de ruzies zouden niet te overzien zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 15:12 schreef PabloEscobar het volgende:
hoop dat Menno de opdracht laat mislukken en dan moet Roel (of ingrid/chantal/rob) die 10.000 euro verliezen![]()
![]()
En krijgt hij daarom punten van jou?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft Roel zeker tegen zichzelf in bescherming genomen![]()
ach ja natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om dat zinnetje joh!
Hij zit nog in de rats vanweg het geld!
Ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Rob is sinds gisteren bij mij gestegen
Ben ik nu een soort yantjes
May i have your votes please
Kan Nathalie zich weer beter bekijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske aan de schoonmaak
[afbeelding]
Die Lieske capture was weer speciaal voor jouquote:Op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach ja natuurlijkDe links-sociale kraker die schijt heeft aan materialisme maakt zich druk om zijn geld..
![]()
Ik vond dat heel sociaal, hij kon het makkelijk laten escaleren en zo een mogelijke concurrent uitschakelenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En krijgt hij daarom punten van jou?
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die Lieske capture was weer speciaal voor jou
Geen enkel spiegelbeeld zal ooit goed genoeg zijn ben ik bang.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:16 schreef bunnyma het volgende:
Kan Nathalie zich weer beter bekijken![]()
Je staat in mijn zwarte boekquote:Op woensdag 9 november 2005 15:18 schreef teamlead het volgende:
[..]het zit je dwars he?
* ziet minpunten van scan aankomen
vooral niet vergeten dat er ook anderen waren die jou om dezelfde reden een minpunt gavenquote:
Wat een sneak zeg, stiekum al die camera's naar zich toetrekken. Gatver !quote:Op woensdag 9 november 2005 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fakers. Shop Rob er even voor en je hebt een leuke fake
[afbeelding]
Er bestaan toch van die lachspiegels waar je dunner oplijkt?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen enkele spiegelbeeld zal ooit goed genoeg zijn ben ik bang.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
quote:De nieuwe weekopdracht!
Jawel, de Weekopdracht is begonnen. Hij speelt zich met name af in de Dagboekkamer. Dido krijgt daar de opdracht om het sprookje van de rode schoentjes van Hans Christian Andersen in haar hoofd te stampen. Alleen zij krijgt het sprookje op papier te zien en moet het dan doorvertellen aan een, door BB gekozen mede-Bewoner. Deze vertelt het ook weer door aan een ander, etcetera.
In het sprookje zijn veertig woorden of woordgroepen onderstreept. De laatste Bewoner die aan de beurt is mag het verhaal hardop vertellen. Daarin moeten dan vijftien van de veertig woorden terugkomen. En zo niet, dan is de Weekopdracht mislukt.
Het sprookje
Er was eens een meisje, dat zomers op blote voeten, liep en 's winters op klompen waardoor haar wreven rood werden. Ze heette Karen.
Nu was er een schoenmaakster in het dorp die van oude rode lappen, zo goed als ze kon, schoenen naaide voor Karen. De moeder van Karen overleed. De schoenmaakster gaf Karen de rode schoenen en ook al waren de rode schoenen niet erg geschikt voor een begrafenis, ze deed ze toch aan.
Een oud vrouwtje kwam langsgelopen en kreeg medelijden met Karen en zei: 'Ik wil dat meisje mee, ik zal haar wel opvoeden.' Karen ging mee met de oude vrouw, maar de vrouw vond de schoenen niet mooi en gooide de schoenen in het vuur.
Karen werd netjes aangekleed en moest leren lezen en naaien en de mensen zeiden dat ze snoezig was.
Op een dag reed de koningin door het land samen met haar dochter. De mensen gingen allemaal naar ze kijken, ook Karen. De prinses was in het fijn wit gekleed met hele mooie rode schoenen. Karen vond ze mooier dan de schoenen die ze van de schoenmaakster had gekregen, maar niets was mooier dan een paar rode schoenen. Karen was nu zo oud dat ze zelf haar schoenen ging kopen. De oude vrouw was ondertussen blind geworden en zag niks meer. Karen ging naar de stad en zag in een winkel een paar hele mooie rode schoenen liggen. Ze waren mooi gelakt en Karen kocht ze, ook al mocht ze geen rode schoenen van de vrouw. Ze was heel erg blij met de rode schoentjes. De vrouw kreeg van alle mensen te horen dat Karen rode schoenen had en ze werd boos op Karen, want ze moest degelijke zwarte schoenen dragen.
Ze gingen de volgende dag naar de kerk, toch nog met haar rode schoentjes aan. Er zei iemand tegen haar: 'Wat een mooie dansschoentjes.' Karen kon het niet laten om die middag een paar dansstapjes te maken. Maar toen ze daarmee begon kon ze niet meer stoppen! Ze bleef maar dansen en kon pas stoppen toen ze de schoentjes uit getrokken had. Thuis werden de schoentjes in de kast gezet.
De oude vrouw werd erg ziek en ze zou het niet overleven. Karen verzorgde de oude vrouw. Op een dag was er een bal in de stad. Karen was er voor uitgenodigd en ze ging er naar toe. Ze liet de oude vrouw in de steek en
trok haar rode schoentjes aan.
Ze danste en danste en kon niet meer stoppen en ze kreeg haar schoenen niet meer uit! Ze danste door bossen en korenvelden, door steden en over oneindige paden. Ze kwam bij een deur die ze goed kende. De deur van het huis van de oude vrouw.
De oude vrouw was dood en Karen begreep dat ze haar hele leven verder moest dansen, als straf, omdat ze de vrouw in de steek had gelaten.
Het lijkt mij verdomde moeilijk om relaxed te blijven als je tussen hoop en vrees over 10.000 euro zit...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik begin steeds meer een hekel aan roel te krijgen... Hij is alles behalve de relaxte gast die hij zegt te zijn
en ik las net op talpa dat roel sinterklaas stom vindt... dat zijn meteen minpunten
mwah.. ze hoeven maar 15 van de 40 kernwoorden goed door te geven.... zou moeten lukkenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Lees hier de nieuwe weekopdracht.Ik vind het wel lachen,maar ook deze zullen ze wel niet halen.
Als bewoner van het BB huis zou je niet misstaan, van muggen olifanten maken bij bepaalde mensen en daardoor de sfeer verzieken.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef redhair het volgende:
[..]
![]()
![]()
brave pappie Rob verziek het weer.
![]()
Zoontje Roel tegen houden.
![]()
![]()
![]()
waar ze morgen in de live-show mee worden geconfronteerd?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ze hoeven maar 15 van de 40 kernwoorden goed door te geven.... zou moeten lukken
Ik zie het overigens wel als een heel duidelijke hint mbt roddelen
tuurlijk... maar ik wil ff iemand anders bashen dan die mankequote:Op woensdag 9 november 2005 15:27 schreef ART het volgende:
[..]
Het lijkt mij verdomde moeilijk om relaxed te blijven als je tussen hoop en vrees over 10.000 euro zit...
jij schrijft het,quote:Op woensdag 9 november 2005 15:07 schreef PC eend het volgende:
Tuurlijk halen ze die niet, te hoog blond gehalte in het huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:27 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
met andere woorden...ze halen de weekopdracht weer niet!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och gut, nu komt het kraken er weer bij.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach ja natuurlijkDe links-sociale kraker die schijt heeft aan materialisme maakt zich druk om zijn geld..
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en Joost is wel zo veilig natuurlijk. Kan ze straks bij haar vriend ook niet perongeluk in totale extase de verkeerde naam uitroepen.
[afbeelding]
Wat is nou 10.000 euro in vergelijking met de hoofdprijs.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:27 schreef ART het volgende:
[..]
Het lijkt mij verdomde moeilijk om relaxed te blijven als je tussen hoop en vrees over 10.000 euro zit...
Join the funquote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef avonne het volgende:
[..]
jij schrijft het,
ik probeer het gevoel weg te drukken
door het te laten escaleren had Rob nooit zo makkelijk kunnen scoren bij mensen zoals jij, klaar!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond dat heel sociaal, hij kon het makkelijk laten escaleren en zo een mogelijke concurrent uitschakelen
Voor de eerste persoon wel ja. Maar er blijven steeds minder van die 40 woorden over natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. ze hoeven maar 15 van de 40 kernwoorden goed door te geven.... zou moeten lukken
Ik zie het overigens wel als een heel duidelijke hint mbt roddelen
lees even het streamverslagen topic van gisterenavond en vannacht.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef jna het volgende:
kan iemand mij even uitleggen wat er nou met het geld van roel is gebeurt, vanaf het begin graag. Ik weet alleen dat ie het had gewonnen en dat ie het verstopt had.
het verhaal gaat over iets onschuldigs en eindigt dan in : Menno is een klootzak want wat hij deed was intens gemeen en hij heeft het geld van roel gejat en het gat in de ozonlaag komt ook van hem...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar ze morgen in de live-show mee worden geconfronteerd?
beelden van dat de één tegen die dit en tegen de volgende dat zegt ?
dan vallen er wat door de mand.... GNA GNA GNAAAAAAAAAAAAAA
Ok, je had gelijk.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
door het te laten escaleren had Rob nooit zo makkelijk kunnen scoren bij mensen zoals jij, klaar!![]()
hop daar gaat m'n positie op de stemlijst![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
het verhaal gaat over iets onschuldigs en eindigt dan in : Menno is een klootzak want wat hij deed was intens gemeen en hij heeft het geld van roel gejat en het gat in de ozonlaag komt ook van hem...
Tenminste zo eindigen alle onschuldige verhaaltjes in het huis op dit moment![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:41 schreef Zw0rld het volgende:
Scanman het kan nog erger. namelijk BB5
Streamverslagen van vrijdag 30 augustus 2002
ohw nix, verwarde je met iemand anders, sorry net wakkerquote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over
Is het adres van haar al bekend?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef Pinball het volgende:
Ik hoop dat Chantal die rekening alsnog krijgt.
telefoongids.nlquote:Op woensdag 9 november 2005 15:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het adres van haar al bekend?
Ik ben in staat zelf die factuur te versturen
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!
Ach. dat is heel niet nodig, de manier waarop Rob normaal al dingen verteld is zo onsamenhangend en beterwetend dattie er zelf wel een draai aan geeft en dan Menno de schuld geeft... en BB laat dan morgen zien: toen Rob het verhaal doorvertelde ging het FOUT FOUT FOUT!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef PH52 het volgende:
Als ik Menno was vertelde ik Rob het verhaaltje van Rood Kapje en de Boze Wolf, en dan achteraf alles ontkennen.
Ik heb eerder medelijden met degene tegen wie Ingrid het verhaal moet vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ach. dat is heel niet nodig, de manier waarop Rob normaal al dingen verteld is zo onsamenhangend en beterwetend dattie er zelf wel een draai aan geeft en dan Menno de schuld geeft... en BB laat dan morgen zien: toen Rob het verhaal doorvertelde ging het FOUT FOUT FOUT!
Sterker nog, ik meen dat hij tegen Dido heeft verteld dat hij nu eindelijk het geld had om zijn gedroomde wereldreis te maken. Het is dus niet zozeer geld dat hij verliest, maar een droom die - voorlopig - nog niet verwezenlijkt kan worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Och gut, nu komt het kraken er weer bij.
Het grappige is dat Roel bij mijn weten nog nooit gezegd heeft dat hij geld helemaal niet belangrijk vindt, eerder integendeel.
Maar blijkbaar werkt het zo bij veel mensen: als je kraakt dan ben je dús een linkse anti-materialist, en ben je een huichelaar zodra je laat blijken waarde te hechten aan bezit.
Ach, er is wat te zeggen, voor dergelijk benepen hokjesgeestdenken: het maakt de wereld lekker overzichtelijk.
Na chantal gaat het al foutquote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Lees hier de nieuwe weekopdracht.Ik vind het wel lachen,maar ook deze zullen ze wel niet halen.
Na BvD rond de klok van 23:30-23:40 ergensquote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef Sassefras het volgende:
ik kan vanavond niet kijken.. Hoelaat is de herhaling?
dan is het verhaal toch al niet meer te redden nadat Rob is geweest...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met degene tegen wie Ingrid het verhaal moet vertellen.
Hij had gewoon door moeten denken en begrijpen dat ze zoiets gingen uithalen, waarom zou je anders dat geld in het huis moeten verstoppen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef ART het volgende:
[..]
Sterker nog, ik meen dat hij tegen Dido heeft verteld dat hij nu eindelijk het geld had om zijn gedroomde wereldreis te maken. Het is dus niet zozeer geld dat hij verliest, maar een droom die - voorlopig - nog niet verwezenlijkt kan worden.
Volgens mij is Menno eerder een type dat het puur om het geld zelf gaat. En dat op de bank zet om er fijn op te gaan zitten.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido raadt exact nu wat er gaande is in het huis.
Roel word er wel vrolijk van zo te zienquote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido raadt exact nu wat er gaande is in het huis.
Hij zit dus glashard te liegen, wat Dido net vertelde klopt 1000%quote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
En Roel beantwoord Dido's exacte gedachten over de situatie met "nee dat is het niet" , zit hij nu gewoon keihard te liegen tegenover haar of is er nog iets anders aan de hand
wat zei ik wat zei ik... dit is de doosklap!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan is het verhaal toch al niet meer te redden nadat Rob is geweest...
Rob mag zo hoop ik met Ingrid!
Had ff op mute staan; wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij zit dus glashard te liegen, wat Dido net vertelde klopt 1000%
Lieske: "Oooh dat verhaal deed me denken aan die rode schoentjes die een vriendin van een vriend van me had op de studentenvereniging, en...."quote:Op woensdag 9 november 2005 16:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat zei ik wat zei ik... dit is de doosklap!!!
en daarna Lieske er nog overheen...
Jouw foto's zijn veel beter dan die van scanmanquote:
Wat zei ze nou? Iemand?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
En Roel beantwoord Dido's exacte gedachten over de situatie met "nee dat is het niet" , zit hij nu gewoon keihard te liegen tegenover haar of is er nog iets anders aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |