de debiliteit straalt er weer vanaf.quote:op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef xebrozius het volgende:
de hanze heeft me 'per ongeluk' uitgeschreven, omdat ik mijn lesgeld niet had betaald volgens hun. de administratieve dienst had echter netjes de melding dat alles voldaan was.
wat een prutsers, kon 4 weken lang niet op blackboard komen en me dus ook niet inschrijven voor tentamensen als klap op de vuurpijl konden leraren ook geen gegevens invoeren in progress...
prutsers...
i is het internationale gedeelte waar veel internationale studenten zitten, ingang zoals gezegd naast het projectiescherm in de centrale hal van eco.quote:op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef batman2k het volgende:
weet iemand waar het i gebouw is ?
heb er morgen les maar ben er nog nooit geweest. zit normaal in het e gebouw. en wat is h30, is dat in het h gebouw ofzo? als die al bestaat..
wij hebben blok 1 ook achter de rug. magazine, de huisstijl heb ik voldoende, bedrijfskunde onvoldoende. het plakboek, deskresearch, slb en communicatie theorie is nog onbekend.
nieuwe blok moeten we website bouwen..
wifi zit idd alleen nog maar op bepaalde locaties, zomer 2006 zal dat zeer waarschijnlijk al wel uitgebreid zijn.quote:op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef batman2k het volgende:
daar zit inderdaad het i gebouw.. had dr helaas geen wifi.
welke course is het? 050 595 4566 al gebeld met het probleem?quote:op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef furanku het volgende:
altijd leuk.. een cursus waarin je je moet enrollen op bb.. maar waar je je niet in kunt enrollen en alleen maar kunt previewen
dan heb je een grote kans dat het een gesloten course is. de docent moet je dan enrollen. of de docent heeft ergens een vinkje teveel staan.quote:op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef furanku het volgende:
altijd leuk.. een cursus waarin je je moet enrollen op bb.. maar waar je je niet in kunt enrollen en alleen maar kunt previewen
zou je hier de precieze foutmelding even willen posten met een screenshotje? ik kan dan wel een incident aanmaken maar officieel bieden wij alleen ondersteuning voor microsoft ie. vandaar ook vroeger de mooie waarschuwingspagina dat je wil ie hoger dan 5.0 moest hebben maar dat ding herkende ie 6 dus nietquote:op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef jaguarized het volgende:
@freedonnadd: is het bij jullie al bekend dat afmelden van blackboard courses vanaf de helo site niet mogelijk is in firefox? komt een of andere foutmelding van network huppeldepup not supported
2e verdieping waar? abc ef? bij e op de 2e en 3e verdieping is vaak ongereserveerd wel veel vrij.quote:op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef batman2k het volgende:
ja, wij zitten altijd in de projectkamers op de 2de verdieping (niet gereseveerd) maar die kunnen ook wel es vol zitten
op de 3e verdieping zit echt een vet relaxt ruimtetje. die is niet reserverbaar, omdat ie voor een pr-medewerker is.. die is er alleen nooit.quote:op woensdag 23 november 2005 16:24 schreef batman2k het volgende:
ja in het e gebouw, tegen de tijd dat er een deadline ofzo is dan zitten ze wel vaak vol. maar heb nog nooit op de 3de gekeken.
heb nou niks meer om uit te schrijven.quote:op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef freedonnadd het volgende:
[..]
zou je hier de precieze foutmelding even willen posten met een screenshotje? ik kan dan wel een incident aanmaken maar officieel bieden wij alleen ondersteuning voor microsoft ie. vandaar ook vroeger de mooie waarschuwingspagina dat je wil ie hoger dan 5.0 moest hebben maar dat ding herkende ie 6 dus niet
bedankt voor de tipquote:op woensdag 23 november 2005 17:17 schreef jaytonism het volgende:
[..]
op de 3e verdieping zit echt een vet relaxt ruimtetje. die is niet reserverbaar, omdat ie voor een pr-medewerker is.. die is er alleen nooit.![]()
zekers.quote:op vrijdag 25 november 2005 20:04 schreef homerj het volgende:
beetje leuke school dit? ik ga er waarschijnlijk volgend jaar ook heen
daar is echt een zwaar relaxte computerruimtequote:op woensdag 23 november 2005 16:24 schreef batman2k het volgende:
ja in het e gebouw, tegen de tijd dat er een deadline ofzo is dan zitten ze wel vaak vol. maar heb nog nooit op de 3de gekeken.
doe jij ook cs? heb dit blok namelijk desk research, magazine, huisstijl etc, net als jij vorig blok (als ik dat goed las in de eerste post hoorquote:op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef batman2k het volgende:
van jou wist ik het alquote:
cs heeft het ook gehad, toen heette het allleen nog thema printquote:op zaterdag 26 november 2005 19:25 schreef poerkie het volgende:
huisstijl is toch alleen csmv? dat heb ik tenminste wel gehad. ben 2e jaars cmv-er overigens.
yes.quote:op zaterdag 26 november 2005 18:48 schreef etcetera het volgende:
derde jaars toch?
misschien nog een tip, maar waarschijnlijk krijg je ook wel voorbeelden te zien, gebruik niet alleen reclamefolders, maar ook dingen uit tijdschriften/magazines (allerhande. enz) ook in "vrouwen" tijdschriften kan je goed matriaal vinden. en andere dingen zoals tassen, visitekaartjes, brocures enz kan je er in plakken.. ik had zelf ook nog vectoren van brandsoftheworld.com uitgeprint. krijg je mooie grote logosquote:op zaterdag 26 november 2005 22:49 schreef etcetera het volgende:
desk researchik snap er geen worst van en vind het dikke onzin. slechte combinatie.
we hadden de cijfers gezien van een groep die het de vorige periode moest doen.... om te janken, geen enkele voldoende
die opdrachtenboek voor vormgeving is iets wat ik inderdaad goed moet bijhouden, maar moet eerst reclame binnenkrijgen thuis
en ik mijn cijfers van de eerste periode staan nog steeds niet op progress
die vrouwenbladen zweven hier wel rond, goeie tip trouwens staan van die paginagrote advertenties inquote:op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef batman2k het volgende:
[..]
misschien nog een tip, maar waarschijnlijk krijg je ook wel voorbeelden te zien, gebruik niet alleen reclamefolders, maar ook dingen uit tijdschriften/magazines (allerhande. enz) ook in "vrouwen" tijdschriften kan je goed matriaal vinden. en andere dingen zoals tassen, visitekaartjes, brocures enz kan je er in plakken.. ik had zelf ook nog vectoren van brandsoftheworld.com uitgeprint. krijg je mooie grote logos
wat heb jij in het eerst blok gehad ?
professionele websites? niet dynamische websites?quote:op zondag 27 november 2005 00:36 schreef batman2k het volgende:
ok, wij hebben dat het laatste blok.. nu hebben we professionele websites.. opzich wel leuk, alleen webschrijven lijkt me minder. en natuurlijk weer slb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |