Nee hoor, DD kan wel eens positief zijn, maar grrr gaat altijd van het slechtste van uit...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toe
Ik ben niet negatief, gewoon erg kritischquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om Grrrrrrrr, de rasnegatieveling.
Nou ja, ik ben niet altijd 100% zeker dat we de CL winnen nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toe
Muhahahaha! Ik ben een grotere raspessimist dan jijquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet altijd 100% zeker dat we de CL winnen nee.
Hmmmmmm, onze grote man ontbreektquote:PSV.nl meldt dat Philip Cocu buiten de selectie is gebleven omdat hij ziek is. Hij wordt vervangen door Theo Lucius.
Opstelling PSV: Gomes, Reiziger, Alex, Ooijer, Lamey, Simons, Lucius, Afellay, Farfán, Koné en Vennegoor of Hesselink.
Bank: Zoetebier, Ferreyra, Culina, Addo, Robert en Aissati.
nee hoor Farfan is de grote manquote:
Een stuk of 4 in 90 minuten genoeg?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het loopt niet echt lekker?! Heb je even gekeken hoeveel tegendoelpunten we de laatste wedstrijden geincasseerd hebben?
Onzin, dat had je nooit kunnen voorspellen, als ze in de andere wedstrijden in totaal slechts 5 doelpunten tegen krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een stuk of 4 in 90 minuten genoeg?
Ik zou graag zeggen: zie je wel!
Bij deze dus: ZIE JE WEL!!!![]()
Eerst de 2de ronde CL veilig stellen en dan zondag thuis winnen van ADOquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Zwansen het volgende:
Ach, uit bij RKC een punt pakken. Op naar de volgende.
Get a life dude.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou woensdag nog een draai om de oren krijgen bij Schalke en iedereen staat weer met beide benen op de grond.
Ik zeg alleen maar wat ik verwacht cultje... Sorry dat ik niet zo'n overdreven optimist ben die denkt dat we de CL wel even gaan winnen...quote:
Je kunt toch niet iedere wedstrijd negatief gaan beschouwen van tevoren? Dat doen alleen mensen die op het punt staan om hun polsen door te snijden of die van sado-masochisme houden. Of denk jij bij PSV - RBC ook dat 't gelijk gaat worden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik verwacht cultje... Sorry dat ik niet zo'n overdreven optimist ben die denkt dat we de CL wel even gaan winnen...![]()
Ik baseer mijn denken grotendeels op ervaring, en die leert dat er een eind komt aan succesreeksen zoals we de laatste tijd gehad hebben. RKC was precies de kandidaat om aan de reeks in de competitie een einde te maken, en Schalke is dat in de CL. Ik ben helemaal niet zo negatief ingesteld, maar veel fans hier hebben last van teveel clubliefde in de kop. Nou is clubliefde heel ergquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef ASSpirine het volgende:
maar je moet ook niet altijd zo denken...
ga jij ook zo door het leven
Nee, bij PSV-RBC denk ik dat PSV met 2 vingers in de neus wint (maar niet met sprankelend spel).quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt toch niet iedere wedstrijd negatief gaan beschouwen van tevoren? Dat doen alleen mensen die op het punt staan om hun polsen door te snijden of die van sado-masochisme houden. Of denk jij bij PSV - RBC ook dat 't gelijk gaat worden?
quote:
Idiooot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou woensdag nog een draai om de oren krijgen bij Schalke en iedereen staat weer met beide benen op de grond.
Je praat poepquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef OneStupidDog het volgende:
Nepsupporter!
quote:Op zondag 20 november 2005 04:41 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk om met 1-3 voor te staan en dan punten te verliezen
Sientje kan je niet op www.goalzzz.com kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef appelsientje het volgende:
bedankt Rubberdvoor je sms-je...
jammer dat ik de doelpunten niet kan bekijken, zou wel een mooie pot zijn geweest... 4 - 4..
Gelukkig hebben we Markus nogquote:Op zondag 20 november 2005 09:19 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Nee winnen door 'n eigen doelpunt.![]()
denk eens aan het scenario als die stop...quote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je praat poep
Als je alleen een supporter bent als je altijd positief bent over je cluppie, is er ook wat goed mis.
De tering, vier tegendoelpunten. Dat hoort niet
Toont wel aan hoe belangrijk Philip is
Nee, om mensen zoals jij moet ik heel hard lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef OneStupidDog het volgende:
Heb je ook een permanent chagrijnige gezichtsuitdrukking zeker? Nepsupporter!
Hoezo ik praat poep? Ik zeg toch nergens dat je alleen een echte supporter bent als je slechts positief ben over je eigen club? Ik zeg impliciet dat je geen supporter bent als er na een goede reeks wedstrijden met bijna geen tegendoelpunten er ineens een eind aan komt en dat mensen dan ineens gaan mekkeren dat de volgende pot ook meteen 3x niks wordt. Onterechte kritiek noem ik dat. Zelfde soort mensen die zeggen PSV supporter te zijn en dan beweren dat zo'n 1-0 tegen Milan een toevalstreffer was en dat Milan een kutdag had bladiebla. Bekijk het eens fokkin positief man!! PSV is niet meer het kleine, verlegen provincieclubje meer. Als je van 1-0 van Milan kan winnen op eigen kracht met goed georganiseerd voetbal, dan ben je gewoon een van de beteren in Europa, daar doet zelfs een schlemielerig gelijkspel tegen RKC niks aan (alle topclubs hebben wel een offday). Maar dat schijnen er niet veel te beseffen hieroquote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je praat poep
Als je alleen een supporter bent als je altijd positief bent over je cluppie, is er ook wat goed mis.
De tering, vier tegendoelpunten. Dat hoort niet
Toont wel aan hoe belangrijk Philip is
10 punten minimaal is denk ik wel een eis.quote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Goldboy het volgende:
PSV - ADO Den Haag
PSV - NAC Breda
Feyenoord - PSV
PSV - Willem II
NEC - PSV
Hier moeten toch eigenlijk wel 13 punten uit gehaald kunnen worden.
Flauwquote:Op zondag 20 november 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Heb er nog niks van gezien.
Hoe deed Alex het?
Door een fout van Alex wordt de 4-3 ingeleid, hoewel de bal niet onhoudbaar voor Gomes leek.quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, serieuze vraag hoor. Ik vind het verrassend dat de sterkste verdeding van Nederland (dat meen ik) 4 goals tegenkrijgt. Dus vraag ik hoe Alex het deed. Ooijer mag ook.
Oei.... Da's niet best. Maar goed, woensdag weer scherp zijn tegen Schalke.quote:Op zondag 20 november 2005 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door een fout van Alex wordt de 4-3 ingeleid, hoewel de bal niet onhoudbaar voor Gomes leek.
nou toch wel gewoon minimaal 13 punten, alleen uit bij Feyenoord zou je punten mogen laten liggenquote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 punten minimaal is denk ik wel een eis.
Oke, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou toch wel gewoon minimaal 13 punten, alleen uit bij Feyenoord zou je punten mogen laten liggen. En daar moeten we ook gewoon winnen eigenlijk, dan sla je een goede slag.
Dat heb je goed gezien, DDquote:Op zondag 20 november 2005 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Gelijkspel komt op een goed moment, zeker met die fouten. Ik neem aan dat iedereen weer scherp als een mes zal zijn.
En held Farfán!
Majstorovic jullie nieuwe spits?quote:Op zondag 20 november 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Heb er nog niks van gezien.
Hoe deed Alex het?
vanochtend een herhaling op ss volgens mij, maar had me al met twee uur verslapen dus veel heb ik er niet van mee gekregen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef rubbereend het volgende:
vanavond om 21.15 een reportage over Hiddink"in 13 dagen de wereld rond"
Het was ook niet heel erg bijzonder.quote:Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
vanochtend een herhaling op ss volgens mij, maar had me al met twee uur verslapen dus veel heb ik er niet van mee gekregen.
Vond het stadion in Uruguay wel mooiquote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het was ook niet heel erg bijzonder.
Was het ook, maar ik heb van SS wel eens mooiere docus gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 10:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Vond het stadion in Uruguay wel mooi![]()
Ik zat zelf aan 16 punten te denkenquote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef cultheld het volgende:
18 punten in de competitie tot aan 2006
we stonden gelijk met zequote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef cultheld het volgende:
Vorig jaar stond AZ aan kop met de winterstop.
Pfff...quote:Op maandag 21 november 2005 14:14 schreef cultheld het volgende:
Hangt van de selectie af. Als onze selectie volledig fit is, dan verpletteren we Feyenoord.
All culthelds are bastards.quote:Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We hebben een happer!![]()
Waar staat A.C.A.B. voor trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |