Eens!quote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef Bierie het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat die vrouw ooit nog fatsoenlijk over straat durft.
En dan nog te bedenken dat ze waarschijnlijk (zoals zo vaak met gehandicapten) een ontzettend goeie band met haar hond had.
Bah.
Nederland is ziek. Een pandemie is er niks bij
a) zieke opmerkingquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou prima toch, dat die jongens die hond hebben opgehangen. Dan weten ze wat ze moeten doen als ze echt door een hond aangevallen worden.
hij verdient toch gewoon geld? of vroeg je je ook af hoe geenstijl en ruud de wild aan geld kwam voor het verstoren van een evenement aangaande het om vallen van dominostenen na het overlijden van een musje? beetje dubieus je post en misschien wel een teken van willekeur...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe komt Wilders aan 10.000 euro? Z'n partij zat toch al in de financiele problemen?
Ik ben niet zo op de hoogte van Ruud de Wild's (nu ik het zo hoor van jou stompzinnige) ideeen en hoe hij ze sponsoort, heb me daar dus ook niks over afgevraagd.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij verdient toch gewoon geld? of vroeg je je ook af hoe geenstijl en ruud de wild aan geld kwam voor het verstoren van een evenement aangaande het om vallen van dominostenen na het overlijden van een musje? beetje dubieus je post en misschien wel een teken van willekeur...
en je wist ook niks van geentijl's actie af?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van Ruud de Wild's (nu ik het zo hoor van jou stompzinnige) ideeen en hoe hij ze sponsoort, heb me daar dus ook niks over afgevraagd.
Ik denk dat hij de rekening deelt met boezemvriend Michiel Smit.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe komt Wilders aan 10.000 euro? Z'n partij zat toch al in de financiele problemen?
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de rekening deelt met boezemvriend Michiel Smit.
Wat wordt Nederland toch steeds meer een komkommerland waar de ooit zo geprezen nuchterheid langzamerhand plaats maakt voor hysterie en niet daadkrachtige politici.²
heb je een bron voor het feit dat michiel smit de boezemvriend van wilders zou zijn? en heb je dit zelfde ook gezegd toen een mus werd afgeschoten na een poging eerst gevangen te worden?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de rekening deelt met boezemvriend Michiel Smit.
Wat wordt Nederland toch steeds meer een komkommerland waar de ooit zo geprezen nuchterheid langzamerhand plaats maakt voor hysterie en niet daadkrachtige politici.²
Jawel. Een inzamelingsactie ofzo? Is daar niks van terecht gekomen? Is de Nederlandse burger, die zo emotioneel betrokken is bij de vrouw en haar hondje, nog te gierig geld te doneren voor de inzamelingsactie om de daders op te sporen dat Wilders het maar moet doen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en je wist ook niks van geentijl's actie af?
oww er zijn wel meer voorbeelden te noemen waar door de overheid geld wordt uitgelooft. denk maar aan die posters die al decennia lang opgeplakt worden en een beloning wordt gegeven bij de opsporing van lieden.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jawel. Een inzamelingsactie ofzo? Is daar niks van terecht gekomen? Is de Nederlandse burger, die zo emotioneel betrokken is bij de vrouw en haar hondje, nog te gierig geld te doneren voor de inzamelingsactie om de daders op te sporen dat Wilders het maar moet doen?![]()
Er werd toch door Geenstijl opgeroepen geld te doneren voor een beloning om de daders op te sporen? Hoeveel hebben alle geschokten al gedoneerd dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oww er zijn wel meer voorbeelden te noemen waar door de overheid geld wordt uitgelooft. denk maar aan die posters die al decennia lang opgeplakt worden en een beloning wordt gegeven bij de opsporing van lieden.
genoeg. over hysterie gesproken.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er werd toch door Geenstijl opgeroepen geld te doneren voor een beloning om de daders op te sporen? Hoeveel hebben alle geschokten al gedoneerd dan?
Wat is dit nu voor een reactie. Het is toch gewoon zo?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
genoeg. over hysterie gesproken.
genoeg in de zin dat er genoeg geld werd ingezameld.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een reactie. Het is toch gewoon zo?![]()
Hoe weet je dat? Hoeveel geld is dan ingezameld en wat doen ze nu Wilders ook een beloning voor de gouden tip schenkt? Alles samengooien?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
genoeg in de zin dat er genoeg geld werd ingezameld.
Erger? Nee, maar er is een verschil. Het hondje is dood en de mevrouw niet. Maar het blijft erg.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
gaar dat mensen het erger vinden voor dat hondje dan voor die vrouw
Aaah nee, moet jij je nu ook weer in de discussie mengen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Erger? Nee, maar er is een verschil. Het hondje is dood en de mevrouw niet. Maar het blijft erg.
ik zie veel reacties die vooral gaan over hoe zielig het is voor het hondje en zelfs de titel vind ik best fout, wat mij betreft is dat hondje bijzaak.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Erger? Nee, maar er is een verschil. Het hondje is dood en de mevrouw niet. Maar het blijft erg.
de overheid looft toch al jaren geld uit aan de personen die kunnen zorgen dat de dader gepakt wordt. beetje nep je opmerking. ken je de 'gouden tip' niet meer ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef popolon het volgende:
Wat een dom gedoe weer zeg van Wilders, lijkt 't wilde westen wel.
Die lui moeten keihard aangepakt worden, dat zeker, geef ze maar 20 jaar maar om zo weer in de media te verschijnen vind ik toch wel erg makkelijk scoren.
De overheid, niet de persoon Wilders dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de overheid looft toch al jaren geld uit aan de personen die kunne zorgen dat de dader gepakt wordt. beetje nep je opmerking.
Voor die mevrouw zal dat hondje zeker niet bijzaak zijjn.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie veel reacties die vooral gaan over hoe zielig het is voor het hondje en zelfs de titel vind ik best fout, wat mij betreft is dat hondje bijzaak.
voor haar niet nee. voor mij wel, en ik vind het vreemd dat er mensen zijn die zich meer om dat hondje bekommmeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Voor die mevrouw zal dat hondje zeker niet bijzaak zijjn.
en als de overheid het niet doet doet wilders het. prima dus en hij weet niet eens of het om de groep gaat die hij, terecht, scherp in de gaten houdt, de slachtofferrollers van van alles en nog wat.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
De overheid, niet de persoon Wilders dus.
en dat beeld hebben de daders teweeg gebracht.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het hondje weet het niet meer, die is toch dood. Vind het erger voor die vrouw, die het beeld van het stervende hondje voor altijd op het netvlies gebrand zal hebben.
Sinds wanneer wordt er bij elk misdrijf trouwens een beloning gegeven voor tips e.d.?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als de overheid het niet doet doet wilders het. prima dus en hij weet niet eens of het om de groep gaat die hij, terecht, scherp in de gaten houdt, de slachtofferrollers van van alles en nog wat.
ja, maar jij vindt geert sowieso niks, dus elke scheet van hem zou jij aangrijpen om je ongenoegen over deze man te uitten. niet echt discussiewaardig lijkt me. beetje simplistich en nogal objectief.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er bij elk misdrijf trouwens een beloning gegeven voor tips e.d.?
zou een mooie boel worden.
Ik vind 't makkelijk scoren van Geert.
Wie bekommeren zich dan meer om dat hondje?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor haar niet nee. voor mij wel, en ik vind het vreemd dat er mensen zijn die zich meer om dat hondje bekommmeren.
ja prima, maar verkijk je niet op de feiten.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef popolon het volgende:
Man hou toch op, 't is een mening, jij mag het noemen zoals je wilt hoor.
Ik vind de wIlders aanhang wat simplistisch en vrij naief.
Ook een mening.
jij vindt het wel lachen? zo van. dit gebeurt elke dag en is lachwekkend?quote:
Yep, in dit topic is 't wel duidelijk geworden wat ik bedoel.quote:
check de eerste pagina maar, staan een paar reacties bij met "oh, wat zielig voor dat hondje".quote:Op woensdag 16 november 2005 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie bekommeren zich dan meer om dat hondje?
In mijn optiek doen beide ertoe.
ben je stiekem bang dat het gaat om medelanders en je daarom zo reageert? dit gaat om een strafbaar feit waar wilders best wel wat geld aan mag schenken. zeker gezien de oproepen om een dooie mus te wreken.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, in dit topic is 't wel duidelijk geworden wat ik bedoel.
Valt me mee dat 't nog geen heksenjacht is geworden.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
check de eerste pagina maar, staan een paar reacties bij met "oh, wat zielig voor dat hondje".
en ja voor jou doen beide ertoe maar jij bent volgens mij een of andere hippie die van alles houdt wat leeft![]()
Die begrijp ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je stiekem bang dat het gaat om medelanders en je daarom zo reageert?
als je die niet begrijpt snap ik niet dat je tegen wilders bent die geld geeft aan de gouden tip.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik ben helemaal voor Wildersquote:Op woensdag 16 november 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je die niet begrijpt snap ik niet dat je tegen wilders bent die geld geeft aan de gouden tip.
laat ik het zo zeggen, ik ben niet voor wilders maar kan sommige acties wel begrijpen. zeker als het gaat om gruwelijkheden die altijd de media halen en terecht.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben helemaal voor Wildersals ie dat nou altijd doet, bij elk gruwelijk misdrijf.
Dus ook van de gevallen waar je nooit wat van hoort in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |