Heel normaal dat wij niks zien wat er in de DBK gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef Showtime het volgende:
kut de DBK was heel even in beeld, Chantal en Dido samen op de bank, DBK stem zegt Dag Chantal en vervolgens zapt de camera weg
BB is ook de streamers flink aan fucken
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Joost gepijpt door Menno wegens winnen van Tric-Trac finale"
maar ze laten expres de eerste 10 seconden zien en dan zapt de camera weg, teasenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Heel normaal dat wij niks zien wat er in de DBK gebeurt.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
"Joost gepijpt door Menno wegens winnen van Tric-Trac finale"
om te laten zien dat er iemand in de dbk zit.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
maar ze laten expres de eerste 10 seconden zien en dan zapt de camera weg, teasen
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben! Er moeten vast iets van 5 minuten tussen zitten...Chantal gaat nu even alleen in de tuin zitten en daarom wilde Dido niet gestoord worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:41 schreef bunnyma het volgende:
Kan het zijn dat dit de weekopdracht is waarbij er iets is verteld tegen Dido. En nu moet Dido het tegen Chantal vertellen.
Dan mogen die twee zo dadelijk niets meer zeggen en moet Chantal met de volgende de DBK in.
Onverstaanbare dingen ook vooral.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Joost zei driede, poepoe. Ik heb Ingrid dommere dingen horen zeggen.
En afgelopen donderdagavond joost en zijn dilemmaquote:Op woensdag 9 november 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:
De enige keer dat ik de dbk live heb gezien was toen Linda haar moeder feliciteerde, daarna niet weer.
Maar waarom moet die tweede dan altijd de tuin in?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben! Er moeten vast iets van 5 minuten tussen zitten...Chantal gaat nu even alleen in de tuin zitten en daarom wilde Dido niet gestoord worden.
De groep heeft nu ook door dat de weekopdracht dus nu bezig is.
Maar waarom zat Dido er dan 40 minuten?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben! Er moeten vast iets van 5 minuten tussen zitten...Chantal gaat nu even alleen in de tuin zitten en daarom wilde Dido niet gestoord worden.
De groep heeft nu ook door dat de weekopdracht dus nu bezig is.
Op die fiets.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze zeggen dat de opdracht nu bezig is en dat Chantal haar best doet om in alle rust het verhaal te onthouden.
ze is nogal traag van begripquote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar waarom zat Dido er dan 40 minuten?
Vanwege d'r IQ ??quote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar waarom zat Dido er dan 40 minuten?
Met die muts op... Het is net een KGB agente...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:50 schreef PabloEscobar het volgende:
waar is Chantal mee bezig zeg...rondjes lopen
Ik begreep vanmorgen van een aantal mensen op het forum dat ze het juist niet hadden geraden, maar dat het wel een logische gedachte was van de bewoners. Zeer vaag allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:50 schreef bunnyma het volgende:
De filmavond is dus waarschijnlijk gewonnen, want deze opdracht hadden ze ook geraden.
Ja....maar dat lag toch anders. Dat was tijdens een liveshowquote:Op woensdag 9 november 2005 14:47 schreef regenworm het volgende:
En afgelopen donderdagavond joost en zijn dilemma
Maar we horen haar niet...ik zoiezo niet....pfff ze moet wat harder pratenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je ziet Chantal buiten in haarzelf praten.
Het verhaal-doorgeef-verhaal klopt dus.
Dat is nogal een veronderstelling.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je ziet Chantal buiten in haarzelf praten.
Het verhaal-doorgeef-verhaal klopt dus.
Er stond daar iets van op de talpa site. bij de dagboeken.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep vanmorgen van een aantal mensen op het forum dat ze het juist niet hadden geraden, maar dat het wel een logische gedachte was van de bewoners. Zeer vaag allemaal.
kloptquote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is nogal een veronderstelling.
Maar iedereen kon mee kijken zelfs de bewoners in de huiskamer.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja....maar dat lag toch anders. Dat was tijdens een liveshow
quote:
ik begin steeds meer een hekel aan roel te krijgen... Hij is alles behalve de relaxte gast die hij zegt te zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 14:58 schreef Showtime het volgende:
Jezus lijkt wel moeder en zoon, Dido zingt een liedje met gespannen Roel in haar armen
Kikkers kwaken overal doorheenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet tegen jou, gekke kikker![]()
Niet zo vaak gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]héél soms ben ik wel een beetje jaloers op Roel.
Daar komt idd geen einde aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
En Ingrid bijt rustig verder op haar lip. Dat gaat echt de hele dag door.
Tja, hij kiest ervoor om het maar niet meer te proberen met de groep. Gisteren in bed zei hij ook tegen Joost: "Kijk maar naar Bart in BB1, dat was ook een eenling, werd elke keer weer genomineerd, maar heeft wel BB1 gewonnen. Dus ik kan ook best zes weekjes volhouden, geen probleem."quote:Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef ChantalC het volgende:
Weet Menno wel dat die fitnessweekopdracht al afgelopen is? Die gek is buiten aan het opdrukken!
Aan die lip of het bijten?quote:
Hopelijk kan hij na donderdag gewoon langs een sportschool weer. Die gast heeft geen toegevoegde waarde in het huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef ChantalC het volgende:
Weet Menno wel dat die fitnessweekopdracht al afgelopen is? Die gek is buiten aan het opdrukken!
Die is aan het meten hoever die Rob moet gooien om hem in de vijver te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef ChantalC het volgende:
Toch doen ze nu exact wat ze zelf dachten. Dus mislukt? Geen idee.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef bankrupcy het volgende:
Dit is toch een veel leukere weekopdracht dan bonen sorteren. Chaos, tweedracht en strijd, en niemand die het allemaal begrijpt. Geweldige TV. Ik vermaak me opperbest. Maar het raden van de weekopdracht is IMHO grandioos mislukt.
klopt.. weinig toegevoegde waarde... maar alleen al om die bek van rob moet Menno blijven.. en dan bij voorkeur die manke eruitquote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij na donderdag gewoon langs een sportschool weer. Die gast heeft geen toegevoegde waarde in het huis.
Ik Denk dat dit de bedoeling van BB is.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin steeds meer een hekel aan roel te krijgen... Hij is alles behalve de relaxte gast die hij zegt te zijn
en ik las net op talpa dat roel sinterklaas stom vindt... dat zijn meteen minpunten
Dus dat hij nu zenuwachtig is en het prettig vindt even gekalmeerd te worden door Dido, dat vind jij stom, en een reden om nog meer een hekel aan iemand te krijgen...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin steeds meer een hekel aan roel te krijgen... Hij is alles behalve de relaxte gast die hij zegt te zijn
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Rob is sinds gisteren bij mij gestegen
Ben ik nu een soort yantjes
May i have your votes please
quote:The important thing is not what they think of me, but what I think of them.
Author: Queen Dido
Rob is een ....... Gigant!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:04 schreef ChantalC het volgende:
Rob is geniepig... Is alles uit de kast in het washok aan het opvouwen... Denkt zeker nog ergens geld te vinden?
Leuke tv, dat wel, maar ik had graag zelf ook iets meer gewetenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef bankrupcy het volgende:
Dit is toch een veel leukere weekopdracht dan bonen sorteren. Chaos, tweedracht en strijd, en niemand die het allemaal begrijpt. Geweldige TV. Ik vermaak me opperbest. Maar het raden van de weekopdracht is IMHO grandioos mislukt.
Ga jij je 'squote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Owgod, de anti-Menno Plietsie....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef bunnyma het volgende:
En Roel ziet toch weer kans om er een anti Menno opmerking tussen door te gooien.
Menno is nog maar net omgeroepen en Roel zegt: "Als Menno nu wat opschiet des te korter duurt het voor Chantal![]()
Ik had liever gezien dat Roel niet tegen was gehouden.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
komop zeg.. die gozer heeft een studie achter de rug waar hij echt wel meer voor moest onthouden dan 1 lullig zinnetje.. en daar is hij opeens zenuwachtig voorquote:Op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat hij nu zenuwachtig is en het prettig vindt even gekalmeerd te worden door Dido, dat vind jij stom, en een reden om nog meer een hekel aan iemand te krijgen...
Hij moet zich niet zo aanstellen enzo? Is dat het?
Weinig invoelend, vind ik. Maar goed, bewoners waar je de schurft aan hebt die kunnen weinig goeds doen. Zo werk het bij mij (Chantal) ook wel een beetje.
Ik zie het helemaal voor me... Spiegelruit kapot, cameraman er doorheen getrokken en in elkaar gemept....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef bunnyma het volgende:
Ik had liever gezien dat Roel niet tegen was gehouden.
Dan had BB weer een primeur gehad: De eerste BB waar het huis in elkaar was geslagen.![]()
Had zeker de media gehaald.
Het gaat toch niet om dat zinnetje joh!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
komop zeg.. die gozer heeft een studie achter de rug waar hij echt wel meer voor moest onthouden dan 1 lullig zinnetje.. en daar is hij opeens zenuwachtig voor
Ik vind het knap dat ze alles in het negatieve trekken wat Menno doet.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Owgod, de anti-Menno Plietsie....![]()
Hij heeft Roel zeker tegen zichzelf in bescherming genomenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat Roel niet tegen was gehouden.
Dan had BB weer een primeur gehad: De eerste BB waar het huis in elkaar was geslagen.![]()
Had zeker de media gehaald.
de ruzies zouden niet te overzien zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 15:12 schreef PabloEscobar het volgende:
hoop dat Menno de opdracht laat mislukken en dan moet Roel (of ingrid/chantal/rob) die 10.000 euro verliezen![]()
![]()
En krijgt hij daarom punten van jou?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft Roel zeker tegen zichzelf in bescherming genomen![]()
ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om dat zinnetje joh!
Hij zit nog in de rats vanweg het geld!
Ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Kan Nathalie zich weer beter bekijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske aan de schoonmaak
[afbeelding]
Die Lieske capture was weer speciaal voor jouquote:Op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach ja natuurlijkDe links-sociale kraker die schijt heeft aan materialisme maakt zich druk om zijn geld..
![]()
Ik vond dat heel sociaal, hij kon het makkelijk laten escaleren en zo een mogelijke concurrent uitschakelenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En krijgt hij daarom punten van jou?
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die Lieske capture was weer speciaal voor jou
Geen enkel spiegelbeeld zal ooit goed genoeg zijn ben ik bang.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:16 schreef bunnyma het volgende:
Kan Nathalie zich weer beter bekijken![]()
Je staat in mijn zwarte boekquote:Op woensdag 9 november 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]het zit je dwars he?
* ziet minpunten van scan aankomen
vooral niet vergeten dat er ook anderen waren die jou om dezelfde reden een minpunt gavenquote:
Wat een sneak zeg, stiekum al die camera's naar zich toetrekken. Gatver !quote:Op woensdag 9 november 2005 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fakers. Shop Rob er even voor en je hebt een leuke fake
[afbeelding]
Er bestaan toch van die lachspiegels waar je dunner oplijkt?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen enkele spiegelbeeld zal ooit goed genoeg zijn ben ik bang.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
quote:De nieuwe weekopdracht!
Jawel, de Weekopdracht is begonnen. Hij speelt zich met name af in de Dagboekkamer. Dido krijgt daar de opdracht om het sprookje van de rode schoentjes van Hans Christian Andersen in haar hoofd te stampen. Alleen zij krijgt het sprookje op papier te zien en moet het dan doorvertellen aan een, door BB gekozen mede-Bewoner. Deze vertelt het ook weer door aan een ander, etcetera.
In het sprookje zijn veertig woorden of woordgroepen onderstreept. De laatste Bewoner die aan de beurt is mag het verhaal hardop vertellen. Daarin moeten dan vijftien van de veertig woorden terugkomen. En zo niet, dan is de Weekopdracht mislukt.
Het sprookje
Er was eens een meisje, dat zomers op blote voeten, liep en 's winters op klompen waardoor haar wreven rood werden. Ze heette Karen.
Nu was er een schoenmaakster in het dorp die van oude rode lappen, zo goed als ze kon, schoenen naaide voor Karen. De moeder van Karen overleed. De schoenmaakster gaf Karen de rode schoenen en ook al waren de rode schoenen niet erg geschikt voor een begrafenis, ze deed ze toch aan.
Een oud vrouwtje kwam langsgelopen en kreeg medelijden met Karen en zei: 'Ik wil dat meisje mee, ik zal haar wel opvoeden.' Karen ging mee met de oude vrouw, maar de vrouw vond de schoenen niet mooi en gooide de schoenen in het vuur.
Karen werd netjes aangekleed en moest leren lezen en naaien en de mensen zeiden dat ze snoezig was.
Op een dag reed de koningin door het land samen met haar dochter. De mensen gingen allemaal naar ze kijken, ook Karen. De prinses was in het fijn wit gekleed met hele mooie rode schoenen. Karen vond ze mooier dan de schoenen die ze van de schoenmaakster had gekregen, maar niets was mooier dan een paar rode schoenen. Karen was nu zo oud dat ze zelf haar schoenen ging kopen. De oude vrouw was ondertussen blind geworden en zag niks meer. Karen ging naar de stad en zag in een winkel een paar hele mooie rode schoenen liggen. Ze waren mooi gelakt en Karen kocht ze, ook al mocht ze geen rode schoenen van de vrouw. Ze was heel erg blij met de rode schoentjes. De vrouw kreeg van alle mensen te horen dat Karen rode schoenen had en ze werd boos op Karen, want ze moest degelijke zwarte schoenen dragen.
Ze gingen de volgende dag naar de kerk, toch nog met haar rode schoentjes aan. Er zei iemand tegen haar: 'Wat een mooie dansschoentjes.' Karen kon het niet laten om die middag een paar dansstapjes te maken. Maar toen ze daarmee begon kon ze niet meer stoppen! Ze bleef maar dansen en kon pas stoppen toen ze de schoentjes uit getrokken had. Thuis werden de schoentjes in de kast gezet.
De oude vrouw werd erg ziek en ze zou het niet overleven. Karen verzorgde de oude vrouw. Op een dag was er een bal in de stad. Karen was er voor uitgenodigd en ze ging er naar toe. Ze liet de oude vrouw in de steek en
trok haar rode schoentjes aan.
Ze danste en danste en kon niet meer stoppen en ze kreeg haar schoenen niet meer uit! Ze danste door bossen en korenvelden, door steden en over oneindige paden. Ze kwam bij een deur die ze goed kende. De deur van het huis van de oude vrouw.
De oude vrouw was dood en Karen begreep dat ze haar hele leven verder moest dansen, als straf, omdat ze de vrouw in de steek had gelaten.
Het lijkt mij verdomde moeilijk om relaxed te blijven als je tussen hoop en vrees over 10.000 euro zit...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ik las net op talpa dat roel sinterklaas stom vindt... dat zijn meteen minpunten
mwah.. ze hoeven maar 15 van de 40 kernwoorden goed door te geven.... zou moeten lukkenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Lees hier de nieuwe weekopdracht.Ik vind het wel lachen,maar ook deze zullen ze wel niet halen.
Als bewoner van het BB huis zou je niet misstaan, van muggen olifanten maken bij bepaalde mensen en daardoor de sfeer verzieken.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef redhair het volgende:
[..]
![]()
![]()
brave pappie Rob verziek het weer.
![]()
Zoontje Roel tegen houden.
![]()
![]()
![]()
waar ze morgen in de live-show mee worden geconfronteerd?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ze hoeven maar 15 van de 40 kernwoorden goed door te geven.... zou moeten lukken
Ik zie het overigens wel als een heel duidelijke hint mbt roddelen
tuurlijk... maar ik wil ff iemand anders bashen dan die mankequote:Op woensdag 9 november 2005 15:27 schreef ART het volgende:
[..]
Het lijkt mij verdomde moeilijk om relaxed te blijven als je tussen hoop en vrees over 10.000 euro zit...
jij schrijft het,quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Tuurlijk halen ze die niet, te hoog blond gehalte in het huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:27 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
met andere woorden...ze halen de weekopdracht weer niet!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och gut, nu komt het kraken er weer bij.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach ja natuurlijkDe links-sociale kraker die schijt heeft aan materialisme maakt zich druk om zijn geld..
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en Joost is wel zo veilig natuurlijk. Kan ze straks bij haar vriend ook niet perongeluk in totale extase de verkeerde naam uitroepen.
[afbeelding]
Wat is nou 10.000 euro in vergelijking met de hoofdprijs.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:27 schreef ART het volgende:
[..]
Het lijkt mij verdomde moeilijk om relaxed te blijven als je tussen hoop en vrees over 10.000 euro zit...
Join the funquote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef avonne het volgende:
[..]
jij schrijft het,
ik probeer het gevoel weg te drukken
door het te laten escaleren had Rob nooit zo makkelijk kunnen scoren bij mensen zoals jij, klaar!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond dat heel sociaal, hij kon het makkelijk laten escaleren en zo een mogelijke concurrent uitschakelen
Voor de eerste persoon wel ja. Maar er blijven steeds minder van die 40 woorden over natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ze hoeven maar 15 van de 40 kernwoorden goed door te geven.... zou moeten lukken
Ik zie het overigens wel als een heel duidelijke hint mbt roddelen
lees even het streamverslagen topic van gisterenavond en vannacht.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef jna het volgende:
kan iemand mij even uitleggen wat er nou met het geld van roel is gebeurt, vanaf het begin graag. Ik weet alleen dat ie het had gewonnen en dat ie het verstopt had.
het verhaal gaat over iets onschuldigs en eindigt dan in : Menno is een klootzak want wat hij deed was intens gemeen en hij heeft het geld van roel gejat en het gat in de ozonlaag komt ook van hem...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar ze morgen in de live-show mee worden geconfronteerd?
beelden van dat de één tegen die dit en tegen de volgende dat zegt ?
dan vallen er wat door de mand.... GNA GNA GNAAAAAAAAAAAAAA
Ok, je had gelijk.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
door het te laten escaleren had Rob nooit zo makkelijk kunnen scoren bij mensen zoals jij, klaar!![]()
hop daar gaat m'n positie op de stemlijst![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
het verhaal gaat over iets onschuldigs en eindigt dan in : Menno is een klootzak want wat hij deed was intens gemeen en hij heeft het geld van roel gejat en het gat in de ozonlaag komt ook van hem...
Tenminste zo eindigen alle onschuldige verhaaltjes in het huis op dit moment![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:41 schreef Zw0rld het volgende:
Scanman het kan nog erger. namelijk BB5
Streamverslagen van vrijdag 30 augustus 2002
ohw nix, verwarde je met iemand anders, sorry net wakkerquote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over
Is het adres van haar al bekend?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef Pinball het volgende:
Ik hoop dat Chantal die rekening alsnog krijgt.
telefoongids.nlquote:Op woensdag 9 november 2005 15:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het adres van haar al bekend?
Ik ben in staat zelf die factuur te versturen
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!
Ach. dat is heel niet nodig, de manier waarop Rob normaal al dingen verteld is zo onsamenhangend en beterwetend dattie er zelf wel een draai aan geeft en dan Menno de schuld geeft... en BB laat dan morgen zien: toen Rob het verhaal doorvertelde ging het FOUT FOUT FOUT!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef PH52 het volgende:
Als ik Menno was vertelde ik Rob het verhaaltje van Rood Kapje en de Boze Wolf, en dan achteraf alles ontkennen.
Ik heb eerder medelijden met degene tegen wie Ingrid het verhaal moet vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ach. dat is heel niet nodig, de manier waarop Rob normaal al dingen verteld is zo onsamenhangend en beterwetend dattie er zelf wel een draai aan geeft en dan Menno de schuld geeft... en BB laat dan morgen zien: toen Rob het verhaal doorvertelde ging het FOUT FOUT FOUT!
Sterker nog, ik meen dat hij tegen Dido heeft verteld dat hij nu eindelijk het geld had om zijn gedroomde wereldreis te maken. Het is dus niet zozeer geld dat hij verliest, maar een droom die - voorlopig - nog niet verwezenlijkt kan worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Och gut, nu komt het kraken er weer bij.
Het grappige is dat Roel bij mijn weten nog nooit gezegd heeft dat hij geld helemaal niet belangrijk vindt, eerder integendeel.
Maar blijkbaar werkt het zo bij veel mensen: als je kraakt dan ben je dús een linkse anti-materialist, en ben je een huichelaar zodra je laat blijken waarde te hechten aan bezit.
Ach, er is wat te zeggen, voor dergelijk benepen hokjesgeestdenken: het maakt de wereld lekker overzichtelijk.
Na chantal gaat het al foutquote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Lees hier de nieuwe weekopdracht.Ik vind het wel lachen,maar ook deze zullen ze wel niet halen.
Na BvD rond de klok van 23:30-23:40 ergensquote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef Sassefras het volgende:
ik kan vanavond niet kijken.. Hoelaat is de herhaling?
dan is het verhaal toch al niet meer te redden nadat Rob is geweest...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met degene tegen wie Ingrid het verhaal moet vertellen.
Hij had gewoon door moeten denken en begrijpen dat ze zoiets gingen uithalen, waarom zou je anders dat geld in het huis moeten verstoppen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef ART het volgende:
[..]
Sterker nog, ik meen dat hij tegen Dido heeft verteld dat hij nu eindelijk het geld had om zijn gedroomde wereldreis te maken. Het is dus niet zozeer geld dat hij verliest, maar een droom die - voorlopig - nog niet verwezenlijkt kan worden.
Volgens mij is Menno eerder een type dat het puur om het geld zelf gaat. En dat op de bank zet om er fijn op te gaan zitten.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido raadt exact nu wat er gaande is in het huis.
Roel word er wel vrolijk van zo te zienquote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido raadt exact nu wat er gaande is in het huis.
Hij zit dus glashard te liegen, wat Dido net vertelde klopt 1000%quote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
En Roel beantwoord Dido's exacte gedachten over de situatie met "nee dat is het niet" , zit hij nu gewoon keihard te liegen tegenover haar of is er nog iets anders aan de hand
wat zei ik wat zei ik... dit is de doosklap!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan is het verhaal toch al niet meer te redden nadat Rob is geweest...
Rob mag zo hoop ik met Ingrid!
Had ff op mute staan; wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij zit dus glashard te liegen, wat Dido net vertelde klopt 1000%
Lieske: "Oooh dat verhaal deed me denken aan die rode schoentjes die een vriendin van een vriend van me had op de studentenvereniging, en...."quote:Op woensdag 9 november 2005 16:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat zei ik wat zei ik... dit is de doosklap!!!
en daarna Lieske er nog overheen...
Jouw foto's zijn veel beter dan die van scanmanquote:
Wat zei ze nou? Iemand?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
En Roel beantwoord Dido's exacte gedachten over de situatie met "nee dat is het niet" , zit hij nu gewoon keihard te liegen tegenover haar of is er nog iets anders aan de hand
Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.quote:
Zeker nooit aantrekkingskracht voor twee mensen tegelijk gevoeld zekerquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef Inca het volgende:
Roel is gewoon een zielig ventje vorige week zat die og bij iedereen te zeuren om die te laten bellen naar zijn ex vriendin
Dido zei aan Roel: "Ik denk dat jij een geheime opdracht in het verleden hebt gehad waarmee je veel geld hebt verdiend, vervolgens heb je het geld verstopt en heeft iemand anders nu de opdracht gehad om dat geld te vinden. Nu is het aan jou de taak om dat geld terug te vinden"quote:
Dat heeft ze dan goed gedachtquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.
Denk het ook. Informatie onthouden kan ze prima. Zolang ze maar niet zelf verbanden hoeft te leggen en dergelijke.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat Lieske het juist heel goed zal kunnen onthouden, gezien haar shitload aan nutteloze informatie.
Ja, anders is ie zijn geld kwijt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:15 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido vertelde Roel's opdracht tot op de komma.
Roel ontkende glashard.
Dat denkt toch zo een beetje iedereen in dat huis?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.
thnks!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Na BvD rond de klok van 23:30-23:40 ergens
In zijn opdracht staat toch niet dat hij het glashard moet ontkennen, indien het geraden wordt?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, anders is ie zijn geld kwijt.
OK, dat is wel een nuttige toevoeging.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Dido eindigde met "En nu moet jij het denk ik weer vinden", waarop Roel zei "Nee, dat is het niet". Dat laatste deel had ze dus idd wel fout (denk ik)
gaat over Nathquote:Op woensdag 9 november 2005 16:09 schreef Giggio het volgende:
moet je die misselijke truttekut horen over hygiëne!
zeker normaal om met je gore poten in iemands bed te lopen vegen
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Dido eindigde met "En nu moet jij het denk ik weer vinden", waarop Roel zei "Nee, dat is het niet". Dat laatste deel had ze dus idd wel fout (denk ik)
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Showtime het volgende:
Hoe meer Roel zich gedraagt als een oude vent hoe meer Dido zich tot hem aangetrokken tot hem voelt. Zal wel met haar werk te maken hebben.
Ik hóóp zelfs zoiets. ZOu wel een beetje suf zijn als het hele verhaal helemaal goed doorverteld is.... Vroeger was het ook alleen maar leuk, als het helemaal fout ging...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal me trouwens niets verbazen als het verhaal van de rode schoentjes op het eind in de zevenmijlslaarzen van klein duimpje is veranderd.
Roel probeert denk ik toch zijn geld te zoeken en wb nathalie die Rob betrapte denk niet dat dat echt gevolgen zal hebben maar de uitkomst word denk ik donderdag tijdens de live pas duidelijk hoe de boel precies in elkaar steekt (en misschien vanavond een tipje van de sluier in de reguliere uitzending)quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef farceman het volgende:
Roel zit al de hele dag in dat washok; wat zou zijn opdracht toch zijn?
En is de opdracht al mislukt omdat Naat hem al betrapt heeft met dat geld?
logisch, tochquote:Op woensdag 9 november 2005 16:15 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido vertelde Roel's opdracht tot op de komma.
Roel ontkende glashard.
Rob zelf had wel het idee dat het mislukt was, hij had 20 minuten om het te pakken en het geheim te houden of zoiets.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel probeert denk ik toch zijn geld te zoeken en wb nathalie die Rob betrapte denk niet dat dat echt gevolgen zal hebben maar de uitkomst word denk ik donderdag tijdens de live pas duidelijk hoe de boel precies in elkaar steekt (en misschien vanavond een tipje van de sluier in de reguliere uitzending)
Rob bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef farceman het volgende:
Roel zit al de hele dag in dat washok; wat zou zijn opdracht toch zijn?
Dido is ook wel even scherp tegen hem, dat vindt hij niet zo leuk denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef ART het volgende:
Ik krijg steeds het idee dat Roel & Dido op een heel raar afstandelijke manier knus met elkaar zijn. Dicht tegen elkaar, maar ook ver weg.
Ze zei dat hij zich niet zo gek moet laten maken door bv niet meer te eten.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Jemig
Dido wordt door 3 vrouwen genomineerd en ze heeft het er de HELE WEEK over
Roel verliest op een gluiperige manier 10.000 EUR en hij mag er geen dag over hebben?
Fuck toch een eind op, Dido
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"quote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zei dat hij zich niet zo gek moet laten maken door bv niet meer te eten.
Dat van die 10.000 euro weet ze niet, de meeste bewoners denken dat het om heel wat minder gaat.
Nope, Roel en Ingrid.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef Sassefras het volgende:
zitten menno en rob nog in de dagboekkamer?
De twee met het spraakgebrekquote:
Lijkt me een goed advies.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me een goed advies.
Beetje gezocht, dat zij dat niet zou mogen zeggen omdat ze pissig reageerde op haar nominaties.
Komt gedeeltelijk door de microfoon op zijn borst dit versterkt het geluid.quote:
Dido schrok van het 'waarom' van de nominaties.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"
vs.
"Najaaaaa zeg, dat ze MIJ nomineren, dat kan toch niet? De koningin is van haar voetstuk afgevallen etc. etc."
Lijkt me voor hem een slim plan voor hem, anders is hij het zeker kwijtquote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.
Als jij tegen iemand zegt die een patatje oorlog eet: "Eet niet zoveel patatjes oorlog, da's vet en cholesterol enzo" en jij bestelt er vervolgens elke dag 3 voor jezelf, dan is dat toch ook niet helemaal consequent van jezelf?
Maargoed, Roel moet idd zijn klep erover houden.![]()
Het verschil is dat Dido wat kón met haar gevoelens, omdat ze er vrijuit over kon praten en iedereen wist waaróm ze pissig was. Roel kan dat niet, en moet proberen het een beetje te laten gaan. Hij kan er niets aan doen, hij kan niemand om opheldering vragen, hij kan niet zorgen dat het een volgende keer niet meer gebeurt etc.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.
Ik ben pas halverwege gaan turfen maar hij kwam volgens mij niet verder dan hooguit 9 trefwoorden.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:53 schreef Day het volgende:
Nou, als ik Roel zo hoor, gaan ze de weekopdracht echt niet redden.
Ze mogen sowieso al niet schrijven in het BB huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zou het hen verboden zijn dingen op te schrijven overigens?
ik was net van plan de streams weer aan te zetten... laat maar.....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Zegt Nathalie nu dat zij in het bad gepist heeft
had je iets anders verwacht van deze truttekut??quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Yes een filmavondquote:Op woensdag 9 november 2005 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
Jongens (en meisjes) * BONG4002 gaat zometeen lekker even koken en eten dus ben er eventjes niet
Mijn voorgevoel zegt trouwens dat de weekopdracht ws. gaat slagen
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
had je iets anders verwacht van deze truttekut??
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Het kan over pis gaan of over drank. Haar bikini stonk in ieder geval vreselijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
kan beter vragen: WIE MOET/WIL ER NOG IN BAD????quote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
ghehe iddquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet.
Ik vind wel dat BB haar nu even een emmer en schoonmaakmiddelen moet geven en het aan de bewoners moet melden.![]()
Ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef ART het volgende:
[..]
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?
Of het jatten van het geld door Ingrid?![]()
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Roel en Lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
Als je niet net zoals iedereen keurig alles bijleest heb je hier geen recht van sprekenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Is ook niet gek als je ziet wat die gast al vanaf het begin in het BB huis allemaal heeft meegemaakt. Zowel door eigen toedoen als door BB/andere bewoners. Niet te vergelijken met een Ingrid bijvoorbeeld met haar duimgezuig als hoogtepunt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef mamapan het volgende:
Roel's versie zal wel over groene flappen gaan ipv rode lappen. Zijn hoofd staat nu totaal niet naar zo'n spelletje, dat joch is helemaal van 't pad
Ik heb nog wel een leuk filmpje voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 17:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.![]()
Thnx Showtime. Over het geld heb ik nog gezien gisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.
Op de officiele BB site staat trouwens ook een overzichtelijk verslag van gisteravond en het geld.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
En het filmpje van Roel en "hijgende" Dido vanacht.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
Merciquote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Showtime het volgende:
[..]
Joost en Nathalie zijn nog niet geweest.
Regenworm, soms begrijp ik je echt niet meerquote:Op woensdag 9 november 2005 16:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt het erger dan het is of het is erg
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske@BBTuin.tv
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.Maar het merendeel is schijnbaar gewend om met mond open te eten.Nathalie en Rob spannen wat mij betreft de kroon.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''quote:Op woensdag 9 november 2005 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.![]()
Die eetgeluiden zijn irritant maar onvermijdelijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
lolquote:Op woensdag 9 november 2005 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''![]()
Met die microfoons er zo dicht op kun je dat m.i. niet voorkomen hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |