dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Suijk het volgende:
Aissati kun je niets kwalijk nemen idd. Wel staan de meeste psv'ers weer even terug op aarde.
Hij bedoelt de supporters denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellen
Ik heb het meer over enkele users hier die psv de CL al weer zagen winnen na de vorige wedstrijd.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat stonden ze al, ze zijn ook nooit weggeweest. Het blijft gewoon klote dat je Kone, Culina etc niet kan opstellen
geen een spits overtuigde vanavond alleen Farfan in het begin, voor de rest was het algemene malleur.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Sibon raakte die makker niet eens overigens.
Denk dat de nederlaag aan Hiddink te wijten is, die in de verkeerde opstelling startte.
Lucius had moeten beginnen en Robert niet, wat een drama was dat...
Iedere club heeft z'n eigen Brutil Hosé. Heeft Steef overigens weer gelijk: Volgens hem was Robert een flop.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef twi het volgende:
Typisch toch, na die goal in Korea scheen Robert jullie verlosser te zijn...
nou dit ga ik echt terug zoeken dr staat mij echt van bij dat die "steef" robert had goedgekeurd. Maar dat zal dan wel aan mij leggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere club heeft z'n eigen Brutil Hosé. Heeft Steef overigens weer gelijk: Volgens hem was Robert een flop.
Steef berichtte als eerst dat PSV Robert haalde. Goedgekeurd heeft ie 'm niet. Ik kan je posts laten zien van hem op Ajaxtalk.nl waar ie Robert helemaal afbrandt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dit ga ik echt terug zoeken dr staat mij echt van bij dat die "steef" robert had goedgekeurd. Maar dat zal dan wel aan mij leggen.
Ik heb toch een aantal goede wedstrijden gezien van Robert. Maar vandaag was het echt niks.
Dat is wel waar hoor. Hij is al in de fout gegaan door te vroeg naar Europa te vertrekken.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef twi het volgende:![]()
Steefheld
![]()
Helaas gaan al die verhalen van jou over het supertrio van Brazilie met Adriano, Robinho en Robert toch niet op...
Hij speelde 80 minuten goed, maar heeft ook een doelpunt in geleid.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens speelde Lamey een prima pot.
Welke dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij speelde 80 minuten goed, maar heeft ook een doelpunt in geleid.
idd niet slecht. Één van de beste van PSV vandaag.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens speelde Lamey een prima pot.
Hij liet z'n man lopen bij de 2-0 of 3-0.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |