lekkerquote:Op woensdag 16 november 2005 13:23 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog een biertje?
leuke serie iddquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef DIGGER het volgende:
Nog ff mbt de topictitel: Ik zie 1000 keer liever [afbeelding]
ga je schamen!quote:
quote:
idd nu weet ik niet of ik al 397ste staaquote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat dolle_hond die stats niet meer doet
erg jammer inderdaad, had al een oplossing in de vorm van een gesloten sticky topic waarin alleen dolle_hond zelf kan posten, maar dat vonden ze maar niks.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
jammer dat dolle_hond die stats niet meer doet
in A'dam schijnt de zonquote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef Vom het volgende:
Lekker weertje buiten zeg
Ben ik ff blij dat ik vandaag niet meer naar buiten hoef
gesloten sticky topic, perfecte oplossingquote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
erg jammer inderdaad, had al een oplossing in de vorm van een gesloten sticky topic waarin alleen dolle_hond zelf kan posten, maar dat vonden ze maar niks.
net als een mededelingen topic voor mods.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gesloten sticky topic, perfecte oplossing
qua TT of ken je de serie niet?quote:
Dat is een oude Britse komedie serie, de voorloper van b.v. een serie als Bottom, over 4 ransapen van jongeren in een huis, met een hippie, een anarchist, een sexueeel gefrustreerde viespeuk en 'the cool dude'.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef Lionheaad het volgende:
Ik weeet het echt niet...
op een gegeven moment was er ook een mooi Kodak-momentquote:Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Gave foto van de match van zojuist:
[afbeelding]
er zullen wel een paar niet van statistiek houdende mod's, FA's en A's zijn, errug jammer.....quote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
net als een mededelingen topic voor mods.
En dit zijn fans van Federer in Shanghai of niet ?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Die Zwitserse fans zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
[afbeelding]
(Doet me denken aan het WK 2002)
zaterdag in de arena waren er ook chinezen voor NL. de bevolking is multiculureel, waarom de voetbalsupporters dan niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Die Zwitserse fans zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
[afbeelding]
(Doet me denken aan het WK 2002)
heb ie gesmst?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje zojuist vanuit Australië: "Ze gaan hier echt helemaal uit hun dak. Lijkt wel of ze het WK hebben gewonnengekkenhuis"
Hier ook, en ondertussen hagelt het.quote:
De engelse versie van SamSamquote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
Ken eigenlijk alleen "Man about the house" of zoiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |