veeeeeel plezier en ik verwacht wel een verslag he als je weer terug bentquote:
hoe vet!quote:op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef sport_life het volgende:
[..]
veeeeeel plezier en ik verwacht wel een verslag he als je weer terug bent. tegen die tijd hoop ik mijn p binnen te hebben
in dat geval zit ik naar alle waarschijnlijkheid febr - juli 2007 in usa
.
ik heb alleen een tentamen van engels niet gehaald.. (her ook niet). en p is vereist om weg te kunnen. maar ik heb al gemaild en evt. mag ik bij uitzondering het tentamen voor de zomer herkansen, als ik de rest van de punten wel binnen heb en een goede motivatie heb! (jah, usa dusquote:op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef jaguarized het volgende:
[..]
hoe vet!amerika is echt top! ik zal mijn weblog regelmatig updaten, deze kan je vinden via www.auckland.be
tevens heb ik contact weten te leggen met een nederlandse student ce uit sittard die in auckland gaat afstuderen. hij vertrekt 7 feb en gaat in dezelfde straat als mij wonen, een paar torens verderop.
en je moet ook nog een toefl test doen in oktober.quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef sport_life het volgende:
[..]
ik heb alleen een tentamen van engels niet gehaald.. (her ook niet). en p is vereist om weg te kunnen. maar ik heb al gemaild en evt. mag ik bij uitzondering het tentamen voor de zomer herkansen, als ik de rest van de punten wel binnen heb en een goede motivatie heb! (jah, usa dus).
jah toefl test zie ik ook wel beetje tegenop.. ik ben echt een ramp met engelsquote:op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef jaguarized het volgende:
[..]
en je moet ook nog een toefl test doen in oktober.maar dat stelt weinig voor.
je krijgt een boekje waarmee je vast wat kan oefenen. sommige vragen komen zelfs op de test terug.
ik was helemaal een ramp met engels op de havo. althans met leesvaardigheid en luistervaardigheid. spreekvaardigheid zit helemaal top aangezien ik al regelmatig naar de vs ben geweest.quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef sport_life het volgende:
[..]
jah toefl test zie ik ook wel beetje tegenop.. ik ben echt een ramp met engels. vandaar dat ik ook naar usa wil, zodat ik het erg kan opschroeven
.
kun je een voorbeeldvraag geven van die test?
doen!quote:op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
ik wil misschien in september weg naar flagstaff - usa om een half jaar te studeren... heb nog een maand om erover na te denken!
dan moet je je heel snel gaan opgeven. tevens langsgaan bij het iso of ze in mei ook nog een toefl test doen of dat je naar arnhem moet.quote:op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
ik wil misschien in september weg naar flagstaff - usa om een half jaar te studeren... heb nog een maand om erover na te denken!
en ik had nog wel twee tiende hogerquote:
als het goed is ga ik dus in september 2007 daar naar toe.quote:nieuw sportcomplex
we (instituut voor sportstudies) krijgen in 2007 een gloednieuw sportcentrum met alle faciliteiten. vanaf september 2007 kun je er aan de slag in hypermoderne sporthallen, het zwembad, fitnessruimtes, noem maar op. de nieuwste ontwikkelingen op sportgebied worden toegepast. en moet je blokken, dan kan dat in het studielandschap op de bovenste verdieping, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op het campusterrein.
..quote:nieuw sportcomplex
we (instituut voor sportstudies) krijgen in 2007 een gloednieuw sportcentrum met alle faciliteiten. vanaf september 2007 kun je er aan de slag in hypermoderne sporthallen, het zwembad, fitnessruimtes, noem maar op. de nieuwste ontwikkelingen op sportgebied worden toegepast. en moet je blokken, dan kan dat in het studielandschap op de bovenste verdieping, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op het campusterrein.
ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.quote:
groningenquote:op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef pekel het volgende:
[..]
ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.
zijn de wolkenkrabbers van groningen niet zo aantrekkelijk dan?
ik doelde meer op het feit dat leren niet echt gaat in een wolkenkrabberquote:op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef pekel het volgende:
[..]
ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.
zijn de wolkenkrabbers van groningen niet zo aantrekkelijk dan?
een echte die-hard gaat dan ook naar de ub om te studeren.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:04 schreef sport_life het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat leren niet echt gaat in een wolkenkrabber. zit je meer naar buiten te kijken dan in je boek
.
ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest, om mn kamertje gaat ook best, gewoon op bed met beetje muziek aan!quote:op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef jaytonism het volgende:
[..]
een echte die-hard gaat dan ook naar de ub om te studeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |