abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34654273
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef jaytonism het volgende:

[..]

heel veel plezier jaguarized.
indd
pi_34654544
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef jaguarized het volgende:
morgen naar nieuw-zeeland
veeeeeel plezier en ik verwacht wel een verslag he als je weer terug bent . tegen die tijd hoop ik mijn p binnen te hebben in dat geval zit ik naar alle waarschijnlijkheid febr - juli 2007 in usa .
pi_34655772
thnx allemaal!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34655797
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef sport_life het volgende:

[..]

veeeeeel plezier en ik verwacht wel een verslag he als je weer terug bent . tegen die tijd hoop ik mijn p binnen te hebben in dat geval zit ik naar alle waarschijnlijkheid febr - juli 2007 in usa .
hoe vet! amerika is echt top! ik zal mijn weblog regelmatig updaten, deze kan je vinden via www.auckland.be tevens heb ik contact weten te leggen met een nederlandse student ce uit sittard die in auckland gaat afstuderen. hij vertrekt 7 feb en gaat in dezelfde straat als mij wonen, een paar torens verderop.
pi_34656297
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef jaguarized het volgende:

[..]

hoe vet! amerika is echt top! ik zal mijn weblog regelmatig updaten, deze kan je vinden via www.auckland.be tevens heb ik contact weten te leggen met een nederlandse student ce uit sittard die in auckland gaat afstuderen. hij vertrekt 7 feb en gaat in dezelfde straat als mij wonen, een paar torens verderop.
ik heb alleen een tentamen van engels niet gehaald.. (her ook niet). en p is vereist om weg te kunnen. maar ik heb al gemaild en evt. mag ik bij uitzondering het tentamen voor de zomer herkansen, als ik de rest van de punten wel binnen heb en een goede motivatie heb! (jah, usa dus ).
pi_34656622
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef sport_life het volgende:

[..]

ik heb alleen een tentamen van engels niet gehaald.. (her ook niet). en p is vereist om weg te kunnen. maar ik heb al gemaild en evt. mag ik bij uitzondering het tentamen voor de zomer herkansen, als ik de rest van de punten wel binnen heb en een goede motivatie heb! (jah, usa dus ).
en je moet ook nog een toefl test doen in oktober. maar dat stelt weinig voor. je krijgt een boekje waarmee je vast wat kan oefenen. sommige vragen komen zelfs op de test terug.
pi_34656675
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef jaguarized het volgende:

[..]

en je moet ook nog een toefl test doen in oktober. maar dat stelt weinig voor. je krijgt een boekje waarmee je vast wat kan oefenen. sommige vragen komen zelfs op de test terug.
jah toefl test zie ik ook wel beetje tegenop.. ik ben echt een ramp met engels . vandaar dat ik ook naar usa wil, zodat ik het erg kan opschroeven .

kun je een voorbeeldvraag geven van die test?
pi_34657723
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef sport_life het volgende:

[..]

jah toefl test zie ik ook wel beetje tegenop.. ik ben echt een ramp met engels . vandaar dat ik ook naar usa wil, zodat ik het erg kan opschroeven .

kun je een voorbeeldvraag geven van die test?
ik was helemaal een ramp met engels op de havo. althans met leesvaardigheid en luistervaardigheid. spreekvaardigheid zit helemaal top aangezien ik al regelmatig naar de vs ben geweest. voorbeeld:

section 1 - listening comprehension

this section is designed to measure the ability to understand spoken north american english. it contains three parts, each administered by audio recording.

[verhaal/instructie]

listen to an example

on the recording, you will hear:
(woman) i don't like this painting very much.
(man) neither do i.
(narrator) what does the man mean?

in your test book, you will read:
(a) he doesn't like the painting either.
(b) he doesn't know how to paint.
(c) he doesn't have any paintings.
(d) he doesn't know what to do.

dit soort dingen bij het onderdeel luistervaardigheid. natuurlijk wordt het wat moeilijker/worden de stukjes wat langer.
pi_34659112
he doesn't like the painting either. ?

pi_34659878
pi_34659893
haha oke dan . nou valt op zich wel te doen dan! .
pi_34659933
ze worden natuurlijk wel wat langer, de stukjes. dat maakt het wel moeilijker. desalniettemin is het niveau laag. ik zag er enorm tegenop maar toch als 3e van de groep gehaald.
  woensdag 1 februari 2006 @ 01:02:39 #263
124789 superhero87
Playin my game
pi_34668625
ik wil misschien in september weg naar flagstaff - usa om een half jaar te studeren... heb nog een maand om erover na te denken!
pi_34668823
quote:
op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
ik wil misschien in september weg naar flagstaff - usa om een half jaar te studeren... heb nog een maand om erover na te denken!
doen! .

moet je je wel snel opgeven trouwens..
pi_34668864
ik was vandaag op de hanze hogeschool voor mijn eerste introductiedag (communicatiesystemen). ook al 2 jaar mer gedaan maar nu dus vandaag weer een frisse start. was wel mooi.
pi_34668947
welkom .
pi_34670952
quote:
op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef superhero87 het volgende:
dan moet je je heel snel gaan opgeven. tevens langsgaan bij het iso of ze in mei ook nog een toefl test doen of dat je naar arnhem moet.
  Redactie Frontpage woensdag 1 februari 2006 @ 12:01:31 #268
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_34675371
quote:
op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef kiwitjuhh het volgende:

[..]

5.5 is precies genoeg!
en ik had nog wel twee tiende hoger
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_34675698
quote:
nieuw sportcomplex
we (instituut voor sportstudies) krijgen in 2007 een gloednieuw sportcentrum met alle faciliteiten. vanaf september 2007 kun je er aan de slag in hypermoderne sporthallen, het zwembad, fitnessruimtes, noem maar op. de nieuwste ontwikkelingen op sportgebied worden toegepast. en moet je blokken, dan kan dat in het studielandschap op de bovenste verdieping, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op het campusterrein.
als het goed is ga ik dus in september 2007 daar naar toe.
Hoi.
pi_34675966
quote:
nieuw sportcomplex
we (instituut voor sportstudies) krijgen in 2007 een gloednieuw sportcentrum met alle faciliteiten. vanaf september 2007 kun je er aan de slag in hypermoderne sporthallen, het zwembad, fitnessruimtes, noem maar op. de nieuwste ontwikkelingen op sportgebied worden toegepast. en moet je blokken, dan kan dat in het studielandschap op de bovenste verdieping, vanwaar je een prachtig uitzicht hebt op het campusterrein.
.. .
pi_34676035
quote:
op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef sport_life het volgende:

[..]

.. .
ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.

zijn de wolkenkrabbers van groningen niet zo aantrekkelijk dan?
Hoi.
pi_34679005
quote:
op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef pekel het volgende:

[..]

ach boeie, groningen is maar een uurtje vanaf hier en het is ook nog eens een studie die bij me past. dat nieuwe gebouw is een pure bijkomstigheid.

groningen
pi_34679142
quote:
op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef pekel het volgende:

[..]

ik doelde meer op het feit dat leren niet echt gaat in een wolkenkrabber . zit je meer naar buiten te kijken dan in je boek .

maar goede keus om in groningen te studeren hoor, al moet je er dan eigenlijk ook gaan wonen natuurlijk he . welke studie ga je precies doen?
pi_34679295
quote:
op woensdag 1 februari 2006 14:04 schreef sport_life het volgende:

[..]

ik doelde meer op het feit dat leren niet echt gaat in een wolkenkrabber . zit je meer naar buiten te kijken dan in je boek .
een echte die-hard gaat dan ook naar de ub om te studeren.
pi_34679321
quote:
op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef jaytonism het volgende:

[..]

een echte die-hard gaat dan ook naar de ub om te studeren.
ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest, om mn kamertje gaat ook best, gewoon op bed met beetje muziek aan! . okej dan zit ik ook de helft van de tijd naar de muziek te luisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')