abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32522883
Robert was echt bagger ja. Kon geen bal aannemen of vasthouden... En Aissati kwam deze keer helaas net te kort, maar ik vind ook niet dat je hem dat kwalijk kan nemen.
Sibon maakte echt een domme fout...

Jammer, maargelukkig staan we er nog niet slecht voor. Nu hopen dat we tegen Fener kunnen doen wat Milan vandaag ook heeft gedaan...
We sure are cute for two ugly people.
pi_32523084
Aissati kun je niets kwalijk nemen idd. Wel staan de meeste psv'ers weer even terug op aarde.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32523203
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Suijk het volgende:
Aissati kun je niets kwalijk nemen idd. Wel staan de meeste psv'ers weer even terug op aarde.
dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellen
pi_32523235
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellen
Hij bedoelt de supporters denk ik.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32523238
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Ik heb het meer over enkele users hier die psv de CL al weer zagen winnen na de vorige wedstrijd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32523285
oh ok
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 november 2005 @ 23:05:05 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32523358
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

Voorspelbaar

Sibon raakte die makker niet eens overigens.

Denk dat de nederlaag aan Hiddink te wijten is, die in de verkeerde opstelling startte.
Lucius had moeten beginnen en Robert niet, wat een drama was dat...
geen een spits overtuigde vanavond alleen Farfan in het begin, voor de rest was het algemene malleur.
Lucius mag mijninziens gewoon weer vaste rechtsback worden.
En weer veel slordigheden achterin
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32523400
Het lijkt me duidelijk dat Aissati niets te verwijten valt. Robert had nooit aan de start moeten verschijnen, evenals Reiziger.

---------------Gomes------------------
Lucius - Ooijer - Alex - Ferreyra---
--------------Simons------------------
Afellay-----Aissati----------Cocu---
----------Farfán---VOH--------------

Hier had PSV kans mee gemaakt. Simons alleen maar laten stofzuigen en 90 minuten lang pressing uitvoeren met VOH en Farfán.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 23 november 2005 @ 23:06:53 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32523426
Typisch toch, na die goal in Korea scheen Robert jullie verlosser te zijn...Althans, dat begreep ik van iedereen die hier kritiek heeft. Met name bovenstaande...
pi_32523445
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef twi het volgende:
Typisch toch, na die goal in Korea scheen Robert jullie verlosser te zijn...
Iedere club heeft z'n eigen Brutil Hosé. Heeft Steef overigens weer gelijk: Volgens hem was Robert een flop.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 november 2005 @ 23:10:08 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32523517
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iedere club heeft z'n eigen Brutil Hosé. Heeft Steef overigens weer gelijk: Volgens hem was Robert een flop.
nou dit ga ik echt terug zoeken dr staat mij echt van bij dat die "steef" robert had goedgekeurd. Maar dat zal dan wel aan mij leggen.

Ik heb toch een aantal goede wedstrijden gezien van Robert. Maar vandaag was het echt niks.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 november 2005 @ 23:10:13 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32523520
Steefheld

Helaas gaan al die verhalen van jou over het supertrio van Brazilie met Adriano, Robinho en Robert toch niet op...
pi_32523612
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou dit ga ik echt terug zoeken dr staat mij echt van bij dat die "steef" robert had goedgekeurd. Maar dat zal dan wel aan mij leggen.

Ik heb toch een aantal goede wedstrijden gezien van Robert. Maar vandaag was het echt niks.
Steef berichtte als eerst dat PSV Robert haalde. Goedgekeurd heeft ie 'm niet. Ik kan je posts laten zien van hem op Ajaxtalk.nl waar ie Robert helemaal afbrandt.
  woensdag 23 november 2005 @ 23:14:19 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32523645
Geen punt hoor, ik kan in m'n history vast ook wel een paar posts vinden waarin ik 'm helemaal afbrand
pi_32523649
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef twi het volgende:
Steefheld

Helaas gaan al die verhalen van jou over het supertrio van Brazilie met Adriano, Robinho en Robert toch niet op...
Dat is wel waar hoor. Hij is al in de fout gegaan door te vroeg naar Europa te vertrekken.
pi_32523667
Overigens speelde Lamey een prima pot.
Wat een vrouw!
spits!
pi_32523712
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij speelde 80 minuten goed, maar heeft ook een doelpunt in geleid.
pi_32523727
Ik meen me te herinneren dat ik onlangs nog in dit topic helemaal werd afgebrand omdat ik geen positief resultaat voorspelde....

Maar goed, vanavond was het gewoon kut, maar dat was enigzins te verwachten. Als we over 2 weken gewoon een fitte selectie hebben verwacht ik gewoon een zege op Fenerbahce, en dan praten we nergens meer over .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32523764
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij speelde 80 minuten goed, maar heeft ook een doelpunt in geleid.
Welke dan?
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 november 2005 @ 23:19:16 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32523786
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
idd niet slecht. Één van de beste van PSV vandaag.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32524044
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Welke dan?
Hij liet z'n man lopen bij de 2-0 of 3-0.
pi_32524559
BAH
  woensdag 23 november 2005 @ 23:55:46 #273
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32524796
Nu moet Guus laten zien dat hij het zooitje weer op de rails kan krijgen. Ik ben benieuwd, er zat wel heel weinig voetbal in vandaag.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 24 november 2005 @ 00:02:21 #274
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32524957
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32524995
en het ergste van al is

grrrrrrrr, had beetje gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo