Ja weet ik en vandaar had ik het ook gepostquote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef kLowJow het volgende:
Mooie timing oldenzaaltjuh: Gehandicapte vrouw mishandeld en hondje vermoord.
Laten we het dit keer wel even serieus en volgens de regels houden en voor overige opmerkingen [NWS-FEEDBACK] Voor al uw orde-verstoringen gebruiken.
Welnee. Twee bezoekjes aan de lokale jongerenbegeleider die een melkertbaan heeft omdat die anders zelf te beroerd was een baan te zoeken.quote:Op maandag 14 november 2005 23:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:![]()
![]()
Echt verschrikkelijk gewoon. Hoe haal je zoiets in je hoofd...
Ik vraag me af, wat voor straf ze krijgen als ze uberhaupt opgepakt worden.
Krijgen ze vast nog zo'n prikstok ook, om 2 weekjes vuil van de straken op te prikken. Hoeven ze niet eens te bukken.![]()
Dieren geven onvoorwaardelijke liefde. Mensen zijn rotzakken. Daarom houden mensen zoveel van dieren. En dieren brengen het beste in mensen naar boven. Als dat niet zo was, hadden die rotschoffies die mevrouw met rust gelaten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het lijkt wel op die frontpage dat het mensen het meest kwaad maakt dat het hondje is opgehangen.
Dat vind ik wel eng, dat mensen emotioneler worden van een doodgemaakte hond dan van een mens wat hetzelfde overkomt.
Zou het komen doordat mensen steeds meer op zichzelf raken, steeds individualistischer worden en meer hebben met hun hond dan met een mens, omdat ze simpelweg steeds minder mensen kennen?
Ik denk niet dat dat het is. Het gaat eerder om de zinloosheid denk ik. Dat je iemand tijdens een beroving fysiek mishandelt, daar kun je je iets bij voorstellen, hoe verwerpelijk het ook is. De mishandeling dient een doel. Het ophangen van een hondje daarentegen... Dat is gewoon pure kwaadaardigheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het lijkt wel op die frontpage dat het mensen het meest kwaad maakt dat het hondje is opgehangen.
Dat vind ik wel eng, dat mensen emotioneler worden van een doodgemaakte hond dan van een mens wat hetzelfde overkomt.
Zou het komen doordat mensen steeds meer op zichzelf raken, steeds individualistischer worden en meer hebben met hun hond dan met een mens, omdat ze simpelweg steeds minder mensen kennen?
Dat ook hoor. Het gevoel van zich kunnen afreageren, het net nog een stapje verder gaan, het lekker kunnen rossen op een weerloos dier en je dan achteraf een hele piet voelen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
Het ophangen van een hondje daarentegen...
Nou ja, misschien dat ze het deden als bewijs waar ze toe in staat waren als ze niet meewerkte. (maakt het niet minder erg overigens).quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is. Het gaat eerder om de zinloosheid denk ik. Dat je iemand tijdens een beroving fysiek mishandelt, daar kun je je iets bij voorstellen, hoe verwerpelijk het ook is. De mishandeling dient een doel. Het ophangen van een hondje daarentegen... Dat is gewoon pure kwaadaardigheid.
Onzin. Eeuwenlang zijn dieren uit praktische overwegingen door mensen gebruikt, en niet uit liefde. En in veel delen van de wereld hoeft men niet zo nodig een huisdier. En zo ken ik hier ook zat mensen die helemaal niet van dieren houden.quote:Dieren geven onvoorwaardelijke liefde. Mensen zijn rotzakken. Daarom houden mensen zoveel van dieren.
Nog nooit aangevallen door een hond?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
Ik denk niet dat dat het is. Het gaat eerder om de zinloosheid denk ik. Dat je iemand tijdens een beroving fysiek mishandelt, daar kun je je iets bij voorstellen, hoe verwerpelijk het ook is. De mishandeling dient een doel. Het ophangen van een hondje daarentegen... Dat is gewoon pure kwaadaardigheid.
Ze was niet in staat om "mee te werken". Er viel niets te halen. De daders hadden op dat moment, dat hun oorspronkelijke doel niet bereikt was, weg kunnen gaan. Dat deze ze niet. Er moest uit frustratie een mishandeling en een dood hondje volgen. Wat er dus over blijft is pure kwaadaardigheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat ze het deden als bewijs waar ze toe in staat waren als ze niet meewerkte. (maakt het niet minder erg overigens).
Natuurlijk, dat kan wel, maar ik kan voor mijn gevoel de ene actie (mishandeling) makkelijker op die manier rationaliseren dan de andere (hondje ophangen).quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat ze het deden als bewijs waar ze toe in staat waren als ze niet meewerkte. (maakt het niet minder erg overigens).
Dat bedoel ik dus. Sommige mensen zijn eng in hun dierenliefde.quote:Volgens mij was daar vlak voor een bericht dat er een musje was doodgegaan toen deze een hoop dominostenen omgooide. Twee pagina's schande en eisen dat de daders opgeknoopt moesten worden. Ik kan daar eerlijk gezegd meer om lachen dan meevoelen
Oh, het is ook niet zo zeer dat ik zo'n medelijden heb met dat hondje hoor. Het gaat om de actie op zich. Als je aan die vrouw zou vragen wat ze nu erger vindt, de klappen die ze gekregen heeft of het hondje dat is vermoord, denk ik toch echt dat ze het tweede zal noemen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nog nooit aangevallen door een hond?
Overigens vond ik dit bericht ook verschrikkelijk. Maar meer omdat de gehandicapte vast zat onder haar wagen en haar hondje heeft zien sterven. En daarna ook nog in elkaar geschopt werd.
Volgens mij was daar vlak voor een bericht dat er een musje was doodgegaan toen deze een hoop dominostenen omgooide. Twee pagina's schande en eisen dat de daders opgeknoopt moesten worden. Ik kan daar eerlijk gezegd meer om lachen dan meevoelen.
Als mensen niet van dieren houden, waarom hebben ze ze dan? Ik bedoel, een praktisch nut anders dan een waakhond en een boerderijkat hebben huisdieren niet meer. Eeuwen geleden wel, maar nu niet meer. Ik denk dat voor 95% van de huisdiereigenaren de reden voor het hebben van een huisdier het gezelschap is, en het feit dat er een levend wezen in je directe omgeving is waarvoor je mag zorgen en dat je niet zal bedonderen. Van een dier kan je veel makkelijker houden. Het hebben van een dier is ook heel persoonlijk. Het is niet voor niets dat mensen zo vaak zeggen dat hun dier net hun kind is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Onzin. Eeuwenlang zijn dieren uit praktische overwegingen door mensen gebruikt, en niet uit liefde. En in veel delen van de wereld hoeft men niet zo nodig een huisdier. En zo ken ik hier ook zat mensen die helemaal niet van dieren houden.
Als je niet van dieren weet te houden, kan je imho ook niet van mensen houden. Dat is omdat de liefde van dieren onvoorwaardelijk is, en er niet iets achter zit. Een hond die je gezicht aflebbert doet dat omdat hij je aardig vindt, en niet omdat hij geld van je wil of je een lening probeert aan te smeren (of je dat gelebber op prijs stelt is punt twee).quote:Maar vraag me serieus af of de extreme dierenliefde van mensen groter wordt bij beperking van contacten met andere mensen. Dat ze dieren belangrijker vinden dan mensen.
Wat is er eng aan liefde? Ik bedoel, jij vindt dieren mischien minderwaardig. Maar voor veel, heel veel mensen staat een dier gelijk aan hun kind. En wat zou jij doen als de daders jouw kind hadden opgehangen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Sommige mensen zijn eng in hun dierenliefde.
Als de liefde onvoorwaardelijk is, dan zou je hond ook mijn gezicht af moeten lebberen, ookal geef ik hem geen eten en associeert hij mij daar ook niet mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je niet van dieren weet te houden, kan je imho ook niet van mensen houden. Dat is omdat de liefde van dieren onvoorwaardelijk is, en er niet iets achter zit. Een hond die je gezicht aflebbert doet dat omdat hij je aardig vindt, en niet omdat hij geld van je wil of je een lening probeert aan te smeren (of je dat gelebber op prijs stelt is punt twee).
Vind ik persoonlijk onbegrijpelijk, maar goed.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er eng aan liefde? Ik bedoel, jij vindt dieren mischien minderwaardig. Maar voor veel, heel veel mensen staat een dier gelijk aan hun kind.
Ik vind dieren helemaal niet minderwaardig, heb zelf een kat en wil ook een hond. Vind dieren hardstikke leuk! Maar ik stel ze niet gelijk aan mensen en zou een hond of kat al helemaal niet gelijk stellen aan m'n kind.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er eng aan liefde? Ik bedoel, jij vindt dieren mischien minderwaardig. Maar voor veel, heel veel mensen staat een dier gelijk aan hun kind. En wat zou jij doen als de daders jouw kind hadden opgehangen?
Juist.
mensen zonder kinderen zien hun dieren als kinderen. zo praten ze ook tegen ze en ze geven het evenveel aandacht en soms zelfs veel meer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind dieren helemaal niet minderwaardig, heb zelf een kat en wil ook een hond. Vind dieren hardstikke leuk! Maar ik stel ze niet gelijk aan mensen en zou een hond of kat al helemaal niet gelijk stellen aan m'n kind.
Het is een combinatie van factoren die de meeste mensen zo kwaad maak. de totale zinloosheid van deze misselijk makende actie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
zijn idee leeft nog wel voort hoor...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef pegakemi het volgende:
jammer dat pistolen paultje geen opvolger heeft nagelaten, die wist wel raad met dit soort ongedierte.![]()
en voor hetomgooien van een aantal dominosteentjes wordt daar ondertussen ruim 6.000 euro uitgeloofdquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:51 schreef Damzzz het volgende:
Geenstijl.nl is al bezig met een inzamelingsactie. Als je de daders weet te vinden en hun adres doorgeeft krijg je geloof ik 500,-
ontopic: geen woorden voor...walgelijk
Offtopic maar toch.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus ik denk niet dat dieren gelijk staan aan mensen, misschien vind jij van wel maar in zo'n situatiie is het toch anders.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef Bierie het volgende:
Dieren doden om zichzelf te voedden niks meer niks minder.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:02 schreef Bierie het volgende:
[..]
Offtopic maar toch.
Ben ik ook met je oneens. Ikzelf beschouw mijn honden ook als kinderen, of in ieder geval leden van mijn 'gezin'.
Ik zou zelf denk ik absoluut mijn hond proberen te redden uit een brandend huis.
Ik vind mensen die dat niet kunnen voorstellen altijd maar een beetje eng en koeltjes. Alsof ze zelf niet in contact staan met hun gevoelens.
Trouwens nieuwsberichten als deze bevestigen voor mij alleen maar waarom ik liever dieren lief heb dan mensen. Dieren doden om zichzelf te voedden niks meer niks minder.
Een hoop van dit soort uitschoot haalt er één of ander morbide genot uit om anderen pijn te doen.
Welke droomwereld bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:05 schreef speknek het volgende:
[..]![]()
![]()
. Kijk ik vind het voor de rest prima dat je meer om dieren geeft dan om mensen, dat was volgens mij al de eerste stelling, maar dat dierenliefhebbers vaak ook zo'n complete droomwereld eromheen creëren is echt dolkomisch.
(overigens geldt natuurlijk hetzelfde voor erge specieïsten, maar daar hebben we het nu niet over)
Fijn dat je er zo om kan lachenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:05 schreef speknek het volgende:
[..]![]()
![]()
. Kijk ik vind het voor de rest prima dat je meer om dieren geeft dan om mensen, dat was volgens mij al de eerste stelling, maar dat dierenliefhebbers vaak ook zo'n complete droomwereld eromheen creëren is echt dolkomisch.
(overigens geldt natuurlijk hetzelfde voor erge specieïsten, maar daar hebben we het nu niet over)
Katten zijn echte roofmoordenaars. Ze doden vogels en muizen terwijl ze meer dan genoeg te eten hebben, meestal martelen ze ze nog even en laten ze vervolgens liggen. Chimpanzees voeren complete oorlogen over verschillende generaties. Zodra een leeuw een wijfje neemt die al kinderen heeft, bijt hij deze dood. Er worden meer dan genoeg dieren gedood door andere dieren over conflicten in het territorium. Voor de rest zijn er nog een hele sloot diersoorten die soms hun eigen kinderen opeten, waarvan geen duidelijke reden bekend is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef peaceman het volgende:
Welke droomwereld bedoel je?
Ja dit wist ik ook allemaal, maar wat is precies je punt dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Katten zijn echte roofmoordenaars. Ze doden vogels en muizen terwijl ze meer dan genoeg te eten hebben, meestal martelen ze ze nog even en laten ze vervolgens liggen. Chimpanzees voeren complete oorlogen over verschillende generaties. Zodra een leeuw een wijfje neemt die al kinderen heeft, bijt hij deze dood. Er worden meer dan genoeg dieren gedood door andere dieren over conflicten in het territorium. Voor de rest zijn er nog een hele sloot diersoorten die soms hun eigen kinderen opeten, waarvan geen duidelijke reden bekend is.
Oh dat heb ik ook. Ik zou het niet over m'n hart kunnen krijgen een dier zonder enige reden pijn te doen. Zelfde geldt wat mij betreft voor het 'bezitten' van een dier, puur zodat je zelf niet meer eenzaam bent, dat is slavendrijverij. Het wordt nog veel erger als je een vogel in een kooitje zet. Dan zou jij zeggen jamaar boehoe, mijn parkiet heeft een prima leven gehad, dat is gewoon puur projectie. En dat is het natuurlijk ook. Biologisch gezien lijkt de enige regel die de natuur heeft 'speel niet vals, tenzij je er zelf beter van wordt'. De rest is puur cultureel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef Bierie het volgende:
Ik vraag mij alleen altijd af wat er mis is gegaan in je jeugd dat je zo weinig met dieren heb, no offence. Ik ben zelf geen kattenmens maar ik gun ze daarentegen wel het leven b.v.
Dat dieren niet alleen doden om te voeden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef peaceman het volgende:
Ja dit wist ik ook allemaal, maar wat is precies je punt dan?
Hun beweegredenen zijn wel logischer als de onze...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat dieren niet alleen doden om te voeden.
Het domino-stenen omgooien moet op korte termijn gebeuren en vereist wat meer voorwerkquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en voor hetomgooien van een aantal dominosteentjes wordt daar ondertussen ruim 6.000 euro uitgeloofd
wat een prioriteiten..
Projectie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
Hun beweegredenen zijn wel logischer als de onze...
O ja! Absoluut.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus als je huis in de fik staat zou je je leven op het spel zetten je hond eruit te redden?
En hoe ver heeft onze logica ons gebracht dan? Ja oke, we weten er steeds beter en sneller een pestzooi van te maken....quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Projectie.
Dieren hebben hoogstwaarschijnlijk niet eens de mogelijkheid tot het beoefenen van logica.
Een kat doet dat nog altijd vanuit instinct, want voer je een kat niet, dan doet ie hetzelfde. De evolutie is bij katten nog niet zo ver. Maar op zich heb je hier wel een punt ja.quote:Daarbij gaat het om ethiek. Als het gerechtvaardigt is dat een kat muizen doodt, ookal heeft het voor altijd genoeg te eten, puur vanwege het feit dat het dan zou kunnen jagen, dan is het ook gerechtvaardigt dat een militair oefent met het doodschieten van gewone burgers.
Een kat jaagt, en blijft jagen, omdat zij vanuit instinct weet dat er altijd voldoende voedsel moet zijn voor haar en haar kleintjes. Instinctief voelt een kat aan dat ze moet jagen om te overleven, ook al is de werkelijkheid mischien niet meer zo omdat ze dagelijks haar brokjes krijgtquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Projectie.
Dieren hebben hoogstwaarschijnlijk niet eens de mogelijkheid tot het beoefenen van logica.
Daarbij gaat het om ethiek. Als het gerechtvaardigt is dat een kat muizen doodt, ookal heeft het voor altijd genoeg te eten, puur vanwege het feit dat het dan zou kunnen jagen, dan is het ook gerechtvaardigt dat een militair oefent met het doodschieten van gewone burgers.
OK, Sorry. Ik ben helemáál geen vechter, maar dit gaat alle perken te buiten; hier word ik echt zo machteloos kwaad van...!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:00 schreef progrock het volgende:
Van politie en justitie hoeven we niet veel te verwachten. De dame in haar scootmobiel, waar ik diep medelijden mee heb, moet voor de rest van haar leven de beelden van deze gruwelijke moordpartij met zich meedragen. Deze vrouw moet m.i. alle hulp krijgen die maar nodig is.
-edit: ik snap je boosheid, maar het lijkt me voldoende bekend dat FOK! niet bedoeld is om dergelijke acties op te zetten.-
(off-topic, maar wel in het verlengde van hierboven:) en als een mus dit vergalt halen ze er een jager bij om het beestje af te schieten. De volgende keer toch maar het raam dichtdoen, hè, domistenen-rechtopzetters. Ik kijk dit jaar niet en ik hoop dat het record juist door het afschieten van het musje niet gehaald wordt!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en voor hetomgooien van een aantal dominosteentjes wordt daar ondertussen ruim 6.000 euro uitgeloofd
wat een prioriteiten..
Ik denk dat ik door de bank genomen meer om dieren geef dan om mensen. Ik heb heel veel medelijden met de eigenaresse van het hondje, die dit alles nooit meer vergeet. Ik heb er geen woorden voor hoe iemand dit überhaupt over z'n hart kan verkrijgen. En inderdaad, we zijn de afgelopen jaren, eigenlijk al sinds de Vietnam-oorlog, door het nieuws zó om onze oren geslagen met dode en stervende mensen dat we (ik in elk geval) best kan kijken naar een stervend mens dan naar een stervend dier. 'k Heb er anders geen "excuus" voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou prima toch, dat die jongens die hond hebben opgehangen. Dan weten ze wat ze moeten doen als ze echt door een hond aangevallen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een kat jaagt, en blijft jagen, omdat zij vanuit instinct weet dat er altijd voldoende voedsel moet zijn voor haar en haar kleintjes. Instinctief voelt een kat aan dat ze moet jagen om te overleven, ook al is de werkelijkheid mischien niet meer zo omdat ze dagelijks haar brokjes krijgt
Dat katten spelen met hun prooi is onderdeel van het hun kleintjes voedsel leren vangen.
als ik het goed begrijp geeft geenstijl minder uit aan iemand die overvallen is en haar hondje heeft dood zien gaan dan aan een kutmus in een gebouw. wat een walgelijke hypocriete site!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:51 schreef Damzzz het volgende:
Geenstijl.nl is al bezig met een inzamelingsactie. Als je de daders weet te vinden en hun adres doorgeeft krijg je geloof ik 500,-
ontopic: geen woorden voor...walgelijk
Even serieus danquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef Halfgedraaide het volgende:
-edit: poging tot humor #219-
Twee jongens met helm op zoals ook gewoon in het nieuwsbericht staat. Onbekend dus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Even serieus danZijn het autochtonen of allochtonen??
ik weet van niets??
Is niet bekend, er is geen info over de daders.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Even serieus danZijn het autochtonen of allochtonen??
ik weet van niets??
Ok bedankt dat wilde ik even weten. Er is dus verder geen signalement. Bedankt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Twee jongens met helm op zoals ook gewoon in het nieuwsbericht staat. Onbekend dus.
Nou nou nou wat een taboe opeens hier op FOK!? Belachelijk. Maar goed zet het dan wel in de topictitel. Want ik zou het sneu vinden als iemand hier er per ongeluk naar vraagt en opeens een Ban kan krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:57 schreef nikky het volgende:
Zullen we gewoon vanaf nu afspreken dat de volgende die vraagt wat voor afkomst de daders hebben een ban krijgt?
Dat gezeur daarover moet nou maar eens afgelopen zijn.
Graag, lijkt me gezellig!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:57 schreef nikky het volgende:
Zullen we gewoon nu afspreken
Mij maakt het wel uit, heeft niks met rechtse bijbedoelingen te maken, zoals anderen misschien hier.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik weet niet wie het zijn maar voor dit soort daden maakt het echt niet uit wat voor merk apen het is.
Als ze maar zwaar gestraft worden.
Sociopaten bestaan in iedere samenleving en mij interesseert het geen ruk wat hun leeftijd of nationaliteit is, het interesseert mij veel meer voor hoe lang ze opgesloten en psychiatrisch behandeld gaan worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
Mij maakt het wel uit, heeft niks met rechtse bijbedoelingen te maken, zoals anderen misschien hier.
Ik wil gewoon weten wat voor randdebielen dit geflikt hebben, welke kronkel je verkeerd in je kop hebt zitten dat je tot zoiets toe in staat bent.
Nationaliteit of leeftijd wil ik dan graag weten ja.
Maar goed, dat kan op fok niet meer.
Helemaal mee eens. Maar het feit dat veel mensen zich afvragen wat de nationaliteit is betekend wel dat veel mensen hier mee bezig zijn tegenwoordig. Dus gezien de reacties ook normaal om hier gewoon over te mogen posten. Zie ook niet waarom hier opeens niet meer over gesproken mag worden. Zolang mensen geen racistische opmerkingen maken zie ik niet wat er mis mee is. Is eigenlijk hetzelfde verhaal of we ons mogen afvragen of het om meisjes of om jongens gaat. Maar goed we moeten de eigenaars van die forum respecteren. Het is hier immers geen democratie. De eigenaar bepaald waar wij het over mogen hebben en niet de users.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sociopaten bestaan in iedere samenleving en mij interesseert het geen ruk wat hun leeftijd of nationaliteit is, het interesseert mij veel meer voor hoe lang ze opgesloten en psychiatrisch behandeld gaan worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
Het is hier immers geen democratie.
Alweer correct, daar is niks nieuws aan, ik moet er overigens niet aan denken dat FOK een democratie zou zijn.quote:De eigenaar bepaald waar wij het over mogen hebben en niet de users.![]()
Ja en als je wilt weten/wilt hopen hoe lang ze opgesloten worden, dan is de leeftijd ook belangrijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
Sociopaten bestaan in iedere samenleving en mij interesseert het geen ruk wat hun leeftijd of nationaliteit is, het interesseert mij veel meer voor hoe lang ze opgesloten en psychiatrisch behandeld gaan worden.
De daders reden rond op scooters. Dus ik gok rond de 16 - 20. Maar er is geen signalement verder.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en als je wilt weten/wilt hopen hoe lang ze opgesloten worden, dan is de leeftijd ook belangrijk.
Zijn het 2 knulletjes van 15 geweest of mannen van 30, dan is de straf ook anders, daarom maak ik me er dus drom om.
Ik gok ook zoiets, maar ja je hebt ook jongens van 25 of 30 zonder (auto)rijbewijs, dus je weet het nooit.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
De daders reden rond op scooters. Dus ik gok rond de 16 - 20. Maar er is geen signalement verder.
Eens!quote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef Bierie het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat die vrouw ooit nog fatsoenlijk over straat durft.
En dan nog te bedenken dat ze waarschijnlijk (zoals zo vaak met gehandicapten) een ontzettend goeie band met haar hond had.
Bah.
Nederland is ziek. Een pandemie is er niks bij
a) zieke opmerkingquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou prima toch, dat die jongens die hond hebben opgehangen. Dan weten ze wat ze moeten doen als ze echt door een hond aangevallen worden.
hij verdient toch gewoon geld? of vroeg je je ook af hoe geenstijl en ruud de wild aan geld kwam voor het verstoren van een evenement aangaande het om vallen van dominostenen na het overlijden van een musje? beetje dubieus je post en misschien wel een teken van willekeur...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe komt Wilders aan 10.000 euro? Z'n partij zat toch al in de financiele problemen?
Ik ben niet zo op de hoogte van Ruud de Wild's (nu ik het zo hoor van jou stompzinnige) ideeen en hoe hij ze sponsoort, heb me daar dus ook niks over afgevraagd.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij verdient toch gewoon geld? of vroeg je je ook af hoe geenstijl en ruud de wild aan geld kwam voor het verstoren van een evenement aangaande het om vallen van dominostenen na het overlijden van een musje? beetje dubieus je post en misschien wel een teken van willekeur...
en je wist ook niks van geentijl's actie af?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van Ruud de Wild's (nu ik het zo hoor van jou stompzinnige) ideeen en hoe hij ze sponsoort, heb me daar dus ook niks over afgevraagd.
Ik denk dat hij de rekening deelt met boezemvriend Michiel Smit.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe komt Wilders aan 10.000 euro? Z'n partij zat toch al in de financiele problemen?
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de rekening deelt met boezemvriend Michiel Smit.
Wat wordt Nederland toch steeds meer een komkommerland waar de ooit zo geprezen nuchterheid langzamerhand plaats maakt voor hysterie en niet daadkrachtige politici.²
heb je een bron voor het feit dat michiel smit de boezemvriend van wilders zou zijn? en heb je dit zelfde ook gezegd toen een mus werd afgeschoten na een poging eerst gevangen te worden?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat wordt Nederland toch steeds meer een komkommerland waar de ooit zo geprezen nuchterheid langzamerhand plaats maakt voor hysterie en niet daadkrachtige politici.²
Jawel. Een inzamelingsactie ofzo? Is daar niks van terecht gekomen? Is de Nederlandse burger, die zo emotioneel betrokken is bij de vrouw en haar hondje, nog te gierig geld te doneren voor de inzamelingsactie om de daders op te sporen dat Wilders het maar moet doen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en je wist ook niks van geentijl's actie af?
oww er zijn wel meer voorbeelden te noemen waar door de overheid geld wordt uitgelooft. denk maar aan die posters die al decennia lang opgeplakt worden en een beloning wordt gegeven bij de opsporing van lieden.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jawel. Een inzamelingsactie ofzo? Is daar niks van terecht gekomen? Is de Nederlandse burger, die zo emotioneel betrokken is bij de vrouw en haar hondje, nog te gierig geld te doneren voor de inzamelingsactie om de daders op te sporen dat Wilders het maar moet doen?![]()
Er werd toch door Geenstijl opgeroepen geld te doneren voor een beloning om de daders op te sporen? Hoeveel hebben alle geschokten al gedoneerd dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oww er zijn wel meer voorbeelden te noemen waar door de overheid geld wordt uitgelooft. denk maar aan die posters die al decennia lang opgeplakt worden en een beloning wordt gegeven bij de opsporing van lieden.
genoeg. over hysterie gesproken.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er werd toch door Geenstijl opgeroepen geld te doneren voor een beloning om de daders op te sporen? Hoeveel hebben alle geschokten al gedoneerd dan?
Wat is dit nu voor een reactie. Het is toch gewoon zo?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
genoeg. over hysterie gesproken.
genoeg in de zin dat er genoeg geld werd ingezameld.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een reactie. Het is toch gewoon zo?![]()
Hoe weet je dat? Hoeveel geld is dan ingezameld en wat doen ze nu Wilders ook een beloning voor de gouden tip schenkt? Alles samengooien?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
genoeg in de zin dat er genoeg geld werd ingezameld.
Erger? Nee, maar er is een verschil. Het hondje is dood en de mevrouw niet. Maar het blijft erg.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
gaar dat mensen het erger vinden voor dat hondje dan voor die vrouw
Aaah nee, moet jij je nu ook weer in de discussie mengen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Erger? Nee, maar er is een verschil. Het hondje is dood en de mevrouw niet. Maar het blijft erg.
ik zie veel reacties die vooral gaan over hoe zielig het is voor het hondje en zelfs de titel vind ik best fout, wat mij betreft is dat hondje bijzaak.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Erger? Nee, maar er is een verschil. Het hondje is dood en de mevrouw niet. Maar het blijft erg.
de overheid looft toch al jaren geld uit aan de personen die kunnen zorgen dat de dader gepakt wordt. beetje nep je opmerking. ken je de 'gouden tip' niet meer ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef popolon het volgende:
Wat een dom gedoe weer zeg van Wilders, lijkt 't wilde westen wel.
Die lui moeten keihard aangepakt worden, dat zeker, geef ze maar 20 jaar maar om zo weer in de media te verschijnen vind ik toch wel erg makkelijk scoren.
De overheid, niet de persoon Wilders dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de overheid looft toch al jaren geld uit aan de personen die kunne zorgen dat de dader gepakt wordt. beetje nep je opmerking.
Voor die mevrouw zal dat hondje zeker niet bijzaak zijjn.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie veel reacties die vooral gaan over hoe zielig het is voor het hondje en zelfs de titel vind ik best fout, wat mij betreft is dat hondje bijzaak.
voor haar niet nee. voor mij wel, en ik vind het vreemd dat er mensen zijn die zich meer om dat hondje bekommmeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Voor die mevrouw zal dat hondje zeker niet bijzaak zijjn.
en als de overheid het niet doet doet wilders het. prima dus en hij weet niet eens of het om de groep gaat die hij, terecht, scherp in de gaten houdt, de slachtofferrollers van van alles en nog wat.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
De overheid, niet de persoon Wilders dus.
en dat beeld hebben de daders teweeg gebracht.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het hondje weet het niet meer, die is toch dood. Vind het erger voor die vrouw, die het beeld van het stervende hondje voor altijd op het netvlies gebrand zal hebben.
Sinds wanneer wordt er bij elk misdrijf trouwens een beloning gegeven voor tips e.d.?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als de overheid het niet doet doet wilders het. prima dus en hij weet niet eens of het om de groep gaat die hij, terecht, scherp in de gaten houdt, de slachtofferrollers van van alles en nog wat.
ja, maar jij vindt geert sowieso niks, dus elke scheet van hem zou jij aangrijpen om je ongenoegen over deze man te uitten. niet echt discussiewaardig lijkt me. beetje simplistich en nogal objectief.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er bij elk misdrijf trouwens een beloning gegeven voor tips e.d.?
zou een mooie boel worden.
Ik vind 't makkelijk scoren van Geert.
Wie bekommeren zich dan meer om dat hondje?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor haar niet nee. voor mij wel, en ik vind het vreemd dat er mensen zijn die zich meer om dat hondje bekommmeren.
ja prima, maar verkijk je niet op de feiten.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef popolon het volgende:
Man hou toch op, 't is een mening, jij mag het noemen zoals je wilt hoor.
Ik vind de wIlders aanhang wat simplistisch en vrij naief.
Ook een mening.
jij vindt het wel lachen? zo van. dit gebeurt elke dag en is lachwekkend?quote:
Yep, in dit topic is 't wel duidelijk geworden wat ik bedoel.quote:
check de eerste pagina maar, staan een paar reacties bij met "oh, wat zielig voor dat hondje".quote:Op woensdag 16 november 2005 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie bekommeren zich dan meer om dat hondje?
In mijn optiek doen beide ertoe.
ben je stiekem bang dat het gaat om medelanders en je daarom zo reageert? dit gaat om een strafbaar feit waar wilders best wel wat geld aan mag schenken. zeker gezien de oproepen om een dooie mus te wreken.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, in dit topic is 't wel duidelijk geworden wat ik bedoel.
Valt me mee dat 't nog geen heksenjacht is geworden.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
check de eerste pagina maar, staan een paar reacties bij met "oh, wat zielig voor dat hondje".
en ja voor jou doen beide ertoe maar jij bent volgens mij een of andere hippie die van alles houdt wat leeft![]()
Die begrijp ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je stiekem bang dat het gaat om medelanders en je daarom zo reageert?
als je die niet begrijpt snap ik niet dat je tegen wilders bent die geld geeft aan de gouden tip.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik ben helemaal voor Wildersquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je die niet begrijpt snap ik niet dat je tegen wilders bent die geld geeft aan de gouden tip.
laat ik het zo zeggen, ik ben niet voor wilders maar kan sommige acties wel begrijpen. zeker als het gaat om gruwelijkheden die altijd de media halen en terecht.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben helemaal voor Wildersals ie dat nou altijd doet, bij elk gruwelijk misdrijf.
Dus ook van de gevallen waar je nooit wat van hoort in de media.
leer eens quoten. maakt het lullen een stuk makkelijker. daarnaast, als de overheid geen gouden tip vraagt, mag dat best gedaan worden door een wilders. hij is na de reacties op zijn site tenminste man genoeg om een beetje tegemoet te komen aan de woede die dit soort van acties te weeg brengen. prima actie dus en gewoon zijn taak.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef popolon het volgende:
Ik kan sommige acties van Geert ook juist heel goed begrijpen, wil niet zeggen dat ik 't er mee eens ben.
Maar ook tevens een actie om kiezers te trekken natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leer eens quoten. maakt het lullen een stuk makkelijker. daarnaast, als de overheid geen gouden tip vraagt, mag dat best gedaan worden door een wilders. hij is na de reacties op zijn site tenminste man genoeg om een beetje tegemoet te komen aan de woede die dit soort van acties te weeg brengen. prima actie dus en gewoon zijn taak.
Nee natuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ook tevens een actie om kiezers te trekken natuurlijk.![]()
Tuurlijk wel. Bij een politicus speelt dat bijna altijd een rol. Anders had hij het wel anoniem gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij?
Als ze alleen dat hondje hadden gedood, en de vrouw verder met rust hadden gelaten,quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
check de eerste pagina maar, staan een paar reacties bij met "oh, wat zielig voor dat hondje".
en ja voor jou doen beide ertoe maar jij bent volgens mij een of andere hippie die van alles houdt wat leeft![]()
oh ok pipo , jij vind dus ook dat een mensenleven gelijk staat aan een hondenleven?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Als ze alleen dat hondje hadden gedood, en de vrouw verder met rust hadden gelaten,
was er dus niets aan de hand geweest volgens jou???
Het enige wat de evolutie dus blijkbaar heeft voortgebracht is dat de aap-achtigen zich superieurder en belangrijker zijn gaan voelen dan hun mede ZOOGDIEREN.
Inderdaad, je bent een zoogdier, net als die hond.
Tenzij je gelooft in God, dan ben je een naïef zoogdier.
Wat jij en ik belangrijker vinden doet er niet toe.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ok pipo , jij vind dus ook dat een mensenleven gelijk staat aan een hondenleven?
nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Wat jij en ik belangrijker vinden doet er niet toe.
Ik denk dat die vrouw het 100 maal erger vind dat haar hondje dood is, en de wijze waarop, dan dat ze zelf een paar flinke schoppen heeft gekregen.
Is het volgens jou dan normaal en geoorloofd om voor de lol en zonder enige reden een hond dood te maken? Omdat wij mensen toch "belangrijker" zijn?
Goede argumentatie.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee.
je snapt het duidelijk niet.
Daaruit mag ik concluderen dat jij jezelf ook als een crimineel beschouwt?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef Shreyas het volgende:
Als we niet uitkijken zit de hele samenleving straks vol met criminelen (of misschien is dat al zo?)
jij schrijft het 'geld geld geld, ik moet die telefoon hebben" mentaliteit aan rechts toe? dat snap ik niet helemaal omdat ik een van de betere kanten van rechts nog altijd vind dat ze werken voor hun geld inplaats van het handje ophouden en wachten tot alles in de schoot geworpen wordt.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daaruit mag ik concluderen dat jij jezelf ook als een crimineel beschouwt?
Anyways, je kan met evenveel recht zeggen dat de rechtse "geld geld geld, ik MOET die telefoon hebben" mentaliteit verantwoordelijk is omdat men daardoor bereid is alles te doen om maar geld te pakken te krijgen.
Ok, verander rechts in kapitalistischquote:Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
jij schrijft het 'geld geld geld, ik moet die telefoon hebben" mentaliteit aan rechts toe? dat snap ik niet helemaal omdat ik een van de betere kanten van rechts nog altijd vind dat ze werken voor hun geld inplaats van het handje ophouden en wachten tot alles in de schoot geworpen wordt.
Eindelijk een post die de essentie van het verhaal samenvat!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef StefanP het volgende:
Wat een gezeur hier, dit hele topic wordt vernuecqt door de welles-nietes discussie over of de dood van die hond nou erger is dan een mens enz enz.
Het punt is dat dat hondje voor die vrouw waarschijnlijk alles betekende, en dat die schoften expres dat beestje dood hebben gemaakt. Als jij van je hond houdt, en ja dat doen veel mensen, iets wat veel niet-hondenbezitters nooit zullen snappen, dan is het op natuurlijke wijze overlijden ervan al vreselijk. Laat staan als 2 walgelijke figuren voor hun ziekelijke lol, om jou nog een trap na te geven, je hond voor je hulpeloze ogen langzaam laten stikken. Spartel, spartel, afgeknepen blaf, spartel *stilte* Die hond was waarschijnlijk het belangrijkste en misschien zelfs het enige in het leven van die vrouw, dus JA de langzame dood van die hond voor haar ogen is afschuwelijk. Als zoiets het hondje van mijn moeder zou overkomen en ik wist wie het gedaan had, dan vloog ik per direct terug naar NL en sloeg ik hun kop in met een hamer, zo woest zou ik zijn.
Is het ook, maar sommige mensen willen dat niet inzien. Als hij het anoniem was gaan doen, was ie wel een kerel geweest! Maar ja, dat brengt geen zetels op.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Echt walgelijk dat Wilders over de rug van zo'n gehandicapte een beetje populistisch gaat lopen doen voor zijn eigen electoraal gewin. Schandalig!
nou vooruit omdat je echt dom bent volgens mij, of je trekt gewoon erg snel domme conclusies.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:23 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Goede argumentatie.
Zet 'm op Zilverrug!![]()
Nou ja... Als het maar niet van belastinggeld wordt betaald. Want waarom zouden wij wel op persoonlijke titel een beloning mogen uitloven, maar iemand die in de politiek zit niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Echt walgelijk dat Wilders over de rug van zo'n gehandicapte een beetje populistisch gaat lopen doen voor zijn eigen electoraal gewin. Schandalig!
Welke politicus het ook geweest zou zijn, je kunt het simpelweg niet los zien van zieltjes winnen. Anoniem had ie het moeten doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ja... Als het maar niet van belastinggeld wordt betaald. Want waarom zouden wij wel op persoonlijke titel een beloning mogen uitloven, maar iemand die in de politiek zit niet?
Eigenlijk is het wel goed dat er nou eens iemand duidelijk maakt in de politiek dat dit gewoon niet kan! Dat er een eind moet komen aan dergelijk geweld en dat er aales aan moet worden gedaan om de daders te pakken en te bestraffen! Maar omdat de persoon in kwestie Wilders heet, reageren sommigen met een "populistisch" reactie. Als het Femke Halsema was geweest, had niemand geroepen dat het goedkoop scoren was.
Overigens looft de politie in vastgelopen zaken ook soms een beloning uit, da's ook al weer belastinggeld.
natuurlijk doet ie het om zieltjes te winnen, dat is toch niet zo erg?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke politicus het ook geweest zou zijn, je kunt het simpelweg niet los zien van zieltjes winnen. Anoniem had ie het moeten doen.
Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant kan een politicus hiermee een statement maken naar het volk en de politiek om duidelijk te maken dat dergelijk geweld moet stoppen. Eerlijk is eerlijk, als Halsema of Marijnissen dit had geroepen, had ik hen ook gecomplimenteerd. Als iemand iets goed doet, mag hij of zij daarvoor beloond worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke politicus het ook geweest zou zijn, je kunt het simpelweg niet los zien van zieltjes winnen. Anoniem had ie het moeten doen.
Moet hij weten, maar dan is het ook niet erg dat ik m nog minder sympathiek ga vinden. De een zijn dood is de ander zijn brood neemt hij wat te letterlijk vind ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
natuurlijk doet ie het om zieltjes te winnen, dat is toch niet zo erg?
Die heb je hier al. Zag een tijdje terug een jongen in een documentaire die vastberaden was dat 'ie later het criminele circuit in zou gaan. Het leek voor hem de enige mogelijkheid om nog een aardige bult geld te verdienen...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Tijger_m het volgende:
net als in de VS zul je dan een grote onderklasse krijgen die zichzelf (terecht of onterecht) kansloos achtten om op eerlijke wijze veel geld te vergaren en dan voor dit soort wegen kiezen. Dat kweekt ook sociopaten als deze luitjes imho.
Lees eens even terugquote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef Gebleekte het volgende:
En tuurlijk dit is van G. Wilders zijn kant een stunt om wat zieltjes te vinden, maar zou hij egt 10.000 euro uitgeven om alleen zieltjes te winnen, zonder dat hij het zelf niet verschrikkelijk vindt wat er is gebeurd??
Sorry??quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Mooi dat er dan erge dingen gaan gebeuren. hopelijk hetzelfde als met die gozer die die hond met een skateboard sloeg en nu voor de rest van zijn leven door een rietje eet in een rolstoel.
huhuh en heel NL over je heen krijgen voor 10.000 euro met deze walgelijke daad? Denk dat niemand daar trek in heeftquote:Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef Gebleekte het volgende:
Hee, aangezien er een beloning van 10.000 euro op hun hoofd staat.. Zouden ze slim zijn als ze tegen een goeie vriend van hun zouden zeggen ;; Jongen, geef jij ons aan, krijg jij van ons 1000 euro, en dan strijken wij die resterende 9.000 euro op , die we na onze vrijlaten van 2 dagen cel op komen halen ..![]()
Of ben ik nu de enige die met dit idee op de kroppen komt![]()
Dat is laf.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Ehm, IK was toch dom?![]()
I rest my kaas
Tahtah
gorilla baas is hetquote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Ehm, IK was toch dom?![]()
I rest my kaas
Tahtah
Ik kan niet voor een ander spreken.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gorilla baas is hetverder snap ik het niet. kan je het alsjeblieft uitleggen? heb ik voor jou ook gedaan
![]()
of misschien kan Peaceman het doen?
jij snapt het dus ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan niet voor een ander spreken.
Preciesquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
PreciesMaar ik vind het ook laf dat het niet even uitgelegd kan worden.
vol verwachting klopt mijn hartquote:Op donderdag 17 november 2005 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
maar misschien komt dat nog.
Ik heb de frontpage niet gelezen, maar ik heb niet vermoeden dat deze mensen een hond boven een mens verkiezen. Maar dat het alleen zo lijkt omdat er sowieso vanuit wordt gegaan dat het al gruwelijk is wat die persoon is overkomen en "als klap op de vuurpijl" is het hondje ook nog opgehangen (kijk al naar e titel van dit topic!). Dus het lijkt, denk ik, maar zo dat mensen alleen maar oog hebben voor de feiten over dat hondje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Inderdaad!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Liever niet, ik zou mij niet willen verlagen tot hun nivo. Er is namelijk verschil tussen wat sociopaten als deze twee doen en wat een beschaafd volk doet en ik wil graag bij een normale beschaving blijven horen.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:44 schreef Brennie het volgende:
Ik hoop dat die gasten vroeg of laat op gruwelijke wijze voor hun daden gestraft worden.
Dat denk ik ook ja, dat ge-ouwehoer over knokkenploegen.... daar los je ook niets mee op. Nu moet ik wel zeggen dat gezien ons rechtsysteem, deze personen wel relatief mild aangepakt zullen gaan worden....quote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wil dat ze op normale wijze berecht worden en opgesloten, dat is het verschil tussen hun en ons.
Peter R. de Vries is laaiend op Wilders en neemt hem deze actie heel erg kwalijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:19 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Inderdaad!
Iedereen die denkt dat Wilders ook maar ene fck geeft om een oud vrouwtje of haar hondje is op z'n zachtst gezegd naief.
Kennelijk denkt hij zijn kiezers bijeen te moeten sprokkelen in het niet zo snuggere segment van de Nederlandse bevolking.
Nog wel even leren dan dat het Niveau is en niet nivoquote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Liever niet, ik zou mij niet willen verlagen tot hun nivo. Er is namelijk verschil tussen wat sociopaten als deze twee doen en wat een beschaafd volk doet en ik wil graag bij een normale beschaving blijven horen.
Hoezo, kan hij nu geen kiezers trekken door 10.000 euro uit te loven?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Peter R. de Vries is laaiend op Wilders en neemt hem deze actie heel erg kwalijk.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo, kan hij nu geen kiezers trekken door 10.000 euro uit te loven?
Um...nu dacht ik toch echt dat met de nieuwe spellingsregels nivo ook was toegestaan maar ik zie net bij de site van het groene boekje dat ik het verkeerd hadquote:Op donderdag 17 november 2005 21:40 schreef peaceman het volgende:
Nog wel even leren dan dat het Niveau is en niet nivo![]()
Geeft niet hoor, was meer een practical jokequote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Um...nu dacht ik toch echt dat met de nieuwe spellingsregels nivo ook was toegestaan maar ik zie net bij de site van het groene boekje dat ik het verkeerd had![]()
Maar je had wel gelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
Geeft niet hoor, was meer een practical joke![]()
ze pakken ze zeker wel. en ik vraag me af hoe je zo zeker bent van het feit dat het 'medelanders' zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:25 schreef PLAE@ het volgende:
Die gasten pakken ze never nooit niet. Dat het medelanders zijn lijkt mij overigens voor 99% zeker.
Je bedoelt die klootzak die die arme hond keihard 2x op z'n kop sloeg met z'n skateboard, in dat trappenhuis? Hebben ze die te pakken gehad? Bron? Ik hoop het echt want van dat filmpje gaat m'n bloed wel zo hard koken he...quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Mooi dat er dan erge dingen gaan gebeuren. hopelijk hetzelfde als met die gozer die die hond met een skateboard sloeg en nu voor de rest van zijn leven door een rietje eet in een rolstoel.
Omdat het respect voor dieren daar een stuk lager bij ligt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze pakken ze zeker wel. en ik vraag me af hoe je zo zeker bent van het feit dat het 'medelanders' zijn.
gevoelskwestie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom denk jij dat ze wel gepakt worden?
of niequote:
toch jammerquote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
vol verwachting klopt mijn hart![]()
Het woordje laf was dus terecht gebruikt door mij.quote:
Precies dat staat nog ergrns!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze pakken ze zeker wel. en ik vraag me af hoe je zo zeker bent van het feit dat het 'medelanders' zijn.
Weird shit man !!! Dus jij wilt zeggen dat het overgrote deel van bijvoorbeeld mishandeldingen van dieren in wei door medelanders gepleegd worden????quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Omdat het respect voor dieren daar een stuk lager bij ligt.
Ik zelf bijvoorbeeld zou meer moeite hebben met het opknopen van zo'n hond dan het door de kop knallen van een mens.
sorry?quote:
ziek.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zelf bijvoorbeeld zou meer moeite hebben met het opknopen van zo'n hond dan het door de kop knallen van een mens.
Wat een gelul. Je weet nooit hoe je zal reageren in zo'n situatie. Ik snap niet dat je de moeite doet er uberhaupt over na te denken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:42 schreef Badabingea het volgende:
Die kerel moet gewoon eens mensen gaan beroven die wel iets kunnen terug doen en geen weerloos gehandicapte vrouw en een hondje, wat heeft dat hondje gedaan? Leg het mij maar uit?
Voor moslims zijn honden net zo onrein als varkens. Dat is een vaststaand feit. Niemand weet of de daders medelanders waren/zijn, maar omdat voor hen het verschijnsel Huisdieren zoals wij dat kennen niet bestaat zou je dat idd kunnen gaan denken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:05 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Weird shit man !!! Dus jij wilt zeggen dat het overgrote deel van bijvoorbeeld mishandeldingen van dieren in wei door medelanders gepleegd worden????![]()
katten vinden ze wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef progrock het volgende:
[..]
Voor moslims zijn honden net zo onrein als varkens. Dat is een vaststaand feit. Niemand weet of de daders medelanders waren/zijn, maar omdat voor hen het verschijnsel Huisdieren zoals wij dat kennen niet bestaat zou je dat idd kunnen gaan denken.
Juist, het ultieme toppunt van lafheid dus. Ik vraag me trouwens af of de politie van Spijkenisse de boel nog onderzoekt. Wij zitten ons hier met z'n allen (logisch) kwaad te maken en wie weet is justitie het alweer vergeten!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze een gehandicapte vrouw en een hondje pakken? omdat die niets terug doen.
iemand die een gehandicapte vrouw overvalt heeft sowieso geen respect voor wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef progrock het volgende:
[..]
Voor moslims zijn honden net zo onrein als varkens. Dat is een vaststaand feit. Niemand weet of de daders medelanders waren/zijn, maar omdat voor hen het verschijnsel Huisdieren zoals wij dat kennen niet bestaat zou je dat idd kunnen gaan denken.
Ik zelf bijvoorbeeld zou meer moeite hebben met het opknopen van zo'n hond dan het door de kop knallen van een mens.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat zeg ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef progrock het volgende:
[..]
Juist, het ultieme toppunt van lafheid dus. Ik vraag me trouwens af of de politie van Spijkenisse de boel nog onderzoekt. Wij zitten ons hier met z'n allen (logisch) kwaad te maken en wie weet is justitie het alweer vergeten!!!
nee dat zijn chinezenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:43 schreef progrock het volgende:
[..]
IK OOK
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je weet nooit hoe je zal reageren in zo'n situatie. Ik snap niet dat je de moeite doet er uberhaupt over na te denken.
Ze vinden genoeg, maar alleen als het bv. te hard rijdt; dan levert 't geld op. Dit is m.i. helemaal niet interessant voor ze.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zeg ik.
en de politie is kut, die vinden niks.
en ik geloof er geen reet van.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef progrock het volgende:
[..]
Ik denk er niet over na, dit is een gevoelskwestie.
Ik tikte te snel en moest ook direct weg....quote:
DENKEN.... is wat anders dan het in een forum knallen !!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef progrock het volgende:
[..]
nee precies, daarom zei ik dat ook tegen die user...quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:39 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Ik tikte te snel en moest ook direct weg....
Wat ik wilde zeggen was dat het nog NERGENS staat (dat het medelanders zijn dus)
Hoezo? Volgens mij is alles wat je op een forum zet voortgekomen uit een denkproces of dat denkproces juist is of niet. Je mag ook een denkwijze neerplanten waar je misschien helemaal niet achterstaat, juist om een reactie te krijgen en hiermee je eigen oordeel bevestigd te zien/ dan wel ontkracht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:42 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
DENKEN.... is wat anders dan het in een forum knallen !!!![]()
![]()
Ja, leuk man, vooral als hij het dan niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bedoelt die klootzak die die arme hond keihard 2x op z'n kop sloeg met z'n skateboard, in dat trappenhuis? Hebben ze die te pakken gehad? Bron? Ik hoop het echt want van dat filmpje gaat m'n bloed wel zo hard koken he...
edit: ze zijn dus wel gepakt maar eten helaas niet uit een rietje: http://www.pet-abuse.com/cases/2820/ Wel met complete naam en woonplaats bekend gemaakt en ze zijn gelukkig al afgetuigd door anderen. Moeten ze hier in NL ook doen: gewoon alle NAW gegevens inc.l foto vrijgeven.
Wat bedoelt Wilders met "eenzelfde behandeling"?quote:Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?
dat ze opgehangen worden aan een hekquote:Op zondag 20 november 2005 17:44 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Wat bedoelt Wilders met "eenzelfde behandeling"?
Wilders = gek.quote:Op zondag 20 november 2005 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat ze opgehangen worden aan een hek
Ben je blind? Zijn ouders hebben het filmpje naar de politie gebracht omdat ze twijfelden of zoonlief wel normaal was n.a.v. die beelden. Dus het is 100% hem.quote:Op zondag 20 november 2005 17:35 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Ja, leuk man, vooral als hij het dan niet gedaan heeft.
Dank je wel.quote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij is alles wat je op een forum zet voortgekomen uit een denkproces of dat denkproces juist is of niet. Je mag ook een denkwijze neerplanten waar je misschien helemaal niet achterstaat, juist om een reactie te krijgen en hiermee je eigen oordeel bevestigd te zien/ dan wel ontkracht.
Ik moet zeggen dat ik hetzelfde gedacht heb. Honden zijn onrein in de moslimwereld en bij fundamenteel gelovigen is de drempel om een hond wat aan te doen hetzelfde als een vlieg doodslaan. Maar dan moeten ze wel rekening houden dat er mensen zijn die hun hond zien als een familielid, het doodmaken van een hond rechtvaardigt op hun beurt dan weer het doodmaken van degene die het gedaan heeft. Tja, human psychology.
Maar dat van die mus is ook absurd!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
tuig is het!dat er mensen zeuren over een mus terwijl DIT gebeurt
maar toch wel heel erg onbelangrijk.quote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef progrock het volgende:
[..]
Maar dat van die mus is ook absurd!!!!
lag de eigenaar van de mus in een greppel te kreperen toen de mus dood werd geschoten? Dit gata niet om die hond, dit gaat om die vrouw...quote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef progrock het volgende:
[..]
Maar dat van die mus is ook absurd!!!!
ik ben er 99,9% zeker van dat die vrouw liever een paar extra botbreuken er bij had dan die hond missen...quote:Op zondag 20 november 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lag de eigenaar van de mus in een greppel te kreperen toen de mus dood werd geschoten? Dit gata niet om die hond, dit gaat om die vrouw...
dat bedoel ik... dat de moord op die hond de meest ernstige vorm van mishandeling was voro die vrouw die je maar kunt bedenken....quote:Op zondag 20 november 2005 22:24 schreef Bruine_Anjer het volgende:
[..]
ik ben er 99,9% zeker van dat die vrouw liever een paar extra botbreuken er bij had dan die hond missen...
tja, je moet een hond hebben om zoiets te begrijpen...
Maar al weet heel de wereld wie het waren, dit is en blijft Nederland, dus zouden ze bij gebrek aan bewijs toch weer vrijgesproken worden....quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, volgens mij als je naar een middelbare school in Spijkenisse gaat, en je geeft daar goed je oren de kost & je bent niet bang om vragen te stellen aan mensen daar over deze kwestie, dan ben je er na 4 dagen uit wie het zijn geweest .. Dat denk ik echt
Mee eens, maar laat ze maar aan andere personen over, leefde pistolen paultje nog maarquote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef FreakU het volgende:
[..]
Maar al weet heel de wereld wie het waren, dit is en blijft Nederland, dus zouden ze bij gebrek aan bewijs toch weer vrijgesproken worden....
dus jij denkt dat wanneer ze met naam en adres en foto op weblogs als geenstijl staan die lui nog zonder body-guards uit kunnen gaan ...quote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef FreakU het volgende:
[..]
Maar al weet heel de wereld wie het waren, dit is en blijft Nederland, dus zouden ze bij gebrek aan bewijs toch weer vrijgesproken worden....
dat denk ik echt niet, middelbare scholieren lullen meestal ook maar wat zonder er echt iets van te weten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, volgens mij als je naar een middelbare school in Spijkenisse gaat, en je geeft daar goed je oren de kost & je bent niet bang om vragen te stellen aan mensen daar over deze kwestie, dan ben je er na 4 dagen uit wie het zijn geweest .. Dat denk ik echt
Het wordt hoog tijd dat ze daar een sharia invoeren en mevrouw met scootmobiel et.al. in het kanaal dumpen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Tafkahs het volgende:
daar gaat de reputatie van Spijkenisse
Vrouw verzint wurging hondje
quote:Op woensdag 16 november 2005 03:35 schreef StefanP het volgende:
Grrr wat ben ik kwaad. Ik zou ZO graag die flikkers hier nu naast me hebben staan - jezus wat ik wel niet met ze zou doen. Terwijl ze schreeuwen van de pijn en smeken om genade zou ik lachend in hun inmiddels uitgeholde oogkassen pissen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dus was het terecht dat er meer drukte was over de musquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Tafkahs het volgende:
daar gaat de reputatie van Spijkenisse
Vrouw verzint wurging hondje
Ze heeft nog steeds zonder reden haar hond gewurgd. Dat is iets anders dan met een reden een niet-zoogdier afschieten.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef peaceman het volgende:
En dus was het terecht dat er meer drukte was over de mus
Heb ik niet gezien. Wel dat een aantal zich afvroegen of het allochtonen waren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
Een aantal weer meteen over moslims huilen
Misschien toch eens nadenken voortaan, in plaats van direct te gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, dit konden we niet weten dat die vrouw het heeft verzonnen.
Psychiatrische ziekte.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:22 schreef Gia het volgende:
Ben benieuwd wat de reden is dat ze het verzon.
zoals iemand anders al schreef, deze vrouw is denk ik ziek. krank im kopf.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Diep triest dat zo'n mens er ook bijna mee wegkomt ook. Gewoon een vaag mediterraan uiterlijk aan de fictieve daders geven en voilà.
Als het maar tegen wilders is he, pygmeequote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Maar hoe ziek is de samenleving om er meteen in mee te gaan met "het zullen wel weer die buitenlanders..." ?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals iemand anders al schreef, deze vrouw is denk ik ziek. krank im kopf.
Nadenken is een vies woord zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als het maar tegen wilders is he, pygmee
Eerst is ie populistisch aan het doen over de rug van dat arme gehandicapte WAO trekkende vrouwtje
Nu had ie na moeten denken voordat ie aandacht had besteed aan deze liegende teef?
ja geestelijk niet helemaal ok dus. dan doen mensen rare dingen.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar hoe ziek is de samenleving om er meteen in mee te gaan met "het zullen wel weer die buitenlanders..." ?
heb je het aantal ge-edite posts gezien hier?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja geestelijk niet helemaal ok dus. dan doen mensen rare dingen.
bovendien vond ik dat "het zullen de buitenlanders wel weer zijn" niet echt heel erg aanwezig. eerder de woede voor een hondje dat schijnbaar aan een hek opgehangen werd.
nee die waren ge-editquote:Op woensdag 21 december 2005 10:17 schreef Re het volgende:
[..]
heb je het aantal ge-edite posts gezien hier?
Maar om een verdenking op allochtonen meteen te zien als een aanval op de Islam is ook niet echt gezond.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar hoe ziek is de samenleving om er meteen in mee te gaan met "het zullen wel weer die buitenlanders..." ?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef progrock het volgende:
[..]
Voor moslims zijn honden net zo onrein als varkens. Dat is een vaststaand feit.
De Islam wordt zo vaak aangevallen, eens te meer een bewijs dat de Islam niet voor één gat te vangen is, ondanks de vele aanvallen staat het geloof nog steeds sterk op de kaart en groeit het met rasse schreden. Nee, ik ben wel blij met de Islam.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar om een verdenking op allochtonen meteen te zien als een aanval op de Islam is ook niet echt gezond.
In dit topic is nergens gesuggereerd dat de daders moslim zouden zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam wordt zo vaak aangevallen, eens te meer een bewijs dat de Islam niet voor één gat te vangen is, ondanks de vele aanvallen staat het geloof nog steeds sterk op de kaart en groeit het met rasse schreden. Nee, ik ben wel blij met de Islam.²
Nee! Jij zei:quote:
Niemand heeft in dit topic over moslims gehuild. Wel over allochtonen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
Een aantal weer meteen over moslims huilen
Het anti-Wilders-kamp is weer erg blij. Ik weet zeker dat Geert Wilders zelf helemaal niet blij is met deze nieuwe, maar toch misselijke ontwikkeling. Wat een kul dat Wilders weer de boeman is. Het zielige oude vrouwtje is een zwaar gestoord individu, en voor zover is het nieuws over deze toestand goed heb gelezen heeft ze het hondje zelf (expres?) opgehangen. Mocht dat idd zo zijn hoop ik dat deze gestoorde opoe een flinke straf krijgt. En hoe hadden we vorige maand nou kunnen weten dat ze het zelf had gedaan? Niets wees hierop; ik heb altijd achter Wilders gestaan en dat deed ik ook toen hij die beloning uitloofde. Geert Wilders is een van de weinigen in dit land (samen met Joost Eerdmans en Mat Herben) die weet wat er onder de bevolking speelt, met ons meedenkt, en zijn nek uitsteekt, met alle risico's van dien. Dat kunnen we van geen enkele andere gevestigde politicus zeggen. De rest denkt alleen aan de eigen portemonee en het bodemloze gat in de schatkist, waar toch ineens een extra'tje van 3 miljard gevonden is, waar Zalm al raad mee weet. Wij, de belastingbetalers, worden daar wéér niet wijzer van.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als het maar tegen wilders is he, pygmee
Eerst is ie populistisch aan het doen over de rug van dat arme gehandicapte WAO trekkende vrouwtje
Nu had ie na moeten denken voordat ie aandacht had besteed aan deze liegende teef?
dat had voorkomen kunnen worden als hij zich gewoon afzijdig had gehouden als politicus, had het anoniem gedaan bijvoorbeeld, of trekt dat weer geen aandacht?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef progrock het volgende:
[..]
Het anti-Wilders-kamp is weer erg blij. Ik weet zeker dat Geert Wilders zelf helemaal niet blij is met deze nieuwe, maar toch misselijke ontwikkeling. Wat een kul dat Wilders weer de boeman is.
Ja, jij wel. Maar jij houdt daarentegen weer niet van ons, de westerse, ongelovige christenhonden die wat jou betreft uit naam van allah een enkeltje hiernamaals mogen krijgen. En dat mogen jij en je geloofsgenoten nog zeggen ook. Als wij hier één verkeerd woord over extremistische moslims zeggen worden we ge-edit of geband. En ik vind nog steeds dat jij probeert over te komen als een gematigd moslim, terwijl er in je donkere ziel andere, extreem-fundamentalistische gedachten rondwaren. By the way, sinds wanneer maken moslims zich druk over huisdieren? Dat begrip, zoals wij westerlingen dit hanteren, is bij jullie toch onbekend?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam wordt zo vaak aangevallen, eens te meer een bewijs dat de Islam niet voor één gat te vangen is, ondanks de vele aanvallen staat het geloof nog steeds sterk op de kaart en groeit het met rasse schreden. Nee, ik ben wel blij met de Islam.²
Wie zegt dat ik het over het topic hadquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee! Jij zei:
[..]
Niemand heeft in dit topic over moslims gehuild. Wel over allochtonen.
Alsof dat allemaal moslims zijn!!![]()
Dan weet jij niet veel over moslims.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef progrock het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar jij houdt daarentegen weer niet van ons, de westerse, ongelovige christenhonden die wat jou betreft uit naam van allah een enkeltje hiernamaals mogen krijgen. En dat mogen jij en je geloofsgenoten nog zeggen ook. Als wij hier één verkeerd woord over extremistische moslims zeggen worden we ge-edit of geband. En ik vind nog steeds dat jij probeert over te komen als een gematigd moslim, terwijl er in je donkere ziel andere, extreem-fundamentalistische gedachten rondwaren. By the way, sinds wanneer maken moslims zich druk over huisdieren? Dat begrip, zoals wij westerlingen dit hanteren, is bij jullie toch onbekend?
Straks ga je me nog vertellen dat jij je moeder niet slaatquote:Op woensdag 21 december 2005 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet veel over moslims.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |