Hoezo ik praat poep? Ik zeg toch nergens dat je alleen een echte supporter bent als je slechts positief ben over je eigen club? Ik zeg impliciet dat je geen supporter bent als er na een goede reeks wedstrijden met bijna geen tegendoelpunten er ineens een eind aan komt en dat mensen dan ineens gaan mekkeren dat de volgende pot ook meteen 3x niks wordt. Onterechte kritiek noem ik dat. Zelfde soort mensen die zeggen PSV supporter te zijn en dan beweren dat zo'n 1-0 tegen Milan een toevalstreffer was en dat Milan een kutdag had bladiebla. Bekijk het eens fokkin positief man!! PSV is niet meer het kleine, verlegen provincieclubje meer. Als je van 1-0 van Milan kan winnen op eigen kracht met goed georganiseerd voetbal, dan ben je gewoon een van de beteren in Europa, daar doet zelfs een schlemielerig gelijkspel tegen RKC niks aan (alle topclubs hebben wel een offday). Maar dat schijnen er niet veel te beseffen hieroquote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je praat poep
Als je alleen een supporter bent als je altijd positief bent over je cluppie, is er ook wat goed mis.
De tering, vier tegendoelpunten. Dat hoort niet
Toont wel aan hoe belangrijk Philip is
10 punten minimaal is denk ik wel een eis.quote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Goldboy het volgende:
PSV - ADO Den Haag
PSV - NAC Breda
Feyenoord - PSV
PSV - Willem II
NEC - PSV
Hier moeten toch eigenlijk wel 13 punten uit gehaald kunnen worden.
Flauwquote:Op zondag 20 november 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Heb er nog niks van gezien.
Hoe deed Alex het?
Door een fout van Alex wordt de 4-3 ingeleid, hoewel de bal niet onhoudbaar voor Gomes leek.quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, serieuze vraag hoor. Ik vind het verrassend dat de sterkste verdeding van Nederland (dat meen ik) 4 goals tegenkrijgt. Dus vraag ik hoe Alex het deed. Ooijer mag ook.
Oei.... Da's niet best. Maar goed, woensdag weer scherp zijn tegen Schalke.quote:Op zondag 20 november 2005 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door een fout van Alex wordt de 4-3 ingeleid, hoewel de bal niet onhoudbaar voor Gomes leek.
nou toch wel gewoon minimaal 13 punten, alleen uit bij Feyenoord zou je punten mogen laten liggenquote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 punten minimaal is denk ik wel een eis.
Oke, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou toch wel gewoon minimaal 13 punten, alleen uit bij Feyenoord zou je punten mogen laten liggen. En daar moeten we ook gewoon winnen eigenlijk, dan sla je een goede slag.
Dat heb je goed gezien, DDquote:Op zondag 20 november 2005 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Gelijkspel komt op een goed moment, zeker met die fouten. Ik neem aan dat iedereen weer scherp als een mes zal zijn.
En held Farfán!
Majstorovic jullie nieuwe spits?quote:Op zondag 20 november 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Heb er nog niks van gezien.
Hoe deed Alex het?
vanochtend een herhaling op ss volgens mij, maar had me al met twee uur verslapen dus veel heb ik er niet van mee gekregen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef rubbereend het volgende:
vanavond om 21.15 een reportage over Hiddink"in 13 dagen de wereld rond"
Het was ook niet heel erg bijzonder.quote:Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
vanochtend een herhaling op ss volgens mij, maar had me al met twee uur verslapen dus veel heb ik er niet van mee gekregen.
Vond het stadion in Uruguay wel mooiquote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het was ook niet heel erg bijzonder.
Was het ook, maar ik heb van SS wel eens mooiere docus gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 10:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Vond het stadion in Uruguay wel mooi![]()
Ik zat zelf aan 16 punten te denkenquote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef cultheld het volgende:
18 punten in de competitie tot aan 2006
we stonden gelijk met zequote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
Vorig jaar stond AZ aan kop met de winterstop.
Pfff...quote:Op maandag 21 november 2005 14:14 schreef cultheld het volgende:
Hangt van de selectie af. Als onze selectie volledig fit is, dan verpletteren we Feyenoord.
All culthelds are bastards.quote:Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We hebben een happer!![]()
Waar staat A.C.A.B. voor trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |