Lamey heeft aangegeven niet voor Nigeria te willen spelen (althans niet op de Africa Cup).quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Lamey maakt een goede kans op een selectie voor de Afrika Cup, aangezien de Nigerianen na de WK-uitschakeling wat willen proberen met nieuwe jongens.
zijn goal zaterdag was best beslissend hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef fernando_redondo het volgende:
Lucius wel, Robert niet
Misschien moet Robert maar weer een keer een beslissende scoren om in de basis te mogen starten
"Teveel negers" zei die geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Wat een mafkees, hij weet niet wat hij mist. Schitterend toernooi!
leuk om je te blesseren iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Wat een mafkees, hij weet niet wat hij mist. Schitterend toernooi!
Konden alle dromen maar uitkomen he....quote:Op woensdag 23 november 2005 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Nigel de Jong solliciteert openlijk bij PSV: hij vindt resultaat belangrijker dan mooi voetbal...
Als je bekijkt hoe jullie je eigen spelers behandelen, kan alles...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Konden alle dromen maar uitkomen he....
de ideale schoenpoetser voor cocu, misschien doet de jong dan wat extra ervaring opquote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Konden alle dromen maar uitkomen he....
Jij als PSV supporter hebt kritiek op de manier waarop Ajax met jeugd spelers omgaat?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe jullie je eigen spelers behandelen, kan alles...
Ik heb daar ook kritiek op hoor. De school van Ajax staat hoog aangeschreven, maar als je ziet dat de toptalenten het de laatste tijd minder goed doen en bij een andere club volledig loskomen, dan moet Ajax zich toch serieus achter de oren krabben.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jij als PSV supporter hebt kritiek op de manier waarop Ajax met jeugd spelers omgaat?
Ik hoop toch dat ik dit verkeerd begrepen heb...
Waar staat het woord jeugd in mijn post?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jij als PSV supporter hebt kritiek op de manier waarop Ajax met jeugd spelers omgaat?
Ik hoop toch dat ik dit verkeerd begrepen heb...
Dat is dan jammer. Ik snap Lamey wel, dat is in feite een Nederlander. Maar Afrikanen willen daar normaliter altijd spelen, het is hun EK.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:00 schreef ASSpirine het volgende:
Dan wil ik mm wel horen als Trabelsi geblesseerd terugkomt, één van de weinigen die wel goed speelt bij Ajax, vraag ik me toch af hoe Ajax het dan doet...
Met dank aan jouw grote vriend nog een penalty tegen.quote:
Voorspelbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
Met dank aan jouw grote vriend nog een penalty tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |