quote:
ik begin steeds meer een hekel aan roel te krijgen... Hij is alles behalve de relaxte gast die hij zegt te zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 14:58 schreef Showtime het volgende:
Jezus lijkt wel moeder en zoon, Dido zingt een liedje met gespannen Roel in haar armen
Kikkers kwaken overal doorheenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet tegen jou, gekke kikker![]()
Niet zo vaak gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]héél soms ben ik wel een beetje jaloers op Roel.
Daar komt idd geen einde aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
En Ingrid bijt rustig verder op haar lip. Dat gaat echt de hele dag door.
Tja, hij kiest ervoor om het maar niet meer te proberen met de groep. Gisteren in bed zei hij ook tegen Joost: "Kijk maar naar Bart in BB1, dat was ook een eenling, werd elke keer weer genomineerd, maar heeft wel BB1 gewonnen. Dus ik kan ook best zes weekjes volhouden, geen probleem."quote:Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef ChantalC het volgende:
Weet Menno wel dat die fitnessweekopdracht al afgelopen is? Die gek is buiten aan het opdrukken!
Aan die lip of het bijten?quote:
Hopelijk kan hij na donderdag gewoon langs een sportschool weer. Die gast heeft geen toegevoegde waarde in het huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef ChantalC het volgende:
Weet Menno wel dat die fitnessweekopdracht al afgelopen is? Die gek is buiten aan het opdrukken!
Die is aan het meten hoever die Rob moet gooien om hem in de vijver te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef ChantalC het volgende:
Toch doen ze nu exact wat ze zelf dachten. Dus mislukt? Geen idee.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef bankrupcy het volgende:
Dit is toch een veel leukere weekopdracht dan bonen sorteren. Chaos, tweedracht en strijd, en niemand die het allemaal begrijpt. Geweldige TV. Ik vermaak me opperbest. Maar het raden van de weekopdracht is IMHO grandioos mislukt.
klopt.. weinig toegevoegde waarde... maar alleen al om die bek van rob moet Menno blijven.. en dan bij voorkeur die manke eruitquote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij na donderdag gewoon langs een sportschool weer. Die gast heeft geen toegevoegde waarde in het huis.
Ik Denk dat dit de bedoeling van BB is.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin steeds meer een hekel aan roel te krijgen... Hij is alles behalve de relaxte gast die hij zegt te zijn
en ik las net op talpa dat roel sinterklaas stom vindt... dat zijn meteen minpunten
Dus dat hij nu zenuwachtig is en het prettig vindt even gekalmeerd te worden door Dido, dat vind jij stom, en een reden om nog meer een hekel aan iemand te krijgen...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin steeds meer een hekel aan roel te krijgen... Hij is alles behalve de relaxte gast die hij zegt te zijn
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Rob is sinds gisteren bij mij gestegen
Ben ik nu een soort yantjes
May i have your votes please
quote:The important thing is not what they think of me, but what I think of them.
Author: Queen Dido
Rob is een ....... Gigant!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:04 schreef ChantalC het volgende:
Rob is geniepig... Is alles uit de kast in het washok aan het opvouwen... Denkt zeker nog ergens geld te vinden?
Leuke tv, dat wel, maar ik had graag zelf ook iets meer gewetenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef bankrupcy het volgende:
Dit is toch een veel leukere weekopdracht dan bonen sorteren. Chaos, tweedracht en strijd, en niemand die het allemaal begrijpt. Geweldige TV. Ik vermaak me opperbest. Maar het raden van de weekopdracht is IMHO grandioos mislukt.
Ga jij je 'squote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Owgod, de anti-Menno Plietsie....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef bunnyma het volgende:
En Roel ziet toch weer kans om er een anti Menno opmerking tussen door te gooien.
Menno is nog maar net omgeroepen en Roel zegt: "Als Menno nu wat opschiet des te korter duurt het voor Chantal![]()
Ik had liever gezien dat Roel niet tegen was gehouden.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
komop zeg.. die gozer heeft een studie achter de rug waar hij echt wel meer voor moest onthouden dan 1 lullig zinnetje.. en daar is hij opeens zenuwachtig voorquote:Op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat hij nu zenuwachtig is en het prettig vindt even gekalmeerd te worden door Dido, dat vind jij stom, en een reden om nog meer een hekel aan iemand te krijgen...
Hij moet zich niet zo aanstellen enzo? Is dat het?
Weinig invoelend, vind ik. Maar goed, bewoners waar je de schurft aan hebt die kunnen weinig goeds doen. Zo werk het bij mij (Chantal) ook wel een beetje.
Ik zie het helemaal voor me... Spiegelruit kapot, cameraman er doorheen getrokken en in elkaar gemept....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef bunnyma het volgende:
Ik had liever gezien dat Roel niet tegen was gehouden.
Dan had BB weer een primeur gehad: De eerste BB waar het huis in elkaar was geslagen.![]()
Had zeker de media gehaald.
Het gaat toch niet om dat zinnetje joh!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
komop zeg.. die gozer heeft een studie achter de rug waar hij echt wel meer voor moest onthouden dan 1 lullig zinnetje.. en daar is hij opeens zenuwachtig voor
Ik vind het knap dat ze alles in het negatieve trekken wat Menno doet.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Owgod, de anti-Menno Plietsie....![]()
Hij heeft Roel zeker tegen zichzelf in bescherming genomenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat Roel niet tegen was gehouden.
Dan had BB weer een primeur gehad: De eerste BB waar het huis in elkaar was geslagen.![]()
Had zeker de media gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |