abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 18:22:31 #151
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32320995
Ik kan sommige acties van Geert ook juist heel goed begrijpen, wil niet zeggen dat ik 't er mee eens ben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32321006
Echt ziek gewoon rotjongens die dat deden ik hoop dat ze gauw gepakt worden
oops ohh my ...
  woensdag 16 november 2005 @ 18:30:33 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32321153
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef popolon het volgende:
Ik kan sommige acties van Geert ook juist heel goed begrijpen, wil niet zeggen dat ik 't er mee eens ben.
leer eens quoten. maakt het lullen een stuk makkelijker. daarnaast, als de overheid geen gouden tip vraagt, mag dat best gedaan worden door een wilders. hij is na de reacties op zijn site tenminste man genoeg om een beetje tegemoet te komen aan de woede die dit soort van acties te weeg brengen. prima actie dus en gewoon zijn taak.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 16 november 2005 @ 18:32:07 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32321199
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

leer eens quoten. maakt het lullen een stuk makkelijker. daarnaast, als de overheid geen gouden tip vraagt, mag dat best gedaan worden door een wilders. hij is na de reacties op zijn site tenminste man genoeg om een beetje tegemoet te komen aan de woede die dit soort van acties te weeg brengen. prima actie dus en gewoon zijn taak.
Maar ook tevens een actie om kiezers te trekken natuurlijk.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:36:29 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32321294
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

Maar ook tevens een actie om kiezers te trekken natuurlijk.
Nee natuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:38:33 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32321344
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:36 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij?
Tuurlijk wel. Bij een politicus speelt dat bijna altijd een rol. Anders had hij het wel anoniem gedaan.
  woensdag 16 november 2005 @ 19:01:03 #157
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_32321983
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

check de eerste pagina maar, staan een paar reacties bij met "oh, wat zielig voor dat hondje".
en ja voor jou doen beide ertoe maar jij bent volgens mij een of andere hippie die van alles houdt wat leeft
Als ze alleen dat hondje hadden gedood, en de vrouw verder met rust hadden gelaten,
was er dus niets aan de hand geweest volgens jou???

Het enige wat de evolutie dus blijkbaar heeft voortgebracht is dat de aap-achtigen zich superieurder en belangrijker zijn gaan voelen dan hun mede ZOOGDIEREN.

Inderdaad, je bent een zoogdier, net als die hond.
Tenzij je gelooft in God, dan ben je een naïef zoogdier.
pi_32322920
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef Rubber_Soul het volgende:

[..]

Als ze alleen dat hondje hadden gedood, en de vrouw verder met rust hadden gelaten,
was er dus niets aan de hand geweest volgens jou???

Het enige wat de evolutie dus blijkbaar heeft voortgebracht is dat de aap-achtigen zich superieurder en belangrijker zijn gaan voelen dan hun mede ZOOGDIEREN.

Inderdaad, je bent een zoogdier, net als die hond.
Tenzij je gelooft in God, dan ben je een naïef zoogdier.
oh ok pipo , jij vind dus ook dat een mensenleven gelijk staat aan een hondenleven?
pi_32325951
Wat een gezeur hier, dit hele topic wordt vernuecqt door de welles-nietes discussie over of de dood van die hond nou erger is dan een mens enz enz.

Het punt is dat dat hondje voor die vrouw waarschijnlijk alles betekende, en dat die schoften expres dat beestje dood hebben gemaakt. Als jij van je hond houdt, en ja dat doen veel mensen, iets wat veel niet-hondenbezitters nooit zullen snappen, dan is het op natuurlijke wijze overlijden ervan al vreselijk. Laat staan als 2 walgelijke figuren voor hun ziekelijke lol, om jou nog een trap na te geven, je hond voor je hulpeloze ogen langzaam laten stikken. Spartel, spartel, afgeknepen blaf, spartel *stilte* Die hond was waarschijnlijk het belangrijkste en misschien zelfs het enige in het leven van die vrouw, dus JA de langzame dood van die hond voor haar ogen is afschuwelijk. Als zoiets het hondje van mijn moeder zou overkomen en ik wist wie het gedaan had, dan vloog ik per direct terug naar NL en sloeg ik hun kop in met een hamer, zo woest zou ik zijn.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 16 november 2005 @ 22:02:51 #160
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_32327456
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

oh ok pipo , jij vind dus ook dat een mensenleven gelijk staat aan een hondenleven?
Wat jij en ik belangrijker vinden doet er niet toe.
Ik denk dat die vrouw het 100 maal erger vind dat haar hondje dood is, en de wijze waarop, dan dat ze zelf een paar flinke schoppen heeft gekregen.

Is het volgens jou dan normaal en geoorloofd om voor de lol en zonder enige reden een hond dood te maken? Omdat wij mensen toch "belangrijker" zijn?
pi_32327707
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Rubber_Soul het volgende:

[..]

Wat jij en ik belangrijker vinden doet er niet toe.
Ik denk dat die vrouw het 100 maal erger vind dat haar hondje dood is, en de wijze waarop, dan dat ze zelf een paar flinke schoppen heeft gekregen.

Is het volgens jou dan normaal en geoorloofd om voor de lol en zonder enige reden een hond dood te maken? Omdat wij mensen toch "belangrijker" zijn?
nee.
je snapt het duidelijk niet.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:23:56 #162
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_32328149
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee.
je snapt het duidelijk niet.
Goede argumentatie.
Zet 'm op Zilverrug!
pi_32332764
Het gaat niet zozeer om WAT er is gedaan. De hele situatie bijelkaar maakt de situatie zo vreselijk. Het feit dat ze een hulpeloze vrouw zo toetakelen, proberen te beroven en haar hond op brute wijze vermoorden is ziekelijk en onmenselijk.

Verplicht TBS en 20 jaar gevangenisstraf zou op zijn plaats zijn, als de daders ooit worden gepakt en elke debiel die hetzelfde doet, ook die behandeling geven. Het wordt tijd dat de samenlevingsverziekers voor extreem lange tijd achter de tralies komen te zitten. Dat softe linkse gezeik moet nu echt maar eens zijn afgelopen. Als we niet uitkijken zit de hele samenleving straks vol met criminelen (of misschien is dat al zo? )
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32333198
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef Shreyas het volgende:

Als we niet uitkijken zit de hele samenleving straks vol met criminelen (of misschien is dat al zo? )
Daaruit mag ik concluderen dat jij jezelf ook als een crimineel beschouwt?

Anyways, je kan met evenveel recht zeggen dat de rechtse "geld geld geld, ik MOET die telefoon hebben" mentaliteit verantwoordelijk is omdat men daardoor bereid is alles te doen om maar geld te pakken te krijgen.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:24:50 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333281
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Daaruit mag ik concluderen dat jij jezelf ook als een crimineel beschouwt?

Anyways, je kan met evenveel recht zeggen dat de rechtse "geld geld geld, ik MOET die telefoon hebben" mentaliteit verantwoordelijk is omdat men daardoor bereid is alles te doen om maar geld te pakken te krijgen.
jij schrijft het 'geld geld geld, ik moet die telefoon hebben" mentaliteit aan rechts toe? dat snap ik niet helemaal omdat ik een van de betere kanten van rechts nog altijd vind dat ze werken voor hun geld inplaats van het handje ophouden en wachten tot alles in de schoot geworpen wordt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32333359
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:

jij schrijft het 'geld geld geld, ik moet die telefoon hebben" mentaliteit aan rechts toe? dat snap ik niet helemaal omdat ik een van de betere kanten van rechts nog altijd vind dat ze werken voor hun geld inplaats van het handje ophouden en wachten tot alles in de schoot geworpen wordt.
Ok, verander rechts in kapitalistisch

Ik durf wel te voorspellen dat als Nederland verder 'verkapitaliseert' we ook meer van dit soort uitwassen zullen zien, net als in de VS zul je dan een grote onderklasse krijgen die zichzelf (terecht of onterecht) kansloos achtten om op eerlijke wijze veel geld te vergaren en dan voor dit soort wegen kiezen. Dat kweekt ook sociopaten als deze luitjes imho.
pi_32336434
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef StefanP het volgende:
Wat een gezeur hier, dit hele topic wordt vernuecqt door de welles-nietes discussie over of de dood van die hond nou erger is dan een mens enz enz.

Het punt is dat dat hondje voor die vrouw waarschijnlijk alles betekende, en dat die schoften expres dat beestje dood hebben gemaakt. Als jij van je hond houdt, en ja dat doen veel mensen, iets wat veel niet-hondenbezitters nooit zullen snappen, dan is het op natuurlijke wijze overlijden ervan al vreselijk. Laat staan als 2 walgelijke figuren voor hun ziekelijke lol, om jou nog een trap na te geven, je hond voor je hulpeloze ogen langzaam laten stikken. Spartel, spartel, afgeknepen blaf, spartel *stilte* Die hond was waarschijnlijk het belangrijkste en misschien zelfs het enige in het leven van die vrouw, dus JA de langzame dood van die hond voor haar ogen is afschuwelijk. Als zoiets het hondje van mijn moeder zou overkomen en ik wist wie het gedaan had, dan vloog ik per direct terug naar NL en sloeg ik hun kop in met een hamer, zo woest zou ik zijn.
Eindelijk een post die de essentie van het verhaal samenvat!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_32337262
Echt walgelijk dat Wilders over de rug van zo'n gehandicapte een beetje populistisch gaat lopen doen voor zijn eigen electoraal gewin. Schandalig!
  donderdag 17 november 2005 @ 10:55:48 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32337338
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Echt walgelijk dat Wilders over de rug van zo'n gehandicapte een beetje populistisch gaat lopen doen voor zijn eigen electoraal gewin. Schandalig!
Is het ook, maar sommige mensen willen dat niet inzien. Als hij het anoniem was gaan doen, was ie wel een kerel geweest! Maar ja, dat brengt geen zetels op.
pi_32339060
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:23 schreef Rubber_Soul het volgende:

[..]

Goede argumentatie.
Zet 'm op Zilverrug!
nou vooruit omdat je echt dom bent volgens mij, of je trekt gewoon erg snel domme conclusies.
Ik zeg dat ik het vreemd vind dat bepaalde mensen het erger vinden voor het hondje dan voor de vrouw. en dan kom jij met de geniale conclusie dat men van mij alle hondjes gewoon dood mag schoppen omdat ik een mensenleven belangrijker vind. knap hoor
en waar slaat Zilverrug op?
pi_32341855
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
Nou ja... Als het maar niet van belastinggeld wordt betaald. Want waarom zouden wij wel op persoonlijke titel een beloning mogen uitloven, maar iemand die in de politiek zit niet?

Eigenlijk is het wel goed dat er nou eens iemand duidelijk maakt in de politiek dat dit gewoon niet kan! Dat er een eind moet komen aan dergelijk geweld en dat er aales aan moet worden gedaan om de daders te pakken en te bestraffen! Maar omdat de persoon in kwestie Wilders heet, reageren sommigen met een "populistisch" reactie. Als het Femke Halsema was geweest, had niemand geroepen dat het goedkoop scoren was.

Overigens looft de politie in vastgelopen zaken ook soms een beloning uit, da's ook al weer belastinggeld.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:51:57 #172
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32342202
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou ja... Als het maar niet van belastinggeld wordt betaald. Want waarom zouden wij wel op persoonlijke titel een beloning mogen uitloven, maar iemand die in de politiek zit niet?

Eigenlijk is het wel goed dat er nou eens iemand duidelijk maakt in de politiek dat dit gewoon niet kan! Dat er een eind moet komen aan dergelijk geweld en dat er aales aan moet worden gedaan om de daders te pakken en te bestraffen! Maar omdat de persoon in kwestie Wilders heet, reageren sommigen met een "populistisch" reactie. Als het Femke Halsema was geweest, had niemand geroepen dat het goedkoop scoren was.

Overigens looft de politie in vastgelopen zaken ook soms een beloning uit, da's ook al weer belastinggeld.
Welke politicus het ook geweest zou zijn, je kunt het simpelweg niet los zien van zieltjes winnen. Anoniem had ie het moeten doen.
pi_32342382
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef peaceman het volgende:

[..]

Welke politicus het ook geweest zou zijn, je kunt het simpelweg niet los zien van zieltjes winnen. Anoniem had ie het moeten doen.
natuurlijk doet ie het om zieltjes te winnen, dat is toch niet zo erg?
Ik geloof wel dat hij het zelf heel erg vindt.
pi_32342422
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef peaceman het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant kan een politicus hiermee een statement maken naar het volk en de politiek om duidelijk te maken dat dergelijk geweld moet stoppen. Eerlijk is eerlijk, als Halsema of Marijnissen dit had geroepen, had ik hen ook gecomplimenteerd. Als iemand iets goed doet, mag hij of zij daarvoor beloond worden.

Het is jammer dat alles wat Wilders zegt, en dat zijn af en toe heel goede dingen (maar dat terzijde), als rechts populisme wordt afgedaan. Als Wilders iets rechts zegt, is het niet goed want dan is hij extreem rechts bezig, als hij iets links zegt is het ook niet goed, want dan is bezig met stemmen scoren.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:00:14 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32342454
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

natuurlijk doet ie het om zieltjes te winnen, dat is toch niet zo erg?
Moet hij weten, maar dan is het ook niet erg dat ik m nog minder sympathiek ga vinden. De een zijn dood is de ander zijn brood neemt hij wat te letterlijk vind ik.
Maar het ergste is dat er mensen zijn die vinden dat je niet mag zeggen dat hij het doet om zieltjes te winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')