de debiliteit straalt er weer vanaf.quote:op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef xebrozius het volgende:
de hanze heeft me 'per ongeluk' uitgeschreven, omdat ik mijn lesgeld niet had betaald volgens hun. de administratieve dienst had echter netjes de melding dat alles voldaan was.
wat een prutsers, kon 4 weken lang niet op blackboard komen en me dus ook niet inschrijven voor tentamensen als klap op de vuurpijl konden leraren ook geen gegevens invoeren in progress...
prutsers...
i is het internationale gedeelte waar veel internationale studenten zitten, ingang zoals gezegd naast het projectiescherm in de centrale hal van eco.quote:op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef batman2k het volgende:
weet iemand waar het i gebouw is ?
heb er morgen les maar ben er nog nooit geweest. zit normaal in het e gebouw. en wat is h30, is dat in het h gebouw ofzo? als die al bestaat..
wij hebben blok 1 ook achter de rug. magazine, de huisstijl heb ik voldoende, bedrijfskunde onvoldoende. het plakboek, deskresearch, slb en communicatie theorie is nog onbekend.
nieuwe blok moeten we website bouwen..
wifi zit idd alleen nog maar op bepaalde locaties, zomer 2006 zal dat zeer waarschijnlijk al wel uitgebreid zijn.quote:op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef batman2k het volgende:
daar zit inderdaad het i gebouw.. had dr helaas geen wifi.
welke course is het? 050 595 4566 al gebeld met het probleem?quote:op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef furanku het volgende:
altijd leuk.. een cursus waarin je je moet enrollen op bb.. maar waar je je niet in kunt enrollen en alleen maar kunt previewen
dan heb je een grote kans dat het een gesloten course is. de docent moet je dan enrollen. of de docent heeft ergens een vinkje teveel staan.quote:op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef furanku het volgende:
altijd leuk.. een cursus waarin je je moet enrollen op bb.. maar waar je je niet in kunt enrollen en alleen maar kunt previewen
zou je hier de precieze foutmelding even willen posten met een screenshotje? ik kan dan wel een incident aanmaken maar officieel bieden wij alleen ondersteuning voor microsoft ie. vandaar ook vroeger de mooie waarschuwingspagina dat je wil ie hoger dan 5.0 moest hebben maar dat ding herkende ie 6 dus nietquote:op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef jaguarized het volgende:
@freedonnadd: is het bij jullie al bekend dat afmelden van blackboard courses vanaf de helo site niet mogelijk is in firefox? komt een of andere foutmelding van network huppeldepup not supported
2e verdieping waar? abc ef? bij e op de 2e en 3e verdieping is vaak ongereserveerd wel veel vrij.quote:op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef batman2k het volgende:
ja, wij zitten altijd in de projectkamers op de 2de verdieping (niet gereseveerd) maar die kunnen ook wel es vol zitten
op de 3e verdieping zit echt een vet relaxt ruimtetje. die is niet reserverbaar, omdat ie voor een pr-medewerker is.. die is er alleen nooit.quote:op woensdag 23 november 2005 16:24 schreef batman2k het volgende:
ja in het e gebouw, tegen de tijd dat er een deadline ofzo is dan zitten ze wel vaak vol. maar heb nog nooit op de 3de gekeken.
heb nou niks meer om uit te schrijven.quote:op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef freedonnadd het volgende:
[..]
zou je hier de precieze foutmelding even willen posten met een screenshotje? ik kan dan wel een incident aanmaken maar officieel bieden wij alleen ondersteuning voor microsoft ie. vandaar ook vroeger de mooie waarschuwingspagina dat je wil ie hoger dan 5.0 moest hebben maar dat ding herkende ie 6 dus niet
bedankt voor de tipquote:op woensdag 23 november 2005 17:17 schreef jaytonism het volgende:
[..]
op de 3e verdieping zit echt een vet relaxt ruimtetje. die is niet reserverbaar, omdat ie voor een pr-medewerker is.. die is er alleen nooit.![]()
zekers.quote:op vrijdag 25 november 2005 20:04 schreef homerj het volgende:
beetje leuke school dit? ik ga er waarschijnlijk volgend jaar ook heen
daar is echt een zwaar relaxte computerruimtequote:op woensdag 23 november 2005 16:24 schreef batman2k het volgende:
ja in het e gebouw, tegen de tijd dat er een deadline ofzo is dan zitten ze wel vaak vol. maar heb nog nooit op de 3de gekeken.
doe jij ook cs? heb dit blok namelijk desk research, magazine, huisstijl etc, net als jij vorig blok (als ik dat goed las in de eerste post hoorquote:op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef batman2k het volgende:
van jou wist ik het alquote:
cs heeft het ook gehad, toen heette het allleen nog thema printquote:op zaterdag 26 november 2005 19:25 schreef poerkie het volgende:
huisstijl is toch alleen csmv? dat heb ik tenminste wel gehad. ben 2e jaars cmv-er overigens.
yes.quote:op zaterdag 26 november 2005 18:48 schreef etcetera het volgende:
derde jaars toch?
misschien nog een tip, maar waarschijnlijk krijg je ook wel voorbeelden te zien, gebruik niet alleen reclamefolders, maar ook dingen uit tijdschriften/magazines (allerhande. enz) ook in "vrouwen" tijdschriften kan je goed matriaal vinden. en andere dingen zoals tassen, visitekaartjes, brocures enz kan je er in plakken.. ik had zelf ook nog vectoren van brandsoftheworld.com uitgeprint. krijg je mooie grote logosquote:op zaterdag 26 november 2005 22:49 schreef etcetera het volgende:
desk researchik snap er geen worst van en vind het dikke onzin. slechte combinatie.
we hadden de cijfers gezien van een groep die het de vorige periode moest doen.... om te janken, geen enkele voldoende
die opdrachtenboek voor vormgeving is iets wat ik inderdaad goed moet bijhouden, maar moet eerst reclame binnenkrijgen thuis
en ik mijn cijfers van de eerste periode staan nog steeds niet op progress
die vrouwenbladen zweven hier wel rond, goeie tip trouwens staan van die paginagrote advertenties inquote:op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef batman2k het volgende:
[..]
misschien nog een tip, maar waarschijnlijk krijg je ook wel voorbeelden te zien, gebruik niet alleen reclamefolders, maar ook dingen uit tijdschriften/magazines (allerhande. enz) ook in "vrouwen" tijdschriften kan je goed matriaal vinden. en andere dingen zoals tassen, visitekaartjes, brocures enz kan je er in plakken.. ik had zelf ook nog vectoren van brandsoftheworld.com uitgeprint. krijg je mooie grote logos
wat heb jij in het eerst blok gehad ?
professionele websites? niet dynamische websites?quote:op zondag 27 november 2005 00:36 schreef batman2k het volgende:
ok, wij hebben dat het laatste blok.. nu hebben we professionele websites.. opzich wel leuk, alleen webschrijven lijkt me minder. en natuurlijk weer slb.
moet de een een figuurtje met lucifers leggen en moet hij het aan de ander vertellen hoe ze liggen en die moet het dan namaken..quote:
thema professionele website heb ik net gehad. heb nu 11 van de 15 punten en verwacht er in elk geval nog 2. van webschrijven weet ik het nog niet.quote:op zondag 27 november 2005 18:41 schreef batman2k het volgende:
wij moeten met html/css/javascript/fireworks een portfolio site maken. je mag geen flash/php enz gebruiken.waarschijnlijk geldt dat ook voor het project site..
quote:op zondag 27 november 2005 23:07 schreef grupobalanca het volgende:
ik geef les op de hanzehogeschool leeuwarden, academie voor popcultuur
hehe hoort igg wel bij de hanze dus zal vast wel van de hanze zijnquote:op maandag 28 november 2005 10:46 schreef batman2k het volgende:
[..], ik wist niet dat er ook een hanze in leeuwarden was..
hoe bedoel je precies?quote:op maandag 28 november 2005 19:53 schreef batman2k het volgende:
dat wil ik ook wel weten hoe dat zit met down/upload
ze hadden die van ons anderhalve week geleden al nagekeken, maar ze gingen wachten op het nakijken van hbo rechten. ook zoiets raarquote:op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
vandaag na 3 weken ein-de-lijk een cijfer gekregen
niet te geloven dat ze daar zo lang over doen !
een stageplek ?quote:op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef jaguarized het volgende:
na vier weken eindelijk offer of place mogen ontvangen uit nieuw-zeeland nadat ik er achteraan heb moeten bellen.weliswaar in pdf en nogal slecht leesbaar maar beter iets dan niets.
officieel mogen ze volgens mij er 15 werkdagen over doen, dat is dus 3 weken.quote:op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
vandaag na 3 weken ein-de-lijk een cijfer gekregen
niet te geloven dat ze daar zo lang over doen !
csmv is hbo.quote:op dinsdag 29 november 2005 21:42 schreef batman2k het volgende:
studieplek ? (voor in het vrije halfjaar ofzo?)
==========
ook wel lachen, ik heb deze week al 2x van docenten gehoord dat je geen hbo diploma nodig hebt als je csmv gaat doen, ze kijken nml naar je portfolio enzo
quote:op dinsdag 29 november 2005 21:47 schreef jaguarized het volgende:
[..]
csmv is hbo.![]()
jup voor mijn vrije deel.
als ik vandaag niet zo lui was geweest en gewoon mn colleges had gevolgd had ik er ook gezeten vanmiddag!quote:op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef kiwitjuhh het volgende:
zit nu in de media in het d-gebouw.. gezelliggg! er zijn echt te weinig computers
minder? meer bedoel je?quote:op dinsdag 29 november 2005 19:36 schreef jaytonism het volgende:
* jaytonism is trots met 15 punten de 1e periode doorgekomen.
dat is minder dan vorig jaar @ ibms in 3 blokken..![]()
950 euro is echt een hele lage premie.quote:beste student,
zoals je waarschijnlijk al weet, verandert het stelsel voor ziektekostenverzekeringen op 1 januari 2006 ingrijpend. in plaats van ziekenfonds en particuliere verzekering komt er een basisverzekering voor iedereen, met de mogelijkheid van aanvullende verzekeringen op maat. je huidige verzekeraar zal een aanbod doen (of heeft dit mogelijk al gedaan) om de lopende verzekering om te zetten in een basisverzekering. met deze e-mail vraag ik je aandacht voor een mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve verzekering die speciaal voor de hogescholen is ontwikkeld. ook als student van de hanzehogeschool groningen kun je aan de collectieve zorgverzekering voor het hbo deelnemen.
het mooie van deze zorgverzekering is dat het de voordeligste zorgverzekering is die je als student kunt afsluiten. dat geldt voor de dekking die het verzekeringspakket biedt en voor de prijs die je betaalt. in samenwerking met zilveren kruis achmea kunnen wij jou en je eventuele partner en kinderen een basisverzekering aanbieden waarop de maximale premiekorting van 10% wordt verleend. daarmee kom je in aanmerking voor de laagst mogelijke nominale premie die wordt aangeboden: je betaalt voor de basisverzekering ?950,40 per jaar. ook voor de aanvullende verzekeringen hebben wij uiterst scherpe voorwaarden kunnen bedingen, waardoor je kortingen op de premie van 15% kunt ontvangen. bovendien kun je ook profiteren van een leeftijdsafhankelijke korting op de premie voor de aanvullende verzekering. deze komt nog eens bovenop de korting van 15%.
voor nadere informatie over de dekking van de collectieve verzekering en de tarieven kun je vanaf dinsdag 6 december naar de website van zilveren kruis achmea: [url=http://www.****.zilverenkruis.nl]www.****.zilverenkruis.nl[/url]. hier vind je het antwoord op alle vragen. inschrijven voor de nieuwe collectieve zorgverzekering kan vanaf 6 december aanstaande.
met vriendelijke groet,
het college van bestuur
in emmenquote:op woensdag 30 november 2005 19:58 schreef beautifulxsecrets het volgende:
ik zou ooit de pabo doen op t hanze maar joooow...die zuigt big time!
![]()
![]()
hs drenthe
![]()
![]()
![]()
ja, bedoel er meer idd.quote:op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef sport_life het volgende:
[..]
minder? meer bedoel je?.
ik heb er 12 geloof ik, 1 vak niet gehaald!. maar het eerste blok vond ik niet zo lastig eigenlijk, behalve engels dan
(moeten herkansen, maar wel gehaald). komende tentamenweek wordt wel pittig; engels (volgende week al tentamen), frans (redelijk lastig), spaans (idem dito..) en nog wat kansloze vakken
.
wat is dat voor ongein dan? hebben jullie zo'n "fuck it, wij doen niets en gaan voor de 6"-groepje?quote:op donderdag 1 december 2005 18:24 schreef sport_life het volgende:
oh ja project ook nog, met zn 3en (ander groepie zijn met zn 6en ofzo). k zit bij 2dope :p.
met progresslijst ook nog?quote:op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef etcetera het volgende:
intervisie van slb is een soort voortgangsgesprek over je studie, wij moeten onze cijferlijst van progress meenemen en dan word een beetje bekeken hoe het gaat enzo
zat je vorig jaar op ibms?quote:op dinsdag 29 november 2005 19:36 schreef jaytonism het volgende:
* jaytonism is trots met 15 punten de 1e periode doorgekomen.
dat is minder dan vorig jaar @ ibms in 3 blokken..![]()
ik deed inderdaad vorig jaar ibms.quote:op maandag 5 december 2005 23:16 schreef johnns het volgende:
[..]
zat je vorig jaar op ibms?
ik doe het nu, en moet zeggen dat het aardig pittig is.
waarom ben je gestopt met ibms (neem ik maar aan n.a.v je post)
moet 950 nog wat per jaar gaan kosten, da's alleen de basisverzekering. het is in elk geval minder dan menzisquote:op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.quote:op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.quote:op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.
ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.quote:op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.
hanze is oke!quote:op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef otto215 het volgende:
dag allemaal.
ik werk nu in een supermarkt en bevalt me heel erg, en zou daarom ook later in deze branche gaan willen werken. nu lijkt mij de opleiding small business & retail management me wel wat.
maar ik heb gehoord op een voorlichtingsdag (van chn te leeuwarden volgens mij) dat het verschil met small business & retail management en detail handel iig mbo niveau, niet zo veel verschilt. dat het hbo wat meer inzicht is en wellicht wat pittiger. weet iemand daar meer vanaf?
sowieso qua school ligt mijn keuze bij hanze omdat daar andere opleidingen zijn die me ook interesseren zoals mer en commerciële economie.
maar filialen manager of bedrijfsleider van een supermarkt of v&d ofzo lijkt me heel erg leuk.
maar wat pittigheid in een opleiding vind ik niet erg, daar heb je later natuurlijk ook profeit van.
ik hoop dat jullie me wat kunnen informeren, ook over hanze hoe die school is e.d.
heb vanmorgen gebeld, mijn aanvraag is nog in behandeling. tis er nu behoorlijk druk.quote:op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.
dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaildquote:op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef jaguarized het volgende:
in de vakantie hebben docenten ook vakantie he?maar kut voor je dat je die lessen hebt gemist!
je hebt het over pcm training?quote:op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaild
en nogal kloten ja, helemaal omdat er blijkbaar geen begrip voor is als je een keer echt ziek bent
hoe heet dat klasje van jou?quote:op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef paeromius het volgende:
allemaal hanzehoge school groningen mensjes
hoi![]()
* paeromius informatica nerdje @ zernikeplein 11
mijn klasje heet (officieel) inv-2a, maar doe op moment mee met piv-1x,quote:op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
hoe heet dat klasje van jou?
ben trouwens druk op zoek naar een afstudeerplek. iemand ideeen?
heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halenquote:op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
je hebt het over pcm training?
nou je hebt niks gemist hoorwas echt zwaar saai
maar goed tis wel verplicht ja, je krijgt vast een vervangende opdracht!
oh nouja!quote:op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halen
en weet nu na gesprek met desbetreffende persoon, nog niks![]()
tweede jaar krijg je meende ik film & animatie, informatie in model, commerciële multimedia en nog iets...quote:op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef batman2k het volgende:
is het 2de jaar van csmv leuk? doe nu eerst maar vindt dr nu al geen bal meer aan
om half 8?quote:op dinsdag 10 januari 2006 07:36 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
oh nouja!
wij zijn nu als een gek met jmt bezig.. pff tis toch altijd meer werk dan dat je verwacht!
en dan ook nog fijn engels & eindopdracht, leuk joh zijn opleidingis het wel maar af en toe niet echtttt
![]()
engels af, alleen nog beetje overkijken.quote:op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
om half 8?![]()
t is inderdaad nogal veel, ben blij dat mn klasgenoten zo ongeveer de hele dag online zijn dus we overleggen allesengels, helemaal vergeten! goed dat je het ff zegt
ja hoorquote:op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef poerkie het volgende:
komen jullie wel eens in het de-café dan? anders wist je er waarschijnlijk ook niks van af.
euh nee, sinds oktober ofzo niet meer geweest.quote:op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef poerkie het volgende:
komen jullie wel eens in het de-café dan? anders wist je er waarschijnlijk ook niks van af.
ik lig beetje achterquote:op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
engels af, alleen nog beetje overkijken.
jmt nog stap 6, dat doen we morgen.
nu nog die kloten eindopdracht en die is moeilijk![]()
-edit- en oh jaa.. slechts 2 tentamens te leren voor next week.. waarvan ik er 1 moet halen![]()
ik begin zaterdag met bestuursrecht, dus das ook lekker op tijdquote:op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik lig beetje achterga zo eten dan doe ik stap 6. vanaf morgen begin ik met bestuursrecht, oeii hehe
week daarna m&o zou geen probleem moeten zijn, dan nog portfolio en eindopdracht, compleet i.o dossier inleveren en de streamingvideo moet nog.. genoeg te doen
gelukkig hoef ik geen tentamens te halen.. mag natuurlijk wel![]()
quote:op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef jaguarized het volgende:
anders exit?
sorry, ik had het niet gezien!quote:op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef jaguarized het volgende:
anders exit?
uhmm.. ik moet nu of air of bestuursrecht halen.quote:op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef jaguarized het volgende:
ooh in blok 3 pas. dus je hebt nog 2 kansen dit jaar?
klopt, is een update voor geweest. ik surf trouwens in opera, en daar heb ik nergens last van.quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef jaguarized het volgende:
kan het kloppen dat de layout van owa is vernieuwd? nu blauw enzo. en ik moet vaker mijn wachtwoord intypen bij firefox?
oh ja.. *leest*quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef vw_caddy het volgende:
* vw_caddy mompelt iets over helo
http://www.helo.hanze.nl/(...)te+mailprogramma.htm
lees je het dan helemaal niet of ergens anders?quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:16 schreef jaguarized het volgende:
nee.
ik lees hm ook nooit, dacht er opeens aan.quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef jaguarized het volgende:
ik lees nooit de helo. het is dat vw me er op wees.
omdat ik er elke dag mail in krijg?quote:
ooh, je leest helo nooit. nee das ook niet zo boeiendquote:op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef jaguarized het volgende:
in je helo? dat krijg ik in m'n owa.
en wat vindt je ervan?quote:op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef etcetera het volgende:
is het eindelijk mooier geworden? vond owa er dramatisch slecht uitzienff kijken
zoals ik vanmiddag ook al zei :quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef vw_caddy het volgende:
de nieuwe optie om online gegevens van mensen te kunnen zien ruleert wel.
bij mij wel.quote:op zaterdag 14 januari 2006 23:52 schreef eddos het volgende:
[..]
zoals ik vanmiddag ook al zei :
dat doet het niet
ehm.... ziet er wat beter uitquote:
ik doel meer op het aanwezig zijn van de functie, niet de functie opzich.quote:op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef jaguarized het volgende:
[..]
bij mij wel.vw heeft het ff uitgelegd.
welke talencursussen kan je allemaal doen dan? en is dat een keuzevak? volgend jaar ook keuzevakken voor mij, maar ik weet nog niet waar ik uit kan kiezen.quote:op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef sport_life het volgende:
weet iemand of je je nog kan aanmelden voor die talencursussen in februari? ik wil graag een praktijkpunt binnen halen en dit is wel een makkelijke manier!. k heb die lui gemaild, maar nog geen reactie gehad.
kan kiezen uit frans (heb ik al), spaans (heb ik ook al), engels (heb ik ook al), chinees (wil ik dus nemen als dat kan), rusisch (ook wel interessant) en duits.quote:op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef poerkie het volgende:
[..]
welke talencursussen kan je allemaal doen dan? en is dat een keuzevak? volgend jaar ook keuzevakken voor mij, maar ik weet nog niet waar ik uit kan kiezen.
want?quote:op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef stargazer het volgende:
wat heb ik een medelijden met alle eerste jaars mer studenten
leren?quote:op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef sport_life het volgende:
iedereen lekker aan het leren??.
.
neuh, vanaf 20 februari weer.quote:op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef sport_life het volgende:
iedereen lekker aan het leren??.
.
die hebben het nu veel zwaarder dan dat ik het had als 1e jaarsquote:
ik ken jou!!!!1111quote:op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef doctor.starbucks het volgende:
*zwaai naar vw_caddy*
doet ze de groeten aan frans ?
en wat fransje ?quote:
ik heb ook sterk het gevoel dat deze nieuwe owa langer doet over het laden.quote:op vrijdag 20 januari 2006 13:34 schreef jaytonism het volgende:
ik kan nog écht niet wennen aan die nieuwe owa.
en het ruikt vreemd hier in de e-scape.
bij mij valt het wel mee!quote:op vrijdag 20 januari 2006 15:52 schreef poerkie het volgende:
[..]
ik heb ook sterk het gevoel dat deze nieuwe owa langer doet over het laden.
bij mij wel, met mail deleten.quote:op vrijdag 20 januari 2006 15:52 schreef poerkie het volgende:
[..]
ik heb ook sterk het gevoel dat deze nieuwe owa langer doet over het laden.
quote:
her mkt gehad vrijdag?quote:op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef sport_life het volgende:
zijn er nog ce/ibl/sbrm/fb eerstejaars studenten die gisteren een marketing tentamen hebben herkanst? je moest 6 hoofdstukken leren, h 1 t/m 5 en h 16, maar nu ik voor het volgende tentamen aan het leren ben zie ik dat het tentamen ook over h6 ging. (probleemkinderen, cognitiee nogwat, etc).
ik ga zo ff mailen naar de docent marketing en/of de examen commissie...
het is een feit hoorquote:op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef sport_life het volgende:
wijsneus
ben naar elk college geweestquote:op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef meinte het volgende:
ik heb dezelfde opleiding als jou gevolgd(, ben er net mee gestopt). mijn eerste tentamen was organisatiekunde en ik moet je zeggen dat hij te doen was. maaaaarr ik zou er wel even goed voor leren!
dat je goed hebt opgelet tijdens de colleges kan ook helpen
gefeliciteerd !quote:op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef kiwitjuhh het volgende:
heb mn herkansing gehaald!
nu hoef ik sowieso de opleiding niet meer te verlaten.. yess!
gefeliciteerd!quote:op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef kiwitjuhh het volgende:
heb mn herkansing gehaald!
nu hoef ik sowieso de opleiding niet meer te verlaten.. yess!
jaa, dank je!quote:op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
gefeliciteerd !
tot morgen bij m&o
haha thanksssquote:
idd.. wacht al bijna een week op mijn her marketingquote:op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef stargazer het volgende:
trage docenten met tentamens nakijken
15 werkdagen equals 3 week.quote:op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef sport_life het volgende:
[..]
idd.. wacht al bijna een week op mijn her marketing
heb je een foto? ik kan het nergens vindenquote:op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef jaguarized het volgende:
vanochtend even weer op school geweest sinds 3 maand, het schiet mooi op met dat gebouw zeg. ') werd ook wel eens tijd.
neuh, was er alleen ff snel in en uit voor een gesprekje, kom er over een half jaar wel weer, in september ofzo. dan moet ie af zijn.quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
heb je een foto? ik kan het nergens vinden![]()
o dan al? mogen ze eens een beetje opschietenquote:op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef jaguarized het volgende:
[..]
neuh, was er alleen ff snel in en uit voor een gesprekje, kom er over een half jaar wel weer, in september ofzo. dan moet ie af zijn.![]()
volgens mij zijn ze ook al ver over de deadline heen. er was mij meerdere keren verteld dat hij per 1 september 2005 in gebruik genomen zou worden.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
o dan al? mogen ze eens een beetje opschieten![]()
jah, en toen werd het kerst.. en nu dus mei 2006quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef jaguarized het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze ook al ver over de deadline heen. er was mij meerdere keren verteld dat hij per 1 september 2005 in gebruik genomen zou worden.
hoezo dat gaat het bouwbedrijf geld kosten.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef sport_life het volgende:
[..]
jah, en toen werd het kerst.. en nu dus mei 2006.
zie jij jezelf al 9 verdiepingen lopen?quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef sport_life het volgende:
mwah ze zullen vast geen garantie hebben gegeven, misschien heeft de hg het gezegd om meer eerste jaars te trekken ofzow.. weet ik veel.
wat komt er eigenlijk in ? mediatheek geloof ik en draadloos internetmaar wat nog meer? lijkt me wel chill om op de bovenste etage colleges te volgen, misschien dat we dan wel met de hele klas naar marketing gaan
ik hoop het voor je.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef sport_life het volgende:
neem aan dat ze wel een lift hebben...![]()
lijkt me toch dat er wel meerdere zijn!quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef sport_life het volgende:
neem aan dat ze wel een lift hebben...![]()
ja, het zal ook niet!quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef jaguarized het volgende:
[..]
- college van bestuur (verdieping 9)
nou mochten wij als leerlingen niet de lift in mogen dan hoef ik iig geen trappen te lopenquote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
- afdeling faciliteiten en stad roostering (begane grond)
- instituut voor marketing & management (verdieping 1 en 2)
- instituut voor rechtenstudies (verdieping 3)
- instituut voor financieel economisch management (verdieping 4, 5, 6 en 7)
- stafbureau marketing & communicatie (verdieping 8)
je gaat er vanuit dat ze roltrappen hebben als je de lift niet mag gebruiken en je geen trappen hoeft te lopen?quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef sport_life het volgende:
[..]
nou mochten wij als leerlingen niet de lift in mogen dan hoef ik iig geen trappen te lopen.
scherp!quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef jaguarized het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat ze roltrappen hebben als je de lift niet mag gebruiken en je geen trappen hoeft te lopen?![]()
en dat terwijl ik niet eens cup-a-soup heb gehad.quote:
quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
- afdeling faciliteiten en stad roostering (begane grond)
- instituut voor marketing & management (verdieping 1 en 2)
- instituut voor rechtenstudies (verdieping 3)
- instituut voor financieel economisch management (verdieping 4, 5, 6 en 7)
- stafbureau marketing & communicatie (verdieping 8)
15 werkdagen, wat dus op 3 weken neerkomt.quote:op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef kiwitjuhh het volgende:
hoelang mogen ze eigenlijk over het nakijken doen?
pff.. nog een week wachten dus!quote:op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef jaytonism het volgende:
[..]
15 werkdagen, wat dus op 3 weken neerkomt.
5.5 is precies genoeg!quote:op dinsdag 31 januari 2006 18:04 schreef etcetera het volgende:
vorige week tentamen gehad, nu al het cijferen nog voldoende ook (wel net, maar een kniesoor die daar op let
)
veeeeeel plezier en ik verwacht wel een verslag he als je weer terug bentquote:
hoe vet!quote:op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef sport_life het volgende:
[..]
veeeeeel plezier en ik verwacht wel een verslag he als je weer terug bent. tegen die tijd hoop ik mijn p binnen te hebben
in dat geval zit ik naar alle waarschijnlijkheid febr - juli 2007 in usa
.
ik heb alleen een tentamen van engels niet gehaald.. (her ook niet). en p is vereist om weg te kunnen. maar ik heb al gemaild en evt. mag ik bij uitzondering het tentamen voor de zomer herkansen, als ik de rest van de punten wel binnen heb en een goede motivatie heb! (jah, usa dusquote:op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef jaguarized het volgende:
[..]
hoe vet!amerika is echt top! ik zal mijn weblog regelmatig updaten, deze kan je vinden via www.auckland.be
tevens heb ik contact weten te leggen met een nederlandse student ce uit sittard die in auckland gaat afstuderen. hij vertrekt 7 feb en gaat in dezelfde straat als mij wonen, een paar torens verderop.
en je moet ook nog een toefl test doen in oktober.quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef sport_life het volgende:
[..]
ik heb alleen een tentamen van engels niet gehaald.. (her ook niet). en p is vereist om weg te kunnen. maar ik heb al gemaild en evt. mag ik bij uitzondering het tentamen voor de zomer herkansen, als ik de rest van de punten wel binnen heb en een goede motivatie heb! (jah, usa dus).
jah toefl test zie ik ook wel beetje tegenop.. ik ben echt een ramp met engelsquote:op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef jaguarized het volgende:
[..]
en je moet ook nog een toefl test doen in oktober.maar dat stelt weinig voor.
je krijgt een boekje waarmee je vast wat kan oefenen. sommige vragen komen zelfs op de test terug.
ik was helemaal een ramp met engels op de havo. althans met leesvaardigheid en luistervaardigheid. spreekvaardigheid zit helemaal top aangezien ik al regelmatig naar de vs ben geweest.quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef sport_life het volgende:
[..]
jah toefl test zie ik ook wel beetje tegenop.. ik ben echt een ramp met engels. vandaar dat ik ook naar usa wil, zodat ik het erg kan opschroeven
.
kun je een voorbeeldvraag geven van die test?
doen!quote:op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
ik wil misschien in september weg naar flagstaff - usa om een half jaar te studeren... heb nog een maand om erover na te denken!
dan moet je je heel snel gaan opgeven. tevens langsgaan bij het iso of ze in mei ook nog een toefl test doen of dat je naar arnhem moet.quote:op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
ik wil misschien in september weg naar flagstaff - usa om een half jaar te studeren... heb nog een maand om erover na te denken!
en ik had nog wel twee tiende hogerquote:
als het goed is ga ik dus in september 2007 daar naar toe.quote:nieuw sportcomplex
we (instituut voor sportstudies) krijgen in 2007 een gloednieuw sportcentrum met alle faciliteiten. vanaf september 2007 kun je er aan de slag in hypermoderne sporthallen, het zwembad, fitnessruimtes, noem maar op. de nieuwste ontwikkelingen op sportgebied worden toegepast. en moet je blokken, dan kan dat in het studielandschap op de bovenste verdieping, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op het campusterrein.
..quote:nieuw sportcomplex
we (instituut voor sportstudies) krijgen in 2007 een gloednieuw sportcentrum met alle faciliteiten. vanaf september 2007 kun je er aan de slag in hypermoderne sporthallen, het zwembad, fitnessruimtes, noem maar op. de nieuwste ontwikkelingen op sportgebied worden toegepast. en moet je blokken, dan kan dat in het studielandschap op de bovenste verdieping, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op het campusterrein.
ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.quote:
groningenquote:op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef pekel het volgende:
[..]
ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.
zijn de wolkenkrabbers van groningen niet zo aantrekkelijk dan?
ik doelde meer op het feit dat leren niet echt gaat in een wolkenkrabberquote:op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef pekel het volgende:
[..]
ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.
zijn de wolkenkrabbers van groningen niet zo aantrekkelijk dan?
een echte die-hard gaat dan ook naar de ub om te studeren.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:04 schreef sport_life het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat leren niet echt gaat in een wolkenkrabber. zit je meer naar buiten te kijken dan in je boek
.
ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest, om mn kamertje gaat ook best, gewoon op bed met beetje muziek aan!quote:op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef jaytonism het volgende:
[..]
een echte die-hard gaat dan ook naar de ub om te studeren.![]()
ik moet eerlijk zijn dat ik d'r ook nog niet ben geweest.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef sport_life het volgende:
[..]
ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest, om mn kamertje gaat ook best, gewoon op bed met beetje muziek aan!. okej dan zit ik ook de helft van de tijd naar de muziek te luisteren
![]()
ik zou niet eens weten waar het is eigenlijkquote:op woensdag 1 februari 2006 14:12 schreef jaytonism het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zijn dat ik d'r ook nog niet ben geweest.
ik ga de volgende tentamenweek wel even een kijkje nemen, waaro staat je kamertje dan?
komt me niet echt bekend voor, alleen van voorop bussen e.d.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:28 schreef sport_life het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten waar het is eigenlijk. maar volgende tentamenweek idd misschien maar eens kijken.
en ik zit in selwerd! het is vrij rustig hier dus kan er prima leren! (iig beter dan thuisthuis)
duurt nog wel even hoor. maar op dit moment ziet het er uit dat het sport, gezondheid en management wordt. daarna kies ik voor de major sportmanagement.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:04 schreef sport_life het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat leren niet echt gaat in een wolkenkrabber. zit je meer naar buiten te kijken dan in je boek
.
maar goede keus om in groningen te studeren hoor, al moet je er dan eigenlijk ook gaan wonen natuurlijk he. welke studie ga je precies doen?
ach ik wist ook al zo'n 2 jaar voordat ik hierheen ging dat ik hier wilde studeren. toen ik op mn 15e een keer in utrecht ging stappen met wat studentikozen en de sfeer daar een beetje proefte wist ik zeker dat ik dat ook wilde!quote:op woensdag 1 februari 2006 15:55 schreef pekel het volgende:
[..]
duurt nog wel even hoor. maar op dit moment ziet het er uit dat het sport, gezondheid en management wordt. daarna kies ik voor de major sportmanagement..
alleen duurt het dus nog een tijdje, je bent jong en wilt wat he?.
heel netjes !quote:op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef paeromius het volgende:
![]()
even mijn vreugde delen.
beide tentamens deze week gehaald
7,5 en 8,1
![]()
netjes!quote:op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef paeromius het volgende:
![]()
even mijn vreugde delen.
beide tentamens deze week gehaald
7,5 en 8,1
![]()
nou mijn eerste 2 blokken waren het minst zwaar als ik zie wat er komend blok in de planning staat.. zelfs de allang geboekte wintersport vakantie dreigt niet door te gaan, dag 400 pleuro'squote:op dinsdag 7 februari 2006 11:44 schreef jaytonism het volgende:
ik ook 2e blok helemaal gehaald, ben nog op 100% weg naar m'n p. dit jaar en 2 zwaarste blokken gehad.
dan heb jij thema web al gehad zeker? begin ik net meequote:op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef #ANONIEM het volgende:
ik ga morgen beginnen aan mijn opleiding multimedia en vormgeving (communicatiesystemen)
![]()
![]()
![]()
nee ik ben februari instroom. heb hiervoor mer gedaan, ook aan de hanze maar mee gestopt omdat het mijn interesse niet had. ik heb nu thema 'huisstijl'.quote:op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef etcetera het volgende:
dan heb jij thema web al gehad zeker? begin ik net mee
quote:op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef meinte het volgende:
desk research
ik hoop voor je dat je leidy schreuder niet voor je krijgt/hebt![]()
ah de cursus, hoe leer ik met google omgaan.quote:op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef meinte het volgende:
desk research
ik heb nu desk research van krmp. weet zijn volledige naam niet precies meer maar hij is manager geweest. vind dat hij de eerste les erg goed heeft verteld. maar ik ga weer verder, straks bezig met plan van aanpak e.d.quote:op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef meinte het volgende:
desk research
zit je in aucklandquote:op donderdag 9 februari 2006 03:50 schreef jaguarized het volgende:
je moet hier overigens betalen op school voor internet.![]()
poging tot studeren.quote:op donderdag 9 februari 2006 12:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
zit je in aucklandecht tof man! wat doe je daar precies
![]()
heeft iemand al een foto van het nieuwe economie gebouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |