Nee hoor, DD kan wel eens positief zijn, maar grrr gaat altijd van het slechtste van uit...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toe
Ik ben niet negatief, gewoon erg kritischquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om Grrrrrrrr, de rasnegatieveling.
Nou ja, ik ben niet altijd 100% zeker dat we de CL winnen nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Volgens mij komt die titel DD nog altijd toe
Muhahahaha! Ik ben een grotere raspessimist dan jijquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet altijd 100% zeker dat we de CL winnen nee.
Hmmmmmm, onze grote man ontbreektquote:PSV.nl meldt dat Philip Cocu buiten de selectie is gebleven omdat hij ziek is. Hij wordt vervangen door Theo Lucius.
Opstelling PSV: Gomes, Reiziger, Alex, Ooijer, Lamey, Simons, Lucius, Afellay, Farfán, Koné en Vennegoor of Hesselink.
Bank: Zoetebier, Ferreyra, Culina, Addo, Robert en Aissati.
nee hoor Farfan is de grote manquote:
Een stuk of 4 in 90 minuten genoeg?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het loopt niet echt lekker?! Heb je even gekeken hoeveel tegendoelpunten we de laatste wedstrijden geincasseerd hebben?
Onzin, dat had je nooit kunnen voorspellen, als ze in de andere wedstrijden in totaal slechts 5 doelpunten tegen krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een stuk of 4 in 90 minuten genoeg?
Ik zou graag zeggen: zie je wel!
Bij deze dus: ZIE JE WEL!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |