oh ja.. *leest*quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef vw_caddy het volgende:
* vw_caddy mompelt iets over helo
http://www.helo.hanze.nl/(...)te+mailprogramma.htm
lees je het dan helemaal niet of ergens anders?quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:16 schreef jaguarized het volgende:
nee.
ik lees hm ook nooit, dacht er opeens aan.quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef jaguarized het volgende:
ik lees nooit de helo. het is dat vw me er op wees.
omdat ik er elke dag mail in krijg?quote:
ooh, je leest helo nooit. nee das ook niet zo boeiendquote:op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef jaguarized het volgende:
in je helo? dat krijg ik in m'n owa.
en wat vindt je ervan?quote:op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef etcetera het volgende:
is het eindelijk mooier geworden? vond owa er dramatisch slecht uitzienff kijken
zoals ik vanmiddag ook al zei :quote:op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef vw_caddy het volgende:
de nieuwe optie om online gegevens van mensen te kunnen zien ruleert wel.
bij mij wel.quote:op zaterdag 14 januari 2006 23:52 schreef eddos het volgende:
[..]
zoals ik vanmiddag ook al zei :
dat doet het niet
ehm.... ziet er wat beter uitquote:
ik doel meer op het aanwezig zijn van de functie, niet de functie opzich.quote:op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef jaguarized het volgende:
[..]
bij mij wel.vw heeft het ff uitgelegd.
welke talencursussen kan je allemaal doen dan? en is dat een keuzevak? volgend jaar ook keuzevakken voor mij, maar ik weet nog niet waar ik uit kan kiezen.quote:op zondag 15 januari 2006 01:17 schreef sport_life het volgende:
weet iemand of je je nog kan aanmelden voor die talencursussen in februari? ik wil graag een praktijkpunt binnen halen en dit is wel een makkelijke manier!. k heb die lui gemaild, maar nog geen reactie gehad.
kan kiezen uit frans (heb ik al), spaans (heb ik ook al), engels (heb ik ook al), chinees (wil ik dus nemen als dat kan), rusisch (ook wel interessant) en duits.quote:op zondag 15 januari 2006 03:08 schreef poerkie het volgende:
[..]
welke talencursussen kan je allemaal doen dan? en is dat een keuzevak? volgend jaar ook keuzevakken voor mij, maar ik weet nog niet waar ik uit kan kiezen.
want?quote:op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef stargazer het volgende:
wat heb ik een medelijden met alle eerste jaars mer studenten
leren?quote:op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef sport_life het volgende:
iedereen lekker aan het leren??.
.
neuh, vanaf 20 februari weer.quote:op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef sport_life het volgende:
iedereen lekker aan het leren??.
.
die hebben het nu veel zwaarder dan dat ik het had als 1e jaarsquote:
ik ken jou!!!!1111quote:op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef doctor.starbucks het volgende:
*zwaai naar vw_caddy*
doet ze de groeten aan frans ?
en wat fransje ?quote:
ik heb ook sterk het gevoel dat deze nieuwe owa langer doet over het laden.quote:op vrijdag 20 januari 2006 13:34 schreef jaytonism het volgende:
ik kan nog écht niet wennen aan die nieuwe owa.
en het ruikt vreemd hier in de e-scape.
bij mij valt het wel mee!quote:op vrijdag 20 januari 2006 15:52 schreef poerkie het volgende:
[..]
ik heb ook sterk het gevoel dat deze nieuwe owa langer doet over het laden.
bij mij wel, met mail deleten.quote:op vrijdag 20 januari 2006 15:52 schreef poerkie het volgende:
[..]
ik heb ook sterk het gevoel dat deze nieuwe owa langer doet over het laden.
quote:
her mkt gehad vrijdag?quote:op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef sport_life het volgende:
zijn er nog ce/ibl/sbrm/fb eerstejaars studenten die gisteren een marketing tentamen hebben herkanst? je moest 6 hoofdstukken leren, h 1 t/m 5 en h 16, maar nu ik voor het volgende tentamen aan het leren ben zie ik dat het tentamen ook over h6 ging. (probleemkinderen, cognitiee nogwat, etc).
ik ga zo ff mailen naar de docent marketing en/of de examen commissie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |