moet 950 nog wat per jaar gaan kosten, da's alleen de basisverzekering. het is in elk geval minder dan menzisquote:op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.quote:op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.quote:op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.
ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.quote:op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.
hanze is oke!quote:op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef otto215 het volgende:
dag allemaal.
ik werk nu in een supermarkt en bevalt me heel erg, en zou daarom ook later in deze branche gaan willen werken. nu lijkt mij de opleiding small business & retail management me wel wat.
maar ik heb gehoord op een voorlichtingsdag (van chn te leeuwarden volgens mij) dat het verschil met small business & retail management en detail handel iig mbo niveau, niet zo veel verschilt. dat het hbo wat meer inzicht is en wellicht wat pittiger. weet iemand daar meer vanaf?
sowieso qua school ligt mijn keuze bij hanze omdat daar andere opleidingen zijn die me ook interesseren zoals mer en commerciële economie.
maar filialen manager of bedrijfsleider van een supermarkt of v&d ofzo lijkt me heel erg leuk.
maar wat pittigheid in een opleiding vind ik niet erg, daar heb je later natuurlijk ook profeit van.
ik hoop dat jullie me wat kunnen informeren, ook over hanze hoe die school is e.d.
heb vanmorgen gebeld, mijn aanvraag is nog in behandeling. tis er nu behoorlijk druk.quote:op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.
dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaildquote:op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef jaguarized het volgende:
in de vakantie hebben docenten ook vakantie he?maar kut voor je dat je die lessen hebt gemist!
je hebt het over pcm training?quote:op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaild
en nogal kloten ja, helemaal omdat er blijkbaar geen begrip voor is als je een keer echt ziek bent
hoe heet dat klasje van jou?quote:op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef paeromius het volgende:
allemaal hanzehoge school groningen mensjes
hoi![]()
* paeromius informatica nerdje @ zernikeplein 11
mijn klasje heet (officieel) inv-2a, maar doe op moment mee met piv-1x,quote:op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
hoe heet dat klasje van jou?
ben trouwens druk op zoek naar een afstudeerplek. iemand ideeen?
heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halenquote:op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
je hebt het over pcm training?
nou je hebt niks gemist hoorwas echt zwaar saai
maar goed tis wel verplicht ja, je krijgt vast een vervangende opdracht!
oh nouja!quote:op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halen
en weet nu na gesprek met desbetreffende persoon, nog niks![]()
tweede jaar krijg je meende ik film & animatie, informatie in model, commerciële multimedia en nog iets...quote:op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef batman2k het volgende:
is het 2de jaar van csmv leuk? doe nu eerst maar vindt dr nu al geen bal meer aan
om half 8?quote:op dinsdag 10 januari 2006 07:36 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
oh nouja!
wij zijn nu als een gek met jmt bezig.. pff tis toch altijd meer werk dan dat je verwacht!
en dan ook nog fijn engels & eindopdracht, leuk joh zijn opleidingis het wel maar af en toe niet echtttt
![]()
engels af, alleen nog beetje overkijken.quote:op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
om half 8?![]()
t is inderdaad nogal veel, ben blij dat mn klasgenoten zo ongeveer de hele dag online zijn dus we overleggen allesengels, helemaal vergeten! goed dat je het ff zegt
ja hoorquote:op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef poerkie het volgende:
komen jullie wel eens in het de-café dan? anders wist je er waarschijnlijk ook niks van af.
euh nee, sinds oktober ofzo niet meer geweest.quote:op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef poerkie het volgende:
komen jullie wel eens in het de-café dan? anders wist je er waarschijnlijk ook niks van af.
ik lig beetje achterquote:op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
engels af, alleen nog beetje overkijken.
jmt nog stap 6, dat doen we morgen.
nu nog die kloten eindopdracht en die is moeilijk![]()
-edit- en oh jaa.. slechts 2 tentamens te leren voor next week.. waarvan ik er 1 moet halen![]()
ik begin zaterdag met bestuursrecht, dus das ook lekker op tijdquote:op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik lig beetje achterga zo eten dan doe ik stap 6. vanaf morgen begin ik met bestuursrecht, oeii hehe
week daarna m&o zou geen probleem moeten zijn, dan nog portfolio en eindopdracht, compleet i.o dossier inleveren en de streamingvideo moet nog.. genoeg te doen
gelukkig hoef ik geen tentamens te halen.. mag natuurlijk wel![]()
quote:op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef jaguarized het volgende:
anders exit?
sorry, ik had het niet gezien!quote:op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef jaguarized het volgende:
anders exit?
uhmm.. ik moet nu of air of bestuursrecht halen.quote:op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef jaguarized het volgende:
ooh in blok 3 pas. dus je hebt nog 2 kansen dit jaar?
klopt, is een update voor geweest. ik surf trouwens in opera, en daar heb ik nergens last van.quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef jaguarized het volgende:
kan het kloppen dat de layout van owa is vernieuwd? nu blauw enzo. en ik moet vaker mijn wachtwoord intypen bij firefox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |