Met die muts op... Het is net een KGB agente...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:50 schreef PabloEscobar het volgende:
waar is Chantal mee bezig zeg...rondjes lopen
Ik begreep vanmorgen van een aantal mensen op het forum dat ze het juist niet hadden geraden, maar dat het wel een logische gedachte was van de bewoners. Zeer vaag allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:50 schreef bunnyma het volgende:
De filmavond is dus waarschijnlijk gewonnen, want deze opdracht hadden ze ook geraden.
Ja....maar dat lag toch anders. Dat was tijdens een liveshowquote:Op woensdag 9 november 2005 14:47 schreef regenworm het volgende:
En afgelopen donderdagavond joost en zijn dilemma
Maar we horen haar niet...ik zoiezo niet....pfff ze moet wat harder pratenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je ziet Chantal buiten in haarzelf praten.
Het verhaal-doorgeef-verhaal klopt dus.
Dat is nogal een veronderstelling.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je ziet Chantal buiten in haarzelf praten.
Het verhaal-doorgeef-verhaal klopt dus.
Er stond daar iets van op de talpa site. bij de dagboeken.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep vanmorgen van een aantal mensen op het forum dat ze het juist niet hadden geraden, maar dat het wel een logische gedachte was van de bewoners. Zeer vaag allemaal.
kloptquote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is nogal een veronderstelling.
Maar iedereen kon mee kijken zelfs de bewoners in de huiskamer.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja....maar dat lag toch anders. Dat was tijdens een liveshow
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |