techniek op dat middenveld waar ie duels mee wint en zichzelf knap vrijspeelt. En ook dat scorend vermogen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een soort van Bommel zeg maar?
Hij heeft in de jeugd toch best veel gescoord volgens mij, alleen denk ik dat de 17 jaar zijn weerslag heeft op zijn schotkracht, en dat ie daardoor voorlopig moeilijk keepers passeert op het hoogste niveau. Dat zou op zich wel goed moeten komen op termijn, want hij raakt de bal wel altijd perfect in het hart, dan hoef je dus op zich geen fysieke beul te zijn om die bal hard te laten gaan. Maar hij is qua speler zo dienend dat heel vaak de bal zal afgeven waar anderen spelers eens voor eigen succes gaan, daarom denk ik dat ie minder scoort. Niet dat ie het niet kan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:31 schreef JustJunior het volgende:
Volgens mij is dat wel een minpunt van Aissati, hij scoort niet zoveel
Als die wedstrijd direct na die wedstrijd van AC Milan had gekomen wel.. maar nu heeft iedereen voldoende rust gehad om zich volledig te kunnen concentreren op die wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we morgen punten laten liggen in Waalwijk trouwens, een nederlaag zou me niet verbazen.
Nee, Afellay is meer een soort Van Bommel. Aissati is meer een Kaká.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een soort van Bommel zeg maar?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
Ik heb altijd al geroepen dat Aissati het meest bijzondere exponent uit de PSV-jeugdopleiding van de afgelopen 20 jaar is.
Domme opmerking MMquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Leuk, zelfs toen hij nog vloeibaar was en een meter boven de grond hing, kon je al zien dat Aissati talentvol was.
Mwah, nederlaag zit er gewoon al een tijdje aan te komen vind ik. Het loopt gewoon niet echt lekker bij ons, en voor RKC is dit natuurlijk dé wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Als die wedstrijd direct na die wedstrijd van AC Milan had gekomen wel.. maar nu heeft iedereen voldoende rust gehad om zich volledig te kunnen concentreren op die wedstrijd.
Bovendien gaan we ze niet onderschatten... RKC is gewoon aan een sterk seizoen bezig.
We gaan WINNEN!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aanhaken bij die van Cultje he....![]()
niet zo negatiefquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, nederlaag zit er gewoon al een tijdje aan te komen vind ik. Het loopt gewoon niet echt lekker bij ons, en voor RKC is dit natuurlijk dé wedstrijd.
Het loopt niet echt lekker?! Heb je even gekeken hoeveel tegendoelpunten we de laatste wedstrijden geincasseerd hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, nederlaag zit er gewoon al een tijdje aan te komen vind ik. Het loopt gewoon niet echt lekker bij ons, en voor RKC is dit natuurlijk dé wedstrijd.
Ben ik ook wel benieuwd naar, echter op welke plek zou hij moeten komen te spelen? van Affelay?quote:Mika Väyrynen
Fred Rutten sprak verder de verwachting uit dat PSV over zo'n drie weken weer zal kunnen beschikken over Mika Väyrynen. De Fins international traint alweer enige dagen buiten en is op de goede weg terug. Over De Jong zei Rutten: "Het verhaal met John de Jong is bekend, hij moet eerst volledig herstellen.
Voorlopig zie ik alleen een plaats op de bank voor Mika.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef WooZ het volgende:
En Lucius doet morgen dus weer mee
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, echter op welke plek zou hij moeten komen te spelen? van Affelay?
Het gaat hier wel om Grrrrrrrr, de rasnegatieveling.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het loopt niet echt lekker?! Heb je even gekeken hoeveel tegendoelpunten we de laatste wedstrijden geincasseerd hebben?
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om Grrrrrrrr, de rasnegatieveling.
Precies wat ik in gedachten hadquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
(Mijn) vermoedelijke opstelling:
Gomes
Lucius - Alex - Ooijer - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
Daar ga ik dan wel ff een kijkje nemenquote:Aussies op De Herdgang en twee interlands in Philips Stadion
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Australische selectie in de aanloop naar het WK zijn trainingskamp zal opslaan op De Herdgang. Daarnaast is het de bedoeling om twee interlands af te werken in het Philips Stadion, een van die interlands zou gespeeld moeten worden tegen het Nederlands elftal. Dat zal alleen doorgang vinden als Australie niet bij Nederland in de poule geloot wordt. Voor PSV betekent dat in ieder geval een financiele opsteker.
Nee hoor, DD kan wel eens positief zijn, maar grrr gaat altijd van het slechtste van uit...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toe
Ik ben niet negatief, gewoon erg kritischquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om Grrrrrrrr, de rasnegatieveling.
Nou ja, ik ben niet altijd 100% zeker dat we de CL winnen nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toe
Muhahahaha! Ik ben een grotere raspessimist dan jijquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet altijd 100% zeker dat we de CL winnen nee.
Hmmmmmm, onze grote man ontbreektquote:PSV.nl meldt dat Philip Cocu buiten de selectie is gebleven omdat hij ziek is. Hij wordt vervangen door Theo Lucius.
Opstelling PSV: Gomes, Reiziger, Alex, Ooijer, Lamey, Simons, Lucius, Afellay, Farfán, Koné en Vennegoor of Hesselink.
Bank: Zoetebier, Ferreyra, Culina, Addo, Robert en Aissati.
nee hoor Farfan is de grote manquote:
Een stuk of 4 in 90 minuten genoeg?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het loopt niet echt lekker?! Heb je even gekeken hoeveel tegendoelpunten we de laatste wedstrijden geincasseerd hebben?
Onzin, dat had je nooit kunnen voorspellen, als ze in de andere wedstrijden in totaal slechts 5 doelpunten tegen krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een stuk of 4 in 90 minuten genoeg?
Ik zou graag zeggen: zie je wel!
Bij deze dus: ZIE JE WEL!!!![]()
Eerst de 2de ronde CL veilig stellen en dan zondag thuis winnen van ADOquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Zwansen het volgende:
Ach, uit bij RKC een punt pakken. Op naar de volgende.
Get a life dude.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou woensdag nog een draai om de oren krijgen bij Schalke en iedereen staat weer met beide benen op de grond.
Ik zeg alleen maar wat ik verwacht cultje... Sorry dat ik niet zo'n overdreven optimist ben die denkt dat we de CL wel even gaan winnen...quote:
Je kunt toch niet iedere wedstrijd negatief gaan beschouwen van tevoren? Dat doen alleen mensen die op het punt staan om hun polsen door te snijden of die van sado-masochisme houden. Of denk jij bij PSV - RBC ook dat 't gelijk gaat worden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik verwacht cultje... Sorry dat ik niet zo'n overdreven optimist ben die denkt dat we de CL wel even gaan winnen...![]()
Ik baseer mijn denken grotendeels op ervaring, en die leert dat er een eind komt aan succesreeksen zoals we de laatste tijd gehad hebben. RKC was precies de kandidaat om aan de reeks in de competitie een einde te maken, en Schalke is dat in de CL. Ik ben helemaal niet zo negatief ingesteld, maar veel fans hier hebben last van teveel clubliefde in de kop. Nou is clubliefde heel ergquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef ASSpirine het volgende:
maar je moet ook niet altijd zo denken...
ga jij ook zo door het leven
Nee, bij PSV-RBC denk ik dat PSV met 2 vingers in de neus wint (maar niet met sprankelend spel).quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt toch niet iedere wedstrijd negatief gaan beschouwen van tevoren? Dat doen alleen mensen die op het punt staan om hun polsen door te snijden of die van sado-masochisme houden. Of denk jij bij PSV - RBC ook dat 't gelijk gaat worden?
quote:
Idiooot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou woensdag nog een draai om de oren krijgen bij Schalke en iedereen staat weer met beide benen op de grond.
Je praat poepquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef OneStupidDog het volgende:
Nepsupporter!
quote:Op zondag 20 november 2005 04:41 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk om met 1-3 voor te staan en dan punten te verliezen
Sientje kan je niet op www.goalzzz.com kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef appelsientje het volgende:
bedankt Rubberdvoor je sms-je...
jammer dat ik de doelpunten niet kan bekijken, zou wel een mooie pot zijn geweest... 4 - 4..
Gelukkig hebben we Markus nogquote:Op zondag 20 november 2005 09:19 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Nee winnen door 'n eigen doelpunt.![]()
denk eens aan het scenario als die stop...quote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je praat poep
Als je alleen een supporter bent als je altijd positief bent over je cluppie, is er ook wat goed mis.
De tering, vier tegendoelpunten. Dat hoort niet
Toont wel aan hoe belangrijk Philip is
Nee, om mensen zoals jij moet ik heel hard lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef OneStupidDog het volgende:
Heb je ook een permanent chagrijnige gezichtsuitdrukking zeker? Nepsupporter!
Hoezo ik praat poep? Ik zeg toch nergens dat je alleen een echte supporter bent als je slechts positief ben over je eigen club? Ik zeg impliciet dat je geen supporter bent als er na een goede reeks wedstrijden met bijna geen tegendoelpunten er ineens een eind aan komt en dat mensen dan ineens gaan mekkeren dat de volgende pot ook meteen 3x niks wordt. Onterechte kritiek noem ik dat. Zelfde soort mensen die zeggen PSV supporter te zijn en dan beweren dat zo'n 1-0 tegen Milan een toevalstreffer was en dat Milan een kutdag had bladiebla. Bekijk het eens fokkin positief man!! PSV is niet meer het kleine, verlegen provincieclubje meer. Als je van 1-0 van Milan kan winnen op eigen kracht met goed georganiseerd voetbal, dan ben je gewoon een van de beteren in Europa, daar doet zelfs een schlemielerig gelijkspel tegen RKC niks aan (alle topclubs hebben wel een offday). Maar dat schijnen er niet veel te beseffen hieroquote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je praat poep
Als je alleen een supporter bent als je altijd positief bent over je cluppie, is er ook wat goed mis.
De tering, vier tegendoelpunten. Dat hoort niet
Toont wel aan hoe belangrijk Philip is
10 punten minimaal is denk ik wel een eis.quote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Goldboy het volgende:
PSV - ADO Den Haag
PSV - NAC Breda
Feyenoord - PSV
PSV - Willem II
NEC - PSV
Hier moeten toch eigenlijk wel 13 punten uit gehaald kunnen worden.
Flauwquote:Op zondag 20 november 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Heb er nog niks van gezien.
Hoe deed Alex het?
Door een fout van Alex wordt de 4-3 ingeleid, hoewel de bal niet onhoudbaar voor Gomes leek.quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, serieuze vraag hoor. Ik vind het verrassend dat de sterkste verdeding van Nederland (dat meen ik) 4 goals tegenkrijgt. Dus vraag ik hoe Alex het deed. Ooijer mag ook.
Oei.... Da's niet best. Maar goed, woensdag weer scherp zijn tegen Schalke.quote:Op zondag 20 november 2005 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door een fout van Alex wordt de 4-3 ingeleid, hoewel de bal niet onhoudbaar voor Gomes leek.
nou toch wel gewoon minimaal 13 punten, alleen uit bij Feyenoord zou je punten mogen laten liggenquote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 punten minimaal is denk ik wel een eis.
Oke, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou toch wel gewoon minimaal 13 punten, alleen uit bij Feyenoord zou je punten mogen laten liggen. En daar moeten we ook gewoon winnen eigenlijk, dan sla je een goede slag.
Dat heb je goed gezien, DDquote:Op zondag 20 november 2005 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Gelijkspel komt op een goed moment, zeker met die fouten. Ik neem aan dat iedereen weer scherp als een mes zal zijn.
En held Farfán!
Majstorovic jullie nieuwe spits?quote:Op zondag 20 november 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Heb er nog niks van gezien.
Hoe deed Alex het?
vanochtend een herhaling op ss volgens mij, maar had me al met twee uur verslapen dus veel heb ik er niet van mee gekregen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef rubbereend het volgende:
vanavond om 21.15 een reportage over Hiddink"in 13 dagen de wereld rond"
Het was ook niet heel erg bijzonder.quote:Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
vanochtend een herhaling op ss volgens mij, maar had me al met twee uur verslapen dus veel heb ik er niet van mee gekregen.
Vond het stadion in Uruguay wel mooiquote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het was ook niet heel erg bijzonder.
Was het ook, maar ik heb van SS wel eens mooiere docus gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 10:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Vond het stadion in Uruguay wel mooi![]()
Ik zat zelf aan 16 punten te denkenquote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef cultheld het volgende:
18 punten in de competitie tot aan 2006
we stonden gelijk met zequote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
Vorig jaar stond AZ aan kop met de winterstop.
Pfff...quote:Op maandag 21 november 2005 14:14 schreef cultheld het volgende:
Hangt van de selectie af. Als onze selectie volledig fit is, dan verpletteren we Feyenoord.
All culthelds are bastards.quote:Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We hebben een happer!![]()
Waar staat A.C.A.B. voor trouwens?
All Cart_men are Bastards was anders ook een aardige geweestquote:
Ik ken maar 1 wout die zich cultheld mag noemen en die komt uit Kroatië. De rest is bagger, oftewel: All Cops Are Bastardsquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
All Cart_men are Bastards was anders ook een aardige geweest![]()
PSV stond bovenaanquote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
Vorig jaar stond AZ aan kop met de winterstop.
Ik kan me niet voorstellen dat die niet spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mochten Cocu en Ooijer het niet redden, dan hebben we een levensgroot probleem, eigenlijk kunnen we ze allebei niet missen...
Dan zal het inderdaad heel lastig worden maar ik verwacht dat of Cocu of Ooijer er zeker bij is Woensdag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mochten Cocu en Ooijer het niet redden, dan hebben we een levensgroot probleem, eigenlijk kunnen we ze allebei niet missen...
Ik denk eerder Reiziger aan de rechterkant en Lamey of b.v. Ferreyra linksbackquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:03 schreef fernando_redondo het volgende:
Gomes
Lamey - Alex - Addo - Reiziger
Simons - Affelay - Lucius
Farfan - VoH - Robert/Aissati
Ook zonder Cocu en Ooyer staat er een redelijk team. Alleen zit er weinig op de bank
PSV draait gelukkig niet om 1 speler daar dat bij jou clubje wel het geval is (Kuyt)quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
Zonder Cocu wordt het niks.
Verwacht Jefferson en Jan voorin en Aissati erachter op de 10 positiequote:Cocu, Ooijer en Afellay kunnen spelen
Phillip Cocu, André Ooijer en Ibrahim Afellay kunnen spelen tegen Schalke 04. Cocu en Oijer kampten met griep maar zijn gewoon meegereisd naar Duitsland. Afellay is zo goed als hersteld van zijn knieblessure.
Ik wist niet dat Kuyt kon keepen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV draait gelukkig niet om 1 speler daar dat bij jou clubje wel het geval is (Kuyt)![]()
ja, Aissati iig op het middenveldquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV draait gelukkig niet om 1 speler daar dat bij jou clubje wel het geval is (Kuyt)![]()
Goed nieuws dat ze alle 3 kunnen spelen.
[..]
Verwacht Jefferson en Jan voorin en Aissati erachter op de 10 positie![]()
Er is wel meer dat jij niet weet CM.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Kuyt kon keepen?
Klopt. Stel je voor zeg, dat ik alles zou weten....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er is wel meer dat jij niet weet CM.....
Lamey heeft aangegeven niet voor Nigeria te willen spelen (althans niet op de Africa Cup).quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Lamey maakt een goede kans op een selectie voor de Afrika Cup, aangezien de Nigerianen na de WK-uitschakeling wat willen proberen met nieuwe jongens.
zijn goal zaterdag was best beslissend hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef fernando_redondo het volgende:
Lucius wel, Robert niet
Misschien moet Robert maar weer een keer een beslissende scoren om in de basis te mogen starten
"Teveel negers" zei die geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Wat een mafkees, hij weet niet wat hij mist. Schitterend toernooi!
leuk om je te blesseren iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Wat een mafkees, hij weet niet wat hij mist. Schitterend toernooi!
Konden alle dromen maar uitkomen he....quote:Op woensdag 23 november 2005 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Nigel de Jong solliciteert openlijk bij PSV: hij vindt resultaat belangrijker dan mooi voetbal...
Als je bekijkt hoe jullie je eigen spelers behandelen, kan alles...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Konden alle dromen maar uitkomen he....
de ideale schoenpoetser voor cocu, misschien doet de jong dan wat extra ervaring opquote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Konden alle dromen maar uitkomen he....
Jij als PSV supporter hebt kritiek op de manier waarop Ajax met jeugd spelers omgaat?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe jullie je eigen spelers behandelen, kan alles...
Ik heb daar ook kritiek op hoor. De school van Ajax staat hoog aangeschreven, maar als je ziet dat de toptalenten het de laatste tijd minder goed doen en bij een andere club volledig loskomen, dan moet Ajax zich toch serieus achter de oren krabben.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jij als PSV supporter hebt kritiek op de manier waarop Ajax met jeugd spelers omgaat?
Ik hoop toch dat ik dit verkeerd begrepen heb...
Waar staat het woord jeugd in mijn post?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jij als PSV supporter hebt kritiek op de manier waarop Ajax met jeugd spelers omgaat?
Ik hoop toch dat ik dit verkeerd begrepen heb...
Dat is dan jammer. Ik snap Lamey wel, dat is in feite een Nederlander. Maar Afrikanen willen daar normaliter altijd spelen, het is hun EK.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:00 schreef ASSpirine het volgende:
Dan wil ik mm wel horen als Trabelsi geblesseerd terugkomt, één van de weinigen die wel goed speelt bij Ajax, vraag ik me toch af hoe Ajax het dan doet...
Met dank aan jouw grote vriend nog een penalty tegen.quote:
Voorspelbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
Met dank aan jouw grote vriend nog een penalty tegen.
dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Suijk het volgende:
Aissati kun je niets kwalijk nemen idd. Wel staan de meeste psv'ers weer even terug op aarde.
Hij bedoelt de supporters denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellen
Ik heb het meer over enkele users hier die psv de CL al weer zagen winnen na de vorige wedstrijd.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellen
geen een spits overtuigde vanavond alleen Farfan in het begin, voor de rest was het algemene malleur.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Sibon raakte die makker niet eens overigens.
Denk dat de nederlaag aan Hiddink te wijten is, die in de verkeerde opstelling startte.
Lucius had moeten beginnen en Robert niet, wat een drama was dat...
Iedere club heeft z'n eigen Brutil Hosé. Heeft Steef overigens weer gelijk: Volgens hem was Robert een flop.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef twi het volgende:
Typisch toch, na die goal in Korea scheen Robert jullie verlosser te zijn...
nou dit ga ik echt terug zoeken dr staat mij echt van bij dat die "steef" robert had goedgekeurd. Maar dat zal dan wel aan mij leggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere club heeft z'n eigen Brutil Hosé. Heeft Steef overigens weer gelijk: Volgens hem was Robert een flop.
Steef berichtte als eerst dat PSV Robert haalde. Goedgekeurd heeft ie 'm niet. Ik kan je posts laten zien van hem op Ajaxtalk.nl waar ie Robert helemaal afbrandt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dit ga ik echt terug zoeken dr staat mij echt van bij dat die "steef" robert had goedgekeurd. Maar dat zal dan wel aan mij leggen.
Ik heb toch een aantal goede wedstrijden gezien van Robert. Maar vandaag was het echt niks.
Dat is wel waar hoor. Hij is al in de fout gegaan door te vroeg naar Europa te vertrekken.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef twi het volgende:![]()
Steefheld
![]()
Helaas gaan al die verhalen van jou over het supertrio van Brazilie met Adriano, Robinho en Robert toch niet op...
Hij speelde 80 minuten goed, maar heeft ook een doelpunt in geleid.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens speelde Lamey een prima pot.
Welke dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij speelde 80 minuten goed, maar heeft ook een doelpunt in geleid.
idd niet slecht. Één van de beste van PSV vandaag.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens speelde Lamey een prima pot.
Hij liet z'n man lopen bij de 2-0 of 3-0.quote:
Was misschien dan een beetje meer geluk dan wijsheid. Tegen Milan speelden we de pannen van het dak en itt RKC speelde Cocu ook weer mee. Voor mijn gevoel misten we Beasley, nu zag je dat de twee aanvallers continu twee verdedigers aan hun broek hadden hangen. Zoals Cruijff ook al zei met zn simpele wijsheden: wanneer je drie man om je heen hebt staan er ergens anders twee vrij. Met de snelheid van Beasley had dat mi beter gelukt omdat die de ruimte aan de andere kant van het veld beter benut en zo de verdediging van Schalke extra onder druk had kunnen zetten.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef ASSpirine het volgende:
en het ergste van al is
grrrrrrrr, had beetje gelijk
Voorin ging het ook niet nee, maar achterin werd er echt niet aardig rondgetikt hoor, de schalke spelers zaten er continu bovenop zodat er van een fatsoenlijke opbouw geen sprake was.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef LuukBes het volgende:
Probleem zat natuurlijk voorin. 1e helft wordt gewoon van achteruit en op het middenveld aardig rondgetikt. Verder kwamen ze ook niet echt. Voorin zat Farfan in de tas bij Schalke door een overmacht aan tegenstand, en was Robert de opperprutser die geen bal vast kon houden. Dan breek je natuurlijk geen potten in aanvallend opzicht qua creeren van kansen.
Bij PSV is Lamey helemaal gekneed zoals ze dat graag hebben lijkt het, z'n lef en bravour (wat risico's met zich mee brengt) wat hij bij RKC bracht is weg. Hopelijk komt dat nog weer wat terug, dan heeft PSV er helemaal een goeie aan. Nu doet hij het naar behoren.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd niet slecht. Één van de beste van PSV vandaag.
Niet mee eens. Alleen op het laatst in de 2e helft raakten ze de kluts kwijt achterin. 1e helft zijn ze nauwelijks in de problemen gekomen, ondanks dat er idd wel behoorlijk druk werd gezet van Schalke. Maar dat ging best aardig qua voetbal en positiespel. Er waren over de gehele 90 minuten gewoon ontzettend veel inspeelballen op Robert die verloren gingen, als die die bal minimaal de helft van die keren vasthoudt en van daaruit iets goeds ermee doet door zelf iets te creeren of richting vleugels spelers te lanceren dan zorg je gewoon voor tegenstoten en druk je de tegenstander volledig tegen de 16 aan. Dan dwing je het langzaam af om goals te maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Voorin ging het ook niet nee, maar achterin werd er echt niet aardig rondgetikt hoor, de schalke spelers zaten er continu bovenop zodat er van een fatsoenlijke opbouw geen sprake was.
maarja de kans is groot dat hij de bank weer op kan, Lucius kan terug als rechtsback en Ball of Fereyra zal de kans als linksback krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij PSV is Lamey helemaal gekneed zoals ze dat graag hebben lijkt het, z'n lef en bravour (wat risico's met zich mee brengt) wat hij bij RKC bracht is weg. Hopelijk komt dat nog weer wat terug, dan heeft PSV er helemaal een goeie aan. Nu doet hij het naar behoren.
quote:Op donderdag 24 november 2005 08:31 schreef PyTh het volgende:
Schandalige vertoning, aanvallend totaal machteloos.
Het is te hopen dat we htuis tegen die turken 3 punten pakken.
Het zal me een heerlijk avondje worden in Eindhoven 6 December...
Ik ging gelukkig via Nimwegen maar ik vraag me af hoe men mensen kan terugsturen(zelfs als ze PSV atributen aan of bij hebben) en of die mensen niet via een andere grensovergang niet alsnog Duitsland niet inkomen.quote:23/11/2005 - OB: Duitse politie stuurt PSV-fans zonder kaartje terug
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
De Duitse politie stuurt PSV-fans terug die zonder kaartje voor de Champions Leaguewedstrijd Schalke 04 - PSV de grens willen passeren. Bij de grensovergang op de snelweg A67 tussen Venlo en Straelen controleert de Duitse politie alle Nederlandse auto's. Hierdoor onstaan er lange files op de snelweg van Eindhoven naar Venlo. Vanwege de enorme schaarste aan kaarten reizen er veel PSV-supporters op goed geluk naar Gelsenkirschen af.
Ik hoop dat sinterklaas nu voor PSV de kado's uitdeeldquote:Op donderdag 24 november 2005 08:31 schreef PyTh het volgende:
Het zal me een heet avondje worden in Eindhoven 6 December...
quote:'PSV uit is leger in loopgraven zonder munitie'
24/11/2005 10:37
Schalke 'droogde PSV af', deed de Eindhovenaren 'pijn', de ploeg van Guus Hiddink maakte er zelf 'een potje van' en liep tegen een 'gruwelijke zeperd' aan. De Nederlandse ochtendkranten zijn logischerwijs niet te spreken over het spel en het resultaat van het team dat tegen AC Milan nog alle lof verdiende.
'Al met al was het een verloren avond voor PSV, dat over twee weken tegen Fenerbahçe alsnog alles uit de kast moet halen om niet met een gigantische kater achter te blijven', concludeerde De Telegraaf. 'Het wordt goot of glorie, of iets daar tussenin', voorspellen de GPD-bladen.
Het AD is minder angstig. 'Het zou van scorebordjournalistiek getuigen om PSV nu af te serveren. Ook om rekenkundige redenen zou dat misplaatst zijn, PSV heeft alle kans op Europees succes nog in eigen hand. Winst over twee weken in Eindhoven tegen Fenerbahçe betekent gewoon kwalificatie.'
Voor de Volkskrant is vooral het verschil tussen PSV uit en thuis in de Champions League opmerkelijk. 'PSV is een leger dat vooral in Europese uitwedstrijden naar het front wordt gestuurd en in de loopgraven merkt dat de generaal vergeten is munitie mee te geven. Na vijf duels hebben slechts twee van de 32 deelnemers in de Champions League minder doelpunten gemaakt dan de kampioen van Nederland: Anderlecht, dat voor spek en bonen meedoet, en Lille, dat ook nog kansrijk is.'
Een pluim deelde deze keer alleen het GPD uit aan Ismail Aissati en Ibrahim Afellay. 'Gelukkig deden de jonkies Afellay en Aissati wel mee. Beiden werden enkele keren omver gelopen. Gewoon omdat ze over te weinig vlees en botten beschikken, maar de mannekes zorgden ook voor genot. Beiden etaleerden weer hun natuurlijke rust aan de bal, te danken aan een grandioze controle.'
Het AD en de Volkskrant vonden Aissati juist ondersneeuwen. 'Voor de tiener met de fluwelen touche is het minder gecompliceerd te spelen tegen AC Milan dan tegen de krachtvoetballers uit de Bundesliga', meent het AD.
'Voor de 17-jarige Aissati, drie weken geleden bejubeld als heerser op het middenveld tegen AC Milan, kan het natuurlijk nog niet elke dag feest zijn. Een paar balberoeringen waren fraai, maar hij kon het niveau uit het begin niet vasthouden en liet Varela te gemakkelijk voorzetten bij de inleiding van de treffer', voegde de Volkskrant toe.
En dat gaat lastig genoeg worden...quote:Op donderdag 24 november 2005 08:31 schreef PyTh het volgende:
Als er zo gespeeld wordt zoals gisteren wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dat gaat lastig genoeg worden...
Nu moeten jullie het spel gaan maken, en ik vrees dat daar nou net niet jullie sterkste punt ligt. Aan de andere kamt, Fener moet ook winnen.....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als er zo gespeeld wordt zoals gisteren wel inderdaad.
Maar ik heb toch nog wel hoop op een goede afloop kijkende naar onze reeks van ongeslagen wedstrijden thuis in de CL.
mwah thuis tegen Schalke en Milan ging dat wel aardig goedquote:Op donderdag 24 november 2005 11:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nu moeten jullie het spel gaan maken, en ik vrees dat daar nou net niet jullie sterkste punt ligt. Aan de andere kamt, Fener moet ook winnen.....
Nu weten we ook waarom.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:44 schreef Suijk het volgende:
Robert in vorm? Die speelt toch ook nooit?
Toen was de uitgangspositie anders, nu MOETEN jullie komen. Ik denk dat dat jullie lastig af zal gaan, aangezien het alweer een eeuwigheid geleden is dat jullie met die instelling het veld in zijn gelopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwah thuis tegen Schalke en Milan ging dat wel aardig goed
Zoals de 3-2 tegen AC Milan bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Toen was de uitgangspositie anders, nu MOETEN jullie komen. Ik denk dat dat jullie lastig af zal gaan, aangezien het alweer een eeuwigheid geleden is dat jullie met die instelling het veld in zijn gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |