quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Nou is die eikel zijn spywarepc'tje nog niet komen halen. En het had zo'n haast, staat nu al sinds gisteren 20:00 te wachten...
* DarkShine hoopt nog steeds dat die gast zijn pc met het vrouwke komt halen...
Goed, gaat voortreffelijk nog, over 2 dagen ben ik nu in het ziekenhuis om haar in te pakken en mee te nemen naar huis.quote:
Evil DSquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef DarkShine het volgende:
EET nou maar gewoon een sandwich.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Heb pauze dus ben online aan het kijken...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En de eerste helft van de verlenging zit erop bij Ome Guus, en nog steeds koersen we op pingels af
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
reserve keeper AUS loopt warm voor strafschoppen
Is toch slim?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
Kalac staat bekend als penaltykiller...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is toch slim?
Je weet nooit, al raakt je keeper daluk geblesseerd, je kan maar beter overal op voorbereid zijn.
zou echt een mooie stunt zijn trouwens...dat hij ff 2 pingels pakt !quote:Op woensdag 16 november 2005 12:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kalac staat bekend als penaltykiller...
helaas hebben ze inmiddels al drie keer gewisseldquote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef Bjoro het volgende:
oh jeeeeeeeeeee
normaal is het zo dat de ploeg die de minste recht op heeft de strafschoppen wint !
Om Uruguay.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef snellejelle het volgende:
ik neem er een om mijn verdriet te verdinken
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 november 2005 13:10 schreef Suijk het volgende:
Ben je ook voor Bahrein?
Paaseilandquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Welk "Kansloos" land neemt Guus over 4jaar??
En je bent ook niet tegen Nederland, maar voor Italiė, ja?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:13 schreef snellejelle het volgende:
ben ook niet tegen hiddink ofzo maar gewoon voor uruguay. hoopte ook dat ze zich gewoon direct zouden plaatsen, dat lukte niet dus dan maar via playoffs, maar helaas...
inderdaad! ben vaak voor NL maar niet als ze spelen tegen italiė, engeland of argentiniė.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
En je bent ook niet tegen Nederland, maar voor Italiė, ja?
Lijkt Irak me wel mooiquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Belgiėquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
dat je Afghanistan niet noemtquote:
brabantquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Doe maar Foster'squote:Op woensdag 16 november 2005 13:23 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog een biertje?
jammer dat dolle_hond die stats niet meer doetquote:Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef DeTolk het volgende:
volgens mij zit ik al over de 250 posts heen voor vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |