abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33101768
e-scape heb ik nog nooit rustig meegemaakt. gelukkig ben ik sinds deze week tot aan het einde van het blok 'vrij'. alleen project, 2 essays en 1 tentamen te doen.
pi_33105369
ik heb dit blok alleen maar 1 project, dus geen tentamens.

overigens wel drukke periode in vergelijking tot andere blokken, maar wel supertof.
  Redactie Frontpage donderdag 15 december 2005 @ 16:44:46 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_33105952
quote:
op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
moet 950 nog wat per jaar gaan kosten, da's alleen de basisverzekering. het is in elk geval minder dan menzis ik twijfel nog of ik het ga doen, het is die van de hanze of univé.

trouwens.... schreuder (desk research) is raar joh.... in de klas een monster, als je haar alleen even spreekt is ze wel ok. (maar ze kan niet lesgeven )
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_33107309
quote:
op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33145813
quote:
op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef jaguarized het volgende:

[..]

ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.
heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_33145919
dag allemaal.

ik werk nu in een supermarkt en bevalt me heel erg, en zou daarom ook later in deze branche gaan willen werken. nu lijkt mij de opleiding small business & retail management me wel wat.
maar ik heb gehoord op een voorlichtingsdag (van chn te leeuwarden volgens mij) dat het verschil met small business & retail management en detail handel iig mbo niveau, niet zo veel verschilt. dat het hbo wat meer inzicht is en wellicht wat pittiger. weet iemand daar meer vanaf?

sowieso qua school ligt mijn keuze bij hanze omdat daar andere opleidingen zijn die me ook interesseren zoals mer en commerciële economie.

maar filialen manager of bedrijfsleider van een supermarkt of v&d ofzo lijkt me heel erg leuk.

maar wat pittigheid in een opleiding vind ik niet erg, daar heb je later natuurlijk ook profeit van .

ik hoop dat jullie me wat kunnen informeren, ook over hanze hoe die school is e.d.
jammer
pi_33146261
quote:
op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.
ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.
pi_33146615
quote:
op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef otto215 het volgende:
dag allemaal.

ik werk nu in een supermarkt en bevalt me heel erg, en zou daarom ook later in deze branche gaan willen werken. nu lijkt mij de opleiding small business & retail management me wel wat.
maar ik heb gehoord op een voorlichtingsdag (van chn te leeuwarden volgens mij) dat het verschil met small business & retail management en detail handel iig mbo niveau, niet zo veel verschilt. dat het hbo wat meer inzicht is en wellicht wat pittiger. weet iemand daar meer vanaf?

sowieso qua school ligt mijn keuze bij hanze omdat daar andere opleidingen zijn die me ook interesseren zoals mer en commerciële economie.

maar filialen manager of bedrijfsleider van een supermarkt of v&d ofzo lijkt me heel erg leuk.

maar wat pittigheid in een opleiding vind ik niet erg, daar heb je later natuurlijk ook profeit van .

ik hoop dat jullie me wat kunnen informeren, ook over hanze hoe die school is e.d.
hanze is oke!
pi_33147606
quote:
op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef jaguarized het volgende:

[..]

ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.
heb vanmorgen gebeld, mijn aanvraag is nog in behandeling. tis er nu behoorlijk druk.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_33346741
je kon vandaag gluhwein op school drinken
ja, ik moest naar school.. (essay inleveren en nieuwe collegekaart aanvragen á 11,50 )
pi_33347088
vakantie
en je kon inderdaad gluhwein drinken, was wel grappig
pi_33347389
het was wel extreem rustig op school. logisch ook..
pi_33347417
echt heel erg rustig, je kon zelfs overal nog achter de pc en alles haha!
pi_33350059
nog mensen hier die fm doen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:37:16 #115
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_33747174
op sommige punten is hanze echt zwaar ******
woensdag voor vakantie ben ik ziek naar huis gegaan, donderdag en vrijdag had ik verplichte lessen waaronder een training voor studiepunten. donderdag had ik keelontsteking, tot woensdag in de vakantie gehad zelfs
ik dus die donderdag zelf mailen naar lerares om me af te melden voor die training, dit moest ver van tevoren mja wist ik veel dat ik keelontsteking met koorts zou hebben, dus ik haar gevraagd wat ik moest doen nu ik ziek was geworden? wist ze niet! komt niet in ze op dat je ook wel es echt heel ziek kunt zijn
belachelijk
ohja hoe ik hier zo ineens op kom? ik zou nog meer van haar horen, niks gehoord dus hele vakantie

[ Bericht 1% gewijzigd door lovegrrl op 05-01-2006 23:07:44 ]
pi_33747195
in de vakantie hebben docenten ook vakantie he? maar kut voor je dat je die lessen hebt gemist!
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:07:03 #117
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_33748573
quote:
op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef jaguarized het volgende:
in de vakantie hebben docenten ook vakantie he? maar kut voor je dat je die lessen hebt gemist!
dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaild
en nogal kloten ja, helemaal omdat er blijkbaar geen begrip voor is als je een keer echt ziek bent
pi_33757331
quote:
op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaild
en nogal kloten ja, helemaal omdat er blijkbaar geen begrip voor is als je een keer echt ziek bent
je hebt het over pcm training?
nou je hebt niks gemist hoor was echt zwaar saai
maar goed tis wel verplicht ja, je krijgt vast een vervangende opdracht!
pi_33770453
allemaal hanzehoge school groningen mensjes
hoi
* paeromius informatica nerdje @ zernikeplein 11
pi_33797913
25 januari heb ik een afspraak met mijn internationaliseringscoordinator (leuk scrabble woord) om 10.00 's ochtends. zal de laatste afspraak zijn voor het vertrek naar nieuw-zeeland. ben benieuwd wat ze wil bespreken wat niet via mail kan aangezien ik er een dag voor vrij moet nemen.
pi_33798221
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef paeromius het volgende:
allemaal hanzehoge school groningen mensjes
hoi
* paeromius informatica nerdje @ zernikeplein 11
hoe heet dat klasje van jou?

ben trouwens druk op zoek naar een afstudeerplek. iemand ideeen?
pi_33828074
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

hoe heet dat klasje van jou?

ben trouwens druk op zoek naar een afstudeerplek. iemand ideeen?
mijn klasje heet (officieel) inv-2a, maar doe op moment mee met piv-1x,
moet nog een aantal propedeuse vakken halen
wat ook gelijk me allerlaatste kans is, want ze hebben de p verandert
dus als ik deze vakken niet haal is het einde studie

[ Bericht 2% gewijzigd door Paeromius op 08-01-2006 15:35:30 ]
pi_33863734
is het 2de jaar van csmv leuk? doe nu eerst maar vindt dr nu al geen bal meer aan
  maandag 9 januari 2006 @ 23:25:05 #124
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_33887554
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef kiwitjuhh het volgende:

[..]

je hebt het over pcm training?
nou je hebt niks gemist hoor was echt zwaar saai
maar goed tis wel verplicht ja, je krijgt vast een vervangende opdracht!
heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halen
en weet nu na gesprek met desbetreffende persoon, nog niks
pi_33893409
quote:
op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halen
en weet nu na gesprek met desbetreffende persoon, nog niks
oh nouja!
wij zijn nu als een gek met jmt bezig.. pff tis toch altijd meer werk dan dat je verwacht!
en dan ook nog fijn engels & eindopdracht, leuk joh zijn opleiding is het wel maar af en toe niet echtttt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')