http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/958.phpquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
WTF is Carizzo. Ken alleen Carratta van de A1.
quote:
Vennegoor of Hesselink, Koné, Farfán, Robert, Sibon, Beasley 6 spitsen voor 3 posities. (eventueel kan je de Jong en Culina ook bij de aanvallers tellen)quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Garlic_Sauce het volgende:
We hebben teveel aanvallers... hadden we maar net zoveel linksbacks
ik bedoelde eigenlijk pure spitsen, dan is Sibon bijv. al 4e in de pikorde...5e zelfs als je er vanuitgaat dat Farfan ook nog op die positie kan spelen. Vleugelspelers kun je niet genoeg hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vennegoor of Hesselink, Koné, Farfán, Robert, Sibon, Beasley 6 spitsen voor 3 posities. (eventueel kan je de Jong en Culina ook bij de aanvallers tellen)
Linksback:
Ball, Goessens en Fereyra en ook Lucius, Lamey en Reiziger kunnen daar desnoods redelijk uit de voeten.
Categorie Messi zou Piet gezegd hebben. Haha. Dat zegt ie me iets te vaak en vlug, en vaak onterecht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/958.php
Ik vind het droevigquote:
De Visser heeft wel gelijk. Bijna niemand kende Aissati een jaar geleden, maar toen speelde hij ook al fenomenaal. Aissati, Afellay en Carrizo zijn PSV's hoop in bange dagen (september 2006); Let maar op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Categorie Messi zou Piet gezegd hebben. Haha. Dat zegt ie me iets te vaak en vlug, en vaak onterecht.
Categorie Messi is met 18 jaar gewoon uitblinker in Barca en WK onder 20, deze speler Carizzo is nergens te bekennen in Argentinie-jeugd en bij Jong PSV zo ver ik kan zien. Maar goed, we zullen het wel zien.
Ik zou eerder Aissati in de categorie Messi zetten. Niet qua aanvallers, wel qua middenvelders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |