Vaÿrinnen en Ball zijn op de weg terugquote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
[HOOLS] Het VBL café #975: vanavond the young onesquote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Sien heeft een geweldige dag lijkt me...
Was wel gezellig in Australie gisteren denk ikquote:
Mooi,laat hem maar naar Arsenal komenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:15 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij in Barend en Van Dorp: "Ik ben bang dat Guus aan het eind van het seizoen vertrekt bij PSV".
Directe aanleiding zou het gedoe met de FIOD zijn, maar ik denk dat het ook wel meespeelt dat Hiddink niet met de RvC en de voorzitter op een lijn zit. Guus heeft een contract tot en met 2007, maar onze geweledige RvC heeft een clausule in het contract gebouwd dat Guus in 2006 al weg mag.
hahaha grappig dat is letterlijk mijn sms-jequote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL café #975: vanavond the young ones
Zeker goed te doen..ze gingen nog ff feesten op een kruispunt.. echt een gekkenhuis hoor.. en alles ging in goede aarde.. mensen waren vriendelijk, geen vechtpartijen enz enz..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:08 schreef Joenes het volgende:
[..]
Was wel gezellig in Australie gisteren denk ikLas dat dat de eerste Guus 4PM spandoeken ook al weer te zien waren.
Ik merk hetquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend is niet zo van de censuur Sien.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
Tegen wie moet PSV trouwens zondag ?
Zoiets denk ik ook, misschien een tegentreffer, maar ik heb wel alle vertrouwen in de drie puntenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ook hoorIk gok op een moeizame wedstrijd, maar wel een klinkende 0-3 overwinning!
Ik zie Guusje wel eens definitief bij Australie blijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Hmm, mocht Guus weggaan hoop ik eigenlijk dat hij weer bondscoach wordt van het NL-elftal. Stuk meer vertrouwen in Guus dan in Bassie.
Dikke kans dat Bassie na het WK ook weer weg is. Gat het goed dan gaat hij naar Milan, gaat het slecht dan moet hij ook weg.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Hmm, mocht Guus weggaan hoop ik eigenlijk dat hij weer bondscoach wordt van het NL-elftal. Stuk meer vertrouwen in Guus dan in Bassie.
Hij krijgt er ook dik voor betaald.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef Spideyman het volgende:
Wat een omschakeling voor Hiddink zeg! Winnen voor 85.000 man, feestje vieren, dagje vliegen en hoppakee RKC.
De man leeft gewoon voetbal.
Zeker maar voor het geld hoeft hij echt niet naar Australië hoor. Hij lijkt me al met gemak binnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook dik voor betaald.
hoe het WK ook eindigd hij hoeft echt niet weg, de KNVB had al vooraf gezegd dat hij niet ontslagen zou worden als hij het WK niet had gehaaldquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans dat Bassie na het WK ook weer weg is. Gat het goed dan gaat hij naar Milan, gaat het slecht dan moet hij ook weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |