het is een feit hoorquote:op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef sport_life het volgende:
wijsneus
ben naar elk college geweestquote:op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef meinte het volgende:
ik heb dezelfde opleiding als jou gevolgd(, ben er net mee gestopt). mijn eerste tentamen was organisatiekunde en ik moet je zeggen dat hij te doen was. maaaaarr ik zou er wel even goed voor leren!
dat je goed hebt opgelet tijdens de colleges kan ook helpen
gefeliciteerd !quote:op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef kiwitjuhh het volgende:
heb mn herkansing gehaald!
nu hoef ik sowieso de opleiding niet meer te verlaten.. yess!
gefeliciteerd!quote:op woensdag 25 januari 2006 10:51 schreef kiwitjuhh het volgende:
heb mn herkansing gehaald!
nu hoef ik sowieso de opleiding niet meer te verlaten.. yess!
jaa, dank je!quote:op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
gefeliciteerd !
tot morgen bij m&o
haha thanksssquote:
idd.. wacht al bijna een week op mijn her marketingquote:op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef stargazer het volgende:
trage docenten met tentamens nakijken
15 werkdagen equals 3 week.quote:op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef sport_life het volgende:
[..]
idd.. wacht al bijna een week op mijn her marketing
heb je een foto? ik kan het nergens vindenquote:op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef jaguarized het volgende:
vanochtend even weer op school geweest sinds 3 maand, het schiet mooi op met dat gebouw zeg. ') werd ook wel eens tijd.
neuh, was er alleen ff snel in en uit voor een gesprekje, kom er over een half jaar wel weer, in september ofzo. dan moet ie af zijn.quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
heb je een foto? ik kan het nergens vinden![]()
o dan al? mogen ze eens een beetje opschietenquote:op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef jaguarized het volgende:
[..]
neuh, was er alleen ff snel in en uit voor een gesprekje, kom er over een half jaar wel weer, in september ofzo. dan moet ie af zijn.![]()
volgens mij zijn ze ook al ver over de deadline heen. er was mij meerdere keren verteld dat hij per 1 september 2005 in gebruik genomen zou worden.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
o dan al? mogen ze eens een beetje opschieten![]()
jah, en toen werd het kerst.. en nu dus mei 2006quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef jaguarized het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze ook al ver over de deadline heen. er was mij meerdere keren verteld dat hij per 1 september 2005 in gebruik genomen zou worden.
hoezo dat gaat het bouwbedrijf geld kosten.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:19 schreef sport_life het volgende:
[..]
jah, en toen werd het kerst.. en nu dus mei 2006.
zie jij jezelf al 9 verdiepingen lopen?quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:22 schreef sport_life het volgende:
mwah ze zullen vast geen garantie hebben gegeven, misschien heeft de hg het gezegd om meer eerste jaars te trekken ofzow.. weet ik veel.
wat komt er eigenlijk in ? mediatheek geloof ik en draadloos internetmaar wat nog meer? lijkt me wel chill om op de bovenste etage colleges te volgen, misschien dat we dan wel met de hele klas naar marketing gaan
ik hoop het voor je.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef sport_life het volgende:
neem aan dat ze wel een lift hebben...![]()
lijkt me toch dat er wel meerdere zijn!quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef sport_life het volgende:
neem aan dat ze wel een lift hebben...![]()
ja, het zal ook niet!quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef jaguarized het volgende:
[..]
- college van bestuur (verdieping 9)
nou mochten wij als leerlingen niet de lift in mogen dan hoef ik iig geen trappen te lopenquote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
- afdeling faciliteiten en stad roostering (begane grond)
- instituut voor marketing & management (verdieping 1 en 2)
- instituut voor rechtenstudies (verdieping 3)
- instituut voor financieel economisch management (verdieping 4, 5, 6 en 7)
- stafbureau marketing & communicatie (verdieping 8)
je gaat er vanuit dat ze roltrappen hebben als je de lift niet mag gebruiken en je geen trappen hoeft te lopen?quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef sport_life het volgende:
[..]
nou mochten wij als leerlingen niet de lift in mogen dan hoef ik iig geen trappen te lopen.
scherp!quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef jaguarized het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat ze roltrappen hebben als je de lift niet mag gebruiken en je geen trappen hoeft te lopen?![]()
en dat terwijl ik niet eens cup-a-soup heb gehad.quote:
quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:24 schreef jaguarized het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
- afdeling faciliteiten en stad roostering (begane grond)
- instituut voor marketing & management (verdieping 1 en 2)
- instituut voor rechtenstudies (verdieping 3)
- instituut voor financieel economisch management (verdieping 4, 5, 6 en 7)
- stafbureau marketing & communicatie (verdieping 8)
15 werkdagen, wat dus op 3 weken neerkomt.quote:op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef kiwitjuhh het volgende:
hoelang mogen ze eigenlijk over het nakijken doen?
pff.. nog een week wachten dus!quote:op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef jaytonism het volgende:
[..]
15 werkdagen, wat dus op 3 weken neerkomt.
5.5 is precies genoeg!quote:op dinsdag 31 januari 2006 18:04 schreef etcetera het volgende:
vorige week tentamen gehad, nu al het cijferen nog voldoende ook (wel net, maar een kniesoor die daar op let
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |