thema professionele website heb ik net gehad. heb nu 11 van de 15 punten en verwacht er in elk geval nog 2. van webschrijven weet ik het nog niet.quote:op zondag 27 november 2005 18:41 schreef batman2k het volgende:
wij moeten met html/css/javascript/fireworks een portfolio site maken. je mag geen flash/php enz gebruiken.waarschijnlijk geldt dat ook voor het project site..
quote:op zondag 27 november 2005 23:07 schreef grupobalanca het volgende:
ik geef les op de hanzehogeschool leeuwarden, academie voor popcultuur
hehe hoort igg wel bij de hanze dus zal vast wel van de hanze zijnquote:op maandag 28 november 2005 10:46 schreef batman2k het volgende:
[..], ik wist niet dat er ook een hanze in leeuwarden was..
hoe bedoel je precies?quote:op maandag 28 november 2005 19:53 schreef batman2k het volgende:
dat wil ik ook wel weten hoe dat zit met down/upload
ze hadden die van ons anderhalve week geleden al nagekeken, maar ze gingen wachten op het nakijken van hbo rechten. ook zoiets raarquote:op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
vandaag na 3 weken ein-de-lijk een cijfer gekregen
niet te geloven dat ze daar zo lang over doen !
een stageplek ?quote:op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef jaguarized het volgende:
na vier weken eindelijk offer of place mogen ontvangen uit nieuw-zeeland nadat ik er achteraan heb moeten bellen.weliswaar in pdf en nogal slecht leesbaar maar beter iets dan niets.
officieel mogen ze volgens mij er 15 werkdagen over doen, dat is dus 3 weken.quote:op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
vandaag na 3 weken ein-de-lijk een cijfer gekregen
niet te geloven dat ze daar zo lang over doen !
csmv is hbo.quote:op dinsdag 29 november 2005 21:42 schreef batman2k het volgende:
studieplek ? (voor in het vrije halfjaar ofzo?)
==========
ook wel lachen, ik heb deze week al 2x van docenten gehoord dat je geen hbo diploma nodig hebt als je csmv gaat doen, ze kijken nml naar je portfolio enzo
quote:op dinsdag 29 november 2005 21:47 schreef jaguarized het volgende:
[..]
csmv is hbo.![]()
jup voor mijn vrije deel.
als ik vandaag niet zo lui was geweest en gewoon mn colleges had gevolgd had ik er ook gezeten vanmiddag!quote:op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef kiwitjuhh het volgende:
zit nu in de media in het d-gebouw.. gezelliggg! er zijn echt te weinig computers
minder? meer bedoel je?quote:op dinsdag 29 november 2005 19:36 schreef jaytonism het volgende:
* jaytonism is trots met 15 punten de 1e periode doorgekomen.
dat is minder dan vorig jaar @ ibms in 3 blokken..![]()
950 euro is echt een hele lage premie.quote:beste student,
zoals je waarschijnlijk al weet, verandert het stelsel voor ziektekostenverzekeringen op 1 januari 2006 ingrijpend. in plaats van ziekenfonds en particuliere verzekering komt er een basisverzekering voor iedereen, met de mogelijkheid van aanvullende verzekeringen op maat. je huidige verzekeraar zal een aanbod doen (of heeft dit mogelijk al gedaan) om de lopende verzekering om te zetten in een basisverzekering. met deze e-mail vraag ik je aandacht voor een mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve verzekering die speciaal voor de hogescholen is ontwikkeld. ook als student van de hanzehogeschool groningen kun je aan de collectieve zorgverzekering voor het hbo deelnemen.
het mooie van deze zorgverzekering is dat het de voordeligste zorgverzekering is die je als student kunt afsluiten. dat geldt voor de dekking die het verzekeringspakket biedt en voor de prijs die je betaalt. in samenwerking met zilveren kruis achmea kunnen wij jou en je eventuele partner en kinderen een basisverzekering aanbieden waarop de maximale premiekorting van 10% wordt verleend. daarmee kom je in aanmerking voor de laagst mogelijke nominale premie die wordt aangeboden: je betaalt voor de basisverzekering ?950,40 per jaar. ook voor de aanvullende verzekeringen hebben wij uiterst scherpe voorwaarden kunnen bedingen, waardoor je kortingen op de premie van 15% kunt ontvangen. bovendien kun je ook profiteren van een leeftijdsafhankelijke korting op de premie voor de aanvullende verzekering. deze komt nog eens bovenop de korting van 15%.
voor nadere informatie over de dekking van de collectieve verzekering en de tarieven kun je vanaf dinsdag 6 december naar de website van zilveren kruis achmea: [url=http://www.****.zilverenkruis.nl]www.****.zilverenkruis.nl[/url]. hier vind je het antwoord op alle vragen. inschrijven voor de nieuwe collectieve zorgverzekering kan vanaf 6 december aanstaande.
met vriendelijke groet,
het college van bestuur
in emmenquote:op woensdag 30 november 2005 19:58 schreef beautifulxsecrets het volgende:
ik zou ooit de pabo doen op t hanze maar joooow...die zuigt big time!
![]()
![]()
hs drenthe
![]()
![]()
![]()
ja, bedoel er meer idd.quote:op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef sport_life het volgende:
[..]
minder? meer bedoel je?.
ik heb er 12 geloof ik, 1 vak niet gehaald!. maar het eerste blok vond ik niet zo lastig eigenlijk, behalve engels dan
(moeten herkansen, maar wel gehaald). komende tentamenweek wordt wel pittig; engels (volgende week al tentamen), frans (redelijk lastig), spaans (idem dito..) en nog wat kansloze vakken
.
wat is dat voor ongein dan? hebben jullie zo'n "fuck it, wij doen niets en gaan voor de 6"-groepje?quote:op donderdag 1 december 2005 18:24 schreef sport_life het volgende:
oh ja project ook nog, met zn 3en (ander groepie zijn met zn 6en ofzo). k zit bij 2dope :p.
met progresslijst ook nog?quote:op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef etcetera het volgende:
intervisie van slb is een soort voortgangsgesprek over je studie, wij moeten onze cijferlijst van progress meenemen en dan word een beetje bekeken hoe het gaat enzo
zat je vorig jaar op ibms?quote:op dinsdag 29 november 2005 19:36 schreef jaytonism het volgende:
* jaytonism is trots met 15 punten de 1e periode doorgekomen.
dat is minder dan vorig jaar @ ibms in 3 blokken..![]()
ik deed inderdaad vorig jaar ibms.quote:op maandag 5 december 2005 23:16 schreef johnns het volgende:
[..]
zat je vorig jaar op ibms?
ik doe het nu, en moet zeggen dat het aardig pittig is.
waarom ben je gestopt met ibms (neem ik maar aan n.a.v je post)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |