Eerst de 2de ronde CL veilig stellen en dan zondag thuis winnen van ADOquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Zwansen het volgende:
Ach, uit bij RKC een punt pakken. Op naar de volgende.
Get a life dude.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou woensdag nog een draai om de oren krijgen bij Schalke en iedereen staat weer met beide benen op de grond.
Ik zeg alleen maar wat ik verwacht cultje... Sorry dat ik niet zo'n overdreven optimist ben die denkt dat we de CL wel even gaan winnen...quote:
Je kunt toch niet iedere wedstrijd negatief gaan beschouwen van tevoren? Dat doen alleen mensen die op het punt staan om hun polsen door te snijden of die van sado-masochisme houden. Of denk jij bij PSV - RBC ook dat 't gelijk gaat worden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik verwacht cultje... Sorry dat ik niet zo'n overdreven optimist ben die denkt dat we de CL wel even gaan winnen...![]()
Ik baseer mijn denken grotendeels op ervaring, en die leert dat er een eind komt aan succesreeksen zoals we de laatste tijd gehad hebben. RKC was precies de kandidaat om aan de reeks in de competitie een einde te maken, en Schalke is dat in de CL. Ik ben helemaal niet zo negatief ingesteld, maar veel fans hier hebben last van teveel clubliefde in de kop. Nou is clubliefde heel ergquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef ASSpirine het volgende:
maar je moet ook niet altijd zo denken...
ga jij ook zo door het leven
Nee, bij PSV-RBC denk ik dat PSV met 2 vingers in de neus wint (maar niet met sprankelend spel).quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt toch niet iedere wedstrijd negatief gaan beschouwen van tevoren? Dat doen alleen mensen die op het punt staan om hun polsen door te snijden of die van sado-masochisme houden. Of denk jij bij PSV - RBC ook dat 't gelijk gaat worden?
quote:
Idiooot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou woensdag nog een draai om de oren krijgen bij Schalke en iedereen staat weer met beide benen op de grond.
Je praat poepquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef OneStupidDog het volgende:
Nepsupporter!
quote:Op zondag 20 november 2005 04:41 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk om met 1-3 voor te staan en dan punten te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |