Maar dat van die mus is ook absurd!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
tuig is het!dat er mensen zeuren over een mus terwijl DIT gebeurt
maar toch wel heel erg onbelangrijk.quote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef progrock het volgende:
[..]
Maar dat van die mus is ook absurd!!!!
lag de eigenaar van de mus in een greppel te kreperen toen de mus dood werd geschoten? Dit gata niet om die hond, dit gaat om die vrouw...quote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef progrock het volgende:
[..]
Maar dat van die mus is ook absurd!!!!
ik ben er 99,9% zeker van dat die vrouw liever een paar extra botbreuken er bij had dan die hond missen...quote:Op zondag 20 november 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lag de eigenaar van de mus in een greppel te kreperen toen de mus dood werd geschoten? Dit gata niet om die hond, dit gaat om die vrouw...
dat bedoel ik... dat de moord op die hond de meest ernstige vorm van mishandeling was voro die vrouw die je maar kunt bedenken....quote:Op zondag 20 november 2005 22:24 schreef Bruine_Anjer het volgende:
[..]
ik ben er 99,9% zeker van dat die vrouw liever een paar extra botbreuken er bij had dan die hond missen...
tja, je moet een hond hebben om zoiets te begrijpen...
Maar al weet heel de wereld wie het waren, dit is en blijft Nederland, dus zouden ze bij gebrek aan bewijs toch weer vrijgesproken worden....quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, volgens mij als je naar een middelbare school in Spijkenisse gaat, en je geeft daar goed je oren de kost & je bent niet bang om vragen te stellen aan mensen daar over deze kwestie, dan ben je er na 4 dagen uit wie het zijn geweest .. Dat denk ik echt
Mee eens, maar laat ze maar aan andere personen over, leefde pistolen paultje nog maarquote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef FreakU het volgende:
[..]
Maar al weet heel de wereld wie het waren, dit is en blijft Nederland, dus zouden ze bij gebrek aan bewijs toch weer vrijgesproken worden....
dus jij denkt dat wanneer ze met naam en adres en foto op weblogs als geenstijl staan die lui nog zonder body-guards uit kunnen gaan ...quote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef FreakU het volgende:
[..]
Maar al weet heel de wereld wie het waren, dit is en blijft Nederland, dus zouden ze bij gebrek aan bewijs toch weer vrijgesproken worden....
dat denk ik echt niet, middelbare scholieren lullen meestal ook maar wat zonder er echt iets van te weten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, volgens mij als je naar een middelbare school in Spijkenisse gaat, en je geeft daar goed je oren de kost & je bent niet bang om vragen te stellen aan mensen daar over deze kwestie, dan ben je er na 4 dagen uit wie het zijn geweest .. Dat denk ik echt
Het wordt hoog tijd dat ze daar een sharia invoeren en mevrouw met scootmobiel et.al. in het kanaal dumpen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Tafkahs het volgende:
daar gaat de reputatie van Spijkenisse
Vrouw verzint wurging hondje
quote:Op woensdag 16 november 2005 03:35 schreef StefanP het volgende:
Grrr wat ben ik kwaad. Ik zou ZO graag die flikkers hier nu naast me hebben staan - jezus wat ik wel niet met ze zou doen. Terwijl ze schreeuwen van de pijn en smeken om genade zou ik lachend in hun inmiddels uitgeholde oogkassen pissen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de rekening deelt met boezemvriend Michiel Smit.
Wat wordt Nederland toch steeds meer een komkommerland waar de ooit zo geprezen nuchterheid langzamerhand plaats maakt voor hysterie en niet daadkrachtige politici.²
En dus was het terecht dat er meer drukte was over de musquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Tafkahs het volgende:
daar gaat de reputatie van Spijkenisse
Vrouw verzint wurging hondje
Ze heeft nog steeds zonder reden haar hond gewurgd. Dat is iets anders dan met een reden een niet-zoogdier afschieten.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef peaceman het volgende:
En dus was het terecht dat er meer drukte was over de mus
Heb ik niet gezien. Wel dat een aantal zich afvroegen of het allochtonen waren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
Een aantal weer meteen over moslims huilen
Misschien toch eens nadenken voortaan, in plaats van direct te gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, dit konden we niet weten dat die vrouw het heeft verzonnen.
Psychiatrische ziekte.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:22 schreef Gia het volgende:
Ben benieuwd wat de reden is dat ze het verzon.
zoals iemand anders al schreef, deze vrouw is denk ik ziek. krank im kopf.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Diep triest dat zo'n mens er ook bijna mee wegkomt ook. Gewoon een vaag mediterraan uiterlijk aan de fictieve daders geven en voilà.
Als het maar tegen wilders is he, pygmeequote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Echt walgelijk dat Wilders over de rug van zo'n gehandicapte een beetje populistisch gaat lopen doen voor zijn eigen electoraal gewin. Schandalig!
Maar hoe ziek is de samenleving om er meteen in mee te gaan met "het zullen wel weer die buitenlanders..." ?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals iemand anders al schreef, deze vrouw is denk ik ziek. krank im kopf.
Nadenken is een vies woord zeker?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als het maar tegen wilders is he, pygmee
Eerst is ie populistisch aan het doen over de rug van dat arme gehandicapte WAO trekkende vrouwtje
Nu had ie na moeten denken voordat ie aandacht had besteed aan deze liegende teef?
ja geestelijk niet helemaal ok dus. dan doen mensen rare dingen.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar hoe ziek is de samenleving om er meteen in mee te gaan met "het zullen wel weer die buitenlanders..." ?
heb je het aantal ge-edite posts gezien hier?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja geestelijk niet helemaal ok dus. dan doen mensen rare dingen.
bovendien vond ik dat "het zullen de buitenlanders wel weer zijn" niet echt heel erg aanwezig. eerder de woede voor een hondje dat schijnbaar aan een hek opgehangen werd.
nee die waren ge-editquote:Op woensdag 21 december 2005 10:17 schreef Re het volgende:
[..]
heb je het aantal ge-edite posts gezien hier?
Maar om een verdenking op allochtonen meteen te zien als een aanval op de Islam is ook niet echt gezond.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar hoe ziek is de samenleving om er meteen in mee te gaan met "het zullen wel weer die buitenlanders..." ?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef progrock het volgende:
[..]
Voor moslims zijn honden net zo onrein als varkens. Dat is een vaststaand feit.
De Islam wordt zo vaak aangevallen, eens te meer een bewijs dat de Islam niet voor één gat te vangen is, ondanks de vele aanvallen staat het geloof nog steeds sterk op de kaart en groeit het met rasse schreden. Nee, ik ben wel blij met de Islam.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar om een verdenking op allochtonen meteen te zien als een aanval op de Islam is ook niet echt gezond.
In dit topic is nergens gesuggereerd dat de daders moslim zouden zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam wordt zo vaak aangevallen, eens te meer een bewijs dat de Islam niet voor één gat te vangen is, ondanks de vele aanvallen staat het geloof nog steeds sterk op de kaart en groeit het met rasse schreden. Nee, ik ben wel blij met de Islam.²
Nee! Jij zei:quote:
Niemand heeft in dit topic over moslims gehuild. Wel over allochtonen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
Een aantal weer meteen over moslims huilen
Het anti-Wilders-kamp is weer erg blij. Ik weet zeker dat Geert Wilders zelf helemaal niet blij is met deze nieuwe, maar toch misselijke ontwikkeling. Wat een kul dat Wilders weer de boeman is. Het zielige oude vrouwtje is een zwaar gestoord individu, en voor zover is het nieuws over deze toestand goed heb gelezen heeft ze het hondje zelf (expres?) opgehangen. Mocht dat idd zo zijn hoop ik dat deze gestoorde opoe een flinke straf krijgt. En hoe hadden we vorige maand nou kunnen weten dat ze het zelf had gedaan? Niets wees hierop; ik heb altijd achter Wilders gestaan en dat deed ik ook toen hij die beloning uitloofde. Geert Wilders is een van de weinigen in dit land (samen met Joost Eerdmans en Mat Herben) die weet wat er onder de bevolking speelt, met ons meedenkt, en zijn nek uitsteekt, met alle risico's van dien. Dat kunnen we van geen enkele andere gevestigde politicus zeggen. De rest denkt alleen aan de eigen portemonee en het bodemloze gat in de schatkist, waar toch ineens een extra'tje van 3 miljard gevonden is, waar Zalm al raad mee weet. Wij, de belastingbetalers, worden daar wéér niet wijzer van.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als het maar tegen wilders is he, pygmee
Eerst is ie populistisch aan het doen over de rug van dat arme gehandicapte WAO trekkende vrouwtje
Nu had ie na moeten denken voordat ie aandacht had besteed aan deze liegende teef?
dat had voorkomen kunnen worden als hij zich gewoon afzijdig had gehouden als politicus, had het anoniem gedaan bijvoorbeeld, of trekt dat weer geen aandacht?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef progrock het volgende:
[..]
Het anti-Wilders-kamp is weer erg blij. Ik weet zeker dat Geert Wilders zelf helemaal niet blij is met deze nieuwe, maar toch misselijke ontwikkeling. Wat een kul dat Wilders weer de boeman is.
Ja, jij wel. Maar jij houdt daarentegen weer niet van ons, de westerse, ongelovige christenhonden die wat jou betreft uit naam van allah een enkeltje hiernamaals mogen krijgen. En dat mogen jij en je geloofsgenoten nog zeggen ook. Als wij hier één verkeerd woord over extremistische moslims zeggen worden we ge-edit of geband. En ik vind nog steeds dat jij probeert over te komen als een gematigd moslim, terwijl er in je donkere ziel andere, extreem-fundamentalistische gedachten rondwaren. By the way, sinds wanneer maken moslims zich druk over huisdieren? Dat begrip, zoals wij westerlingen dit hanteren, is bij jullie toch onbekend?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam wordt zo vaak aangevallen, eens te meer een bewijs dat de Islam niet voor één gat te vangen is, ondanks de vele aanvallen staat het geloof nog steeds sterk op de kaart en groeit het met rasse schreden. Nee, ik ben wel blij met de Islam.²
Wie zegt dat ik het over het topic hadquote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee! Jij zei:
[..]
Niemand heeft in dit topic over moslims gehuild. Wel over allochtonen.
Alsof dat allemaal moslims zijn!!![]()
Dan weet jij niet veel over moslims.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef progrock het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar jij houdt daarentegen weer niet van ons, de westerse, ongelovige christenhonden die wat jou betreft uit naam van allah een enkeltje hiernamaals mogen krijgen. En dat mogen jij en je geloofsgenoten nog zeggen ook. Als wij hier één verkeerd woord over extremistische moslims zeggen worden we ge-edit of geband. En ik vind nog steeds dat jij probeert over te komen als een gematigd moslim, terwijl er in je donkere ziel andere, extreem-fundamentalistische gedachten rondwaren. By the way, sinds wanneer maken moslims zich druk over huisdieren? Dat begrip, zoals wij westerlingen dit hanteren, is bij jullie toch onbekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |