Waarom log je dan ook op de helo in.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik krijg dit:
An error occurred in the authentication module.: An error occurred during LDAP authentication
Nee, momenteel zit ik thuis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef jeloo het volgende:
zitten jullie nu ook allemaal met jullie lapflopjes op de hanze
Vaste computers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:02 schreef jeloo het volgende:
jammer dat je als niet laptop eigenaar helemaal niks kan daar :/
Het is zaterdagavond rond negenen en dan vraagt ie datquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef jeloo het volgende:
zitten jullie nu ook allemaal met jullie lapflopjes op de hanze
Er zijn opzich toch genoeg pc's die je kunt gebruiken? En je kunt vrij goedkoop een laptop kopen hoor. Nieuw voor 500-600 euro moet lukken. Je kunt er dan wel geen zware games op draaien maar dat maakt niet uit, Word gaat primaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:02 schreef jeloo het volgende:
jammer dat je als niet laptop eigenaar helemaal niks kan daar :/
Precies, en waar ben je als student zijnde nou nog meer je laptop voor nodig?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond rond negenen en dan vraagt ie dat.
[..]
Er zijn opzich toch genoeg pc's die je kunt gebruiken? En je kunt vrij goedkoop een laptop kopen hoor. Nieuw voor 500-600 euro moet lukken. Je kunt er dan wel geen zware games op draaien maar dat maakt niet uit, Word gaat prima.
Me 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, momenteel zit ik thuis.![]()
Je hebt toch geen tijd voor spelletjes, studeren zul je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, en waar ben je als student zijnde nou nog meer je laptop voor nodig?![]()
Joh, had verwacht dat je op de Hanze zat nuquote:
Die van mij was 1329, met dvd fikker, 64mb onboard videokaart. Maar wel een Centrino.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Je hebt toch geen tijd voor spelletjes, studeren zul je.
Mijn laptop kan goed spelletjes draaien en was ook niet duur (1027 euro), maar dat doe ik er nauwelijks op. Wel fijn dat ie een dvd fikker heeft.
[..]
Joh, had verwacht dat je op de Hanze zat nu.
Echt welquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Joh, had verwacht dat je op de Hanze zat nu.
128 mb En AMD Sempron 3000+quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die van mij was 1329, met dvd fikker, 64mb onboard videokaart. Maar wel een Centrino.
Nu moet je niet zo gek doen. Dat is toch heel normaal?quote:
Dat het een Sempron is vind ik nu weer een afknapper.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
128 mb En AMD Sempron 3000+.
[..]
Nu moet je niet zo gek doen. Dat is toch heel normaal?
Hm, hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat het een Sempron is vind ik nu weer een afknapper.![]()
Omdat mijn broertje ook een Sempron heeft, wel desktop, en we daar al een paar keer gedoe mee hebben gehad.quote:
Tja, wat voor gedoe dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat mijn broertje ook een Sempron heeft, wel desktop, en we daar al een paar keer gedoe mee hebben gehad.
Ja natuurlijk.. maar ik dacht sla eens een zaterdag over.. elke week zo'n 7 dagen werkweek is ook niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Nu moet je niet zo gek doen. Dat is toch heel normaal?
Groot gelijk meid. Doe ik ook eens in het jaar hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.. maar ik dacht sla eens een zaterdag over.. elke week zo'n 7 dagen werkweek is ook niks![]()
Vastlopen, hdd die niet meer herkend werd, Sasser-virusmelding terwijl er niks op stond. Op sommige momenten errug traag..quote:
In het weekend heb ik niks op de Hanze te zoeken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef Nietmachine het volgende:
Hoi Poerkie. Jij zit vast wel op de Hanze atm of ben je ook al zo lam dat je thuis zit?
Dat heeft niet zozeer iets met de cpu te maken hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vastlopen, hdd die niet meer herkend werd, Sasser-virusmelding terwijl er niks op stond. Op sommige momenten errug traag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |