Ik vond het wel heel klein jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef Jaguarized het volgende:
Op de laatste foto zit er nog een stuk achter en links dat je niet ziet op de foto.
Het is ongeveer 10-11m2. Prima te doen.quote:
Niet al te groot.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 05:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is ongeveer 10-11m2. Prima te doen.![]()
Ongeveer 2000 euro. Maar het is dus de bedoeling dat dat tot april ook 2000 euro blijft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:35 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Niet al te groot.
Hoeveel geld heb je nou mee op zo'n tripje?
Is het een soort mega studentenflat ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef Jaguarized het volgende:
Even wat school-foto's.
Logo enzo vanuit het centrum:
[afbeelding]
En wat foto's van mijn kamer, flat, whatever.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zullen hier ongeveer 160 studenten zitten, de bovenste 4 verdiepingen niet meegeteld. Hier tegenover zit nog een flat met volgens mij iets 300-400 studenten. Er is ook nog Akoranga Village, een studentendorp waar een stuk of 300 zitten meende ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Is het een soort mega studentenflat ofzo?![]()
Ben je stinkend rijk of heb je d'r echt lang voor gespaard?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zullen hier ongeveer 160 studenten zitten, de bovenste 4 verdiepingen niet meegeteld. Hier tegenover zit nog een flat met volgens mij iets 300-400 studenten. Er is ook nog Akoranga Village, een studentendorp waar een stuk of 300 zitten meende ik.
Ik vind 't wel knap dat je zo kan "sparen".quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
De IBG is je vriend.![]()
Maar ik heb er ook een half jaar fulltime voor gewerkt.
Ik ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik vind 't wel knap dat je zo kan "sparen".
Instituut van Rechtenstudies en de MER komen d'r in toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Op de zonnelaan? Ik las een melding op p2000.
Was het ernstig?
Ik ben ook wel benieuwd wanneer de toren in werking gaat.
Maar er komen toch geen lokalen in dus tja
De docenten zullen er wel lekker zitten!
Die eerste is mn instituut. Onze docenten zeggen gewoon dat je gang(waar docenten zitten dus) en het onderwijsbureau enzo derinkomen. Maar geen collegezalen of lokalen. Ook geen kantine enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:29 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Instituut van Rechtenstudies en de MER komen d'r in toch?
Volgens mij komen alle front-offices daar, central service point ofzo.
Er komt een nieuwe kantine hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Jaguarized het volgende:
Kantine vind ik ook nogal logisch, die is er immers pal naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |