quote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo, kan hij nu geen kiezers trekken door 10.000 euro uit te loven?
Um...nu dacht ik toch echt dat met de nieuwe spellingsregels nivo ook was toegestaan maar ik zie net bij de site van het groene boekje dat ik het verkeerd hadquote:Op donderdag 17 november 2005 21:40 schreef peaceman het volgende:
Nog wel even leren dan dat het Niveau is en niet nivo![]()
Geeft niet hoor, was meer een practical jokequote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Um...nu dacht ik toch echt dat met de nieuwe spellingsregels nivo ook was toegestaan maar ik zie net bij de site van het groene boekje dat ik het verkeerd had![]()
Maar je had wel gelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
Geeft niet hoor, was meer een practical joke![]()
ze pakken ze zeker wel. en ik vraag me af hoe je zo zeker bent van het feit dat het 'medelanders' zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:25 schreef PLAE@ het volgende:
Die gasten pakken ze never nooit niet. Dat het medelanders zijn lijkt mij overigens voor 99% zeker.
Je bedoelt die klootzak die die arme hond keihard 2x op z'n kop sloeg met z'n skateboard, in dat trappenhuis? Hebben ze die te pakken gehad? Bron? Ik hoop het echt want van dat filmpje gaat m'n bloed wel zo hard koken he...quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef speedfreakssj het volgende:
Mooi dat er dan erge dingen gaan gebeuren. hopelijk hetzelfde als met die gozer die die hond met een skateboard sloeg en nu voor de rest van zijn leven door een rietje eet in een rolstoel.
Omdat het respect voor dieren daar een stuk lager bij ligt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze pakken ze zeker wel. en ik vraag me af hoe je zo zeker bent van het feit dat het 'medelanders' zijn.
gevoelskwestie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom denk jij dat ze wel gepakt worden?
of niequote:
toch jammerquote:Op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
vol verwachting klopt mijn hart![]()
Het woordje laf was dus terecht gebruikt door mij.quote:
Precies dat staat nog ergrns!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze pakken ze zeker wel. en ik vraag me af hoe je zo zeker bent van het feit dat het 'medelanders' zijn.
Weird shit man !!! Dus jij wilt zeggen dat het overgrote deel van bijvoorbeeld mishandeldingen van dieren in wei door medelanders gepleegd worden????quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Omdat het respect voor dieren daar een stuk lager bij ligt.
Ik zelf bijvoorbeeld zou meer moeite hebben met het opknopen van zo'n hond dan het door de kop knallen van een mens.
sorry?quote:
ziek.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zelf bijvoorbeeld zou meer moeite hebben met het opknopen van zo'n hond dan het door de kop knallen van een mens.
Wat een gelul. Je weet nooit hoe je zal reageren in zo'n situatie. Ik snap niet dat je de moeite doet er uberhaupt over na te denken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:42 schreef Badabingea het volgende:
Die kerel moet gewoon eens mensen gaan beroven die wel iets kunnen terug doen en geen weerloos gehandicapte vrouw en een hondje, wat heeft dat hondje gedaan? Leg het mij maar uit?
Voor moslims zijn honden net zo onrein als varkens. Dat is een vaststaand feit. Niemand weet of de daders medelanders waren/zijn, maar omdat voor hen het verschijnsel Huisdieren zoals wij dat kennen niet bestaat zou je dat idd kunnen gaan denken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:05 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Weird shit man !!! Dus jij wilt zeggen dat het overgrote deel van bijvoorbeeld mishandeldingen van dieren in wei door medelanders gepleegd worden????![]()
katten vinden ze wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef progrock het volgende:
[..]
Voor moslims zijn honden net zo onrein als varkens. Dat is een vaststaand feit. Niemand weet of de daders medelanders waren/zijn, maar omdat voor hen het verschijnsel Huisdieren zoals wij dat kennen niet bestaat zou je dat idd kunnen gaan denken.
Juist, het ultieme toppunt van lafheid dus. Ik vraag me trouwens af of de politie van Spijkenisse de boel nog onderzoekt. Wij zitten ons hier met z'n allen (logisch) kwaad te maken en wie weet is justitie het alweer vergeten!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze een gehandicapte vrouw en een hondje pakken? omdat die niets terug doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |