thema professionele website heb ik net gehad. heb nu 11 van de 15 punten en verwacht er in elk geval nog 2. van webschrijven weet ik het nog niet.quote:op zondag 27 november 2005 18:41 schreef batman2k het volgende:
wij moeten met html/css/javascript/fireworks een portfolio site maken. je mag geen flash/php enz gebruiken.waarschijnlijk geldt dat ook voor het project site..
quote:op zondag 27 november 2005 23:07 schreef grupobalanca het volgende:
ik geef les op de hanzehogeschool leeuwarden, academie voor popcultuur
hehe hoort igg wel bij de hanze dus zal vast wel van de hanze zijnquote:op maandag 28 november 2005 10:46 schreef batman2k het volgende:
[..], ik wist niet dat er ook een hanze in leeuwarden was..
hoe bedoel je precies?quote:op maandag 28 november 2005 19:53 schreef batman2k het volgende:
dat wil ik ook wel weten hoe dat zit met down/upload
ze hadden die van ons anderhalve week geleden al nagekeken, maar ze gingen wachten op het nakijken van hbo rechten. ook zoiets raarquote:op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
vandaag na 3 weken ein-de-lijk een cijfer gekregen
niet te geloven dat ze daar zo lang over doen !
een stageplek ?quote:op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef jaguarized het volgende:
na vier weken eindelijk offer of place mogen ontvangen uit nieuw-zeeland nadat ik er achteraan heb moeten bellen.weliswaar in pdf en nogal slecht leesbaar maar beter iets dan niets.
officieel mogen ze volgens mij er 15 werkdagen over doen, dat is dus 3 weken.quote:op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef lovegrrl het volgende:
vandaag na 3 weken ein-de-lijk een cijfer gekregen
niet te geloven dat ze daar zo lang over doen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |