Ja dat zal helpen! Een schop onder de kont!quote:Op maandag 14 november 2005 20:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
mwa, vind ik wel heel sneu.
paar schoppen onder hun reet, doe eens normaal zeg, stelletje mafkezen.
Schoppen voor hun reet? Paar kogels in het achterhoofd lijkt me beter.quote:Op maandag 14 november 2005 20:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
mwa, vind ik wel heel sneu.
paar schoppen onder hun reet, doe eens normaal zeg, stelletje mafkezen.
nee, het helpt geen fluit, maar het lucht wel op...quote:Op maandag 14 november 2005 20:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat zal helpen! Een schop onder de kont!
enkels, schenen, knieënquote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Schoppen voor hun reet? Paar kogels in het achterhoofd lijkt me beter.
quote:Op maandag 14 november 2005 20:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Edit.
Lucht wel op? Jezus ben jij de dochter van Cohen ofzo?quote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, het helpt geen fluit, maar het lucht wel op...
ik ben gewoon niet zo agressief aangelegdquote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lucht wel op? Jezus ben jij de dochter van Cohen ofzo?
quote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef Ludwig het volgende:
Oeh Apie74! Het A-woord!!!
omdat je dat op komische wijze moet doenquote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nikky,
Waarom mogen wij niet vragen wat de afkomst van de daders is?
Verwijs eens naar een punt in de policy waar dat verboden wordt?
quote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Misschien zijn het wel Tartaren, Bahreiners of derde generatie Opper-Voltezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |