moet 950 nog wat per jaar gaan kosten, da's alleen de basisverzekering. het is in elk geval minder dan menzisquote:op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.quote:op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef batman2k het volgende:
iemand al uitgezocht of de verzekering via hanze goedkoop(er) is?
heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.quote:op donderdag 15 december 2005 17:32 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ik heb daar gister ook weer een tweede mailtje van gekregen met een of andere code. weet nog niet of ik gebruik ga maken van het aanbod van school, ben momenteel nog druk bezig met vergelijken.
ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.quote:op vrijdag 16 december 2005 21:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
heb mij vorige week aangemeld voor die verzekering, ben nog in afwachting van een polis.
hanze is oke!quote:op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef otto215 het volgende:
dag allemaal.
ik werk nu in een supermarkt en bevalt me heel erg, en zou daarom ook later in deze branche gaan willen werken. nu lijkt mij de opleiding small business & retail management me wel wat.
maar ik heb gehoord op een voorlichtingsdag (van chn te leeuwarden volgens mij) dat het verschil met small business & retail management en detail handel iig mbo niveau, niet zo veel verschilt. dat het hbo wat meer inzicht is en wellicht wat pittiger. weet iemand daar meer vanaf?
sowieso qua school ligt mijn keuze bij hanze omdat daar andere opleidingen zijn die me ook interesseren zoals mer en commerciële economie.
maar filialen manager of bedrijfsleider van een supermarkt of v&d ofzo lijkt me heel erg leuk.
maar wat pittigheid in een opleiding vind ik niet erg, daar heb je later natuurlijk ook profeit van.
ik hoop dat jullie me wat kunnen informeren, ook over hanze hoe die school is e.d.
heb vanmorgen gebeld, mijn aanvraag is nog in behandeling. tis er nu behoorlijk druk.quote:op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ben benieuwd, laat even het een en ander weten enzo.
dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaildquote:op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef jaguarized het volgende:
in de vakantie hebben docenten ook vakantie he?maar kut voor je dat je die lessen hebt gemist!
je hebt het over pcm training?quote:op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
dat snap ik ja, maar ik heb ze dus woensdag en donderdag al gemaild
en nogal kloten ja, helemaal omdat er blijkbaar geen begrip voor is als je een keer echt ziek bent
hoe heet dat klasje van jou?quote:op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef paeromius het volgende:
allemaal hanzehoge school groningen mensjes
hoi![]()
* paeromius informatica nerdje @ zernikeplein 11
mijn klasje heet (officieel) inv-2a, maar doe op moment mee met piv-1x,quote:op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
hoe heet dat klasje van jou?
ben trouwens druk op zoek naar een afstudeerplek. iemand ideeen?
heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halenquote:op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
je hebt het over pcm training?
nou je hebt niks gemist hoorwas echt zwaar saai
maar goed tis wel verplicht ja, je krijgt vast een vervangende opdracht!
oh nouja!quote:op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
heb dan wel niks gemist, mag het wel lekker in gaan halen
en weet nu na gesprek met desbetreffende persoon, nog niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |