Vaÿrinnen en Ball zijn op de weg terugquote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
[HOOLS] Het VBL café #975: vanavond the young onesquote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Sien heeft een geweldige dag lijkt me...
Was wel gezellig in Australie gisteren denk ikquote:
Mooi,laat hem maar naar Arsenal komenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:15 schreef Spideyman het volgende:
Van Raaij in Barend en Van Dorp: "Ik ben bang dat Guus aan het eind van het seizoen vertrekt bij PSV".
Directe aanleiding zou het gedoe met de FIOD zijn, maar ik denk dat het ook wel meespeelt dat Hiddink niet met de RvC en de voorzitter op een lijn zit. Guus heeft een contract tot en met 2007, maar onze geweledige RvC heeft een clausule in het contract gebouwd dat Guus in 2006 al weg mag.
hahaha grappig dat is letterlijk mijn sms-jequote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL café #975: vanavond the young ones
Zeker goed te doen..ze gingen nog ff feesten op een kruispunt.. echt een gekkenhuis hoor.. en alles ging in goede aarde.. mensen waren vriendelijk, geen vechtpartijen enz enz..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:08 schreef Joenes het volgende:
[..]
Was wel gezellig in Australie gisteren denk ikLas dat dat de eerste Guus 4PM spandoeken ook al weer te zien waren.
Ik merk hetquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend is niet zo van de censuur Sien.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
Tegen wie moet PSV trouwens zondag ?
Zoiets denk ik ook, misschien een tegentreffer, maar ik heb wel alle vertrouwen in de drie puntenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ook hoorIk gok op een moeizame wedstrijd, maar wel een klinkende 0-3 overwinning!
Ik zie Guusje wel eens definitief bij Australie blijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Hmm, mocht Guus weggaan hoop ik eigenlijk dat hij weer bondscoach wordt van het NL-elftal. Stuk meer vertrouwen in Guus dan in Bassie.
Dikke kans dat Bassie na het WK ook weer weg is. Gat het goed dan gaat hij naar Milan, gaat het slecht dan moet hij ook weg.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Hmm, mocht Guus weggaan hoop ik eigenlijk dat hij weer bondscoach wordt van het NL-elftal. Stuk meer vertrouwen in Guus dan in Bassie.
Hij krijgt er ook dik voor betaald.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef Spideyman het volgende:
Wat een omschakeling voor Hiddink zeg! Winnen voor 85.000 man, feestje vieren, dagje vliegen en hoppakee RKC.
De man leeft gewoon voetbal.
Zeker maar voor het geld hoeft hij echt niet naar Australië hoor. Hij lijkt me al met gemak binnen.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij krijgt er ook dik voor betaald.
hoe het WK ook eindigd hij hoeft echt niet weg, de KNVB had al vooraf gezegd dat hij niet ontslagen zou worden als hij het WK niet had gehaaldquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans dat Bassie na het WK ook weer weg is. Gat het goed dan gaat hij naar Milan, gaat het slecht dan moet hij ook weg.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/958.phpquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
WTF is Carizzo. Ken alleen Carratta van de A1.
quote:
Vennegoor of Hesselink, Koné, Farfán, Robert, Sibon, Beasley 6 spitsen voor 3 posities. (eventueel kan je de Jong en Culina ook bij de aanvallers tellen)quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Garlic_Sauce het volgende:
We hebben teveel aanvallers... hadden we maar net zoveel linksbacks
ik bedoelde eigenlijk pure spitsen, dan is Sibon bijv. al 4e in de pikorde...5e zelfs als je er vanuitgaat dat Farfan ook nog op die positie kan spelen. Vleugelspelers kun je niet genoeg hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vennegoor of Hesselink, Koné, Farfán, Robert, Sibon, Beasley 6 spitsen voor 3 posities. (eventueel kan je de Jong en Culina ook bij de aanvallers tellen)
Linksback:
Ball, Goessens en Fereyra en ook Lucius, Lamey en Reiziger kunnen daar desnoods redelijk uit de voeten.
Categorie Messi zou Piet gezegd hebben. Haha. Dat zegt ie me iets te vaak en vlug, en vaak onterecht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/958.php
Ik vind het droevigquote:
De Visser heeft wel gelijk. Bijna niemand kende Aissati een jaar geleden, maar toen speelde hij ook al fenomenaal. Aissati, Afellay en Carrizo zijn PSV's hoop in bange dagen (september 2006); Let maar op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Categorie Messi zou Piet gezegd hebben. Haha. Dat zegt ie me iets te vaak en vlug, en vaak onterecht.
Categorie Messi is met 18 jaar gewoon uitblinker in Barca en WK onder 20, deze speler Carizzo is nergens te bekennen in Argentinie-jeugd en bij Jong PSV zo ver ik kan zien. Maar goed, we zullen het wel zien.
Ik zou eerder Aissati in de categorie Messi zetten. Niet qua aanvallers, wel qua middenvelders.
een soort van Bommel zeg maar?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kan ie woensdag alsnog doen tegen die Duitsers. Wie is momenteel de jongste CL-scoorder ?
Denk trouwens dat zijn grootste kwaliteiten in het dienende regisserende spel en de passing zitten, niet perse het scorend vermogen.
Dan doe je hem tekort, van Bommel heb ik zien spelen bij Fortuna op die leeftijd en dat was bij lange na nog niet dit niveau. Die heeft behoorlijk lang gedaan over zijn groei naar de speler die ie nu is. Ik weet niet precies waar ik Aissati mee moet vergelijken. Beetje unieke speler waar je er niet veel van ziet. Afellay vind ik zelf erg close VdV benaderen, die heeft diezelfde schijnbewegingen, creativiteit en techniek op dat middenveld waar ie duels mee wint en zichzelf knap vrijspeelt. En ook dat scorend vermogen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een soort van Bommel zeg maar?
Hij heeft in de jeugd toch best veel gescoord volgens mij, alleen denk ik dat de 17 jaar zijn weerslag heeft op zijn schotkracht, en dat ie daardoor voorlopig moeilijk keepers passeert op het hoogste niveau. Dat zou op zich wel goed moeten komen op termijn, want hij raakt de bal wel altijd perfect in het hart, dan hoef je dus op zich geen fysieke beul te zijn om die bal hard te laten gaan. Maar hij is qua speler zo dienend dat heel vaak de bal zal afgeven waar anderen spelers eens voor eigen succes gaan, daarom denk ik dat ie minder scoort. Niet dat ie het niet kan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:31 schreef JustJunior het volgende:
Volgens mij is dat wel een minpunt van Aissati, hij scoort niet zoveel
Als die wedstrijd direct na die wedstrijd van AC Milan had gekomen wel.. maar nu heeft iedereen voldoende rust gehad om zich volledig te kunnen concentreren op die wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we morgen punten laten liggen in Waalwijk trouwens, een nederlaag zou me niet verbazen.
Nee, Afellay is meer een soort Van Bommel. Aissati is meer een Kaká.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een soort van Bommel zeg maar?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
Ik heb altijd al geroepen dat Aissati het meest bijzondere exponent uit de PSV-jeugdopleiding van de afgelopen 20 jaar is.
Domme opmerking MMquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Leuk, zelfs toen hij nog vloeibaar was en een meter boven de grond hing, kon je al zien dat Aissati talentvol was.
Mwah, nederlaag zit er gewoon al een tijdje aan te komen vind ik. Het loopt gewoon niet echt lekker bij ons, en voor RKC is dit natuurlijk dé wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Als die wedstrijd direct na die wedstrijd van AC Milan had gekomen wel.. maar nu heeft iedereen voldoende rust gehad om zich volledig te kunnen concentreren op die wedstrijd.
Bovendien gaan we ze niet onderschatten... RKC is gewoon aan een sterk seizoen bezig.
We gaan WINNEN!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aanhaken bij die van Cultje he....![]()
niet zo negatiefquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, nederlaag zit er gewoon al een tijdje aan te komen vind ik. Het loopt gewoon niet echt lekker bij ons, en voor RKC is dit natuurlijk dé wedstrijd.
Het loopt niet echt lekker?! Heb je even gekeken hoeveel tegendoelpunten we de laatste wedstrijden geincasseerd hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, nederlaag zit er gewoon al een tijdje aan te komen vind ik. Het loopt gewoon niet echt lekker bij ons, en voor RKC is dit natuurlijk dé wedstrijd.
Ben ik ook wel benieuwd naar, echter op welke plek zou hij moeten komen te spelen? van Affelay?quote:Mika Väyrynen
Fred Rutten sprak verder de verwachting uit dat PSV over zo'n drie weken weer zal kunnen beschikken over Mika Väyrynen. De Fins international traint alweer enige dagen buiten en is op de goede weg terug. Over De Jong zei Rutten: "Het verhaal met John de Jong is bekend, hij moet eerst volledig herstellen.
Voorlopig zie ik alleen een plaats op de bank voor Mika.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef WooZ het volgende:
En Lucius doet morgen dus weer mee
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, echter op welke plek zou hij moeten komen te spelen? van Affelay?
Het gaat hier wel om Grrrrrrrr, de rasnegatieveling.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het loopt niet echt lekker?! Heb je even gekeken hoeveel tegendoelpunten we de laatste wedstrijden geincasseerd hebben?
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om Grrrrrrrr, de rasnegatieveling.
Precies wat ik in gedachten hadquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
(Mijn) vermoedelijke opstelling:
Gomes
Lucius - Alex - Ooijer - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
Daar ga ik dan wel ff een kijkje nemenquote:Aussies op De Herdgang en twee interlands in Philips Stadion
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Australische selectie in de aanloop naar het WK zijn trainingskamp zal opslaan op De Herdgang. Daarnaast is het de bedoeling om twee interlands af te werken in het Philips Stadion, een van die interlands zou gespeeld moeten worden tegen het Nederlands elftal. Dat zal alleen doorgang vinden als Australie niet bij Nederland in de poule geloot wordt. Voor PSV betekent dat in ieder geval een financiele opsteker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |