abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 00:31:20 #276
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32525643
quote:
Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef ASSpirine het volgende:
en het ergste van al is

grrrrrrrr, had beetje gelijk
Was misschien dan een beetje meer geluk dan wijsheid. Tegen Milan speelden we de pannen van het dak en itt RKC speelde Cocu ook weer mee. Voor mijn gevoel misten we Beasley, nu zag je dat de twee aanvallers continu twee verdedigers aan hun broek hadden hangen. Zoals Cruijff ook al zei met zn simpele wijsheden: wanneer je drie man om je heen hebt staan er ergens anders twee vrij. Met de snelheid van Beasley had dat mi beter gelukt omdat die de ruimte aan de andere kant van het veld beter benut en zo de verdediging van Schalke extra onder druk had kunnen zetten.

Lof voor het strijdplan van Schalke trouwens, van tevoren kondige de coach van Schalke al aan dat ze de opbouw van PSV wilden verstoren zodat PSV niet in zn spel zou komen, en dat ze Farfán hoe dan ook uit de wedstrijd wilden houden. Dat is ze heel goed gelukt.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32525999
Probleem zat natuurlijk voorin. 1e helft wordt gewoon van achteruit en op het middenveld aardig rondgetikt. Verder kwamen ze ook niet echt. Voorin zat Farfan in de tas bij Schalke door een overmacht aan tegenstand, en was Robert de opperprutser die geen bal vast kon houden. Dan breek je natuurlijk geen potten in aanvallend opzicht qua creeren van kansen.
  donderdag 24 november 2005 @ 00:54:50 #278
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32526136
quote:
Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef LuukBes het volgende:
Probleem zat natuurlijk voorin. 1e helft wordt gewoon van achteruit en op het middenveld aardig rondgetikt. Verder kwamen ze ook niet echt. Voorin zat Farfan in de tas bij Schalke door een overmacht aan tegenstand, en was Robert de opperprutser die geen bal vast kon houden. Dan breek je natuurlijk geen potten in aanvallend opzicht qua creeren van kansen.
Voorin ging het ook niet nee, maar achterin werd er echt niet aardig rondgetikt hoor, de schalke spelers zaten er continu bovenop zodat er van een fatsoenlijke opbouw geen sprake was.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32526225
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd niet slecht. Één van de beste van PSV vandaag.
Bij PSV is Lamey helemaal gekneed zoals ze dat graag hebben lijkt het, z'n lef en bravour (wat risico's met zich mee brengt) wat hij bij RKC bracht is weg. Hopelijk komt dat nog weer wat terug, dan heeft PSV er helemaal een goeie aan. Nu doet hij het naar behoren.
That's all folks!
pi_32526235
quote:
Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Voorin ging het ook niet nee, maar achterin werd er echt niet aardig rondgetikt hoor, de schalke spelers zaten er continu bovenop zodat er van een fatsoenlijke opbouw geen sprake was.
Niet mee eens. Alleen op het laatst in de 2e helft raakten ze de kluts kwijt achterin. 1e helft zijn ze nauwelijks in de problemen gekomen, ondanks dat er idd wel behoorlijk druk werd gezet van Schalke. Maar dat ging best aardig qua voetbal en positiespel. Er waren over de gehele 90 minuten gewoon ontzettend veel inspeelballen op Robert die verloren gingen, als die die bal minimaal de helft van die keren vasthoudt en van daaruit iets goeds ermee doet door zelf iets te creeren of richting vleugels spelers te lanceren dan zorg je gewoon voor tegenstoten en druk je de tegenstander volledig tegen de 16 aan. Dan dwing je het langzaam af om goals te maken.

Daarom snap ik ook niet dat Jan niet startte, ook al is die niet in beste doen, die houdt veel meer ballen vast of kopt vaak goed door. Nu was het steeds net niet door dat bijna-altijd balverlies voorin van Robert, en daardoor kom je op een begeven moment ook achterin in de problemen. PSV moest nl ruimte weggeven op het laatst op jacht naar treffers, dus dan krijg je wegens die wissels en omzettingen achterin steeds meer problemen.
  donderdag 24 november 2005 @ 01:33:11 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32526807
Heb me behoorlijk vermaakt dankzij het uitvak onder me...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 02:03:19 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32527053
quote:
Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Bij PSV is Lamey helemaal gekneed zoals ze dat graag hebben lijkt het, z'n lef en bravour (wat risico's met zich mee brengt) wat hij bij RKC bracht is weg. Hopelijk komt dat nog weer wat terug, dan heeft PSV er helemaal een goeie aan. Nu doet hij het naar behoren.
maarja de kans is groot dat hij de bank weer op kan, Lucius kan terug als rechtsback en Ball of Fereyra zal de kans als linksback krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32527215
Jan op de bank ten faveure van Robert. In mijn ogen onbegrijpelijk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 02:24:35 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32527260
Robert was in vorm, Vennegoor uit vorm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32528927
Robert in vorm? Die speelt toch ook nooit?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 24 november 2005 @ 08:31:09 #286
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32529201
Schandalige vertoning, aanvallend totaal machteloos.
Het is te hopen dat we htuis tegen die turken 3 punten pakken.

Het zal me een heet avondje worden in Eindhoven 6 December...
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32529223
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:31 schreef PyTh het volgende:

Het zal me een heerlijk avondje worden in Eindhoven 6 December...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32529634
3 punten zijn noddzakelijk in Ehv in een uitverkocht huis.
Zondag moet ADO met 2-0 of 3-0 opzij gezet worden
PSV werd weggespeeld.
Robert moet je niet laten spelen als je iedere bal hoog op hem geeft, dan kan je beter lange Jan laten spelen
Blunder van Lamey bij de 2-0
Ik vond het een leuk avondje in vak 75
Parkeren is kut geregeld bij Schalke en na een uur stond het nog vast
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32529723
Steef zei overigens niet dat Robert kut is maar dat hij het geen goede speler vindt, die hooguit een bankzitter zal worden voor PSV. Dat lijkt redelijk uit te komen.

Ik betaalde overigens 50 euro voor een kaartje van 25 euro bij de eerste die ik tegen kwam. Misschien kon het wel goedkoper maar ik vond het redelijk op ongeveer een half uur voor de wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32530415
quote:
23/11/2005 - OB: Duitse politie stuurt PSV-fans zonder kaartje terug

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

De Duitse politie stuurt PSV-fans terug die zonder kaartje voor de Champions Leaguewedstrijd Schalke 04 - PSV de grens willen passeren. Bij de grensovergang op de snelweg A67 tussen Venlo en Straelen controleert de Duitse politie alle Nederlandse auto's. Hierdoor onstaan er lange files op de snelweg van Eindhoven naar Venlo. Vanwege de enorme schaarste aan kaarten reizen er veel PSV-supporters op goed geluk naar Gelsenkirschen af.
Ik ging gelukkig via Nimwegen maar ik vraag me af hoe men mensen kan terugsturen(zelfs als ze PSV atributen aan of bij hebben) en of die mensen niet via een andere grensovergang niet alsnog Duitsland niet inkomen.

Heeft hier nog iemand iets van gemerkt?
pi_32531032
quote:

Het zal me een heet avondje worden in Eindhoven 6 December...
Ik hoop dat sinterklaas nu voor PSV de kado's uitdeeld
pi_32531209
Hoeveel kaarten zijn er nog voor Fener?
  donderdag 24 november 2005 @ 11:01:13 #293
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32531443
quote:
'PSV uit is leger in loopgraven zonder munitie'

24/11/2005 10:37

Schalke 'droogde PSV af', deed de Eindhovenaren 'pijn', de ploeg van Guus Hiddink maakte er zelf 'een potje van' en liep tegen een 'gruwelijke zeperd' aan. De Nederlandse ochtendkranten zijn logischerwijs niet te spreken over het spel en het resultaat van het team dat tegen AC Milan nog alle lof verdiende.

'Al met al was het een verloren avond voor PSV, dat over twee weken tegen Fenerbahçe alsnog alles uit de kast moet halen om niet met een gigantische kater achter te blijven', concludeerde De Telegraaf. 'Het wordt goot of glorie, of iets daar tussenin', voorspellen de GPD-bladen.

Het AD is minder angstig. 'Het zou van scorebordjournalistiek getuigen om PSV nu af te serveren. Ook om rekenkundige redenen zou dat misplaatst zijn, PSV heeft alle kans op Europees succes nog in eigen hand. Winst over twee weken in Eindhoven tegen Fenerbahçe betekent gewoon kwalificatie.'

Voor de Volkskrant is vooral het verschil tussen PSV uit en thuis in de Champions League opmerkelijk. 'PSV is een leger dat vooral in Europese uitwedstrijden naar het front wordt gestuurd en in de loopgraven merkt dat de generaal vergeten is munitie mee te geven. Na vijf duels hebben slechts twee van de 32 deelnemers in de Champions League minder doelpunten gemaakt dan de kampioen van Nederland: Anderlecht, dat voor spek en bonen meedoet, en Lille, dat ook nog kansrijk is.'

Een pluim deelde deze keer alleen het GPD uit aan Ismail Aissati en Ibrahim Afellay. 'Gelukkig deden de jonkies Afellay en Aissati wel mee. Beiden werden enkele keren omver gelopen. Gewoon omdat ze over te weinig vlees en botten beschikken, maar de mannekes zorgden ook voor genot. Beiden etaleerden weer hun natuurlijke rust aan de bal, te danken aan een grandioze controle.'

Het AD en de Volkskrant vonden Aissati juist ondersneeuwen. 'Voor de tiener met de fluwelen touche is het minder gecompliceerd te spelen tegen AC Milan dan tegen de krachtvoetballers uit de Bundesliga', meent het AD.

'Voor de 17-jarige Aissati, drie weken geleden bejubeld als heerser op het middenveld tegen AC Milan, kan het natuurlijk nog niet elke dag feest zijn. Een paar balberoeringen waren fraai, maar hij kon het niveau uit het begin niet vasthouden en liet Varela te gemakkelijk voorzetten bij de inleiding van de treffer', voegde de Volkskrant toe.
pi_32531469
quote:
En dat gaat lastig genoeg worden...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:08:23 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32531605
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En dat gaat lastig genoeg worden...
Als er zo gespeeld wordt zoals gisteren wel inderdaad.

Maar ik heb toch nog wel hoop op een goede afloop kijkende naar onze reeks van ongeslagen wedstrijden thuis in de CL.

Zal in ieder geval een "gezellig" dagje worden in Eindhoven 6 December
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32531666
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als er zo gespeeld wordt zoals gisteren wel inderdaad.

Maar ik heb toch nog wel hoop op een goede afloop kijkende naar onze reeks van ongeslagen wedstrijden thuis in de CL.
Nu moeten jullie het spel gaan maken, en ik vrees dat daar nou net niet jullie sterkste punt ligt. Aan de andere kamt, Fener moet ook winnen.....
pi_32532061
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:10 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nu moeten jullie het spel gaan maken, en ik vrees dat daar nou net niet jullie sterkste punt ligt. Aan de andere kamt, Fener moet ook winnen.....
mwah thuis tegen Schalke en Milan ging dat wel aardig goed
pi_32533515
quote:
Op donderdag 24 november 2005 07:44 schreef Suijk het volgende:
Robert in vorm? Die speelt toch ook nooit?
Nu weten we ook waarom.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32533597
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

mwah thuis tegen Schalke en Milan ging dat wel aardig goed
Toen was de uitgangspositie anders, nu MOETEN jullie komen. Ik denk dat dat jullie lastig af zal gaan, aangezien het alweer een eeuwigheid geleden is dat jullie met die instelling het veld in zijn gelopen.
  donderdag 24 november 2005 @ 12:23:54 #300
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32533619
Volgende topic titel: met beide beentjes op de grond.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')