abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32624239
wij moeten met html/css/javascript/fireworks een portfolio site maken. je mag geen flash/php enz gebruiken. waarschijnlijk geldt dat ook voor het project site..
  zondag 27 november 2005 @ 19:08:18 #52
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_32625001
quote:
op zondag 27 november 2005 18:41 schreef batman2k het volgende:
wij moeten met html/css/javascript/fireworks een portfolio site maken. je mag geen flash/php enz gebruiken. waarschijnlijk geldt dat ook voor het project site..
thema professionele website heb ik net gehad. heb nu 11 van de 15 punten en verwacht er in elk geval nog 2. van webschrijven weet ik het nog niet.

maar in dit thema was het bij ons (idm) de bedoeling om zowel je portfolio als de projectwebsite te maken met html / css.

7.2 als eindcijfer totaal op projectwebsite
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_32631570
ik geef les op de hanzehogeschool leeuwarden, academie voor popcultuur
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_32639764
quote:
op zondag 27 november 2005 23:07 schreef grupobalanca het volgende:
ik geef les op de hanzehogeschool leeuwarden, academie voor popcultuur
, ik wist niet dat er ook een hanze in leeuwarden was..
pi_32640436
quote:
op maandag 28 november 2005 10:46 schreef batman2k het volgende:

[..]

, ik wist niet dat er ook een hanze in leeuwarden was..
hehe hoort igg wel bij de hanze dus zal vast wel van de hanze zijn www.academievoorpopcultuur.nl
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_32641256
leuke site
pi_32648109
weten jullie ook precies hoe het zit met welke vakken je verplicht moet halen enz.
pi_32648217
er zijn een aantal vakken die je persé in het eerste jaar moet halen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32648807
en de rest in de 2de? iemand zei nml dat je alle vakken uit het eerste jaar in 2 jaar moet halen
pi_32649117
oh op die manier. ja dat klopt. alles van het eerste jaar, dus voor je propedeuse moet je in 2 jaar halen maar sommige vakken moet je ook in jaar 1 al behaald hebben. dit verschilt alleen per opleiding en vak.
  maandag 28 november 2005 @ 19:32:48 #61
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32652428
weet iemand ook in hoeverre ik mijn torrentclient aan kan laten staan op mijn laptop?
niets
pi_32652987
dat wil ik ook wel weten hoe dat zit met down/upload
pi_32653448
quote:
op maandag 28 november 2005 19:53 schreef batman2k het volgende:
dat wil ik ook wel weten hoe dat zit met down/upload
hoe bedoel je precies?
  maandag 28 november 2005 @ 20:27:10 #64
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32653889
als ik nou met mijn laptop op internet ga, en ga torrents downloaden en uploaden met 200kb/s.
als ik dat nou twee uur doe. krijg ik daar geen heibel mee
niets
pi_32653925
dan krijg je geheid problemen. ict houd je in de gaten.
pi_32656184
shit dan heb ik een probleem
you and I ain't done Zeke!
pi_32678814
* jaytonism is trots met 15 punten de 1e periode doorgekomen.

dat is minder dan vorig jaar @ ibms in 3 blokken..
pi_32678935
ik heb er 11

haha!
1 herkansing!

en ik doe sjd!
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:56:24 #69
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_32679318
vandaag na 3 weken ein-de-lijk een cijfer gekregen
niet te geloven dat ze daar zo lang over doen !
pi_32680499
quote:
op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
ze hadden die van ons anderhalve week geleden al nagekeken, maar ze gingen wachten op het nakijken van hbo rechten. ook zoiets raar
pi_32680566
na vier weken eindelijk offer of place mogen ontvangen uit nieuw-zeeland nadat ik er achteraan heb moeten bellen. weliswaar in pdf en nogal slecht leesbaar maar beter iets dan niets.
pi_32681486
quote:
op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef jaguarized het volgende:
na vier weken eindelijk offer of place mogen ontvangen uit nieuw-zeeland nadat ik er achteraan heb moeten bellen. weliswaar in pdf en nogal slecht leesbaar maar beter iets dan niets.
een stageplek ?
pi_32681537
nee, studieplek.
pi_32681628
studieplek ? (voor in het vrije halfjaar ofzo?)

==========

ook wel lachen, ik heb deze week al 2x van docenten gehoord dat je geen hbo diploma nodig hebt als je csmv gaat doen , ze kijken nml naar je portfolio enzo
pi_32681673
quote:
op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
officieel mogen ze volgens mij er 15 werkdagen over doen, dat is dus 3 weken.
ik vind het inderdaad ook een beetje lang hoor, vorig jaar binnen de week/anderhalf. nu bij fm is het meestal de volle 3 weken.. al zijn er ook wel een beetje veel fm-klassen, maar dan nog.
pi_32681775
quote:
op dinsdag 29 november 2005 21:42 schreef batman2k het volgende:
studieplek ? (voor in het vrije halfjaar ofzo?)

==========

ook wel lachen, ik heb deze week al 2x van docenten gehoord dat je geen hbo diploma nodig hebt als je csmv gaat doen , ze kijken nml naar je portfolio enzo
csmv is hbo.

jup voor mijn vrije deel.
pi_32682031
quote:
op dinsdag 29 november 2005 21:47 schreef jaguarized het volgende:

[..]

csmv is hbo.

jup voor mijn vrije deel.
, heb het verkeerd uitgelegd zie ik net..... bedoelde voor als je dat werk gaat doen (later) van wat je nu leert op csmv.. dat ze dan niet echt kijken of je hbo hebt, maar meer of je skills hebt.
pi_32682097
ah op die manier.
pi_32706188
ik zou ooit de pabo doen op t hanze maar joooow...die zuigt big time!

hs drenthe
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_32722864
zit nu in de media in het d-gebouw.. gezelliggg! er zijn echt te weinig computers
pi_32726278
quote:
op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef kiwitjuhh het volgende:
zit nu in de media in het d-gebouw.. gezelliggg! er zijn echt te weinig computers
als ik vandaag niet zo lui was geweest en gewoon mn colleges had gevolgd had ik er ook gezeten vanmiddag! kan daar best wel goed studeren in een tussenuurtje.. (mijn rooster is net een gatenkaas wat dat betreft)
pi_32726478
quote:
op dinsdag 29 november 2005 19:36 schreef jaytonism het volgende:

minder? meer bedoel je? .

ik heb er 12 geloof ik, 1 vak niet gehaald! . maar het eerste blok vond ik niet zo lastig eigenlijk, behalve engels dan (moeten herkansen, maar wel gehaald). komende tentamenweek wordt wel pittig; engels (volgende week al tentamen), frans (redelijk lastig), spaans (idem dito..) en nog wat kansloze vakken .
pi_32730306
iedereen de mail gehad over de verzekering?
quote:
beste student,

zoals je waarschijnlijk al weet, verandert het stelsel voor ziektekostenverzekeringen op 1 januari 2006 ingrijpend. in plaats van ziekenfonds en particuliere verzekering komt er een basisverzekering voor iedereen, met de mogelijkheid van aanvullende verzekeringen op maat. je huidige verzekeraar zal een aanbod doen (of heeft dit mogelijk al gedaan) om de lopende verzekering om te zetten in een basisverzekering. met deze e-mail vraag ik je aandacht voor een mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve verzekering die speciaal voor de hogescholen is ontwikkeld. ook als student van de hanzehogeschool groningen kun je aan de collectieve zorgverzekering voor het hbo deelnemen.

het mooie van deze zorgverzekering is dat het de voordeligste zorgverzekering is die je als student kunt afsluiten. dat geldt voor de dekking die het verzekeringspakket biedt en voor de prijs die je betaalt. in samenwerking met zilveren kruis achmea kunnen wij jou en je eventuele partner en kinderen een basisverzekering aanbieden waarop de maximale premiekorting van 10% wordt verleend. daarmee kom je in aanmerking voor de laagst mogelijke nominale premie die wordt aangeboden: je betaalt voor de basisverzekering ?950,40 per jaar. ook voor de aanvullende verzekeringen hebben wij uiterst scherpe voorwaarden kunnen bedingen, waardoor je kortingen op de premie van 15% kunt ontvangen. bovendien kun je ook profiteren van een leeftijdsafhankelijke korting op de premie voor de aanvullende verzekering. deze komt nog eens bovenop de korting van 15%.

voor nadere informatie over de dekking van de collectieve verzekering en de tarieven kun je vanaf dinsdag 6 december naar de website van zilveren kruis achmea: [url=http://www.****.zilverenkruis.nl]www.****.zilverenkruis.nl[/url]. hier vind je het antwoord op alle vragen. inschrijven voor de nieuwe collectieve zorgverzekering kan vanaf 6 december aanstaande.

met vriendelijke groet,

het college van bestuur
950 euro is echt een hele lage premie.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_32730952
quote:
op woensdag 30 november 2005 19:58 schreef beautifulxsecrets het volgende:
ik zou ooit de pabo doen op t hanze maar joooow...die zuigt big time!

hs drenthe
in emmen

ontopic:
niemand doet hier een sportstudie?
Hoi.
pi_32731887
quote:
op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef sport_life het volgende:

[..]

minder? meer bedoel je? .

ik heb er 12 geloof ik, 1 vak niet gehaald! . maar het eerste blok vond ik niet zo lastig eigenlijk, behalve engels dan (moeten herkansen, maar wel gehaald). komende tentamenweek wordt wel pittig; engels (volgende week al tentamen), frans (redelijk lastig), spaans (idem dito..) en nog wat kansloze vakken .
ja, bedoel er meer idd.
ik dit blok helemaal geen tentamens, alleen big ass project..
pi_32732305
oh ja project ook nog, met zn 3en (ander groepie zijn met zn 6en ofzo) . k zit bij 2dope :p.
pi_32733052
quote:
op donderdag 1 december 2005 18:24 schreef sport_life het volgende:
oh ja project ook nog, met zn 3en (ander groepie zijn met zn 6en ofzo) . k zit bij 2dope :p.
wat is dat voor ongein dan? hebben jullie zo'n "fuck it, wij doen niets en gaan voor de 6"-groepje?
pi_32733114
neej we doen ons best wel . maar we zaten eerst met 5 geloof ik, 2 zijn er weggegaan omdat ze gestopt zijn met opleiding.
pi_32733152
ja ik heb die mail ook gehad ja.. maar op het moment kun je er vrij weinig over zeggen. als het echt veel scheelt dan neem ik dat wel op 6 deceber maar eventjes kijken!
pi_32733386
wat is intervisie van slb?
  Redactie Frontpage vrijdag 2 december 2005 @ 12:40:06 #91
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_32752132
intervisie van slb is een soort voortgangsgesprek over je studie, wij moeten onze cijferlijst van progress meenemen en dan word een beetje bekeken hoe het gaat enzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_32768097
ja, heb het vandaag meegemaakt. was geen hol aan. je moest gewoon vertellen als je problemen had. nou niemand had persoonlijke problemen dus dan maar zeiken over de opleiding wat beter kan enzo.
pi_32768109
quote:
op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef etcetera het volgende:
intervisie van slb is een soort voortgangsgesprek over je studie, wij moeten onze cijferlijst van progress meenemen en dan word een beetje bekeken hoe het gaat enzo
met progresslijst ook nog? maar daar hebben docenten sowieso toch al inzage in?
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:41:04 #94
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32783070
staat er inmiddels al een week... maar graag even jullie aandacht voor het volgende:
aanpak slowchats in ses... inspraak hier!

alvast bedankt
pi_32849845
quote:
op dinsdag 29 november 2005 19:36 schreef jaytonism het volgende:

zat je vorig jaar op ibms?

ik doe het nu, en moet zeggen dat het aardig pittig is.

waarom ben je gestopt met ibms (neem ik maar aan n.a.v je post)
you and I ain't done Zeke!
pi_32877255
quote:
op maandag 5 december 2005 23:16 schreef johnns het volgende:

[..]

zat je vorig jaar op ibms?

ik doe het nu, en moet zeggen dat het aardig pittig is.

waarom ben je gestopt met ibms (neem ik maar aan n.a.v je post)
ik deed inderdaad vorig jaar ibms.
hele toffe studie, maar gewoon te zwaar. ik had het wel aangekund, maar dan had ik echt voor de volle 100% ervoor moeten gaan. nu kan ik gewoon lekker voor 75% mijn huidige opleiding doen en goede cijfers halen.

hoeveel punten heb jij 't eerste blok gehaald in ibms? en welk blok was dat? heb je tim horst ook?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 23:19:21 ]
pi_32927886
hoi allemaal. ik heb weer eens een compensatieopdracht.

ik moet uitvogelen wat de februariregeling is, hoeveel punten ik moet hebben aan t eind van het jaar, en wat de geoormerkte studiepunten zijn (kwalitatieve bsa): hoe werkt de procedure bindend studieadvies?

nou, blackboard heb ik natuurlijk gezocht maar dat is zo'n doolhof voor mij. weet iemand waar ik dit kan vinden of heeft iemand misschien een antwoordje op deze vragen ? het heeft iig te maken met de propedeuse
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  Redactie Frontpage vrijdag 9 december 2005 @ 12:16:40 #98
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_32941528
kijk eens in je studiegids staat alles in, ding is ook op bb te vinden: de tab organisations, dan de eerste drie staat je instituut tussen en daar klik je op. kan niet missen verder
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_33088487
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
pi_33098943
tis weer veel te druk in de e-scape.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2005 12:26:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')