tweede jaar krijg je meende ik film & animatie, informatie in model, commerciële multimedia en nog iets...quote:op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef batman2k het volgende:
is het 2de jaar van csmv leuk? doe nu eerst maar vindt dr nu al geen bal meer aan
om half 8?quote:op dinsdag 10 januari 2006 07:36 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
oh nouja!
wij zijn nu als een gek met jmt bezig.. pff tis toch altijd meer werk dan dat je verwacht!
en dan ook nog fijn engels & eindopdracht, leuk joh zijn opleidingis het wel maar af en toe niet echtttt
![]()
engels af, alleen nog beetje overkijken.quote:op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
om half 8?![]()
t is inderdaad nogal veel, ben blij dat mn klasgenoten zo ongeveer de hele dag online zijn dus we overleggen allesengels, helemaal vergeten! goed dat je het ff zegt
ja hoorquote:op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef poerkie het volgende:
komen jullie wel eens in het de-café dan? anders wist je er waarschijnlijk ook niks van af.
euh nee, sinds oktober ofzo niet meer geweest.quote:op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef poerkie het volgende:
komen jullie wel eens in het de-café dan? anders wist je er waarschijnlijk ook niks van af.
ik lig beetje achterquote:op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
engels af, alleen nog beetje overkijken.
jmt nog stap 6, dat doen we morgen.
nu nog die kloten eindopdracht en die is moeilijk![]()
-edit- en oh jaa.. slechts 2 tentamens te leren voor next week.. waarvan ik er 1 moet halen![]()
ik begin zaterdag met bestuursrecht, dus das ook lekker op tijdquote:op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik lig beetje achterga zo eten dan doe ik stap 6. vanaf morgen begin ik met bestuursrecht, oeii hehe
week daarna m&o zou geen probleem moeten zijn, dan nog portfolio en eindopdracht, compleet i.o dossier inleveren en de streamingvideo moet nog.. genoeg te doen
gelukkig hoef ik geen tentamens te halen.. mag natuurlijk wel![]()
quote:op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef jaguarized het volgende:
anders exit?
sorry, ik had het niet gezien!quote:op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef jaguarized het volgende:
anders exit?
uhmm.. ik moet nu of air of bestuursrecht halen.quote:op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef jaguarized het volgende:
ooh in blok 3 pas. dus je hebt nog 2 kansen dit jaar?
klopt, is een update voor geweest. ik surf trouwens in opera, en daar heb ik nergens last van.quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef jaguarized het volgende:
kan het kloppen dat de layout van owa is vernieuwd? nu blauw enzo. en ik moet vaker mijn wachtwoord intypen bij firefox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |