dat denk ik echt niet, middelbare scholieren lullen meestal ook maar wat zonder er echt iets van te weten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Gebleekte het volgende:
Trouwens, volgens mij als je naar een middelbare school in Spijkenisse gaat, en je geeft daar goed je oren de kost & je bent niet bang om vragen te stellen aan mensen daar over deze kwestie, dan ben je er na 4 dagen uit wie het zijn geweest .. Dat denk ik echt
Het wordt hoog tijd dat ze daar een sharia invoeren en mevrouw met scootmobiel et.al. in het kanaal dumpen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Tafkahs het volgende:
daar gaat de reputatie van Spijkenisse
Vrouw verzint wurging hondje
quote:Op woensdag 16 november 2005 03:35 schreef StefanP het volgende:
Grrr wat ben ik kwaad. Ik zou ZO graag die flikkers hier nu naast me hebben staan - jezus wat ik wel niet met ze zou doen. Terwijl ze schreeuwen van de pijn en smeken om genade zou ik lachend in hun inmiddels uitgeholde oogkassen pissen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de rekening deelt met boezemvriend Michiel Smit.
Wat wordt Nederland toch steeds meer een komkommerland waar de ooit zo geprezen nuchterheid langzamerhand plaats maakt voor hysterie en niet daadkrachtige politici.²
En dus was het terecht dat er meer drukte was over de musquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Tafkahs het volgende:
daar gaat de reputatie van Spijkenisse
Vrouw verzint wurging hondje
Ze heeft nog steeds zonder reden haar hond gewurgd. Dat is iets anders dan met een reden een niet-zoogdier afschieten.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:07 schreef peaceman het volgende:
En dus was het terecht dat er meer drukte was over de mus
Heb ik niet gezien. Wel dat een aantal zich afvroegen of het allochtonen waren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
Een aantal weer meteen over moslims huilen
Misschien toch eens nadenken voortaan, in plaats van direct te gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, dit konden we niet weten dat die vrouw het heeft verzonnen.
Psychiatrische ziekte.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:22 schreef Gia het volgende:
Ben benieuwd wat de reden is dat ze het verzon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |