Ik moet ook nog drie SA-punten hebben, maar daar zijn later dit jaar nog wel mogelijkheden voor. Ga nu voor het geld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef Jegorex het volgende:
Ik ga ook meedoen aan die open dag.
Zal het voor een SApunt moeten doen en dus geen geld krijgen.
Geen idee.. iets van juridische analyse ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
ja dat snap ik ook, ook nog een naam?
jij bent geband voor bepaalde delen op bbquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef Sport_Life het volgende:
hmm waar vinden jullie dat? Ik vind alleen keuzemodules in de talen, maar verder geen algemeen blok? En al helemaal geen rooster.
Ja klopt, een half jaar geleden had ik dat nog in de planning staan ja. De reden dat ik voor Nieuw-Zeeland (quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:21 schreef Sport_Life het volgende:
Zeg Jaguarized, ik heb es zitten zoeken op Flagstaff University en ik kwam ergens tegen dat jij dat een half jaar geleden ook wilde doen, waarom heb je uiteindelijk toch voor Australie gekozen eigenlijk? Volgens Blackboard kan ik met mijn opleiding niet naar Australie.. Alleen USA als Engelstalig land.
Ik zit nu in m'n 3e jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
Ok. Maar in welk leerjaar ga jij, 3e?
Het is altijd even kijken he.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:29 schreef Pihkal het volgende:
hoi, ik zit daar ook op ... volgens mij....
heb jij dat AIR cijfer al ergens ontdekt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net weer een tentamen gehad.. pff het is wat!
Nee nog nergens ontdekt.. ik weet de mijne ook niet zeker alleen van horen zeggen.. heb hem natuurlijk liever hogerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:23 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
heb jij dat AIR cijfer al ergens ontdekt?
echt vette kutstreek dat sommige mensen het al wel weten en anderen weer niet
snel veranderenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:37 schreef roepdeman het volgende:
ok vraagje 2Dope wist het helaas niet maar raadde me aan om het hier te proberen dus komtiedanhe:
wat telt allemaal mee voor je wordcount als je een case study schrijft? titels, appendix en inhoudsopgave niet maar je executive summary en andere delen dan?
Ja het is een rare vraag maar mn leraar voor marketing zegt andere dingen dan het voorbeeld wat op BB is gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |